SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nizno op 01-12-2016 21:58:45 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
kamp zo ook wegquote:
Doodgeknald door onsquote:Op donderdag 1 december 2016 21:34 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb geen vogel gezien, deze TT gaat nergens over.
ook al een ninja editquote:
Ja, reclamequote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef lars91 het volgende:
Die eilandraad is wel erg vroeg.Nog een plot?
Nee reclame gok ikquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef lars91 het volgende:
Ja zometeen komen Dave en zijn vader met de helicopterquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef lars91 het volgende:
Ik komquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ja zometeen komen Dave en zijn vader met de helicopter
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dat zou heel dom zijn jaquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef Nizno het volgende:
ANNA JE BENT EEN DOOS ALS JE JE IMMUNITEIT OPGEEFT!!!!!!
DE TOER DE FRANSquote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
JA JAAAAAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:36 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Dat was toch met geraldien en Gayza twee seizoenen geleden?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch? Neemt niet weg dat er alsnog geneukt kan worden uiteraard.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:39 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat was toch met geraldien en Gayza twee seizoenen geleden?
Ja. Tim Douwsmaquote:Op donderdag 1 december 2016 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend toch? Neemt niet weg dat er alsnog geneukt kan worden uiteraard.
omdat domquote:Op donderdag 1 december 2016 21:39 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Anna nou? Waarom een stem zo verspillen?
Ze heeft haar imuniteitsstem toch nog?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:39 schreef Leandra het volgende:
WTF doet Anna nou? Waarom een stem zo verspillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dacht ik ook meteen, want anders zitten we al 40 minuten naar niks te kijkenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef thijsz92 het volgende:
Eilandraad is nu wel spannender, maar ik denk dat het gewoon een idee was dat Dio het van de regie moest zeggen om deze aflevering nog enigszins spannend te houden..
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef Urb het volgende:
Thomas valt op oude vrouwen, dat is wel bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2x Op Dio.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Op wie heeft Anna nou gestemd? Heb ik even gemist.
Ja en? Er komt nog een eilandraad aan, door de immuniteitsstem te houden zit ze daar al veilig, maar dan heeft ze geen stem meer om het spel te sturen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:40 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze heeft haar imuniteitsstem toch nog?
niet kaal?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je koos nog even grijs maken?
quote:
ja dat moest van thomas!!! ze is een volgzaam dom hondjequote:Op donderdag 1 december 2016 21:49 schreef Prisha het volgende:
ze heeft ook echt haar immuniteitstem ingezet
Een van de domste Robinsonmomenten allertijdenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:49 schreef Prisha het volgende:
ze heeft ook echt haar immuniteitstem ingezet
Anna heeft zichzelf genaaid.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef lars91 het volgende:
Jow daar worden Anna en Thomas genaaid
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:32 schreef luxerobots het volgende:
Ik verwacht dat Thomas eruit gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
of tegen Jessiequote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dio is wel dom hierna gaan de vrouwen tegen hem.
Uh, ze hebben geen stemmen. Alleen Jessie heeft 1 stem.quote:
Dio snap ik ook niet als crybabyquote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef F1gamer het volgende:
anna en thomas snappen jessie en dio niet
neequote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef luxerobots het volgende:
Nou, Thomas knal die JJ eruit.
Ha!
En win ER.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef luxerobots het volgende:
Ha!
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen Dio en Jessie dit tijdens of na de sex besproken hebben.
Neequote:Op donderdag 1 december 2016 21:51 schreef luxerobots het volgende:
Ha!
oh shit helemaal niks meer nu??quote:Op donderdag 1 december 2016 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, ze hebben geen stemmen. Alleen Jessie heeft 1 stem.
ze is verdacht stilquote:
Was het plan toch dat ze zichzelf leeg zouden trekken?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:53 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat doet me denken aan die IrakeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Genot.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen heeft elkaar continu genaaid. Dit jaar zijn de complotten erger dan andere jaren. Heerlijke televisie dit. Voor in de boeken.
Dit is het spel.
Aaaaaawkward voor Suusquote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:53 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP waardig.
Ik zou Anna doenquote:
Anna zou het liefst met de hele begingroep naar de finale gegaan.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:54 schreef Nizno het volgende:
we hebben het spel afgesproken.... euh het is een SPEL, expeditie.
En nee thomas je afspraak zou ook clean sporten zijn
Dat denk ik ook. Maybe they did.quote:
ik zou keihard mee zingenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef Inca het volgende:
Kom op Suus zet hem in We gaan nog niet naar huis nog lange niet
EP had allang een eind aan deze genante bende gemaakt.quote:
Dio zat zelf ook te janken toen Dave werd weggestemd.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef Nizno het volgende:
Dio die nu zegt kom niet met principes????
Hij was toch die crybaby?
Iets betere denkquote:
ja precies dus datquote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dio zat zelf ook te janken toen Dave werd weggestemd.
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets betere denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef Inca het volgende:
Kom op Suus zet hem in We gaan nog niet naar huis nog lange niet
[..]
Iets betere denkJa deze is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
omdat het kanquote:Op donderdag 1 december 2016 21:57 schreef Revanches het volgende:
Hoe de fuck kun je oprecht dit leuk vinden voor Suus?![]()
[..]
Iets betere denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Renesite het volgende:
Anna die eruit gaat en Thomas zegt "Hallo ik ben er weer" via het andere eiland
Ja nou principes in een spelquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Bayswater het volgende:
Wat een vreselijk kind is die Anna
dat die crybaby dit echt zou doen met zn principequote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef 44rdbei het volgende:
,dat we deze plottwist niet zagen aankomen, dat hadden we reclamebloktechnisch moet doorzien.
Dat gun ik hem ook echt echt echt niet!quote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Thomas moet dat duel verliezen anders word ik gek
Thomas naait nooit iemand erbij namelijkquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef Windhapper het volgende:
Maar Thomas Dekker heeft principes en kan zichzelf in ieder geval in de spiegel aankijken.
Dat is in elk mogelijk scenario een domme zet geweest.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef viceversa het volgende:
Anna je bent gewoon dom geweest met je immuniteit.
*snuift wat*quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Thomas naait nooit iemand erbij namelijk
Ja Jayjay en Bertie in de halve finale aubquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Thomas moet dat duel verliezen anders word ik gek
Dio en Jessie zijn redelijk veilig als ze de zwarte stem niet pakken volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Als Suus nog een beetje stookt zit ze nog een ronde safe.:p
suus heeft geen reden om tegen dio en jessie te zijn, die krijgt gewoon alle dames mee tegen dioquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef zoem het volgende:
Volgende week kamp Suus-Anna tegen kamp Dio-Jessie
beloof je dat? Kan ik daar 100% op vertrouwen?quote:
suus en anna hebben toch geen stemmer meerquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef zoem het volgende:
Volgende week kamp Suus-Anna tegen kamp Dio-Jessie
Inderdaad. Ze hoeft hem niet in te zetten als ze hem houdt. Anna is misschien wel naïever dan Jessie.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat is in elk mogelijk scenario een domme zet geweest.
Ze had hem zelfs kunnen houden en niet inzetten de volgende ronde.
Geen enkele reden om die te verbranden.
net zo principieel als Dioquote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
beloof je dat? Kan ik daar 100% op vertrouwen?
quote:
Exact. Pfffquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Dat is in elk mogelijk scenario een domme zet geweest.
Ze had hem zelfs kunnen houden en niet inzetten de volgende ronde.
Geen enkele reden om die te verbranden.
Anna heeft haar eigen glazen daarmee een beetje ingegooid. Nu moet ze echt immuniteit pakken om zeker te zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hoeft hem niet in te zetten als ze hem houdt. Anna is misschien wel naïever dan Jessie.
Ja maar als ze Anna eruit stemmen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dio en Jessie zijn redelijk veilig als ze de zwarte stem niet pakken volgens mij
zij gelooft zij gelooft zij geloof zij gelooft zij gelooft..... in principes.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef loezzzje het volgende:
Anna was gewoon dom. "We hadden een afspraak."Heeft zij uberhaupt wel eens robinson gezien? Afspraken staan nooit erg lang daar.
Ja en dan die gezichten van die anderen mensen zien, die denken dat er geen afvallers eiland is. Hopelijk wint Jay Jay omdat ie het al meerdere keren gespeeld heeftquote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja Jayjay en Bertie in de halve finale aub
Het relativeren komt later, snap wel dat ze er nu nog te dicht op zit om het zo te kunnen zienquote:
Anna toch nog eentje. Ze had alleen haar imuniteitsstem ingezet, toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
suus en anna hebben toch geen stemmer meer
Als je ergens niks aan hebt in Robinson is het wel oprechtheid. Maar goed, het is een manier van spelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef ato het volgende:
Ik vind Anna wel oprecht, OK niet slim om een eigen spel te spelen.
Maar zij houdt zich wel aan haar woord.
Jessie vind ik toch sterker dan ik dacht, volgens mij is zij niet zo dom.
Thomas mag eruit, ik vond Anna sterker in de discussie dan Thomas.
Tja Dio speelt het spel goed.
Suus vind ik wel leuk hoor.
Vorig seizoen werd Danny ook in het laatste duel op afvallerseiland verslagen... ....quote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja en dan die gezichten van die anderen mensen zien, die denken dat er geen afvallers eiland is. Hopelijk wint Jay Jay omdat ie het al meerdere keren gespeeld heeft
Als ze haar uitkomen wel jaquote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
zij gelooft zij gelooft zij geloof zij gelooft zij gelooft..... in principes.
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
beloof je dat? Kan ik daar 100% op vertrouwen?
Ja daar was ik echt ziek vanquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Danny ook in het laatste duel op afvallerseiland verslagen... ....
dat was ook zo ja. Sneu wel.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd Danny ook in het laatste duel op afvallerseiland verslagen... ....
Van mij mag Bertie keihard winnenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het denk ik Jessie nog het meest
winnaarseiland, even bij eten en haartjes kammen enzoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar als Thomas morgenochtend pas naar het eiland gaat, waar overnacht hij dan? In die grot, of mag hij lekker in een hotelletje?
In de grot samen met Dennis.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
Maar als Thomas morgenochtend pas naar het eiland gaat, waar overnacht hij dan? In die grot, of mag hij lekker in een hotelletje?
De grote vraag dit seizoenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar waarom moest haar immuniteit inzettenZodat iedereen gelijk zou staan volgende week? Echt nutteloos
Dit was wel een beetje laf, Dio had het niet nodig. Jessie had het juist moeten doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze actie toch wel hoog op de lijst van matennaaien binnenkomen zeg... tuurlijk zijn er wel vaker complotten geswitched maar deze steek van Dio was wel vrij diep onder de gordel omdat ze al vanaf dag 1 zo ongeveer matties waren
Ja ik snap de logica ook niet helemaalquote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar waarom moest haar immuniteit inzettenZodat iedereen gelijk zou staan volgende week? Echt nutteloos
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Urb het volgende:
Wat gifjes van deze aflevering.ik mis het fluitje van suusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
No way. Als eerste naar huis omdat ze dat wilde. Tof mens hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij mag Bertie keihard winnen
Ja is ook zo, Dio was keihard.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind deze actie toch wel hoog op de lijst van matennaaien binnenkomen zeg... tuurlijk zijn er wel vaker complotten geswitched maar deze steek van Dio was wel vrij diep onder de gordel omdat ze al vanaf dag 1 zo ongeveer matties waren
Yup, hotelletje met wat bloeddoping in de nacht voor de proef.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Leandra het volgende:
Ik denk dat Anna een soort van vakantie/gelegenheidsveriefd was op Thomas. Dat vertroebelde haar blik nogal.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze hoeft hem niet in te zetten als ze hem houdt. Anna is misschien wel naïever dan Jessie.
Zodat Thomas toch op haar kon stemmen als ie zou willen denkquote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik snap de logica ook niet helemaal
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun het denk ik Jessie nog het meest
[..]
Iets betere denkik vind haar zo naar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben de enige geloof ik hier![]()
Ik dacht dat Dio er 2 had, eentje nu heeft ingezet en nog eentje heeftquote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Oliver23 het volgende:
Maar heeft iemand een idee hoeveel stemmen ieder nog heeft
Dio 2
Jessie 1
Anna 1
Suus 0
Jessie kan ik het gek genoeg niet eens zo kwalijk nemen, die was echt de volgende geweest, maar Dio gooit hier alles op een hoop omdat hij denkt makkelijker van de dames te kunnen winnen... alsof Robinson altijd puur op kracht gewonnen isquote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje laf, Dio had het niet nodig. Jessie had het juist moeten doen.
Denk het niet hoor, ging meer om die backstabberij van de anderen toch.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar zo naar.
Maar ik ben de enige geloof ik hier
De deal was volgens mij alle stemmen eruit en dan met zijn 4'en gewoon een proef spelen voor de winst en de zwarte stem die naar huis gaat...quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja ik snap de logica ook niet helemaal
ah ok. Vandaar.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De deal was volgens mij alle stemmen eruit en dan met zijn 4'en gewoon een proef spelen voor de winst en de zwarte stem die naar huis gaat...
Ja kut was dat , Fajah lukte het welquote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ja en als zij die dan had en wel die imuniteitsdinges ingezet had was jessi er uit gegaanquote:Op donderdag 1 december 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De deal was volgens mij alle stemmen eruit en dan met zijn 4'en gewoon een proef spelen voor de winst en de zwarte stem die naar huis gaat...
ik irriteer me al weken aan haarquote:Op donderdag 1 december 2016 22:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, ging meer om die backstabberij van de anderen toch.
ik voor bertiequote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik irriteer me al weken aan haar
Ik ben voor Jay Jay
Inderdaad. De geschiedenis van ER heeft zo goed als altijd uitgewezen dat vriendschappen vroeg of laat sneuvelen, zeker als de vriendenkring uit meer dan 2 personen bestaat. Vier man kun je nou eenmaal niet tot de finale te vriend houden. Richting de eindstreep verschuift het spel steeds meer van groepjes naar individuele strijd. Dat is soms hard, maar hoort er wel bij.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef viceversa het volgende:
[..]
Als je ergens niks aan hebt in Robinson is het wel oprechtheid. Maar goed, het is een manier van spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |