Vooral als je Braddie bent. Had elke andere willekeurige persoon een camera in de handen gedouwt en het had veel minder gezeik opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Yep, 205 abonnees inmiddels. Maar zoals Moira inderdaad aanstipt; er lopen lui rond die élke gelegenheid -hoe miniem ook- aangrijpen om toe te slaan. Vloggen is eigenlijk livin' on the edge ... !
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo gek vind ik die aangifte ook niet als je loopt te verkondigen dat al het werk te min voor je is omdat je het toch niet kan volhouden, maar wel zou willen koerieren omdat het je wel relaxed lijkt. Je kan prima werken, maar je wilt het niet. Ik wil het niet frauderen noemen, maar je maakt wel misbruik van het systeem die we in Nederland kennen. Als die aangifte nergens op zou slaan dan had ik het ook een trieste actie gevonden, maar dat is niet het geval.
Men weet alles hier van je. Je komt er nog behoorlijk genadig af als je het mij vraagt dat het tot nu toe alleen maar tot dit is gebleven. Het internet is een harde plaats, maar jij hebt nog het geluk dat er mensen zijn die jou in bescherming nemen (hier en op die suffe auto forum). Jij hebt mensen geen stok gegeven om mee te slaan, maar een heel bos om uit te kiezen.
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.quote:
Dit. Gewoon dit, je vorige post ook even meenemend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.
Het verschil is dat het mij verder geen reet uitmaakt wat je doet, het is jouw leven en carriere. Ik bekijk gewoon filmpjes van iemand en vind de meeste vermakelijk that's it. Maar ik ga niet doordrammen over zaken.
Prima, nu heb je even je boosheid geuit en nu laten varen en niet meer op ingaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
...
Als het mij écht geen fuck had kunnen schelen dat hele privé gedoe op internet had ik even mijn volledige dossier online gegooid dan was iedereen stil en had NIEMAND het ook maar in z`n hoofd gehaald om mij zó erg af te zitten zeiken, maar ik heb nog wel wát zelfrespect.
..
Fair enough.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Doet hij toch ook? De afgrond in, maar hij stuurt het helemaal zelf.
En dit ja. Je kunt 't alle kleurtjes kleuren die je wil, maar de uitkomst zal altijd hetzelfde zijn als je al zo'n internetgeschiedenis achter je aan hebt slepen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.
Dat topicquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Ja, ik snap dat je het zat bent, maar je geeft ze keer op keer extra dingen om je op te pakken terwijl je je naar helemaal niemand hoeft te verantwoorden over je uitkering, alleen tegen het UWVquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Ik zou persoonlijk nooit zo ver gaan om dat te gaan doen. Alleen ik denk dat zo lang werk vrijblijvend is voor Bradley dat hij nooit fulltime werk zal gaan doen. Want ook om fulltime pakjes te bezorgen moet je over een gezonde dosis doorzettingsvermogen bezitten. Dat heeft hij niet, net zo min hij de conditie heeft om überhaupt dat werk goed uit te kunnen voeren. Als zijn uitkering wordt ingetrokken of ernstig ingekort dan dwing je hem min of meer tot verandering. Uiteindelijk denk ik dat hij daar alleen maar beter van zal worden want hij heeft voldoende potentieel. Maar dankzij zijn uitkering kan hij doen wat hij leuk vindt (doelloze tripjes, concerten/pretparken, spullen kopen) zonder dat hij er wat voor hoeft te doen. Als je dat niet wegneemt dan is er ook geen reden om moeite te doen voor werk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.
[ afbeelding ]
Zullen we maar even met het UWV bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |