Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeftquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Braad heeft zijn introvideo verwijderd, wat zou dat betekenen?
Slijm slijmquote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat iemand van zijn status geen introductie nodig heeft
oh god noquote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Dat is deze toch gewoon?quote:Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef DoubleDip het volgende:
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:39 schreef DoubleDip het volgende:
Ik bedoelde de tweede video uit de OP. Melding is dat deze door de gebruiker is verwijderd.
Geen idee, maar hij heeft al een ban dus veel erger kan het niet worden zou je zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:42 schreef Elan het volgende:
Waarom ban? Misschien ons even bijpraten via YouTube. Of is dat tegen de regels?
Geen idee, zou kunnen. Maar wel gek dat ie weg is.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar die was toch geupload door de maker? dus iemand anders dan Bradge?
Treurig wel.quote:Toelichting:
Gisteravond had ik dat filmpje over Jet Cars verwijderd omdat ik het inderdaad van mezelf toch niet zo netjes vond.
Goed, vandaag kwam naar boven dat er dus aangifte gedaan was, dat ze een x aantal pagina's hadden gekregen van mij met YouTube video's en onzin info over dat ik zwart zou bij klussen etc. Moest naar het UWV toe voor inspectie..
Toen heb ik daar per direct ALLE video's waar ik open ben over m`n geld/uitkering/leven VERWIJDERD. YouTube kanaal blijft nog gewoon bestaan, maar die content word gewoon niet meer gemaakt, want dit heeft mij wel even wakker geschud..
Snap niet dat er een iemand zó sneu en laag kan zijn om echt meerdere pagina's met foto's, linkjes, accountnamen naar de belastingdienst / het UWV kan mailen puur om mij er bij te naaien.
Ik blijf lekker vloggen, blijf lekker m`n ding doen, maar de privé informatie BLIJFT privé.
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Treurig wel.
Als dit een FOK!er is graag (Perm) bannen.
Ah, toch wel. Dat is alles wat ik nog hierover ga meldenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
Heeft ze al, toen bleek dat ze die mail had verstuurd. Geheel terecht dus.
En wanneer mag onze held weer posten, of kun je dat ook niet vertellen?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar goed, verder worden er geen bans besproken en bovendien lijkt het me een strak plan om dit soort figuren 0,0 podium te bieden. Bij dezen wil ik jullie dus ook vragen om dit onderwerp links te laten liggen, zo'n figuur verdient geen aandacht.
Voor Braddie is het ook beter als zulke onderwerpen gewoon van het internet verdwijnen, dus laten we daar niet aan bijdragen.
Ik denk dat ik dat niet kan vertellen, maar je hoeft niet lang te wachten.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
En wanneer mag onze held weer posten, of kun je dat ook niet vertellen?
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet kan vertellen, maar je hoeft niet lang te wachten.
Waarom laat je de reacties die in lijn liggen met jouw reactie dan wel staan? Of is dit weer een gevalletje waarin er maar 1 mening mag zijn? Dan moet je het zeggen hoor. Dan zal ik ook net doen alsof het volstrekt onterecht is dat onze vrolijke Bradley uit Hilversum op het matje is geroepen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef Moira. het volgende:
Enkele reacties verwijderd en dat zullen we ook blijven doen. FOK! is geen podium voor dat soort zaken, ondanks dat het vanaf onze zolderkamers misschien vermakelijk is.
We gaan hier niet lekker over zitten keuvelen ofzo. Gewoon opbokken met die trieste troep. Bah
Natuurlijk hoeft het niet in 1 lijn te liggen. Ik heb alleen reacties verwijderd na mijn eerste bericht hierover. Je mag lekker je mening houden over 'Braddie als uitkeringstrekker' of wat je ook maar wilt, maar dat is in dit geval nog steeds offtopic in een topic over vlogs. Daarvoor mag je in WGR zijn. Het gaat er meer om dat ik hier geen podium wil bieden voor zo'n dieptriest figuur dat zo smadelijk bezig is. Er wordt op aandacht en eer gegeild en dat gaan we haar hier absoluut niet bieden. Users die om zulke kutacties tegen een permban aan zijn gelopen hoeven geen podium te krijgen en die discussie wordt hier iig direct de kiem in gesmoord. Die permban is er niet voor niets.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom laat je de reacties die in lijn liggen met jouw reactie dan wel staan? Of is dit weer een gevalletje waarin er maar 1 mening mag zijn? Dan moet je het zeggen hoor. Dan zal ik ook net doen alsof het volstrekt onterecht is dat onze vrolijke Bradley uit Hilversum op het matje is geroepen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:48 schreef Moira. het volgende:
Natuurlijk hoeft het niet in 1 lijn te liggen. Ik heb alleen reacties verwijderd na mijn eerste bericht hierover. Je mag lekker je mening houden over 'Braddie als uitkeringstrekker' of wat je ook maar wilt, maar dat is in dit geval nog steeds offtopic in een topic over vlogs. Daarvoor mag je in WGR zijn
En dit ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.
Alsof het uitmaakt of Bradley hier is of niet. Hij negeert toch alle kritische berichten en reageert alleen op mensen die bij hem in het straatje liggen of zeggen wat hij wil horen. We kennen Bradley langer dan vandaag.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als aanvulling hierop: Het is natuurlijk een beetje raar om commentaar op iemand te geven die op het moment niet kan posten/geen eigen weerwoord kan bieden. What's done is done enzuks.
Hou eens op met dat denken, zo zit het helemaal niet en dat weet je best. Het gaat puur om het onderwerp waar ik hier geen plaats voor wil bieden, dat verdient ze helemaal niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt of Bradley hier is of niet. Hij negeert toch alle kritische berichten en reageert alleen op mensen die bij hem in het straatje liggen of zeggen wat hij wil horen. We kennen Bradley langer dan vandaag.
Ik vind het jammer dat je mening direct verwijdert wordt als deze niet conform de algehele opinie is. Het is niet alsof ik iets geks zei verder noch een verheerlijking van degene die dit heeft gedaan.
Terug naar Bassie & Adriaan waar we hopen dat Braddie binnenkort een mooie vlog over zal maken.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
Speciaal voor Braddie gaan we het nu hebben over Bassie en Adriaan en hopen op een mooie cover:
Waarom verwijder je dan niet alles met een statement dat het er niet over moet gaan? Dan is het toch ook logisch dat ik 'zo' denk? Want mijn mening was anders dan die van anderen, maar die van anderen staan er wel en die van mij niet meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hou eens op met dat denken, zo zit het helemaal niet en dat weet je best. Het gaat puur om het onderwerp waar ik hier geen plaats voor wil bieden, dat verdient ze helemaal niet.
Lees eens terug dan:quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom verwijder je dan niet alles met een statement dat het er niet over moet gaan? Dan is het toch ook logisch dat ik 'zo' denk? Want mijn mening was anders dan die van anderen, maar die van anderen staan er wel en die van mij niet meer.
Maar goed, ik ga hier toch niks bereiken dus ik houd er wel over op. Kunnen we het weer hebben over de aankomende vlog over de winterbanden voor de Twingo. 4 banden met velgen voor 20 ekkies, waar vind je dat nog voor die prijs
Vanaf daar heb ik alles verwijderd, niet daarvoor. Maar misschien idd beter als ik dat ook nog even doe. Dus bedankt voor de suggestiequote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar goed, verder worden er geen bans besproken en bovendien lijkt het me een strak plan om dit soort figuren 0,0 podium te bieden. Bij dezen wil ik jullie dus ook vragen om dit onderwerp links te laten liggen, zo'n figuur verdient geen aandacht.
Voor Braddie is het ook beter als zulke onderwerpen gewoon van het internet verdwijnen, dus laten we daar niet aan bijdragen.
Wanneer krijg ik een blauwe username dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lees eens terug dan:
[..]
Vanaf daar heb ik alles verwijderd, niet daarvoor. Maar misschien idd beter als ik dat ook nog even doe. Dus bedankt voor de suggestie
Hij heeft niks slechts in hem inderdaad, maar kan wel zijn eigen broek ophouden. Wel mooi om te zien hoe een medium zoals youtube een 180 draai kunnen geven aan iemands leven. Zonder youtube had hij niet meer bestaan vermoed ik.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Elan het volgende:
Hij moet hier ook gewoon van leren.
Al heb ik wel een zwak voor mensen die open zijn over hun leven, juist op YouTube.
Mijn favoriete YouTuber zou compleet afgemaakt worden op FOK! MAAR genereert wel grof geld en is een inspiratiebron voor velen.
Open sollicitatie mailen naar forum@fok.nl met een piemelpic voor Yvonne. Als hij groter is dan 30 centimeter ben je direct aangenomen, anders wordt hij eerst vergeleken met de peners van de FA's voor ze een oordeel vellen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een blauwe username dan?
ff een goede hoek zoeken met de juiste belichting, maar bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 1 december 2016 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Open sollicitatie mailen naar forum@fok.nl met een piemelpic voor Yvonne. Als hij groter is dan 30 centimeter ben je direct aangenomen, anders wordt hij eerst vergeleken met de peners van de FA's voor ze een oordeel vellen.
Is gewoon zijn eigen domme schuld hoor. Ook als je zulke filmpjes maakt over Jet Cars (dat gerund wordt door maffia turken), dan moet je niet raar opkijken als je de bal terug kan verwachten in de zin van (doods)bedreigingen.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Overige reacties aangaande dit onderwerp verwijderd, niet omdat jullie je mening niet mogen geven, maar omdat bovenstaande -
alsof een ban helpt tegen mapimaquote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
- Overige reacties aangaande dit onderwerp verwijderd, niet omdat jullie je mening niet mogen geven, maar omdat bovenstaande -
Echte player die laatste "Is toch normaal joh? "quote:
Bradge Baas. Chicks diggen die Twingoquote:Op donderdag 1 december 2016 20:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Echte player die laatste "Is toch normaal joh? "
Oh oh die fransen tochquote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef Elan het volgende:
Er is zelfs een banned Twingo commercial
Heel eerlijk gezegd, denk ik dat hier andere motieven aan ten grondslag liggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mijn post is weg![]()
Ik vind dat Braddie juist gewoon wél over zijn prive moet vloggen. Hij moet alleen weten wat hij wel en niet moet zeggen op internet. Je kunt prima lullen over je baan , maar je moet niet alles op straat gooien. En je kunt ook prima lullen over centen, wtf maakt het uit als hij vertelt wat hij verdient met een Wajong? Of wat hij moet doen om deze te behouden? zijn zaken die je gewoon kunt vinden op internet. Maarja, kansloze autistische wraaksletten als Mapima zijn een slag apart. Hoe triest kun je zijn om (valse) beschuldigingen te gaan mailen naar instanties etc. En ze deed ook nog een opleiding jurist oid? Misschien moeten we eens haar uni/school eens informeren wat bepaalde studentes uitvreten op het internet en of dat acceptabel is ? Payback time!
Dat kan een zeer mooie vlog worden. Zou kijken.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alsof een ban helpt tegen mapima
Oog om oog tand om tand. Als iemand hààr adresgegevens even naar Brad stuurt kan hij even langs met wat makkers van het kamp
Zelfs zonder de aanwezigheid van Braddie neemt dit topic soms aparte wendingen.quote:
Als dhr. Bradge er zelf niet is moet toch iemand de boel levend houden.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zelfs zonder de aanwezigheid van Braddie neemt dit topic soms aparte wendingen.
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo'n bedrijf hoeft maar op zijn eigen naam te Googlen om zo'n filmpje te vinden. Dat iemand gaat lopen klikken versnelt dat hooguit. En door de bedrijfsnaam vervolgens te blijven noemen in dit topic (wat jij hier dus ook doet) blijft ook deze topicreeks gevonden worden. Zullen ze blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Treurig wel.
Als dit een FOK!er is graag (Perm) bannen.
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef starla het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?
Die bescherming van hem gaat wel erg ver inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef starla het volgende:
[..]
Even advocaat van de duivel. Waarom krijgt iemand een permban omdat diegene fraude aankaart?
Kan als ik je gegevens hebt ook melding maken dat jij zwart werk doet, of wietplantage hebt. Krijg je ook gewoon onderzoek aan je broek. Al is het bullshit en spreken ze je vervolgens vrij.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kom op zeg, zo'n bedrijf hoeft maar op zijn eigen naam te Googlen om zo'n filmpje te vinden. Dat iemand gaat lopen klikken versnelt dat hooguit. En door de bedrijfsnaam vervolgens te blijven noemen in dit topic (wat jij hier dus ook doet) blijft ook deze topicreeks gevonden worden. Zullen ze blij mee zijn.
En geloven we nu werkelijk dat het UWV niet zelf de whereabouts op het internet van hun cliënten in de gaten houdt? Ze knijpen misschien een oogje toe. Totdat iemand een klacht indient en zo'n case manager of jobcoach er om zijn/haar eigen hachje te redden niet omheen kan om zo'n jongen op het matje te roepen.
Het filmpje over de autogarage toont genoeg aan dat het er niet per se beter van wordt door nieuwe onderwerpen uit te proberen. Het is wachten op het volgende ongelukje. De enige manier om iedereen voorgoed te verlossen van deze patronen is voorgoed te kappen met deze topicreeks en de vlogs.
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)
Puur om Braddie te jennen.
Gestopt met lezen. Privégegevens moet je niet delen via sites als FOK!, dat is vragen om ellende. Zeker als je fitties aangaat en verslag doet van je relatie met instanties.quote:
Ene user flikt kutstreek bij andere user. Jouw stelling dat dit zich buiten het forum afspeelt is dan ook bullshit.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:34 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?
Misschien heb ik gisteren ingebroken bij iemand die op dit forum zit. Verdien ik daarmee ook een permaban?
Ja, en als hij aangifte doet van die inbraak krijgt hij ook een permban blijkbaar.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:34 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is het aan het moderaille hier om een positie te kiezen in dingen die zich buiten het forum afspelen?
Misschien heb ik gisteren ingebroken bij iemand die op dit forum zit. Verdien ik daarmee ook een permaban?
Snap ook niet dat er een ban wordt uitgedeeld wegens gedrag buiten het forum om.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een opmerkelijke gang van zaken aangezien ze daar in principe volledig vrij in is en FOK! er niet echt iets mee te maken heeft.
Volgens mij had maps al een permban al voor dat geintje, en dan nog, Autoweek forum is er ook, daar heeft Fok! ook niets mee te maken, daar kan maps ook gewoon zitten om Bradge te zieken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Snap ook niet dat er een ban wordt uitgedeeld wegens gedrag buiten het forum om.
Misschien is die kutstreek wel een vergelding voor een andere kutstreek waar de mods geen weet van hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ene user flikt kutstreek bij andere user. Jouw stelling dat dit zich buiten het forum afspeelt is dan ook bullshit.
Gedrag op Autoweek zou ook los moeten staan van maatrgelen op dit forum.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens mij had maps al een permban voor dat geintje, en dan nog, Autoweek forum is er ook, daar heeft Fok! ook niets mee te maken, daar kan maps ook gewoon zitten om Bradge te zieken.
FOK! mag dat beslissen hé.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Barrah het volgende:
[..]
Misschien is die kutstreek wel een vergelding voor een andere kutstreek waar de mods geen weet van hebben.
Als ik de auto bekras van iemand die naar dezelfde supermarkt gaat ben ik daar ook nog steeds gewoon welkom.
Wij gaan niet over de regels hier maar het is wel een hellend vlak.
Ik loop achter qua feiten merk ik al.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is geen fraude. Valse aangifte (troll)
Puur om Braddie te jennen.
Nou we mogen al blij zijn dat het allemaal niet meteen verwijderd was en moira nog haar best deed om dit allemaal goed te laten verlopen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Gedrag op Autoweek zou ook los moeten staan van maatrgelen op dit forum.
Maatregelen op dit forum zouden alleen toegepast moeten worden nav gedrag op dit forum.
Uh nee.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik loop achter qua feiten merk ik al.
Kan iemand kort en bondig de belangrijkste gebeurtenissen samenvatten?
Dus zoiets als:
- braddie zegt ... op z'n YT-kanaal
- pietje denkt dat dat tegen .... regels is
- pietje verlinkt dit naar ... instantie
- braddie komt erachter via ...
- braddie vertelt dit aan Fok
- Fok bant ....
Als je genaaid wordt zijn er ook andere manieren om daar mee te dealen. Vraag maar eens aan iemand die niet op FOK! zit. Je kunt bijvoorbeeld aangifte doen van laster of stalking. Of degene negeren en doorgaan met je eigen leven (is de lol er meestal wel gauw af).quote:Op donderdag 1 december 2016 22:54 schreef Elan het volgende:
[..]
FOK! mag dat beslissen hé.
K weet het fijne er ook niet van verder. Maar iemand er zo bij naaien slaat nergens op. Mocht hij wel frauderen zou t zijn eigen rotschuld zijn.
Juist.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Nou we mogen al blij zijn dat het allemaal niet meteen verwijderd was en moira nog haar best deed om dit allemaal goed te laten verlopen.
Op fok moet je niet te nauw naar de regels kijken, houdt het wel zo leuk.
Mja dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:51 schreef marsan het volgende:
[..]
Gedrag op Autoweek zou ook los moeten staan van maatrgelen op dit forum.
Maatregelen op dit forum zouden alleen toegepast moeten worden nav gedrag op dit forum.
Ook op Autoweek?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:59 schreef Elan het volgende:
Mapima had allang een ban voordat dit speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |