Klopt, maar denk dat dat veel te maken heeft met hun behoudende speelstijl waardoor ze op het middenveld keihard de duels inknallen veel ruimte hebben in de tegenaanval.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feyenoord heeft wel de beste xG tot nu toe.
Joden lopen altijd weg is het standaardliedje als iedereen uit het stadion vertrekt, dat snap jij toch ook wel grote vriend.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zingen ze nou "Joden lopen altijd weg"?
Dus je verliest van Man Utd en bent met Ajax bezig. Wat een trieste club dat Feyenoord.
Zijn ze bij Man Utd joods dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg is het standaardliedje als iedereen uit het stadion vertrekt, dat snap jij toch ook wel grote vriend.
Jr is mentaal zwakquote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Joden lopen altijd weg is het standaardliedje als iedereen uit het stadion vertrekt, dat snap jij toch ook wel grote vriend.
Slimme jongens die Feyenoordersquote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft posten.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de laatste keer in mijn leven dat ik een wedstrijd van Feyenoord kijk. Ik ben er klaar mee.
Als ze eerder naar huis gaan wel ja.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze bij Man Utd joods dan?
9 van de 10 keer post ik ook mee zonder te kijken. Voetbal is echt dodelijk saai.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft posten.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Op zich is het voor Feyenoord-begrippen hartstikke knap om in deze poule zeven überhaupt punten te halen
Gelukkig komt het WK Darts eraanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer post ik ook mee zonder te kijken. Voetbal is echt dodelijk saai.
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig komt het WK Darts eraan
En het subforum niet te vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen schijnt er weer een toernooi te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er een subforum darts komt hef ik dit account op.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het subforum niet te vergeten.
Met jou als modquote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En het subforum niet te vergeten.
Wanneer begint dat?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook dat nog, inderdaad. Helaas moet ik de middagsessie missenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen schijnt er weer een toernooi te zijn.
Ik zal het aan Danny laten wetenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er een subforum darts komt hef ik dit account op.
Van het goede voetbal komt het niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, maar denk dat dat veel te maken heeft met hun behoudende speelstijl waardoor ze op het middenveld keihard de duels inknallen veel ruimte hebben in de tegenaanval.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is een gerede kans, topshowquote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgend jaar coolsingel is al zeker toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
ongeacht wie er wint is het feest op de Coolsingel.
Hebben ze aan een gelijkspel genoeg?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee met wat voor elftal Zenit op de proppen komt.
Ik heb nog een account.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er is een gerede kans, topshow
Met mij als mod inderdaad ja.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met jou als mod
Ik kijk er nu al naar uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |