Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeftquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Braad heeft zijn introvideo verwijderd, wat zou dat betekenen?
Slijm slijmquote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeft
oh god noquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is deze toch gewoon?quote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:39 schreef DoubleDip het volgende:
Ik bedoelde de tweede video uit de OP. Melding is dat deze door de gebruiker is verwijderd.
Geen idee, maar hij heeft al een ban dus veel erger kan het niet worden zou je zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
Waarom ban? Misschien ons even bijpraten via YouTube. Of is dat tegen de regels?
Geen idee, zou kunnen. Maar wel gek dat ie weg is.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?
Treurig wel.quote:Toelichting:
Gisteravond had ik dat filmpje over Jet Cars verwijderd omdat ik het inderdaad van mezelf toch niet zo netjes vond.
Goed, vandaag kwam naar boven dat er dus aangifte gedaan was, dat ze een x aantal pagina's hadden gekregen van mij met YouTube video's en onzin info over dat ik zwart zou bij klussen etc. Moest naar het UWV toe voor inspectie..
Toen heb ik daar per direct ALLE video's waar ik open ben over m`n geld/uitkering/leven VERWIJDERD. YouTube kanaal blijft nog gewoon bestaan, maar die content word gewoon niet meer gemaakt, want dit heeft mij wel even wakker geschud..
Snap niet dat er een iemand zó sneu en laag kan zijn om echt meerdere pagina's met foto's, linkjes, accountnamen naar de belastingdienst / het UWV kan mailen puur om mij er bij te naaien.
Ik blijf lekker vloggen, blijf lekker m`n ding doen, maar de privé informatie BLIJFT privé.
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Treurig wel.
Als dit een FOK!er is graag (Perm) bannen.
Ah, toch wel. Dat is alles wat ik nog hierover ga meldenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.
En wanneer mag onze held weer posten, of kun je dat ook niet vertellen?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar goed, verder worden er geen bans besproken en bovendien lijkt het me een strak plan om dit soort figuren 0,0 podium te bieden. Bij dezen wil ik jullie dus ook vragen om dit onderwerp links te laten liggen, zo'n figuur verdient geen aandacht.
Voor Braddie is het ook beter als zulke onderwerpen gewoon van het internet verdwijnen, dus laten we daar niet aan bijdragen.
Ik denk dat ik dat niet kan vertellen, maar je hoeft niet lang te wachten.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
En wanneer mag onze held weer posten, of kun je dat ook niet vertellen?
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet kan vertellen, maar je hoeft niet lang te wachten.
Waarom laat je de reacties die in lijn liggen met jouw reactie dan wel staan? Of is dit weer een gevalletje waarin er maar 1 mening mag zijn? Dan moet je het zeggen hoor. Dan zal ik ook net doen alsof het volstrekt onterecht is dat onze vrolijke Bradley uit Hilversum op het matje is geroepen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef Moira. het volgende:
Enkele reacties verwijderd en dat zullen we ook blijven doen. FOK! is geen podium voor dat soort zaken, ondanks dat het vanaf onze zolderkamers misschien vermakelijk is.
We gaan hier niet lekker over zitten keuvelen ofzo. Gewoon opbokken met die trieste troep. Bah
Natuurlijk hoeft het niet in 1 lijn te liggen. Ik heb alleen reacties verwijderd na mijn eerste bericht hierover. Je mag lekker je mening houden over 'Braddie als uitkeringstrekker' of wat je ook maar wilt, maar dat is in dit geval nog steeds offtopic in een topic over vlogs. Daarvoor mag je in WGR zijn. Het gaat er meer om dat ik hier geen podium wil bieden voor zo'n dieptriest figuur dat zo smadelijk bezig is. Er wordt op aandacht en eer gegeild en dat gaan we haar hier absoluut niet bieden. Users die om zulke kutacties tegen een permban aan zijn gelopen hoeven geen podium te krijgen en die discussie wordt hier iig direct de kiem in gesmoord. Die permban is er niet voor niets.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom laat je de reacties die in lijn liggen met jouw reactie dan wel staan? Of is dit weer een gevalletje waarin er maar 1 mening mag zijn? Dan moet je het zeggen hoor. Dan zal ik ook net doen alsof het volstrekt onterecht is dat onze vrolijke Bradley uit Hilversum op het matje is geroepen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:48 schreef Moira. het volgende:
Natuurlijk hoeft het niet in 1 lijn te liggen. Ik heb alleen reacties verwijderd na mijn eerste bericht hierover. Je mag lekker je mening houden over 'Braddie als uitkeringstrekker' of wat je ook maar wilt, maar dat is in dit geval nog steeds offtopic in een topic over vlogs. Daarvoor mag je in WGR zijn
En dit ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.
Alsof het uitmaakt of Bradley hier is of niet. Hij negeert toch alle kritische berichten en reageert alleen op mensen die bij hem in het straatje liggen of zeggen wat hij wil horen. We kennen Bradley langer dan vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.
Hou eens op met dat denken, zo zit het helemaal niet en dat weet je best. Het gaat puur om het onderwerp waar ik hier geen plaats voor wil bieden, dat verdient ze helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt of Bradley hier is of niet. Hij negeert toch alle kritische berichten en reageert alleen op mensen die bij hem in het straatje liggen of zeggen wat hij wil horen. We kennen Bradley langer dan vandaag.
Ik vind het jammer dat je mening direct verwijdert wordt als deze niet conform de algehele opinie is. Het is niet alsof ik iets geks zei verder noch een verheerlijking van degene die dit heeft gedaan.
Terug naar Bassie & Adriaan waar we hopen dat Braddie binnenkort een mooie vlog over zal maken.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
Speciaal voor Braddie gaan we het nu hebben over Bassie en Adriaan en hopen op een mooie cover:
Waarom verwijder je dan niet alles met een statement dat het er niet over moet gaan? Dan is het toch ook logisch dat ik 'zo' denk? Want mijn mening was anders dan die van anderen, maar die van anderen staan er wel en die van mij niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou eens op met dat denken, zo zit het helemaal niet en dat weet je best. Het gaat puur om het onderwerp waar ik hier geen plaats voor wil bieden, dat verdient ze helemaal niet.
Lees eens terug dan:quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom verwijder je dan niet alles met een statement dat het er niet over moet gaan? Dan is het toch ook logisch dat ik 'zo' denk? Want mijn mening was anders dan die van anderen, maar die van anderen staan er wel en die van mij niet meer.
Maar goed, ik ga hier toch niks bereiken dus ik houd er wel over op. Kunnen we het weer hebben over de aankomende vlog over de winterbanden voor de Twingo. 4 banden met velgen voor 20 ekkies, waar vind je dat nog voor die prijs
Vanaf daar heb ik alles verwijderd, niet daarvoor. Maar misschien idd beter als ik dat ook nog even doe. Dus bedankt voor de suggestiequote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar goed, verder worden er geen bans besproken en bovendien lijkt het me een strak plan om dit soort figuren 0,0 podium te bieden. Bij dezen wil ik jullie dus ook vragen om dit onderwerp links te laten liggen, zo'n figuur verdient geen aandacht.
Voor Braddie is het ook beter als zulke onderwerpen gewoon van het internet verdwijnen, dus laten we daar niet aan bijdragen.
Wanneer krijg ik een blauwe username dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lees eens terug dan:
[..]
Vanaf daar heb ik alles verwijderd, niet daarvoor. Maar misschien idd beter als ik dat ook nog even doe. Dus bedankt voor de suggestie
Hij heeft niks slechts in hem inderdaad, maar kan wel zijn eigen broek ophouden. Wel mooi om te zien hoe een medium zoals youtube een 180 draai kunnen geven aan iemands leven. Zonder youtube had hij niet meer bestaan vermoed ik.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
Hij moet hier ook gewoon van leren.
Al heb ik wel een zwak voor mensen die open zijn over hun leven, juist op YouTube.
Mijn favoriete YouTuber zou compleet afgemaakt worden op FOK! MAAR genereert wel grof geld en is een inspiratiebron voor velen.
Open sollicitatie mailen naar forum@fok.nl met een piemelpic voor Yvonne. Als hij groter is dan 30 centimeter ben je direct aangenomen, anders wordt hij eerst vergeleken met de peners van de FA's voor ze een oordeel vellen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een blauwe username dan?
ff een goede hoek zoeken met de juiste belichting, maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 1 december 2016 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Open sollicitatie mailen naar forum@fok.nl met een piemelpic voor Yvonne. Als hij groter is dan 30 centimeter ben je direct aangenomen, anders wordt hij eerst vergeleken met de peners van de FA's voor ze een oordeel vellen.
Is gewoon zijn eigen domme schuld hoor. Ook als je zulke filmpjes maakt over Jet Cars (dat gerund wordt door maffia turken), dan moet je niet raar opkijken als je de bal terug kan verwachten in de zin van (doods)bedreigingen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Overige reacties aangaande dit onderwerp verwijderd, niet omdat jullie je mening niet mogen geven, maar omdat bovenstaande -
alsof een ban helpt tegen mapimaquote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Overige reacties aangaande dit onderwerp verwijderd, niet omdat jullie je mening niet mogen geven, maar omdat bovenstaande -
Echte player die laatste "Is toch normaal joh? "quote:
Bradge Baas. Chicks diggen die Twingoquote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Echte player die laatste "Is toch normaal joh? "
Oh oh die fransen tochquote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
Er is zelfs een banned Twingo commercial
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat hier andere motieven aan ten grondslag liggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mijn post is weg![]()
Ik vind dat Braddie juist gewoon wél over zijn prive moet vloggen. Hij moet alleen weten wat hij wel en niet moet zeggen op internet. Je kunt prima lullen over je baan , maar je moet niet alles op straat gooien. En je kunt ook prima lullen over centen, wtf maakt het uit als hij vertelt wat hij verdient met een Wajong? Of wat hij moet doen om deze te behouden? zijn zaken die je gewoon kunt vinden op internet. Maarja, kansloze autistische wraaksletten als Mapima zijn een slag apart. Hoe triest kun je zijn om (valse) beschuldigingen te gaan mailen naar instanties etc. En ze deed ook nog een opleiding jurist oid? Misschien moeten we eens haar uni/school eens informeren wat bepaalde studentes uitvreten op het internet en of dat acceptabel is ? Payback time!
Dat kan een zeer mooie vlog worden. Zou kijken.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof een ban helpt tegen mapima
Oog om oog tand om tand. Als iemand hààr adresgegevens even naar Brad stuurt kan hij even langs met wat makkers van het kamp
Zelfs zonder de aanwezigheid van Braddie neemt dit topic soms aparte wendingen.quote:
Als dhr. Bradge er zelf niet is moet toch iemand de boel levend houden.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs zonder de aanwezigheid van Braddie neemt dit topic soms aparte wendingen.
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo'n bedrijf hoeft maar op zijn eigen naam te Googlen om zo'n filmpje te vinden. Dat iemand gaat lopen klikken versnelt dat hooguit. En door de bedrijfsnaam vervolgens te blijven noemen in dit topic (wat jij hier dus ook doet) blijft ook deze topicreeks gevonden worden. Zullen ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Treurig wel.
Als dit een FOK!er is graag (Perm) bannen.
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef starla het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?
Die bescherming van hem gaat wel erg ver inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef starla het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?
Kan als ik je gegevens hebt ook melding maken dat jij zwart werk doet, of wietplantage hebt. Krijg je ook gewoon onderzoek aan je broek. Al is het bullshit en spreken ze je vervolgens vrij.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo'n bedrijf hoeft maar op zijn eigen naam te Googlen om zo'n filmpje te vinden. Dat iemand gaat lopen klikken versnelt dat hooguit. En door de bedrijfsnaam vervolgens te blijven noemen in dit topic (wat jij hier dus ook doet) blijft ook deze topicreeks gevonden worden. Zullen ze blij mee zijn.
En geloven we nu werkelijk dat het UWV niet zelf de whereabouts op het internet van hun cliënten in de gaten houdt? Ze knijpen misschien een oogje toe. Totdat iemand een klacht indient en zo'n case manager of jobcoach er om zijn/haar eigen hachje te redden niet omheen kan om zo'n jongen op het matje te roepen.
Het filmpje over de autogarage toont genoeg aan dat het er niet per se beter van wordt door nieuwe onderwerpen uit te proberen. Het is wachten op het volgende ongelukje. De enige manier om iedereen voorgoed te verlossen van deze patronen is voorgoed te kappen met deze topicreeks en de vlogs.
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)
Puur om Braddie te jennen.
Gestopt met lezen. Privégegevens moet je niet delen via sites als FOK!, dat is vragen om ellende. Zeker als je fitties aangaat en verslag doet van je relatie met instanties.quote:
Ene user flikt kutstreek bij andere user. Jouw stelling dat dit zich buiten het forum afspeelt is dan ook bullshit.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:34 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?
Misschien heb ik gisteren ingebroken bij iemand die op dit forum zit. Verdien ik daarmee ook een permaban?
Ja, en als hij aangifte doet van die inbraak krijgt hij ook een permban blijkbaar.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:34 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?
Misschien heb ik gisteren ingebroken bij iemand die op dit forum zit. Verdien ik daarmee ook een permaban?
Snap ook niet dat er een ban wordt uitgedeeld wegens gedrag buiten het forum om.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.
Volgens mij had maps al een permban al voor dat geintje, en dan nog, Autoweek forum is er ook, daar heeft Fok! ook niets mee te maken, daar kan maps ook gewoon zitten om Bradge te zieken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er een ban wordt uitgedeeld wegens gedrag buiten het forum om.
Misschien is die kutstreek wel een vergelding voor een andere kutstreek waar de mods geen weet van hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ene user flikt kutstreek bij andere user. Jouw stelling dat dit zich buiten het forum afspeelt is dan ook bullshit.
Gedrag op Autoweek zou ook los moeten staan van maatrgelen op dit forum.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij had maps al een permban voor dat geintje, en dan nog, Autoweek forum is er ook, daar heeft Fok! ook niets mee te maken, daar kan maps ook gewoon zitten om Bradge te zieken.
FOK! mag dat beslissen hé.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Barrah het volgende:
[..]
Misschien is die kutstreek wel een vergelding voor een andere kutstreek waar de mods geen weet van hebben.
Als ik de auto bekras van iemand die naar dezelfde supermarkt gaat ben ik daar ook nog steeds gewoon welkom.
Wij gaan niet over de regels hier maar het is wel een hellend vlak.
Ik loop achter qua feiten merk ik al.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)
Puur om Braddie te jennen.
Nou we mogen al blij zijn dat het allemaal niet meteen verwijderd was en moira nog haar best deed om dit allemaal goed te laten verlopen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Gedrag op Autoweek zou ook los moeten staan van maatrgelen op dit forum.
Maatregelen op dit forum zouden alleen toegepast moeten worden nav gedrag op dit forum.
Uh nee.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik loop achter qua feiten merk ik al.
Kan iemand kort en bondig de belangrijkste gebeurtenissen samenvatten?
Dus zoiets als:
- braddie zegt ... op z'n YT-kanaal
- pietje denkt dat dat tegen .... regels is
- pietje verlinkt dit naar ... instantie
- braddie komt erachter via ...
- braddie vertelt dit aan Fok
- Fok bant ....
Als je genaaid wordt zijn er ook andere manieren om daar mee te dealen. Vraag maar eens aan iemand die niet op FOK! zit. Je kunt bijvoorbeeld aangifte doen van laster of stalking. Of degene negeren en doorgaan met je eigen leven (is de lol er meestal wel gauw af).quote:Op donderdag 1 december 2016 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
FOK! mag dat beslissen hé.
K weet het fijne er ook niet van verder. Maar iemand er zo bij naaien slaat nergens op. Mocht hij wel frauderen zou t zijn eigen rotschuld zijn.
Juist.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou we mogen al blij zijn dat het allemaal niet meteen verwijderd was en moira nog haar best deed om dit allemaal goed te laten verlopen.
Op fok moet je niet te nauw naar de regels kijken, houdt het wel zo leuk.
Mja dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Maatregelen op dit forum zouden alleen toegepast moeten worden nav gedrag op dit forum.
Ook op Autoweek?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:59 schreef Elan het volgende:
Mapima had allang een ban voordat dit speelde.
Aha, dat verandert de zaken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee.
Mapima heeft Belastingdienst UWV ingeseind middels een kliklijn/website dat Braddie de regels zou overtreden, zou frauderen etc waardoor hij op het matje moest komen/men onderzoek heeft ingesteld .
Vervolgens is er niets fouts geconstateerd en ging hij vrijuit.
Gewoon een kuttroll dus.
Ok, begreep het even verkeerd, maar we zijn het dus eens :quote:Op donderdag 1 december 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja dat zeg ik toch ook?
Zo'n mapima is vrij om op Autoweek te posten om Braddie te stalken. Daar heeft Fok! verder niets mee te maken.
Is niet de bedoeling dat we dat allemaal gaan uitvogelen, iets met bans die niet besproken worden.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:00 schreef starla het volgende:
[..]
Aha, dat verandert de zaken.
Wist mapima dat ze een valse 'aangifte' deed?
Zo nee, dan valt haar niets te verwijten en is een permban omrechtvaardig.
Zo ja, dan is het een trollactie die wmb best wel binnen de 'jurisdictie' valt van het internetdecorum zoals opgelegd door Fok!
Vraag 2:
Waarom is brad uiteindelijk dan ook geband?
Op zich mee eens, maar hier gebeurden ook dingen buiten de community. Als je daar per se iets van wilt vinden dan kan je zo'n tweetal ook vragen om zich te gedragen op straffe dat je gelijktijdig tegen beide moet optreden. Waar twee vechten hebben vaak twee schuld. Zo'n hetze is echt niet iets dat je op een dag bij toeval ineens overkomt.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:57 schreef Elan het volgende:
In een beetje community ga je fatsoenlijk met mekaar om .
Tuurlijk, is ook zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:03 schreef Barrah het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar hier gebeurden ook dingen buiten de community. Als je daar per se iets van wilt vinden dan kan je zo'n tweetal ook vragen om zich te gedragen op straffe dat je gelijktijdig tegen beide moet optreden. Waar twee vechten hebben vaak twee schuld. Zo'n hetze is echt niet iets dat je op een dag bij toeval ineens overkomt.
Volgens mij kun je dit soort vragen nooit met zekerheid beantwoorden. Je kunt hooguit speculeren over iemands motieven. Dat de leiding hier toch genoeg meende te weten om op te moeten treden wekt de indruk dat men andere dingen wist dan wij of dat er met andere maten is gemeten.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:00 schreef starla het volgende:
[..]
Aha, dat verandert de zaken.
Wist mapima dat ze een valse 'aangifte' deed?
Zo nee, dan valt haar niets te verwijten en is een permban omrechtvaardig.
Zo ja, dan is het een trollactie die wmb best wel binnen de 'jurisdictie' valt van het internetdecorum zoals opgelegd door Fok!
Ws ook geen fan van de politie zeker?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:09 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Leuk allemaal, maar je hebt 0,0 rechten op een site.
Ze kunnen je altijd bannen, om wat voor reden dan ook. Al is er geen reden. Maakt geen flikker uit.
Ze kunnen je helemaal wissen van de site. Het is hun website. Niemand heeft hier rechten.
Heb het een beetje gevolgd inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook zo.
Braddie is ook gewoon teringnaief. Die post privédingen op FOK!, Youtube god mag weten waar en vervolgens neukt dat hem elders keihard in zijn reet.
Maar dan mag je dat nog wel sneu vinden toch? Heb je zijn vlogs gevolgd? Was allemaal redelijk onschuldig hoor, zelfs het gekanker op zijn jobcoach, waar het gedoe blijkbaar over gaat.
Een gemiddelde vlogger is ook helemaal niet boeiend om te volgen, dat is juist de grap.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:14 schreef Barrah het volgende:
[..]
Heb het een beetje gevolgd inderdaad.
Het was allemaal niet super interessant om te volgen. Je hoopt dat zo'n leven toch een interessante wending neemt. De één probeert hierbij te helpen met goedbedoeld advies. Een ander met een rare kronkel of sterke overtuiging zet een stap verder met signalen naar instanties. Voor de ene groep kun je je ogen sluiten, voor de andere helaas niet.
Misschien is het uiteindelijke effect, dat Brad ontzettend op zijn tellen moet passen en de helft van zijn content heeft verwijderd, voor diegene wel een groter succes dan het al dan niet sanctioneren n.a.v. de klacht.
Maar wat is er eigenlijk tussen jullie voorgevallen?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
ben ik weer.
inderdaad aangifte van haar, geen consequenties maar ik moest wel die filmpjes verwijderen waarin ik te open was cq over geld uitkering werk van het UWV. Dit heeft mij wel echt wakker geschud en daarom dat de vlogs nu ook niet meer daar over gaan.
Vind het echt heel sneu van Mapima. en ik snap ook wel dat sommige het hadden verwacht omdat ik vrij open ben, maar dit is en blijft een vieze lage NSB actie die ik persoonlijk nooit bij mijn ergste vijand zou flikken.
Anyways
Maar wat is dan te open? Jij moet toch zelf weten wat je zegt zonder dat je anderen beschadigd ?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
ben ik weer.
inderdaad aangifte van haar, geen consequenties maar ik moest wel die filmpjes verwijderen waarin ik te open was cq over geld uitkering werk van het UWV. Dit heeft mij wel echt wakker geschud en daarom dat de vlogs nu ook niet meer daar over gaan.
Vind het echt heel sneu van Mapima. en ik snap ook wel dat sommige het hadden verwacht omdat ik vrij open ben, maar dit is en blijft een vieze lage NSB actie die ik persoonlijk nooit bij mijn ergste vijand zou flikken.
Anyways
JAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 1 december 2016 23:21 schreef Mister-Bradge het volgende:
ben ik weer.
Anyways
ik wil het hier liever niet meer over hebben ben er echt zonder grappen best wel depri van geworden bahquote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar wat is er eigenlijk tussen jullie voorgevallen?
Laat gaan manquote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja helemaal niets. Dat wijfje wilde gewoon sarren, serieus. er is niks voorgevallen.
ik wil het hier liever niet meer over hebben ben er echt zonder grappen best wel depri van geworden bah
Ok. In dat geval gewoon schijt aan hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ja helemaal niets. Dat wijfje wilde gewoon sarren, serieus. er is niks voorgevallen.
ik wil het hier liever niet meer over hebben ben er echt zonder grappen best wel depri van geworden bah
Als ik thuis ben ga ik eerst even bijkomen van de repetitie.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat gaan manPleurt er een mooie vlog/stream uit . Misschien wat muziek?
Stop je geld dan in een fles champagne en een escort girl ipv een videokaart uit de tijd dat Steve Jobs nog borstvoeding kreeg en een leren jas waarin mannen champagne kochten en een escort girl bestelden...quote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik ben totaal geen fan van types als Enzo Knol. Maar met alle respect, je ziet wel verschil tussen iemand met 200 en iemand met 200.000 volgers. Laten we vloggers als Bradge maar als een niche beschouwenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Een gemiddelde vlogger is ook helemaal niet boeiend om te volgen, dat is juist de grap.
Wellicht zijn veel mensen gewoon van nature gluurderig ingesteld. Anders valt succes van zo'n Enzo Knol ook niet uit te leggen. 95% wat die doet is minstens zo oninteressant als de content waar Braddie ons mee opzadelt.
Pannenkoeken met Deetje, mijn kat is ziek, ritje naar Amsterdam enz enz
godverdomme.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:27 schreef starla het volgende:
[..]
Stop je geld dan in een fles champagne en een escort girl ipv een videokaart uit de tijd dat Steve Jobs nog borstvoeding kreeg en een leren jas waarin mannen champagne kochten en een escort girl bestelden...
Een beter antidepressivum is er niet brad.
De personen met de meeste volgers maken doorgaans de slechste content. Een mooi omgekeerd evenredig verband.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef Barrah het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik ben totaal geen fan van types als Enzo Knol. Maar met alle respect, je ziet wel verschil tussen iemand met 200 en iemand met 200.000 volgers. Laten we vloggers als Bradge maar als een niche beschouwen
De meeste populaire personen ontwikkelen een kunstje. Ze filteren hun leven en verzinnen er een hoop dingen bij waarvan ze weten dat een groot publiek ze graag zien. Ook al stelt het kwalitatief niks voor.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:44 schreef starla het volgende:
[..]
De personen met de meeste volgers maken doorgaans de slechste content. Een mooi omgekeerd evenredig verband.
Hoewel, het is meer een Bell-curve (mits je het aantal volgers op de X-as zet).
Ik ben gesubbed op best wel wat kanalen maar de meeste heeft iets van 300k subs. Dan heb je ook zoiets als 'full time youtube content creators' die bijvoorbeeld de Godganse dag GTA-V spelen en fakking 3miljoen subs hebben en louter door patreon op hun 17de miljonair worden.
Compleet niet meer in contact met de realiteit dus.
Ik las brandweer. Zag het meteen voor me met een portofoonquote:Op donderdag 1 december 2016 23:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
Er komt vannacht een vlog aan over de band weer, inclusief volledig nummer (Wat echt vrij matig ging, maar achRepetitie)
En ben net in de auto even live gegaan.
En misschien ga ik vannacht of morgen ff wat muziek maken.
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHA HIER DE BRANDWEER.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:55 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik las brandweer. Zag het meteen voor me met een portofoon
ze heeft al meerdere malen een permban gehad maar admins laten haar steeds terug komenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:59 schreef Elan het volgende:
Mapima had allang een ban voordat dit speelde.
Like duh...kurkje eraf, bubbels naar je hoofd, met een meier je 'neus poederen', dik geil worden, beetje vitamine V tegen de bijwerkingen, koppie d'r in, met de exacte frequentie waarop je scrotum goed 'kletst' de pneumatiek haar gang laten gaan, een Tsunami veroorzaken van oxytocine, dopamine en endorfine in je brein, meier overhandigen nadat je d'r nog even snel 'by the pussy' hebt gepakt om te laten zien dat ze weer welkom is na de volgende wajong-uitkering.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
godverdomme.
Wat een top idee
Wat de fck?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:05 schreef starla het volgende:
[..]
Like duh...kurkje eraf, bubbels naar je hoofd, met een meier je 'neus poederen', dik geil worden, beetje vitamine V tegen de bijwerkingen, koppie d'r in, met de exacte frequentie waarop je scrotum goed 'kletst' de pneumatiek haar gang laten gaan, een Tsunami veroorzaken van oxytocine, dopamine en endorfine in je brein, meier overhandigen nadat je d'r nog even snel 'by the pussy' hebt gepakt om te laten zien dat ze weer welkom is na de volgende wajong-uitkering.
Brad the boss, gaat totally fokking los.
Beter dan een virtuele vrachtwagen rijden toch? Of ben ik nu zo conservatief?
Vloggers die helemaal niets zinnigs te zeggen hebbenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
De meeste populaire personen ontwikkelen een kunstje. Ze filteren hun leven en verzinnen er een hoop dingen bij waarvan ze weten dat een groot publiek ze graag zien. Ook al stelt het kwalitatief niks voor.
Veel wannabe's zien hierin dat je vanzelf populair kunt worden als je maar lang genoeg in de camera blijft lullen over wat je meemaakt.
Er bestaan slechtere manieren om de tijd mee door te komen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:05 schreef starla het volgende:
[..]
Like duh...kurkje eraf, bubbels naar je hoofd, met een meier je 'neus poederen', dik geil worden, beetje vitamine V tegen de bijwerkingen, koppie d'r in, met de exacte frequentie waarop je scrotum goed 'kletst' de pneumatiek haar gang laten gaan, een Tsunami veroorzaken van oxytocine, dopamine en endorfine in je brein, meier overhandigen nadat je d'r nog even snel 'by the pussy' hebt gepakt om te laten zien dat ze weer welkom is na de volgende wajong-uitkering.
Beter dan een virtuele vrachtwagen rijden toch? Of ben ik nu zo conservatief?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:05 schreef starla het volgende:
Beter dan een virtuele vrachtwagen
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er bestaan slechtere manieren om de tijd mee door te komen.
Dat gebeurt ook. Als een (perm)ban gezet wordt mag je er echt wel vanuit gaan dat dat een geldige, goeddoordachte reden heeft.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Welke opmerkingen? Ik heb helemaal niks teruggelezen maar ben eigenlijk direct aan het typen gegaan..quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook. Als een (perm)ban gezet wordt mag je er echt wel vanuit gaan dat dat een geldige, goeddoordachte reden heeft.
Overigens ben ik er vanavond niet geweest maar ik zie dat mijn opmerkingen van het begin vd avond iig goed zijn blijven plakken![]()
Ach
Heb je de eerste vlog van Enzo wel eens bekeken? Doet onze Brad echt niet voor onder.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:30 schreef Barrah het volgende:
[..]
Vooropgesteld, ik ben totaal geen fan van types als Enzo Knol. Maar met alle respect, je ziet wel verschil tussen iemand met 200 en iemand met 200.000 volgers. Laten we vloggers als Bradge maar als een niche beschouwen
Brad zijn tijd komt nog wel, dit zijn de vingeroefeningen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je de eerste vlog van Enzo wel eens bekeken? Doet onze Brad echt niet voor onder.
Kwaliteit zit m vaak ook in dure camera's en weten wat je kijkers graag zien van jou. Zo'n zeurchauffeur had zomaar een bescheiden hitje kunnen worden.
Srs?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
Er is zelfs een banned Twingo commercial
Ach, maakt ook weinig verschil meer verder, ik ga ook niet meer lopen vegen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke opmerkingen? Ik heb helemaal niks teruggelezen maar ben eigenlijk direct aan het typen gegaan..
EDIT: Oepspost gewijzigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Laten we dat maar eens proberen danquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:11 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't verder oprecht kut voor je hoor, maar ben 't ook wel eens met de rest. It's up to you, misschien nu na zo'n wake-up-call eens tijd om te laten zien dat je wél met het internet kan omgaan.
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De tering ze worden ook steeds erger
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:19 schreef starla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Brad denkt soms te veel na. Ik ben jaloers op mannen omdat ze testosteron hebben. Tsja, ik ook wel, maar een heel klein beetje.
Ik zal nooit die primitieve zilverruggorilla geilheid kennen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik ga m`n bed in.
Paul, als je het zo nodig wil weten, morgen ben ik live vanaf ongeveer 21:00
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat hier andere motieven aan ten grondslag liggen.
Ik denk namelijk dat Braddie niet in de machtspositie verkeert om ''Nee.'' te zeggen tegen die tieten (sorry Braddie), daarnaast heb ik hem heel vaak (geforceerd) zien posten dat die tieten lelijk zijn terwijl ze dat (zeker voor hem) absoluut niet zijn, hopelijk komt de waarheid ooit naar boven.
Je kan een groepsgesprek voeren, zou in theorie moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]zullen we een keer doen dat mensen op skype kunnen bellen? Of is dat technisch niet mogelijk voor je. Als wel, laten we dat vanavond doen
middag al bijna hoorquote:
Morgen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, nu om 11:29 is het nog steeds ochtend
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Nou Ambertje90, tot 31 mei 2017 dan maar.
Hoe weet je dat het een halfjaarban is?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Nou Ambertje90, tot 31 mei 2017 dan maar.
Zie het bericht van 12:29 u .. !quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een halfjaarban is?
Lijkt mij best wel een prima plannetje!quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Braddiegod zullen we samen gaan afvallen? Ik moet ook echt weer wat kilo's kwijt dus ik kan je mooi motiveren
Laten we afspreken beide 3 kilo om mee te beginnen, dan ga jij van 1.78 / 124kg naar 121kg en ik van 1.87 / 85kg naar 82kg
You in?
We beginnen NU.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel een prima plannetje!
ik begin zo meteen al wel srs, even een lekker stuk wandelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We beginnen NU.
* Toto69 werkt drie pizza's naar binnen (grapje)
Beetje joggen, wel rustig anquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik begin zo meteen al wel srs, even een lekker stuk wandelen.
Jezus wat is 0:32 t/m 0:50 vals! Mijn laterale temporaalkwabben zijn geïnfarceerd hierdoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.
Anyways, filmpje:
Wat snap je niet aan repetitie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:24 schreef starla het volgende:
[..]
Jezus wat is 0:32 t/m 0:50 vals! Mijn laterale temporaalkwabben zijn geïnfarceerd hierdoor.
Dank je Brad...
We moeten wel serieus blijven bij een repetitie hequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
WTF, 1.45 lach je keihard en gelijk bam die kop droog.
HAHAHA............ klaar
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:30 schreef starla het volgende:
Ik doe louter een auditieve observatie. Vals = vals.
Graag gedaan Brad
Of post zoiets vals gewoon niet, knip het eruit ofzo. Klinkt toch nergens naar, repetitie of niet, nieuwe mondstuk of niet.
Of anders een waarschuwing vooraf: vanaf 0:32 kun je gaan schuimbekken, je bent gewaarschuwd
Een repetitie hoeft toch niet altijd te klinken als een total train wreck?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.
Het is niet voor niets een repetitie, en geeft een beeld van wat we op zo`n avond doen, was overigens ook de tweede keer dat ze erbij was met dat riffje, dus dan is het nog een beetje zoeken.
Leuk filmpje, maar als je iets online zet kan je er ook minder leuk commentaar op verwachten. Dat de sax vals klonk was gewoon een observatie, waar ik het overigens wel mee eens ben. Neemt niet weg dat het op zich wel een relaxed filmpje is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.
Het is niet voor niets een repetitie, en geeft een beeld van wat we op zo`n avond doen, was overigens ook de tweede keer dat ze erbij was met dat riffje, dus dan is het nog een beetje zoeken.
Ja dat snap ik.. Maar de toon waarop het gemeld werd kan natuurlijk ook wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar als je iets online zet kan je er ook minder leuk commentaar op verwachten. Dat de sax vals klonk was gewoon een observatie, waar ik het overigens wel mee eens ben. Neemt niet weg dat het op zich wel een relaxed filmpje is.
Zeg nu zelf, hoe vond jij bijvoorbeeld dat stukje sweep picking gaan in die laatste solo?quote:
Dat klonk gewoon niet al te best, je ziet m`n kop ook vertrekken als't goed is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:47 schreef starla het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, hoe vond jij bijvoorbeeld dat stukje sweep picking gaan in die laatste solo?
Eerlijk zijn...
Dank je voor je eerlijkheid.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat klonk gewoon niet al te best,
We maken heel veel fouten, elk uur van elke dag, tot we in een stuk geen fouten meer maken en dát dan posten of laten zien tijdens een optreden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit een total trainwreck vinden
Ga maar weer naar het conservatorium forum waar mensen nooit fouten maken.
Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:55 schreef starla het volgende:
[..]
We maken heel veel fouten, elk uur van elke dag, tot we in een stuk geen fouten meer maken en dát dan posten of laten zien tijdens een optreden.
Dit is internet, genuanceerde meningen komen hier doorgaans wat minder snel voor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.. Maar de toon waarop het gemeld werd kan natuurlijk ook wat genuanceerder.
Net alsof Starla meteen zo`n fantastische muzikante was, had ook tijd nodig om te ontwikkelen.
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.
Anyways, filmpje:
Wat een ranzige tettenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind die camerapositie vanaf de onderkant niet bepaald flatteus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 15:08:02 ]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, maar het is een repetitie, en dan geef ik onszelf ook gewoon bloot op YouTube, en zo slecht zijn we nou ook weer niet Starla.
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef starla het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn jullie niet heel slecht. Maar waarom post je niet een nummer wanneer die gewoon lekker strak klinkt? Zonder valse zang of valse sax, of slordig gitaarspel enz?
Persoonlijk -en dan praat ik over mij dus neem het niet te persoonlijk- zou ík zo niet op YT willen staan.
Als jullie daar geen problemen mee hebben is dat prima. Maar verwacht niet dat iedereen jullie mening deelt.
Je kunt van mij veel zeggen, dat ik het subtieler moet brengen, maar waarom zeg jij gewoon nooit een keer: 'tering zeg die sax is mie kankervals'. Ik bedoel, je bent zo'n muzikale vent, je hóórt dat toch?
Die berichten daarna ook, wat een soapquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die sax is niet heel zuiver nee, maar het is een REPETITIE en het was de 2e keer dat ze hem speelde, dus dan mógen dit soort dingen nog vind ik.
Volledige nummers komen op het kanaal van de band, repetities komen op mijn kanaal, zo simpel is het. Oh en kanker![]()
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef starla het volgende:
[..]
Sorry. Jouw moeder en schoonmoeder zijn dus ook beiden overleden aan kanker? (borst en darm)
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Wat jij wilt boeit me alleen niet zoveel. Ik zeg wat ik wil zeggen
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:28 schreef starla het volgende:
[..]
Je haalt het nu ook gewoon uit context, het is niet alsof starla je aanbeveelt letterlijk haar citaat te gebruiken, maar ze oppert enkel om er eens iets van te zeggen (en dat mag uiteraard ook in je eigen woorden).quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Klopt, maar je eerste reactie was niet dat je vroeg of ik het K-woordquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Je mag zeggen wat je wil, tuurlijk.
Maar een beetje respect hebben is niet te veel gevraagd toch?
Scherpe analyse @ 02-12-2016 15:38.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:18 schreef Voszje het volgende:
[..]
Die berichten daarna ook, wat een soap
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet hahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Jij kan niet zo goed omgaan met kritiek hé
En dan na mijn vorige post zó reageren.quote:
Prima.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:52 schreef starla het volgende:
[..]
En dan na mijn vorige post zó reageren.
Dat zegt een heleboel over een persoon.
Gal zeg je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
Laat maar zitten ook, die hele discussie haalt toch geen moer uit.
Laag trouwens van die ene FOK!ker om zich op het Autoweek forum te registreren puur om even z`n gal te spuwen.
Wat? Ik heb het tegen Bradley.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet haha
Ik kan iemand met de neus aanwijzen die idd heel slecht kritiek kan verdragen als je niet tot de echokamer behoort
Wil je een eerlijk antwoord? Om jou gitaar te zien spelen want de band en rest van je vlogs boeien mij niet zoveel. Omdat ik jou een goede gitarist vind. En aangezien ik hier kom voor de muziek,quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
Letterlijk het eerste wat je post na een periode van afwezigheid is kritiek op m`n repetitie filmpje, kom op zeg.
Oh sorry, las het verkeerdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat? Ik heb het tegen Bradley.
Geen idee wie dat zou kunnen zijn, maar jezelf er speciaal voor registreren vind ik wel een beetje te.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:42 schreef Barrah het volgende:
[..]
Scherpe analyse @ 02-12-2016 15:38.
Wie van ons zou dat zijn?
Hij reageerde op Braddie he, niet op jouquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:50 schreef starla het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent, dan ken je mij écht niet haha
Ik kan iemand met de neus aanwijzen die idd heel slecht kritiek kan verdragen als je niet tot de echokamer behoort
Ben jij het?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:38 schreef DoubleDip het volgende:
Goeie discussie wel op Autoweek. Vraag me wel af wie dat is, al heb ik een sterk vermoeden.
Maar incasseren kun je leren. Echt hoor.
Weet ik toch joh, je kent me.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:40 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het zou niet in me opkomen om zoiets te doen.
Bij jou wel dan?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een ranzige tetten
Ik hou van aandacht, positief, negatief, maakt niet uit.
Maar je edele delen zo publiekelijk op internet zetten? Sjongejongejonge
Als het nou een paar lekkere boobs waren oke, maar deze uiers?Dit kan best iets minder kritisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef Moira. het volgende:
Maar als ik zo eens naar de stuurvaardigheden van Braddie kijk heb ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Heeft die Monopoly wel de broek aan thuis?quote:
Moet sociaal doen vanavond, misschien daarna nog wel eventjes (als je nou om 10 uur begint met streamen of zo)quote:
Hoe laat?quote:
Ik begin om 20:00, weet nog niet tot hoelaat, maar ik denk wel dat ik zeker tot 10 uur half 11 aan't streamen ben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet sociaal doen vanavond, misschien daarna nog wel eventjes (als je nou om 10 uur begint met streamen of zo)
Wa denkte zelfquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Heeft die Monopoly wel de broek aan thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:33 schreef DieselTank het volgende:
tot 0:07Ja baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in 2017 want dan gaat hij zijn schuurtje onder handen nemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
He Brad wanneer kom je met Braddies boekenclub
Dit voelt alsof de handboeien zijn afgedaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij reageerde op Braddie he, niet op jou(edit: nvm, spuit11)
Overigens respecteer ik je vrijheid van meningsuiting, maar je zit hier natuurlijk wel op een forum waarbij je door een account te maken en te posten akkoord gaat met de policy van dat forum, en het gebruik van het woord 'kanker' wordt over het algemeen gewoon gemodereerd. Dus vrijheid van meningsuiting gaat hier maar tot zekere hoogte op.
Ik laat 't voor nu gewoon staan omdat het in een bepaalde context stond waar vervolgens weer wat reacties op zijn gekomen die ik ook niet allemaal ga aanpassen, maar als je daar in 't vervolg wat rekening mee zou willen houden zou dat fijn zijn.
Overigens sta ik nog steeds achter de aangeschoten post die ik vannacht maakte. Ik heb hier vaker de boel proberen te sturen, maar dat blijkt keer op keer weer dweilen met de kraan open. Ik zei dat Braddie het schip mag proberen te sturen, mag laten zien dat hij wél met het internet kan omgaan, en dan zien we wel waar dat schip strandt.
Maar als ik zo eens naar de stuurvaardigheden van Braddie kijk heb ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Op een gegeven moment kan er ook besloten worden om de hele boel maar op te doeken hoor, Brad. Dus denk zelf alsjeblieft ook wat beter na voor je iets post en ergens op in gaat.
Dat is alles wat ik er verder nog over zal zeggen, want waar anderen zichzelf eindeloos willen blijven herhalen ben ik daar inmiddels wel weer zat van. Gebash en dergelijke worden wel weggehaald, we modden nog steeds gewoon volgens de policy. Maar de rest zoek je nu toch echt zelf maar uit (en hou daarbij het concept actie-reactie wat beter in je achterhoofd)..
Dus kanker mag niet, en iemand een NSB'er noemen kan wel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit voelt alsof de handboeien zijn afgedaan
Ik mag jou wel
Droeftoeterfestival alom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:12 schreef Paul het volgende:
Echt jammer dat mensen zo bezig zijn met het prive-leven van Braddie. Heb ook met verbijstering het topic op het autoweek forum gelezen.
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over en tuurlijk heb ik het een en andere aan mezelf te danken, maar dat er mensen op deze manier mee omgaan..quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:12 schreef Paul het volgende:
Echt jammer dat mensen zo bezig zijn met het prive-leven van Braddie. Heb ook met verbijstering het topic op het autoweek forum gelezen.
Eerlijk Brad, dat lijkt me voor jou oprecht de beste optie. Het punt is alleen dat je de afgelopen jaren al meerdere keren zo'n 'momentje' hebt gehad, en toch eindig je altijd weer in dezelfde vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over
Idd en dat zou jammer zijn. Maar helaas blijven er gekken rondlopen die jouw hele prive-leven op het internet zetten enz. Wow echt bizar dit. Net zoals dat iemand dus een avatar van jouw jobcoach had genomen. Hoe verzin je zoietsquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over
Kijk wat Moira ook zegt, ik heb wel vaker zo`n "momentje" gehad, maar als het dit soort taferelen aanneemt weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd en dat zou jammer zijn. Maar helaas blijven er gekken rondlopen die jouw hele prive-leven op het internet zetten enz. Wow echt bizar dit. Net zoals dat iemand dus een avatar van jouw jobcoach had genomen. Hoe verzin je zoiets
Je léért niet Brad. Het is écht heel kut dat mensen zo zijn, maar mensen zíjn zo. En die blíjven zo zijn zo lang jij je shit op internet blijft plempen. Er is níéts over waar ze je niet op zullen pakken, dat wéét je. Ik vrees eigenlijk dat het al te laat is om shit nog recht te zetten, daar had je bij wijze van spreke vorig jaar al mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kijk wat Moira ook zegt, ik heb wel vaker zo`n "momentje" gehad, maar als het dit soort taferelen aanneemt weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.
Ik blijf gewoon lekker vloggen en YouTuben, zonder de privé shit, Google heeft al een heleboel weggehaald, maar er komt gewoon echt een moment dat FOK! en Autoweek en andere fora waar ik toch wel wat plezier uithaalde vaak gewoon uitzwaai.
Ik geef het zowel hier als op Autoweek tot na het weekend om misschien nog een beetje van koers te veranderen met mijn aansturing ( Dus ik zal mezelf moeten bewijzen ) En anders is het op een van de twee (of beide) Fora gewoon echt
Vooral als je Braddie bent. Had elke andere willekeurige persoon een camera in de handen gedouwt en het had veel minder gezeik opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Yep, 205 abonnees inmiddels. Maar zoals Moira inderdaad aanstipt; er lopen lui rond die élke gelegenheid -hoe miniem ook- aangrijpen om toe te slaan. Vloggen is eigenlijk livin' on the edge ... !
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo gek vind ik die aangifte ook niet als je loopt te verkondigen dat al het werk te min voor je is omdat je het toch niet kan volhouden, maar wel zou willen koerieren omdat het je wel relaxed lijkt. Je kan prima werken, maar je wilt het niet. Ik wil het niet frauderen noemen, maar je maakt wel misbruik van het systeem die we in Nederland kennen. Als die aangifte nergens op zou slaan dan had ik het ook een trieste actie gevonden, maar dat is niet het geval.
Men weet alles hier van je. Je komt er nog behoorlijk genadig af als je het mij vraagt dat het tot nu toe alleen maar tot dit is gebleven. Het internet is een harde plaats, maar jij hebt nog het geluk dat er mensen zijn die jou in bescherming nemen (hier en op die suffe auto forum). Jij hebt mensen geen stok gegeven om mee te slaan, maar een heel bos om uit te kiezen.
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.quote:
Dit. Gewoon dit, je vorige post ook even meenemend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.
Het verschil is dat het mij verder geen reet uitmaakt wat je doet, het is jouw leven en carriere. Ik bekijk gewoon filmpjes van iemand en vind de meeste vermakelijk that's it. Maar ik ga niet doordrammen over zaken.
Prima, nu heb je even je boosheid geuit en nu laten varen en niet meer op ingaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
...
Als het mij écht geen fuck had kunnen schelen dat hele privé gedoe op internet had ik even mijn volledige dossier online gegooid dan was iedereen stil en had NIEMAND het ook maar in z`n hoofd gehaald om mij zó erg af te zitten zeiken, maar ik heb nog wel wát zelfrespect.
..
Fair enough.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Doet hij toch ook? De afgrond in, maar hij stuurt het helemaal zelf.
En dit ja. Je kunt 't alle kleurtjes kleuren die je wil, maar de uitkomst zal altijd hetzelfde zijn als je al zo'n internetgeschiedenis achter je aan hebt slepen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.
Dat topicquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Ja, ik snap dat je het zat bent, maar je geeft ze keer op keer extra dingen om je op te pakken terwijl je je naar helemaal niemand hoeft te verantwoorden over je uitkering, alleen tegen het UWVquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Ik zou persoonlijk nooit zo ver gaan om dat te gaan doen. Alleen ik denk dat zo lang werk vrijblijvend is voor Bradley dat hij nooit fulltime werk zal gaan doen. Want ook om fulltime pakjes te bezorgen moet je over een gezonde dosis doorzettingsvermogen bezitten. Dat heeft hij niet, net zo min hij de conditie heeft om überhaupt dat werk goed uit te kunnen voeren. Als zijn uitkering wordt ingetrokken of ernstig ingekort dan dwing je hem min of meer tot verandering. Uiteindelijk denk ik dat hij daar alleen maar beter van zal worden want hij heeft voldoende potentieel. Maar dankzij zijn uitkering kan hij doen wat hij leuk vindt (doelloze tripjes, concerten/pretparken, spullen kopen) zonder dat hij er wat voor hoeft te doen. Als je dat niet wegneemt dan is er ook geen reden om moeite te doen voor werk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.
[ afbeelding ]
Zullen we maar even met het UWV bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |