Dat soort trainingspakken zijn het debielst. Er zijn nl. Ook trainingspakken zoals die van adidas originals die voor normaal gebruik zijn. Die voetbaltrainingspakken zijn specifiek voor voetbal. Tyfuslelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:23 schreef Droopie het volgende:
Mensen in een Real Madrid trainingspak die een Nederlandse voetbalwedstrijd bezoeken, zucht
quote:Op woensdag 30 november 2016 22:43 schreef Deshain het volgende:
Dit is godverdomme nog een dommere vraag dan: "Waar is de Sneekweek, en hoe lang duurt die"?
quote:
Sommige trainingspakken zijn best mooi hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:30 schreef Bananenpap het volgende:
Je gaat toch godver ook niet met een pyjama over straat omdatdat lekker zit?
Hoewel ik dat TS nog wel zie doen.
Zijn gewoon lekker comfortablele broeken.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die sportbroeken aandoen om te chillen.![]()
Waar moet je anders in chillen dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die sportbroeken aandoen om te chillen.![]()
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:05 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Zijn gewoon lekker comfortablele broeken.
Oké, fair enough. Thuis is het niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar moet je anders in chillen dan?
Dat is omdat je maar een kleintje hebt..quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.
Nee, omdat hij anders steeds over de straatstenen schuurt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:09 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat is omdat je maar een kleintje hebt..
In een huispak.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar moet je anders in chillen dan?
Als je een trainingspak zo beschamend vind dan denk ik dat het probleem vooral bij jezelf ligt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.
Nee. Het ziet er niet uit. Alleen tokkies gaan zo naar buiten.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:15 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Als je een trainingspak zo beschamend vind dan denk ik dat het probleem vooral bij jezelf ligt.
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee. Het ziet er niet uit. Alleen tokkies gaan zo naar buiten.
Sportief idd, maar ga je sporten? Nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:19 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.
Zie nu ook in je profiel dat je een vrouw bent, dan vind ik dat je al helemaal niet in een trainingsbroek naar buiten kanquote:Op donderdag 1 december 2016 16:19 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.
Kun je heel goed vinden maar ja, als ik in de zomer zin heb om soms wat fris te dragen moet ik dat toch echt zelf weten. Wel een beetje te fris voor december trouwens. Meestal combineer ik een trainingsbroek met een T-shirt of een hemd, best lekker in de zomer!quote:Op donderdag 1 december 2016 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie nu ook in je profiel dat je een vrouw bent, dan vind ik dat je al helemaal niet in een trainingsbroek naar buiten kan![]()
Energy drank en sigaretje erbij, helemaal tokkie
Beetje moeite in je uiterlijk steken kan geen kwaad
Meid moet je ook helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Kun je heel goed vinden maar ja, als ik in de zomer zin heb om soms wat fris te dragen moet ik dat toch echt zelf weten. Wel een beetje te fris voor december trouwens. Meestal combineer ik een trainingsbroek met een T-shirt of een hemd, best lekker in de zomer!
Doe ik toch ook helemaal niet? Als iemand niet over straat wil in een trainingspak lijkt het me dus dat ze zich zouden schamen. Ik bedoel het niet om "Met mijn vingertje te wijzen", je mag helemaal zelf weten wat je aanhebt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meid moet je ook helemaal zelf weten.
Maar ga dan ook niet met je vingertje wijzen naar de mensen die wel normaal uit willen zien wanneer ze op straat lopen. Het heeft niks te maken met ons zelf schamen wanneer we er bewust voor kiezen om niet zo bij te lopen.
Ik schaam me helemaal niet als ik met trainingspak op straat moest gaan lopen, maar ik heb die behoefte niet om zo lui te zijn, zo lang het maar 'comfortabel' is. Heb je ook al kort pittig kapsel of dat dan weer niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:31 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Doe ik toch ook helemaal niet? Als iemand niet over straat wil in een trainingspak lijkt het me dus dat ze zich zouden schamen. Ik bedoel het niet om "Met mijn vingertje te wijzen", je mag helemaal zelf weten wat je aanhebt.
Je zou je maar zo druk maken om wat anderen over je vinden als jij doet, dat is toch geen leven man.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké, fair enough. Thuis is het niet zo'n probleem.
Mensen die in het openbaar zo'n broek dragen wel. Manmanman
Wat heeft het met elkaar te maken?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je zou je maar zo druk maken om wat anderen over je vinden als jij doet, dat is toch geen leven man.Hele tijd onzeker over je schouder kijken of mensen je niet uitlachen.
Wel kort, geen stekeltjes. Een trainingsbroek is niet veel luier dan een spijkerbroek hoor, alleen moet je bij de spijkerbroek ook nog een rits gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal niet als ik met trainingspak op straat moest gaan lopen, maar ik heb die behoefte niet om zo lui te zijn, zo lang het maar 'comfortabel' is. Heb je ook al kort pittig kapsel of dat dan weer niet?
Maar een spijkerbroek ziet er minstens 10x beter uit dan een trainingsbroek. En die ene rits kan je vast wel dicht doen in 1 secondequote:Op donderdag 1 december 2016 16:37 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Wel kort, geen stekeltjes. Een trainingsbroek is niet veel luier dan een spijkerbroek hoor, alleen moet je bij de spijkerbroek ook nog een rits gebruiken.
Doe vooral wat jij wil, heb er alleen zo'n hard hoofd in dat mensen serieus hun haar gaan doen en zich helemaal omkleden, omdat ze net voor 8 uur nog even naar de super om de hoek rennen voordat ze dicht gaan als ze net lekker met een potje bier op de bank zitten op een regenachtige zondagmiddag.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?![]()
Weet je, er zijn ook mensen die er goed willen uit zien voor zichzelf. Iedereen voelt zich zelfverzekerd en vrolijk met een goed outfit dan slonzig trainingspak waardoor het lijkt dat je net uit bed is gekropen
Vast wel lekker positief beeld. ^_^quote:Op donderdag 1 december 2016 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar een spijkerbroek ziet er minstens 10x beter uit dan een trainingsbroek. En die ene rits kan je vast wel dicht doen in 1 seconde
Maar ik heb al een aardig beeld van jou, heeft ook geen zin om verder over door te gaan.
dit sport kleding is voor sportenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, als je bepaalde kleding veel fijner vindt zitten en het je simpelweg niet uitmaakt dat anderen dat blijkbaar niet fatsoenlijk genoeg vinden?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sportief idd, maar ga je sporten? Nee dat dacht ik al.
Hoeveel moeite is het nou om even een spijkerbroek aan te trekken als je ff boodschappen gaat doen?
zo een broek van een maatpakquote:Op donderdag 1 december 2016 16:45 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Is dat zo'n broek die oude mannen vaak aanhebben?
beetje respontief zijnquote:Op donderdag 1 december 2016 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, als je bepaalde kleding veel fijner vindt zitten en het je simpelweg niet uitmaakt dat anderen dat blijkbaar niet fatsoenlijk genoeg vinden?
Ik vind het juist wel 'cool', mensen die gewoon in comfortabele kleding boodschappen gaan doen en dergelijke. Vooral als die mensen verder doorgaans wel 'netjes' gekleed gegaan, ik zie dat als een teken van gemak én als een teken van zelfverzekerdheid.
Precies, die mensen voelen zich comfortabel genoeg over hun uiterlijk om niet altijd maar te hoeven te compenseren met hun outfit.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel 'cool', mensen die gewoon in comfortabele kleding boodschappen gaan doen en dergelijke. Vooral als die mensen verder doorgaans wel 'netjes' gekleed gegaan, ik zie dat als een teken van gemak én als een teken van zelfverzekerdheid.
quote:Op donderdag 1 december 2016 16:44 schreef Forbry het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, als je bepaalde kleding veel fijner vindt zitten en het je simpelweg niet uitmaakt dat anderen dat blijkbaar niet fatsoenlijk genoeg vinden?
Kijk, wat jullie opnoemen met ff snel boodschappen doen heb ik 'geen problemen' mee, moet iedereen zelf weten. Maar ik heb het over de mensen die lekker comfortabel erbij willen lopen, en dus in een traingspak/broek hele dag buiten loopt. Dat is geen zelfverzekerheid of cool, dat is gewoon slonzig en je bent te lui om ff tijd te besteden aan je uiterlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doe vooral wat jij wil, heb er alleen zo'n hard hoofd in dat mensen serieus hun haar gaan doen en zich helemaal omkleden, omdat ze net voor 8 uur nog even naar de super om de hoek rennen voordat ze dicht gaan als ze net lekker met een potje bier op de bank zitten op een regenachtige zondagmiddag.
Ja ik ben fucking onzeker en daarom wil ik niet in een traingsbroek lopen.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Precies, die mensen voelen zich comfortabel genoeg over hun uiterlijk om niet altijd maar te hoeven te compenseren met hun outfit.
Jouw humor is net zo pittig zoals je kapselquote:Op donderdag 1 december 2016 16:50 schreef PixieWhite het volgende:
Mijn zomeroutfit:
[ afbeelding ]
(Geintje natuurlijk.)
Want die opmerking was echt lachen?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw humor is net zo pittig zoals je kapsel
Je mag het zelf weten, maar het is wel zwaar tokkie.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Kun je heel goed vinden maar ja, als ik in de zomer zin heb om soms wat fris te dragen moet ik dat toch echt zelf weten. Wel een beetje te fris voor december trouwens. Meestal combineer ik een trainingsbroek met een T-shirt of een hemd, best lekker in de zomer!
Helemaal prima, als mensen me dan tot het plebs berekenen is dat hun eigen zaak.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je mag het zelf weten, maar het is wel zwaar tokkie.
Pica van jou zodat we kunnen beoordelenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:15 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Helemaal prima, als mensen me dan tot het plebs berekenen is dat hun eigen zaak.
Ik snap niet waarom je zo'n sportoutfit minder moeite vindt om aan te trekken dan gewoon een casual broek en shirt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Precies, die mensen voelen zich comfortabel genoeg over hun uiterlijk om niet altijd maar te hoeven te compenseren met hun outfit.
Ik bedoelde niet dat het meer moeite is, enige verschil is dat een spijkerbroek een rits heeft. Het is meer dat ze gewoon aantrekken wat ze lekker vinden zitten, niet wat mensen meestal als netter zien. Ik zelf krijg ook een andere eerste indruk van mensen als ze een trainingspak aan hebben maar dat maakt ze blijkbaar niet zo veel uit. Niks mis mee.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n sportoutfit minder moeite vindt om aan te trekken dan gewoon een casual broek en shirt.Tenzij je ook in die sportoutfit slaapt en vanuit je bed naar de winkel rolt. Ik zeg niet dat je super opgemaakt in galaoutfit de straat over moet.
Mensen die in trainingspakken lopen over straat zonder te gaan sporten zijn vaak gewoon slonzige tokkies.
Het maakt ze niet uit omdat ze onverschillig en aso zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:23 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet dat het meer moeite is, enige verschil is dat een spijkerbroek een rits heeft. Het is meer dat ze gewoon aantrekken wat ze lekker vinden zitten, niet wat mensen meestal als netter zien. Ik zelf krijg ook een andere eerste indruk van mensen als ze een trainingspak aan hebben maar dat maakt ze blijkbaar niet zo veel uit. Niks mis mee.
Zou me niet verbazen als mensen in een trainingspak vaker asociaal gedrag vertonen dan mensen in spijkerbroeken, mensen die een trainingspak hebben zijn meestal niet zo geïnteresseerd in de mening van hun medemens.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het maakt ze niet uit omdat ze onverschillig en aso zijn.
Het zít lekkerder, daar gaat het om.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:15 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo'n sportoutfit minder moeite vindt om aan te trekken dan gewoon een casual broek en shirt.Tenzij je ook in die sportoutfit slaapt en vanuit je bed naar de winkel rolt. Ik zeg niet dat je super opgemaakt in galaoutfit de straat over moet.
Mensen die in trainingspakken lopen over straat zonder te gaan sporten zijn vaak gewoon slonzige tokkies.
Er goed uit willen zien heeft niks met onzekerheid te maken of bang zijn wat anderen er van vinden. Je houdt je gewoon aan een sociale standaard. Op een begrafenis doe je toch ook geen zwembroek aan omdat dat lekkerder zit dan een donkere broek?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het zít lekkerder, daar gaat het om.
Zo lang het "slonzige tokkies" zijn die zich verder niet misdragen, heb ik liever dat soort mensen, dan mensen die zich nogal druk maken om het uiterlijk van andere mensen en/of bang zijn voor negatieve commentaren op hun eigen uiterlijk.
Ik heb zelf overigens geen trainingsbroek. Wel een aantal andersoortige sportbroeken (die ik ook daadwerkelijk gebruik om te sporten) en een aantal comfortabele 'thuisbroeken'. Met beide stap ik, in mijn vrije tijd, ook zonder problemen een winkel binnen. En ja, ik durf zonder enige twijfel wel van mijzelf te zeggen dat ik absoluut geen tokkie ben.![]()
Niet beseffen dat kleding het eerste is wat mensen aan je zien en dat het heel wat over je zegtquote:Op woensdag 30 november 2016 23:56 schreef 75020 het volgende:
Ik loop soms in een trainingsbroek over straat omdat het lekker zit.
Maling aan iedereen die het pauper vindt of er zich op een andere manier stoort.Trouwens, zo een God als ik kan alles dragen.
Dat mensen überhaupt zich druk maken over wat een ander draagt.
Je energie in zoiets onbenullige steken.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:04 schreef Nerdslayer het volgende:
Zo veel faal in dit topic
- typische tokkienaam "Priscilla"
- Priscilla heeft een kind, waarschijnlijk tienermoeder
- Met trainingsbroek kind naar school brengen omdat die snol geen baan heeft
- "Twitter reacties" en dan het logo van Facebook
Ik neem mensen die in trainingsbroek buitenshuis zijn totaal niet serieus. Behalve als ze daadwerkelijk aan het trainen zijn natuurlijk.
Vaak zijn dat van die net-niet patsertjesquote:Op donderdag 1 december 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2016 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie nu ook in je profiel dat je een vrouw bent, dan vind ik dat je al helemaal niet in een trainingsbroek naar buiten kan![]()
Energy drank en sigaretje erbij, helemaal tokkie
Beetje moeite in je uiterlijk steken kan geen kwaad
Een rits in 1 seconde, nee joh. Duurt minstens 10 minuten welquote:Op donderdag 1 december 2016 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar een spijkerbroek ziet er minstens 10x beter uit dan een trainingsbroek. En die ene rits kan je vast wel dicht doen in 1 seconde
Maar ik heb al een aardig beeld van jou, heeft ook geen zin om verder over door te gaan.
En spijkerbroeken zijn voor het werkvolk, in het weekend verplicht in pak.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit sport kleding is voor sporten
jupquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:47 schreef Lastpost het volgende:
Draag ze geregeld maar vooral binnenshuis.
Een sportbroek op een warme dag?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:55 schreef PixieWhite het volgende:
Ook fijne broeken als je gaat fitnessen/sporten, maar ja, daar zijn ze ook voor.meestal als ik er een draag is het dan, of op een erg warme dag. Ik vind het vaak fijn om alleen de broek te dragen, een t-shirt of hemd vind ik fijner dan een trainingspak vest.
Ja, trainingspak broeken zijn lekker fris. Ben niet zo van rokjes enz.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Een sportbroek op een warme dag?
Slonzig en lui.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef 0906 het volgende:
Ik ben daar serieus in, wat is er in godsnaam mis met een trainingspak?
Als je alleen buiten komt met een trainingsbroek en mensen hebben je nog nooit gezien met iets fatsoenlijks aan kun je er wel op rekenen dat je bekend staat als die luie weirdo in de bijstand die altijd in zijn trainingspak loopt. Mocht je daar op doelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:33 schreef 0906 het volgende:
[..]
Geldt dat voor de combinatie jasje en broek, of is alleen al een trainingsbroek al not done?
Spijkerbroek met trainingsjasje wel oké? Of een trainingsbroek met nette kleding erboven?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je alleen buiten komt met een trainingsbroek en mensen hebben je nog nooit gezien met iets fatsoenlijks aan kun je er wel op rekenen dat je bekend staat als die luie weirdo in de bijstand die altijd in zijn trainingspak loopt. Mocht je daar op doelen.
Waarom wil jij een maatpak? Omdat het mooier is dan slonzige kleding toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:18 schreef 0906 het volgende:
Ik ben daar serieus in, wat is er in godsnaam mis met een trainingspak?
Ik zou gewoon een pak van 600 euro kopen. Als het goed is heb je dat bedrag nu over nu je reis geannuleerd is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
Spijkerbroek met trainingsjasje wel oké? Of een trainingsbroek met nette kleding erboven?
Kan in dm, maar ik denk dat het wel geoorloofd is om zo te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:35 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je alleen buiten komt met een trainingsbroek en mensen hebben je nog nooit gezien met iets fatsoenlijks aan kun je er wel op rekenen dat je bekend staat als die luie weirdo in de bijstand die altijd in zijn trainingspak loopt. Mocht je daar op doelen.
Das al helemaal geen gezichtquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
Spijkerbroek met trainingsjasje wel oké? Of een trainingsbroek met nette kleding erboven?
Zal hem sieren, een pauper in een maatpakquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een pak van 600 euro kopen. Als het goed is heb je dat bedrag nu over nu je reis geannuleerd is.
Hij is een troll, niemand kan zo dom en autistisch zijn. Het kan gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Kan in dm, maar ik denk dat het wel geoorloofd is om zo te doen.
Wat is syndroom echt fucking dom
Inderdaad. Als je zelfs geen pannen en borden hebt in huis kan je wel fake zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:44 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hij is een troll, niemand kan zo dom en autistisch zijn. Het kan gewoon niet.
En tokkies dragen nooit een spijkerbroek?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoeveel moeite is het nou om even een spijkerbroek aan te trekken als je ff boodschappen gaat doen?
Zeg ik dat? Neequote:Op vrijdag 2 december 2016 10:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En tokkies dragen nooit een spijkerbroek?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je zelfs geen pannen en borden hebt in huis kan je wel fake zijn
Toch happen we allemaal op hem omdat het zo grappig is![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:50 schreef 0906 het volgende:
Op 59:27 zie je die man toch ook een trainingspak dragen? Was midden in de winter toen.
Dus? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:50 schreef 0906 het volgende:
Op 59:27 zie je die man toch ook een trainingspak dragen? Was midden in de winter toen.
Goed dat je hem erop wijst. Misschien wordt ie in de toekomst nog hét perfecte trolletje. Kan die tenminste nog ietsquote:
Kleding is inderdaad kledingquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat er (niet) mis mee is, komt vaker voor dan we denken. Kleding is toch kleding?
Blijkbaar niet, een man in pak heeft meer succes bij de vrouwen dan een man in traingsbroek. Maar voor jou maakt het niks uit, je gaat toch nooit succes hebben in je leven, dus trek maar gewoon die traingsbroek aan, eet je fucking magnetromaaltijden, slaap meer dan 12 uur op een dag, open 10 jank topics per dag op fok voor wat aandacht, kortom geen ene fuck doen met je leven, is echt helemaal fantastisch.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat er (niet) mis mee is, komt vaker voor dan we denken. Kleding is toch kleding?
Het contrast met een maatpak is dan wel erg groot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:01 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Kleding is inderdaad kleding
LIF / Slechte kleding, daarom zien vrouwen mij niet?
Lachen ts
Onderbouwing?quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, een man in pak heeft meer succes bij de vrouwen dan een man in traingsbroek.
Ik ga niks onderbouwen voor een lelijk troll zoals jij. Je snapt het toch niet, anders ben je nu niet zoals je bent als persoonquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, een man in pak heeft meer succes bij de vrouwen dan een man in traingsbroek. Maar voor jou maakt het niks uit, je gaat toch nooit succes hebben in je leven, dus trek maar gewoon die traingsbroek aan, eet je fucking magnetromaaltijden, slaap meer dan 12 uur op een dag, open 10 jank topics per dag op fok voor wat aandacht, kortom geen ene fuck doen met je leven, is echt helemaal fantastisch.
Fucking loser
Dat had je toch zelf ook al geconcludeerd in je vorige topic? Of heb je naast je slaapproblemen ook al beginverschijnselen van Alzheimer?quote:
Je bent wel een bit zeg, jezus.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ga niks onderbouwen voor een lelijk troll zoals jij. Je snapt het toch niet, anders ben je nu niet zoals je bent als persoon
1. Ik doe niet moeilijk over als mensen in traingsbroek even naar de supermarkt gaan. Ik had het over de mensen die hele dag over straat lopen in een traingspak.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Als een vrouw al moeilijk doet over een keer een trainingsbroek aandoen als je een keer naar de supermarkt gaat dan is het wel triest gesteld zeg. Laat dan ook maar zitten, want dan wordt het een lastig leven.
Waarom maken mensen zich zo druk hierover dat ze zich zo onzeker voelen als ze ook maar 1 stap buiten de deur zetten ze zich eerst een half uur om moeten gaan kleden
Je bent echt een kenkerkneus. Je vraagt naar de bekende weg. Maar goed, neuken wordt toch nooit jouw dingquote:
Ik doe er ook geen half uur over inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Ik doe niet moeilijk over als mensen in traingsbroek even naar de supermarkt gaan. Ik had het over de mensen die hele dag over straat lopen in een traingspak.
2. Ik weet niet wat je doet tijdens omkleden, maar ik ben binnen 2 minuten wel klaar.
Dan is het toch niet comfortabel.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee, omdat hij anders steeds over de straatstenen schuurt.
Het boeit mij ook niet, niet mijn leven, maar ik vind het geen gezicht, mijn mening, die gaf ik omdat ts ernaar vroeg.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik doe er ook geen half uur over inderdaad
Ik loop zelf ook niet de hele dag in een trainingspak over straat, maar het boeit me echt helemaal niks als iemand anders dit wel doet.
Muah, het is niet dat het mij boeit, maar zoals hier eerder werd verteld is kleding wel het eerste wat je van een persoon ziet en daarmee de eerste indruk gemaakt. Als ik iemand in trainingspak zie rondlopen denk ik 'luiwammes'. Voor de rest ga ik weer verder met mijn leven.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik doe er ook geen half uur over inderdaad
Ik loop zelf ook niet de hele dag in een trainingspak over straat, maar het boeit me echt helemaal niks als iemand anders dit wel doet.
Ik denk 'dat ziet er relax uit' en loop verderquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, het is niet dat het mij boeit, maar zoals hier eerder werd verteld is kleding wel het eerste wat je van een persoon ziet en daarmee de eerste indruk gemaakt. Als ik iemand in trainingspak zie rondlopen denk ik 'luiwammes'. Voor de rest ga ik weer verder met mijn leven.
Ik ken een recruiter van een groot kantoor die in trainingspak loopt. Op kantoor. Waar klanten langs kunnen komen. En het is een bedrijf met een behoorlijke reputatie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:19 schreef Silven het volgende:
Ik denk dan altijd: "Bij wat voor bedrijf werken die mensen dat je gewoon in trainingspak kan komen opdagen?"
Chris Penn?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:36 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik ken een recruiter van een groot kantoor die in trainingspak loopt. Op kantoor. Waar klanten langs kunnen komen. En het is een bedrijf met een behoorlijke reputatie.
Nee in NL.quote:
Meestal zo' anderhalve week, goede vraag.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:43 schreef Deshain het volgende:
Dit is godverdomme nog een dommere vraag dan: "Waar is de Sneekweek, en hoe lang duurt die"?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:28 schreef xKinkyKongx het volgende:
Het stond al heel lang op mijn 'te doen ' lijst . Al sinds mijn tienerjaren. Heb het van de week voor het eerst gedaan . Was aan het klussen thuis, moest naar de bouwmarkt want iets vergeten. Vond het te gek. Drie dagen lang in blijven lopen)) . Ik combineer het wel met een fatsoenlijk vest en gaastra body warmer + merrell bergschoenen, maar toch, snap niet dat ik het nooit eerder gedaan heb. Wat zit er lekkerder dan een joggingbroek ? En dat het er niet uitziet...dan moet je maar wat minder snoepen en meer sporten, dan ziet het er best aardig uit. Mijn joggingbroek is ook grijs, geen felle kleur .etc. Enige wat lekkerder zit is losse katoenen broek in de zomer, of geen broek
En niet alleen op het Sneekermeer maar ook de Goëngarijpsterpoelenquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:36 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Meestal zo' anderhalve week, goede vraag.
Slippers, trainingsbroek en overhemd is altijd wel genot in de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |