Srs?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
Er is zelfs een banned Twingo commercial
Ach, maakt ook weinig verschil meer verder, ik ga ook niet meer lopen vegen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Welke opmerkingen? Ik heb helemaal niks teruggelezen maar ben eigenlijk direct aan het typen gegaan..
EDIT: Oepspost gewijzigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Laten we dat maar eens proberen danquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:11 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't verder oprecht kut voor je hoor, maar ben 't ook wel eens met de rest. It's up to you, misschien nu na zo'n wake-up-call eens tijd om te laten zien dat je wél met het internet kan omgaan.
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De tering ze worden ook steeds erger
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je wordt de nieuwe Alberto in de park.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:19 schreef starla het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Brad denkt soms te veel na. Ik ben jaloers op mannen omdat ze testosteron hebben. Tsja, ik ook wel, maar een heel klein beetje.
Ik zal nooit die primitieve zilverruggorilla geilheid kennen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
Anyways, ik ga m`n bed in.
Paul, als je het zo nodig wil weten, morgen ben ik live vanaf ongeveer 21:00
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat hier andere motieven aan ten grondslag liggen.
Ik denk namelijk dat Braddie niet in de machtspositie verkeert om ''Nee.'' te zeggen tegen die tieten (sorry Braddie), daarnaast heb ik hem heel vaak (geforceerd) zien posten dat die tieten lelijk zijn terwijl ze dat (zeker voor hem) absoluut niet zijn, hopelijk komt de waarheid ooit naar boven.
Je kan een groepsgesprek voeren, zou in theorie moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 07:10 schreef Paul het volgende:
[..]zullen we een keer doen dat mensen op skype kunnen bellen? Of is dat technisch niet mogelijk voor je. Als wel, laten we dat vanavond doen
middag al bijna hoorquote:
Morgen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
Precies, nu om 11:29 is het nog steeds ochtend
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Nou Ambertje90, tot 31 mei 2017 dan maar.
Hoe weet je dat het een halfjaarban is?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Nou Ambertje90, tot 31 mei 2017 dan maar.
Zie het bericht van 12:29 u .. !quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:50 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het een halfjaarban is?
Lijkt mij best wel een prima plannetje!quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:52 schreef Toto69 het volgende:
Braddiegod zullen we samen gaan afvallen? Ik moet ook echt weer wat kilo's kwijt dus ik kan je mooi motiveren
Laten we afspreken beide 3 kilo om mee te beginnen, dan ga jij van 1.78 / 124kg naar 121kg en ik van 1.87 / 85kg naar 82kg
You in?
We beginnen NU.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lijkt mij best wel een prima plannetje!
ik begin zo meteen al wel srs, even een lekker stuk wandelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We beginnen NU.
* Toto69 werkt drie pizza's naar binnen (grapje)
Beetje joggen, wel rustig anquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ik begin zo meteen al wel srs, even een lekker stuk wandelen.
Jezus wat is 0:32 t/m 0:50 vals! Mijn laterale temporaalkwabben zijn geïnfarceerd hierdoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf naar gemaakt.
Anyways, filmpje:
Wat snap je niet aan repetitie?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:24 schreef starla het volgende:
[..]
Jezus wat is 0:32 t/m 0:50 vals! Mijn laterale temporaalkwabben zijn geïnfarceerd hierdoor.
Dank je Brad...
We moeten wel serieus blijven bij een repetitie hequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
WTF, 1.45 lach je keihard en gelijk bam die kop droog.
HAHAHA............ klaar
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:30 schreef starla het volgende:
Ik doe louter een auditieve observatie. Vals = vals.
Graag gedaan Brad
Of post zoiets vals gewoon niet, knip het eruit ofzo. Klinkt toch nergens naar, repetitie of niet, nieuwe mondstuk of niet.
Of anders een waarschuwing vooraf: vanaf 0:32 kun je gaan schuimbekken, je bent gewaarschuwd
Een repetitie hoeft toch niet altijd te klinken als een total train wreck?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.
Het is niet voor niets een repetitie, en geeft een beeld van wat we op zo`n avond doen, was overigens ook de tweede keer dat ze erbij was met dat riffje, dus dan is het nog een beetje zoeken.
Leuk filmpje, maar als je iets online zet kan je er ook minder leuk commentaar op verwachten. Dat de sax vals klonk was gewoon een observatie, waar ik het overigens wel mee eens ben. Neemt niet weg dat het op zich wel een relaxed filmpje is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik post wat ik wil aangaande muziek natuurlijk, en of het nou wel of niet ergens naar klinkt, als je "Repetitie" Ziet staan dan moet je al voorbereid zijn op het ergste.
Het is niet voor niets een repetitie, en geeft een beeld van wat we op zo`n avond doen, was overigens ook de tweede keer dat ze erbij was met dat riffje, dus dan is het nog een beetje zoeken.
Ja dat snap ik.. Maar de toon waarop het gemeld werd kan natuurlijk ook wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Leuk filmpje, maar als je iets online zet kan je er ook minder leuk commentaar op verwachten. Dat de sax vals klonk was gewoon een observatie, waar ik het overigens wel mee eens ben. Neemt niet weg dat het op zich wel een relaxed filmpje is.
Zeg nu zelf, hoe vond jij bijvoorbeeld dat stukje sweep picking gaan in die laatste solo?quote:
Dat klonk gewoon niet al te best, je ziet m`n kop ook vertrekken als't goed is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:47 schreef starla het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, hoe vond jij bijvoorbeeld dat stukje sweep picking gaan in die laatste solo?
Eerlijk zijn...
Dank je voor je eerlijkheid.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat klonk gewoon niet al te best,
We maken heel veel fouten, elk uur van elke dag, tot we in een stuk geen fouten meer maken en dát dan posten of laten zien tijdens een optreden.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dit een total trainwreck vinden
Ga maar weer naar het conservatorium forum waar mensen nooit fouten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |