Mei? Mis ik wat?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Een schrikbarend slecht toernooi, dit jaar in Japan, dat ieder jaar weer voor de nodige centjes moet zorgen en zodoende de FIFA kas eens goed moet spekken. Ook dit jaar staat het - helaas - weer op het programma. Een contest is het nooit. Het is niet de vraag of een Europese club de prijs pakt, maar eerder welke. Een vraag die elk jaar in mei zal worden beantwoord. Niet alleen omdat zij de beste spelers hebben, maar ook omdat zij, in tegenstelling tot de tegenstanders, niet of nauwelijks leeg gekocht zullen worden.
De Europese afvaardiging is jammer genoeg weer Real Madrid, dat zoals bekend de Champions League wist te winnen. Met heel veel geluk, maar dat natuurlijk geheel terzijde. Het is voor hen (pas) de tweede keer dat ze meekomen doen, daar het toernooi officieel pas sinds 2005 bestaat - die onzin in 2000 vergeten wie voor het gemak. Zij nemen het in de finale mogelijk op tegen Atlético Nacional. De winnaar van de Copa Libertadores heeft de steun van heel Zuid-Amerika na hun prachtige geste tegenover Chapecoense. Atlético gaat een poging wagen de eerste Zuid-Amerikaanse club sinds Corinthians in 2012 te worden dat de wereldbeker weer eens naar het westen brengt. De keer daarvoor moeten we alweer terug naar 2007, toen het nu tegen degradatie vechtende Internacional het won van Barcelona, door een nog zeer jonge maar ontketende Alexandre Pato.
Echter is van dat Atlético Nacional dat de Libertadores won door Independiente del Valle te verslaan niet veel meer over. De meeste sterspelers zitten inmiddels allemaal elders. Marlos Moreno werd overgenomen door Manchester City en verhuurd aan Deportivo la Coruńa en Sebastian Perez verhuisde naar Buenos Aires om voor Boca Juniors te spelen. De meest bekende, Davinson Sanchez, speelt nu voor Ajax. Wie wel (voorlopig)overbleven zijn Miguel Borja, een enorm fenomeen in de spits en het binnenkort weer in Europa gaat proberen, en Macnelly Torres, een veteraan van 32 die zich bij Atlético na jaren van afwezigheid weer terug knokte in het Colombiaanse elftal en het zelfs tot basisspeler wist te schoppen, ondanks zijn 32 jaar.
De rest van het veld wordt opgevuld door CF America, waarvan de meest bekende speler Oribe Peralta is, Auckland City, wie kent ze niet, Mamelodi Sundowns en een heleboel spleetogen uit Azië. Jeonbuk uit Zuid-Korea en een nog onbekende club uit Japan, want zij zijn de hosts. Urawa Red Diamonds dan wel Kashima Antlers.
Playoff, 8 december, match 1:
11:30 Host (t.b.d.) - Auckland City
Kwartfinale, 11 december, match 2:
08:00 Jeonbuk - CF America
Kwartfinale, 11 december, match 3:
11:30 Mamelodi Sundowns - winner match 1
Halve finale, 14 december, match 4:
11:30 Atlético Nacional - winner match 3
Halve finale, 15 december, match 5:
11:30 Real Madrid - winner match 2
Finale, 18 december:
11:30 winner match 4 - winner match 5
Ah, dacht dat je dit toernooi bedoelde en dus december ipv mei. Misverstand.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een Champions League finale is doorgaans in mei, ja.
Mijn god zeg. Wat verschrikkelijk dom.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ah, dacht dat je dit toernooi bedoelde en dus december ipv mei. Misverstand.
Maar goed, dit is zoals je zegt aids, net als de tijdstippen (duh). Ik gok dat NOS de rechten weer heeft.
Doe eens een voorstel op welke manier de nieuwe opzet dan zou moeten plaatsvindenquote:Op donderdag 1 december 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit toernooi mogen ze ook wel eens op de schop nemen.
NPO 1 vandaag althans om 11:30.quote:
Onderschat Club de Fútbol América S.A. de C.V niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
Europa wint dus dit WK clubs weer.
Daverende verrassing.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
Europa wint dus dit WK clubs weer.
Volgens mij sta ik niet bekend om mijn grappen en grollen.quote:Op donderdag 15 december 2016 11:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht even je maakt een grapje, maar ze gaan het ook nog echt uitzenden.![]()
quote:Op donderdag 15 december 2016 13:35 schreef JanCees het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DEL CUARTO BALON DE ORO, DEL MEJOR DEL MUNDO
TR gemaakt derhalve.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
In de policy van FOK! staat dat Nederlands de voertaal is op het forum.
Zal voortaan elk Spaans gezwets TRen
Toch vind ik ze ook best wel prima spelen, eigenlijk. Het is niet allemaal puur geluk ofzo al zijn ze kwalitatief vanzelfsprekend minderquote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Valt eigenlijk veel te vroeg dit doelpunt.
in bed misschienquote:
Of Makkelie fluistert iets in zijn oorquote:Op zondag 18 december 2016 13:19 schreef Max23 het volgende:
Hij pakt zijn boekje, herinnert ineens dat Ramos al geel heeft en stopt zijn boekje weer terug
Ik weet niet of de videoref ook iets te melden heeft over gele kaarten eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2016 13:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of Makkelie fluistert iets in zijn oor
Zou wat zijn..quote:
Kids are off limits.quote:Op zondag 18 december 2016 13:23 schreef Zipportal het volgende:
Ronaldo is al moe. Komt misschien ook omdat zijn debiele zoontje niet het verschil weet tussen Ferrari of een Lambo en daar een dagtaak aan heeft.
Barney.gif
NPO1.quote:Op zondag 18 december 2016 13:24 schreef Evertjan het volgende:
zendtijd is op dus het vervolg van deze wedstrijd moet u maar missen?
Ik weet dat ook zo niet, maar dit zou wel een rode kaart hebben betekend, misschien dat dat dan wel meespeelt.. Ook niet helemaal zeker hiervan..quote:Op zondag 18 december 2016 13:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet of de videoref ook iets te melden heeft over gele kaarten eigenlijk
Ik ook, maar da's wat de commentator zeiquote:
Ga maar terug naar het wielrennen.quote:Op zondag 18 december 2016 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Dit hele toernooi is toch als een soort wielercriterium na de Tour? Normaal had het al 10-0 voor Real gestaan.
Blijft een magische opmerking.quote:Op zondag 18 december 2016 13:28 schreef Evertjan het volgende:
Vroeger als er een Japanner door de straat liep dan belde je de krant
nu niet meer?quote:Op zondag 18 december 2016 13:28 schreef Evertjan het volgende:
Vroeger als er een Japanner door de straat liep dan belde je de krant
De beste voetbalclub die een of ander verlenginkje nodig heeft tegen een elftal Japanse prutsers, alright.quote:
Een verlenging is verre van onverdiend. Die Jappen kregen in de laatste vijf minuten nog drie behoorlijk grote kansenquote:
Spelen heel veel Brazilianen in Japan al tientallen jaren...quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef JanCees het volgende:
Die neger bij Fukushimatoch bijzonder
Zal ze een worst wezen want over een minuut of 25 staan ze hoe dan ook met dat bekertje in de handen.quote:Op zondag 18 december 2016 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid staat echt ontzettend voor lul.
Ja, precies. Je zit dus naar een toneelstukje te kijken. Het is niet goed voor het toernooi als Real er 10 inschiet in het eerste kwartier.quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste voetbalclub die een of ander verlenginkje nodig heeft tegen een elftal Japanse prutsers, alright.
Klopt.quote:Op zondag 18 december 2016 13:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zal ze een worst wezen want over een minuut of 25 staan ze hoe dan ook met dat bekertje in de handen.
Hoe vaak kijk jij Japans voetbal?quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste voetbalclub die een of ander verlenginkje nodig heeft tegen een elftal Japanse prutsers, alright.
Zullen ze ook forever young zijn?quote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Real is toch ook big in Japan, het publiek gaat uit z'n dak.
Japanse goden speelden best goed.quote:Op zondag 18 december 2016 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet, maar nog steeds een grap dat 'de beste Europese club van 2016' een verlenging nodig heeft hiertegen.quote:Op zondag 18 december 2016 13:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk jij Japans voetbal?
Stijn open je ogen nou eens.quote:Op zondag 18 december 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet, maar nog steeds een grap dat 'de beste Europese club van 2016' een verlenging nodig heeft hiertegen.
quote:Op zondag 18 december 2016 13:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Spelen heel veel Brazilianen in Japan al tientallen jaren...
Kijk eens wat verder dan je Madrileense neus
Twee keer zelfsquote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
Toch mooi gescoord in een WK finale die Ronaldo
Ik zei de beste clubquote:Op zondag 18 december 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet, maar nog steeds een grap dat 'de beste Europese club van 2016' een verlenging nodig heeft hiertegen.
Bal is rond!quote:Op zondag 18 december 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je correctie.quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zei de beste club
Niet alleen Europa
Hoe geloofwaardig is het dat de plaatselijke Japanse bakker en slager Real Madrid tot een verlenging dwingt. Dit is nep.quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten de Jappen onder de doping?
Hennie had altijd een te klein broekje aan. Lekker aanspeelpunt en dan draaien met die kont.quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Het allereerste doelpunt in de J-League staat op naam van Henny Meijer, Ja die Nederlander van Surinaamse afkomst..
Het zijn geen wielrenners.quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof je ook in een complot rond het WK2008 met betrekking tot Kirk Shepherd?quote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is het dat de plaatselijke Japanse bakker en slager Real Madrid tot een verlenging dwingt. Dit is nep.
Denk weer Real Madridquote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie o wie zal ons volgend jaar vertegenwoordigen voor het groot Europeesche rijk.
Ik heb begrepen dat ze massaal melktransfusies hebben gehad voor de wedstrijd.quote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig is het dat de plaatselijke Japanse bakker en slager Real Madrid tot een verlenging dwingt. Dit is nep.
Messi fans zijn tot op het bot gefrustreerd. Zielige mensen.quote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef JanCees het volgende:
De anti real Madrid brigade is weer lekker aanwezig hier zo op de zondagochtend
Ajax heeft verloren zeker
volgens mij zijn het allemaal gewoon full profs bij Japanquote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neem mij nou eens serieus.quote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geloof je ook in een complot rond het WK2008 met betrekking tot Kirk Shepherd?
Ik hoop op de Arische goden van Bayernquote:Op zondag 18 december 2016 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie o wie zal ons volgend jaar vertegenwoordigen voor het groot Europeesche rijk.
Zou het wat uit maken?quote:Op zondag 18 december 2016 13:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij zijn het allemaal gewoon full profs bij Japan
Ooit op mijn 15/16e tegen een Japanse ploeg gespeeld. Ik was na 25 minuten verrot. Die gasten bleven lopen. Enige excuus was dat wij van een trainingskamp kwamen. Maar dan nog, nooit eerder zoiets meegemaakt.quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
of dat jullie gewoon erg slecht warenquote:Op zondag 18 december 2016 13:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ooit op mijn 15/16e tegen een Japanse ploeg gespeeld. Ik was na 25 minuten verrot. Die gasten bleven lopen. Enige excuus was dat wij van een trainingskamp kwamen. Maar dan nog, nooit eerder zoiets meegemaakt.
Paus mobiel.quote:Op zondag 18 december 2016 13:40 schreef Evertjan het volgende:
wat voor een auto krijgt hij? Een Nissan Micra?
Christianotwitter:atlrs_english twitterde op zondag 18-12-2016 om 13:34:5418 Dec vs @realmadrid 98th min, scored by Christiano Ronaldo. 2-3. https://t.co/q1GVWlV1kx #antlers #cwc #ClubWC reageer retweet
Dit was Real Madrid in de reguliere speeltijd natuurlijk nooit gelukt wat ze nu in 5 minuten lukt. Tegen een paar amateurs.quote:Op zondag 18 december 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani zou zeggen dat dit in scene gezet is.
Leuk deze humor.quote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geef het op.quote:Op zondag 18 december 2016 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was Real Madrid in de reguliere speeltijd natuurlijk nooit gelukt wat ze nu in 5 minuten lukt. Tegen een paar amateurs.
Blijft lastig.twitter:atlrs_english twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:48:4918 Dec vs @realmadrid 60th min, scored by Christiano Ronald from the penalty spot. 2-2. https://t.co/q1GVWlV1kx #antlers #cwc #ClubWC reageer retweet
Het is gewoon lachwekkend. En als ik de OP van dit topic lees is Koffieplanter het met mij eens.quote:
Waarom zetten ze dat 18 dec ervoor?quote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Bolasie het volgende:
Blijf lastig.twitter:atlrs_english twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:48:4918 Dec vs @realmadrid 60th min, scored by Christiano Ronald from the penalty spot. 2-2. https://t.co/q1GVWlV1kx #antlers #cwc #ClubWC reageer retweet
Die spleetogen hadden hier niet eens mogen staan.quote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend. En als ik de OP van dit topic lees is Koffieplanter het met mij eens.
Na penalty's op een doordeweekse dag tegen Gremio. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet, naast dat Danny Blind de beslissende penalty scoordequote:Op zondag 18 december 2016 13:41 schreef Evertjan het volgende:
21 jaar geleden wonnen wij nog de Wereldbeker
Blijft lastig.quote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Bolasie het volgende:
Blijf lastig.twitter:atlrs_english twitterde op zondag 18-12-2016 om 12:48:4918 Dec vs @realmadrid 60th min, scored by Christiano Ronald from the penalty spot. 2-2. https://t.co/q1GVWlV1kx #antlers #cwc #ClubWC reageer retweet
Ik hoor het graag liever zelf van Koffieplanter dan dat jij zijn posts gaat interpreteren en er iets anders van maakt.quote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is gewoon lachwekkend. En als ik de OP van dit topic lees is Koffieplanter het met mij eens.
Kan, maar ik had meer over het conditionele gedeelte. Japanners waren destijds gemiddeld 17/18, maar was een leuke oefenwedstrijd..3-0 klopquote:Op zondag 18 december 2016 13:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of dat jullie gewoon erg slecht waren
ik weet nog dat wij tv mochten kijken op schoolquote:Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na penalty's op een doordeweekse dag tegen Gremio. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet, naast dat Danny Blind de beslissende penalty scoorde
Geen flauw idee.quote:Op zondag 18 december 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat 18 dec ervoor?
Ik keek op een maandagmiddag naar Nederland - Denemarken met school. Lekker juichen voor Dirk Kuyt of all peoplequote:Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik weet nog dat wij tv mochten kijken op school
bedankt tong80quote:Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Na penalty's op een doordeweekse dag tegen Gremio. Dat is eigenlijk het enige wat ik nog weet, naast dat Danny Blind de beslissende penalty scoorde
Wij niet, maar goed ik ben dan ook niet voor Ajax en zat in Eindhoven op schoolquote:Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik weet nog dat wij tv mochten kijken op school
Daar kan jij natuurlijk niks aan doen.quote:Op zondag 18 december 2016 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij niet, maar goed ik ben dan ook niet voor Ajax en zat in Eindhoven op school
Sepp Blatter.quote:Op zondag 18 december 2016 13:46 schreef Evertjan het volgende:
Maar wie geeft die prijsje aan Real Madrid? Is dat die nieuwe voorzitter?
Kernbommen op Japan.quote:Op zondag 18 december 2016 13:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die spleetogen hadden hier niet eens mogen staan.
Michael van Praagquote:Op zondag 18 december 2016 13:46 schreef Evertjan het volgende:
Maar wie geeft dit prijsje aan Real Madrid? Is dat die nieuwe voorzitter?
Jij droomt nog van 1988 toen die Japanners helemaal gek worden van die verre ingooien van Gerets en dat Evert ten Napel Romario heel de tijd zijn naam verkeerd uitsprak door de klemtoon constant op RO te leggen...quote:Op zondag 18 december 2016 13:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij niet, maar goed ik ben dan ook niet voor Ajax en zat in Eindhoven op school
Dan staat er ook het Campeonato Sudamericano op het programma, dus dan is de keus snel gemaakt.quote:
Nou inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan staat er ook het Campeonato Sudamericano op het programma, dus dan is de keus snel gemaakt.
nee FOXquote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk ergens op het open net. Ik kan niet wachten op Gabon - Burkina Faso
Extreem harde tackles dus en schoten van eigen helftquote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan staat er ook het Campeonato Sudamericano op het programma, dus dan is de keus snel gemaakt.
Ik mocht die wedstrijd tegen Nacional niet kijken van mijn oudersquote:Op zondag 18 december 2016 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij droomt nog van 1988 toen die Japanners helemaal gek worden van die verre ingooien van Gerets en dat Evert ten Napel Romario heel de tijd zijn naam verkeerd uitsprak door de klemtoon constant op RO te leggen...
Je bent zelden leuk, maar deze WWII humor vind ik wel om te lachen.quote:
Mooie assist toen van Reiziger op Zenden.quote:Op zondag 18 december 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek op een maandagmiddag naar Nederland - Denemarken met school. Lekker juichen voor Dirk Kuyt of all people.
Volgens mij zonden ze hem in de ochtend nog een keer integraal uit. Kan me zoiets vaag herinneren..quote:Op zondag 18 december 2016 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mocht die wedstrijd tegen Nacional niet kijken van mijn ouders
Dan zou je wat vaker het darts topic moeten bezoeken.quote:Op zondag 18 december 2016 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent zelden leuk, maar deze WWII humor vind ik wel om te lachen.
FOX Sports zendt het dit keer uit.quote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
hopelijk ergens op het open net. Ik kan niet wachten op Gabon - Burkina Faso
Ja, ik zat toen in groep 4 en hebben het met school gekeken toenquote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij zonden ze hem in de ochtend nog een keer integraal uit. Kan me zoiets vaag herinneren..
Gisteren ging ik wel stuk.quote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zou je wat vaker het darts topic moeten bezoeken.
Zou goed kunnen, ik was toen pas 7, ik weet natuurlijk niet heel veel meer van die wedstrijdquote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Volgens mij zonden ze hem in de ochtend nog een keer integraal uit. Kan me zoiets vaag herinneren..
In dat dartsforum wil ik nog niet dood gevonden worden dus ik pas vriendelijk.quote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan zou je wat vaker het darts topic moeten bezoeken.
Wat was er dan? Ik kan mij niet zoveel meer herinneren.quote:
Oh, sorry.. Dat was Gremio - Ajax.. Nevermindquote:Op zondag 18 december 2016 13:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, ik zat toen in groep 4 en hebben het met school gekeken toen..
Heb je weer eens gezopen?quote:Op zondag 18 december 2016 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan mij niet zoveel meer herinneren.
Minder Corona drinken.quote:Op zondag 18 december 2016 13:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik kan mij niet zoveel meer herinneren.
quote:Op zondag 18 december 2016 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Extreem harde tackles dus en schoten van eigen helft
Houd je bek mongool. Waar woon je?quote:
Nee.. Ik ga wel demonstreren tegen van-de-trap-af-schoppers..quote:Op zondag 18 december 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je bloemen neergelegd voor het oude huis van Bowie?
Dat zal ze leren.quote:Op zondag 18 december 2016 13:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. Ik ga wel demonstreren tegen van-de-trap-af-schoppers..
En spugen op het Olympiastadion.quote:Op zondag 18 december 2016 13:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee.. Ik ga wel demonstreren tegen van-de-trap-af-schoppers..
U2quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En spugen op het Olympiastadion.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 18 december 2016 13:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan geef ik je meteen aan, want een DM posten is strafbaar.
twitter:2010MisterChip twitterde op zondag 18-12-2016 om 13:51:05UCL 2014🇪🇸UEL 2014🇪🇸SUP 2014🇪🇸CWC 2014🇪🇸UCL 2015🇪🇸UEL 2015🇪🇸SUP 2015🇪🇸CWC 2015🇪🇸UCL 2016🇪🇸UEL 2016🇪🇸SUP 2016🇪🇸CWC 2016🇪🇸💪🏻😉 reageer retweet
Rot eens op met je spaanstalige tweets.quote:Op zondag 18 december 2016 14:00 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:2010MisterChip twitterde op zondag 18-12-2016 om 13:51:05UCL 2014🇪🇸UEL 2014🇪🇸SUP 2014🇪🇸CWC 2014🇪🇸UCL 2015🇪🇸UEL 2015🇪🇸SUP 2015🇪🇸CWC 2015🇪🇸UCL 2016🇪🇸UEL 2016🇪🇸SUP 2016🇪🇸CWC 2016🇪🇸💪🏻😉 reageer retweet
Hier valt weinig Spaans voor te leren.quote:Op zondag 18 december 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Rot eens op met je spaanstalige tweets.
Toma!quote:Op zondag 18 december 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in.quote:Op zondag 18 december 2016 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier valt weinig Spaans voor te leren.
U1 en U2 zijn altijd genotquote:Op zondag 18 december 2016 14:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Berlijnse U-Bahn
Die geur alleen al is heerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2016 14:05 schreef Befbekje het volgende:
[..]
U1 en U2 zijn altijd genot.. Grotendeels bovengronds en laat de schoonheid van de stad mooi zien..
S42 is wel het mooist daarvoor, lekker dat rondje via West- en Ostkreuz, langs veel gure wijken en bebouwing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik reis weinig S-Bahn.. Gaat mij te langzaam vaak.. En ik hoef nauwelijks naar uithoeken van de stad..quote:Op zondag 18 december 2016 14:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
S45 (zo uit m'n hoofd) is wel het mooist daarvoor, lekker dat rondje via West- en Ostkreuz, langs veel gure wijken en bebouwing.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is de opstelling van Gremio voor de wedstrijd tegen Pachuca, in wat waarschijnlijk een mini afscheidsfeestje is voor Luan. Hij heeft in Brazilië en Zuid-Amerika niets meer te bewijzen. Zonder Arthur is het moeilijk om een verwachting te koppelen aan een wedstrijd waarin ze waarschijnlijk het meeste balbezit zullen hebben. Hij is eigenlijk degene waar alles om draait met het balletje, briljante speler.quote:Marcelo Grohe; Edílson, Pedro Geromel, Kannemann e Bruno Cortez; Jaílson e Michel; Ramiro, Luan e Fernandinho; Lucas Barrios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |