Als Maccabi-Dundalk ook gelijk isquote:Op donderdag 24 november 2016 22:54 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hebben ze aan een gelijkspel genoeg?
Ik dacht dat Feyenoord de beste jeugdopleiding van de wereld had?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Nou nu nooit meer Dammers mag ik hopen.
Dat zal Maccabi wel winnen lijkt me.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Maccabi-Dundalk ook gelijk is
Nee, Ajax heeft de allerbeste jeugd.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Feyenoord de beste jeugdopleiding van de wereld had?
Hmm, 3 clubs die alle 3 moeten winnen in hun laatste wedstrijd.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Maccabi-Dundalk ook gelijk is
Zeiden ze ook nog dat Feyenoord een topclub is?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand in het Feyenoordtopic riep net dat PSV'ers een minderwaardigheidscomplex hebben met Feyenoord
Groepswinnaar bovendienquote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hmm, 3 clubs die alle 3 moeten winnen in hun laatste wedstrijd.
Wat een ongekende luxe om nu al klaar te zijn.
Bosz
Zover ging hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zeiden ze ook nog dat Feyenoord een topclub is?
We spelen de laatste wedstrijd gewoon echt nergens meer om.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bosz
En het was allebei niet geluktquote:Op donderdag 24 november 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen de laatste wedstrijd gewoon echt nergens meer om.
Wat een verschil met dat we vorig jaar moesten winnen van Molde en nog afhankelijk van een andere wedstrijd ook.
Ik zie Bosz wel naar AC Milan of Real Madrid gaanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Brammess het volgende:
[..]
Bosz
Mijn post werd na 3 seconden alweer verwijderd. Dan zakt de motivatie wel tot een nulpunt.quote:
Dat klopt inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft de allerbeste jeugd.
Karsdorp kon moeiteloos mee op dit niveau.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:58 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zie Bosz wel naar AC Milan of Real Madrid gaan
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Wisten jullie dat Rooney dit seizoen meer assists heeft dan Özil?
nu welquote:Op donderdag 24 november 2016 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Wisten jullie dat Rooney dit seizoen meer assists heeft dan Özil?
Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
En het was allebei niet gelukt
Ik mis Drank als kiespijn.
Je bent altijd welkom bij ons hoor.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens.
racistquote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Kopsterk het volgende:
Sinds ik ooit keihard te grazen ben genomen door een fake-spoiler die een screamer bleek te zijn, durf ik nauwelijks meer op die dingen te clicken. Nog steeds nachtmerries van dat enge witte gezicht
hahaha.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Feyenoord mist een type Bottegod, dat mag duidelijk zijn.
Ik zal me morgen weer melden in het topic.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom bij ons hoor.
@eusrooversquote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Toen ik Charisteas bij Ajax op de tribune zag zitten bedacht ik mij gelijk dat Westermann voor jullie misschien een prima speler is.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Vooral hoe ze boven Utd supporters uit kwamen met ynwa.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zullen we vooral horen hoe geweldig het Feyenoordpubliek was, denk ik, vrees ik, zegt mijn gevoel.
vier keer kampioen geworden met niet heel geweldige teams. Drank heeft het prima gedaan.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
En toch waren er nog al die mensen die Frank verdedigde.
Omdat ze vunzige liedjes zongen richting een stewardess?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu zullen we vooral horen hoe geweldig het Feyenoordpubliek was, denk ik, vrees ik, zegt mijn gevoel.
Tsja het is veelzeggend dat er meer Feyenoordsupporters in Manchester waren dan dat er aan Ajaxsupporters in de ArenA zitten tijdens een wedstrijd van Ajax.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk naar de puntenaantallen en je ziet wel hoe ze tot die titels konden komen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
vier keer kampioen geworden met niet heel geweldige teams. Drank heeft het prima gedaan.
Merk ik hier een kleine beetje frustratie?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja het is veelzeggend dat er meer Feyenoordsupporters in Manchester waren dan dat er aan Ajaxsupporters in de ArenA zitten tijdens een wedstrijd van Ajax.
Even ter verduidelijking, ook met Bottegod hadden we hier op de kloten gekregen. Voordat iemand dit weer verkeerd interpreteert.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Pascalus het volgende:
Dat god hem moge nemen zsm.quote:
Laat je niet steeds zo kennen joh.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tsja het is veelzeggend dat er meer Feyenoordsupporters in Manchester waren dan dat er aan Ajaxsupporters in de ArenA zitten tijdens een wedstrijd van Ajax.
Omdat jij het bent plaats ik geen TR.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat god hem moge nemen zsm.
Er kunnen moeilijk 300.000 man in een stadion.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Weer ff de waffeltjes van die Joden snoeren met feiten.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:05 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Laat je niet steeds zo kennen joh.
Die zijn net zo te vertrouwen als tong.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
huh maar moslims drinken toch niet
Die weten weer waar ze staan na die comment.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Weer ff de waffeltjes van die Joden snoeren met feiten.
Daarom.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die weten weer waar ze staan na die comment.
Ga er nou niet op in.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
judenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Genoten van Bilbao?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je zet alleen jezelf voor lul maar dat snap je toch wel hoop ik dan maar.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:06 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sunri5e snapt dat niet. Zijn obsessie begint meelijwekkend te worden.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je zet alleen jezelf voor lul maar dat snap je toch wel hoop ik dan maar.
sportschoolquote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen minuut van gezien, ik was in de gym.
"In de gym."quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen minuut van gezien, ik was in de gym.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is die Rigo echt zo'n groot talent, PSV-fans?
Bedankt.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Omdat jij het bent plaats ik geen TR.
Ok.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nergens (op 'waar gaat dit over?').
In Spanje spreken ze Spaans, hier Nederlands.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier in Spanje zeggen we gym, dus ik noem het gym.
Maar Spanje namen we toch al niet serieus.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik plaats hier ook tweets in het Spaans, dus het kan ermee door.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Spanje spreken ze Spaans, hier Nederlands.
Sunri5e, de nieuwe tong80.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunri5e snapt dat niet. Zijn obsessie begint meelijwekkend te worden.
Hoe noemen ze jouw moeder in Spanje?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is er geen Spaans forum?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik plaats hier ook tweets in het Spaans, dus het kan ermee door.
Geen idee, mijn moeder is in Nederland dus daar wordt weinig over gesproken.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe noemen ze jouw moeder in Spanje?
Dan ga je maar lekker naar Fok.es.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker naar fok.es met je Spaanse gezwetsquote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat Engelstalig subforum was een doorslaand succes ja.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor Danny om internationaal te gaan.
oh ja, dat hebben we ook nog gehadquote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat Engelstalig subforum was een doorslaand succes ja.
Ik bepaal lekker zelf wat ik wel en niet post, dus wat jij allemaal te melden en te mekkeren hebt interesseert me niet zoveel.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker naar fok.es met je Spaanse gezwets
Zoveel van die tijdelijke subforums floppen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat Engelstalig subforum was een doorslaand succes ja.
Nee, daar is de stekker uit getrokken.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef Pascalus het volgende:
[..]
oh ja, dat hebben we ook nog gehadof bestaat dat nog steeds?
Behalve het dartsforum.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel van die tijdelijke subforums floppen.
Alleen een darts forum zou een succes zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel van die tijdelijke subforums floppen.
quote:
Make FOK! great againquote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen een darts forum zou een succes zijn.
Ik denk dat AZ er ook uitgaat.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax en AZ gaan overwinteren.
Feyenoord en PSV gaan eruit.
Steun jij mij als mod? Stijn lacht mij alleen maar uit.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen een darts forum zou een succes zijn.
Ik zie die nog wel winnen van een B-team van Zenit.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat AZ er ook uitgaat.
In de policy van FOK! staat dat Nederlands de voertaal is op het forum.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik bepaal lekker zelf wat ik wel en niet post, dus wat jij allemaal te melden en te mekkeren hebt interesseert me niet zoveel.
Door dik en dun.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Steun jij mij als mod? Stijn lacht mij alleen maar uit.
We noteren het even.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
In de policy van FOK! staat dat Nederlands de voertaal is op het forum.
Zal voortaan elk Spaans gezwets TRen
Lol.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens Spaans. Ik overweeg dit te melden aan Danny.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is goedquote:Op donderdag 24 november 2016 23:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je ondertitel is trouwens Spaans. Ik overweeg dit te melden aan Danny.
En nu?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:22 schreef PSVCL het volgende:
De basiself van PSV in het duel uit de derde voorronde van de Champions League is gemiddeld 20 jaar en 147 dagen oud
goedzo.quote:
Schone en Westermann trekken het gemiddelde natuurlijk flink op. Wat is het aantal tieners bij beiden?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jonger dan die van Ajax vandaag
Zou het niet weten.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schone en Westermann trekken het gemiddelde natuurlijk flink op. Wat is het aantal tieners bij beiden?
ja hoor.quote:
Die 20,8 gemiddeld was toen schone eraf wasquote:Op donderdag 24 november 2016 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schone en Westermann trekken het gemiddelde natuurlijk flink op. Wat is het aantal tieners bij beiden?
Omdat zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk anders dan hem denkt, tenminste dat is denk ik wat het is. Tete hoor je nauwelijks met modder gooien in de media itt een Bazoer. Als je hem in die interviews hoort, merk je aan alles dat hij best wil strijden voor zijn plek. Alleen disagreet Raiola denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou je dan je plan niet willen delen?
disagreet????quote:Op donderdag 24 november 2016 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk anders dan hem denkt, tenminste dat is denk ik wat het is. Tete hoor je nauwelijks met modder gooien in de media itt een Bazoer. Als je hem in die interviews hoort, merk je aan alles dat hij best wil strijden voor zijn plek. Alleen disagreet Raiola denk ik.
Dat wil Johan niet hebben en die theatershows zullen wel buiten de maandagen en vrijdagen gepland zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is hij binnenkort weer eens te gast bij VI
Zie hem sowieso liever dan Valentijn.
Het gaat dan zeker teveel over voetbal en dan kan Johan het niet meer volgenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat wil Johan niet hebben en die theatershows zullen wel buiten de maandagen en vrijdagen gepland zijn.
gebouwd voor Russia 2018.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krasnodar heeft wel een mooi stadion
hahaquote:Op donderdag 24 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie die nog wel winnen van een B-team van Zenit.
Prima potjes worden datquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef Brammess het volgende:
So far:
A1: Fenerbache / Manchester United
A2: Fenerbache / Manchester United
B1: Apoel
B2: Olympiacos
C1: Anderlecht
C2: St. Ettiene
D1: Zenit
D2: Maccabi
E1: Bilbao
E2: Genk
F1: Ajax
F2: Celta De Vigo
G1: Shaktar
G2: Gent
I1: Schalke
I2: Krasnodar
J1: Fiorentina
J2: PAOK / Qarabag
K1: Sparta Praag
K2: Southampton
Hier mogen we wel vanuitgaan.
En vanuit de Champions League:
Ludogorets, Besiktas/Napoli/Benfica, BMG, Rostov, Tottenham, Sporting, Copenhagen, Lyon
Ajax zal wel Oostblokpauper loten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef Brammess het volgende:
So far:
Ludogorets, Besiktas/Napoli/Benfica, BMG, Rostov, Tottenham, Sporting, Copenhagen, Lyon
PSVquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:00 schreef Brammess het volgende:
So far:
Nooitquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat nat op de muur van Rostov.
Ajax-Rostov weer kan wel meteen toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
Dan voeg ik ook wel even toe dat vanuit de CL teams waarschijnlijk:
Besiktas/Napoli/Benfica, Gladbach, Tottenham en Lyon de geplaatste teams zullen worden.
Jep, wie er uit die poule doorgaat is ongeplaatst.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax-Rostov weer kan wel meteen toch?
Totenham?? Die hebben nog maar 3 punten ofzoquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:05 schreef Brammess het volgende:
Dan voeg ik ook wel even toe dat vanuit de CL teams waarschijnlijk:
Besiktas/Napoli/Benfica, Gladbach, Tottenham en Lyon de geplaatste teams zullen worden.
Klopt, maar die zullen wel winnen van CSKA en hebben een beter doelsaldo dan Copenhagen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Totenham?? Die hebben nog maar 3 punten ofzo
Zou wel leuk zijn om revanche te nemenquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:07 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jep, wie er uit die poule doorgaat is ongeplaatst.
PSV kan dan (nog) niet.
PSV speelde uit beter dan die Russen en had daar moeten winnen ,in eigen huis moet je ze dus gewoon pakken,geen smoesjesquote:
Dit weet ik nog niet eens zeker, omdat Spurs helemaal geen zin in de EL heeft. En ze gaven van de week al spelers rust.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klopt, maar die zullen wel winnen van CSKA en hebben een beter doelsaldo dan Copenhagen.
Zie ze eerder expres verliezen dan winnenquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Klopt, maar die zullen wel winnen van CSKA en hebben een beter doelsaldo dan Copenhagen.
Ajax speelde Rostov in de eerste wedstrijd ook kapot. Uitslag: 1-1.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV speelde uit beter dan die Russen en had daar moeten winnen ,in eigen huis moet je ze dus gewoon pakken,geen smoesjes
Het is maar Rostov.
boosquote:Op vrijdag 25 november 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze spelen voor koppositie, halve zool.
Die 1-1 lag ook aan Ajax zelf, hebben genoeg kansen gehad om te winnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelde Rostov in de eerste wedstrijd ook kapot. Uitslag: 1-1.
Rostov hoeft niet te komen, weet waarvoor ze spelen. In de eerste confrontatie van een tweeluik staan ze net als hun tegenstander op 0.
Bedankt Hans. Ik heb het erover dat Rostov in het tweede duel in een zetel kon zitten en Ajax kon laten komen, keihard toeslaan op de counter.. Precies zoals ze deden tegen Bayern.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die 1-1 lag ook aan Ajax zelf, hebben genoeg kansen gehad om te winnen.
Ik had meer verwacht van Mainz.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:17 schreef Brammess het volgende:
Anderlecht heeft deze poule ook keurig doorstaan.
Zullen wel een vergelijkbaar elftal met Ajax hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:17 schreef Brammess het volgende:
Anderlecht heeft deze poule ook keurig doorstaan.
3-2-0 met +9 doelsaldo is desalniettemin erg keurig. St. Ettiene is ook erg sterk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht van Mainz.
Ja maar zo dom speelt PSV europees nooit,zoals ajax deed in Rusland.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Ik heb het erover dat Rostov in het tweede duel in een zetel kon zitten en Ajax kon laten komen, keihard toeslaan op de counter.. Precies zoals ze deden tegen Bayern.
Cocu is een briljant tacticus ja!111111111!!!quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja maar zo dom speelt PSV europees nooit,zoals ajax deed in Rusland.
Jammer dat Bailey nooit bij ons gaat spelen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:24 schreef Brammess het volgende:
Een voorhoede van Bailey - Dolberg - Traoré had wel echt onderbroekweggooimateriaal geweest.
PSV gaat het redden let maar op.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu is een briljant tacticus ja!111111111!!!
Genk vroeg gewoon veel te veel.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat Bailey nooit bij ons gaat spelen.
Kunnen we over een paar jaar over zeiken als hij ergens bij Real speelt.
Klopt, we hadden hem eerder moeten pakken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Genk vroeg gewoon veel te veel.
Eens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ winst, Feyenoord verlies en Ajax gelijk
SPOILER: selectie ZenitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze laten niemand thuis, met sterkste selectie afgereisd. Wordt een bijna onmogelijke klus voor AZ
Is ook niet zo vreemd gezien de poule waar ze inzitten.quote:Op donderdag 8 december 2016 12:14 schreef xminator het volgende:
Hahaha de kakkerlakken vliegen eruit vanavond.
quote:Op donderdag 8 december 2016 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan pas ik mijn voorspelling aan en gaat AZ thuis ook dik verliezen.SPOILER: selectie ZenitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze laten niemand thuis, met sterkste selectie afgereisd. Wordt een bijna onmogelijke klus voor AZOh.
Het is vooral zonde voor jullie dat Fenerbahce ook won van Man Utd, en dat jullie dan een helft met 10 man stonden tegen Luhanks. Maar dat is altijd achteraf, AZ had ook thuis van Dundalk moeten winnen en niet thuis verliezen van Maccabiquote:Op donderdag 8 december 2016 13:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd gezien de poule waar ze inzitten.
AZ heeft er echt met de pet naar gegooid. Die hadden de makkelijkste poule van de Nederlandse clubs. Van Zenit win je niet zomaar, maar Maccabi en Dundalk hadden ze echt eenvoudig achter zich moeten houden.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is vooral zonde voor jullie dat Fenerbahce ook won van Man Utd, en dat jullie dan een helft met 10 man stonden tegen Luhanks. Maar dat is altijd achteraf, AZ had ook thuis van Dundalk moeten winnen en niet thuis verliezen van Maccabi
Of het door met de pet er naar gooien is weet ik niet, ze waren in de Eredivisie toen ook niet echt in vorm hè. Maar dat Maccabi en Dundalk waren geen hoogvliegers, dus dat is echt een gevoel van "Zonde".quote:Op donderdag 8 december 2016 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ heeft er echt met de pet naar gegooid. Die hadden de makkelijkste poule van de Nederlandse clubs. Van Zenit win je niet zomaar, maar Maccabi en Dundalk hadden ze echt eenvoudig achter zich moeten houden.
Ik zie het al helemaal gebeuren dat AZ/Fey doorgaat en er dan uitgeknikkerd wordt door Rostovquote:Op donderdag 8 december 2016 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het door met de pet er naar gooien is weet ik niet, ze waren in de Eredivisie toen ook niet echt in vorm hè. Maar dat Maccabi en Dundalk waren geen hoogvliegers, dus dat is echt een gevoel van "Zonde".
Maar dat is elk jaar wel met de Nederlandse clubs
AZ zie ik nu sowieso niet meer doorgaan nu Zenit gewoon met hun sterkste team langskomt, of ze moeten heel erg boven zichzelf uitstijgen en dat die Zenit spelers al met het hoofd op een strand in de Malediven liggen.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal gebeuren dat AZ/Fey doorgaat en er dan uitgeknikkerd wordt door RostovDat zou echt de kers op de karmataart zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2016 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR dacht dat ze het niet serieus namen. Rare jongenSPOILER: selectie ZenitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze laten niemand thuis, met sterkste selectie afgereisd. Wordt een bijna onmogelijke klus voor AZ
Hoezo is dat raar? Had best gekund dat die trainer die jongens lekker eerder op vakantie had gestuurd ipv dat ze nog naar Alkmaar moesten reizen voor een oefenpotje.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
JR dacht dat ze het niet serieus namen. Rare jongen
Ik denk drie verliespartijen vanavond.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ zie ik nu sowieso niet meer doorgaan nu Zenit gewoon met hun sterkste team langskomt, of ze moeten heel erg boven zichzelf uitstijgen en dat die Zenit spelers al met het hoofd op een strand in de Malediven liggen.
Feyenoord kan nog wel, al schat ik de kans in op 5%
Inderdaad. Zou ook niet uniek zijn voor Russische clubs, is toch elk jaar dit gedoe.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Had best gekund dat die trainer die jongens lekker eerder op vakantie had gestuurd ipv dat ze nog naar Alkmaar moesten reizen voor een oefenpotje.
Die trainer neemt elke EL pot serieus. Ook toen ze al door warenquote:Op donderdag 8 december 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo is dat raar? Had best gekund dat die trainer die jongens lekker eerder op vakantie had gestuurd ipv dat ze nog naar Alkmaar moesten reizen voor een oefenpotje.
AZ - Zenit 0-3quote:Op donderdag 8 december 2016 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk drie verliespartijen vanavond.
Je kan een EL pot ook best serieus nemen door eens wat andere spelers aan het werk te zien op dat niveau natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2016 14:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die trainer neemt elke EL pot serieus. Ook toen ze al door waren
AZ winst -> doorquote:Op donderdag 8 december 2016 15:07 schreef hhh38 het volgende:
AZ kan toch gewoon door bij een gelijkspel? Dat zie ik nog best gebeuren. Feyenoord wordt erg lastig, maar niet onmogelijk als de 1-0 snel valt.
0-0 zal het natuurlijk nooit worden, maar als twee ploegen moeten winnen is een gelijkspel best realistisch.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
AZ winst -> door
AZ gelijk -> door als Dundalk - Maccabi gelijk wordt
AZ verliest -> door als Dundalk - Maccabi 0-0 wordt.
Hun B elftal verslaat AZ ook wel ja.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan een EL pot ook best serieus nemen door eens wat andere spelers aan het werk te zien op dat niveau natuurlijk.
Geen idee of ze een brede selectie hebben.quote:Op donderdag 8 december 2016 15:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hun B elftal verslaat AZ ook wel ja.
Ik welquote:Op donderdag 8 december 2016 18:01 schreef Bolasie het volgende:
De tweede wedstrijd ga ik niet kijken.
Dan ga ik pokerenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:01 schreef Bolasie het volgende:
Lekker die Belgjes eruit wippen met een B-team, lekker man.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:01 schreef Bolasie het volgende:
Bergwijn, de nieuwe Narsinghquote:Op donderdag 8 december 2016 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bergwijn blijkt toch geen toptalent.
Negeren werkt het beste bij dat soort figurenquote:Op donderdag 8 december 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergwijn, de nieuwe Narsingh
/sunri5emodusoff
Pax is verstandig.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan kijk jij niet vaak genoeg darts
Dankzij Mani kan ik Marcel nooit meer anders zien dan een domme, blije hond.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marcel Maijer moet misschien bij het darten zijn.
Ja maar uiteindelijk reageren er toch wel mensen.quote:Op donderdag 8 december 2016 18:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Negeren werkt het beste bij dat soort figuren
De wanhoop die op een gegeven moment door de posts heen klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |