Dat soort trainingspakken zijn het debielst. Er zijn nl. Ook trainingspakken zoals die van adidas originals die voor normaal gebruik zijn. Die voetbaltrainingspakken zijn specifiek voor voetbal. Tyfuslelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:23 schreef Droopie het volgende:
Mensen in een Real Madrid trainingspak die een Nederlandse voetbalwedstrijd bezoeken, zucht
quote:Op woensdag 30 november 2016 22:43 schreef Deshain het volgende:
Dit is godverdomme nog een dommere vraag dan: "Waar is de Sneekweek, en hoe lang duurt die"?
quote:
Sommige trainingspakken zijn best mooi hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:30 schreef Bananenpap het volgende:
Je gaat toch godver ook niet met een pyjama over straat omdatdat lekker zit?
Hoewel ik dat TS nog wel zie doen.
Zijn gewoon lekker comfortablele broeken.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die sportbroeken aandoen om te chillen.![]()
Waar moet je anders in chillen dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:
Mensen die sportbroeken aandoen om te chillen.![]()
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:05 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Zijn gewoon lekker comfortablele broeken.
Oké, fair enough. Thuis is het niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar moet je anders in chillen dan?
Dat is omdat je maar een kleintje hebt..quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.
Nee, omdat hij anders steeds over de straatstenen schuurt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:09 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Dat is omdat je maar een kleintje hebt..
In een huispak.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar moet je anders in chillen dan?
Als je een trainingspak zo beschamend vind dan denk ik dat het probleem vooral bij jezelf ligt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:07 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Naakt is ook comfortabel, maar ik ga niet in mijn blote piemel over straat.
Nee. Het ziet er niet uit. Alleen tokkies gaan zo naar buiten.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:15 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Als je een trainingspak zo beschamend vind dan denk ik dat het probleem vooral bij jezelf ligt.
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee. Het ziet er niet uit. Alleen tokkies gaan zo naar buiten.
Sportief idd, maar ga je sporten? Nee dat dacht ik al.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:19 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.
Zie nu ook in je profiel dat je een vrouw bent, dan vind ik dat je al helemaal niet in een trainingsbroek naar buiten kanquote:Op donderdag 1 december 2016 16:19 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan je vinden. Ik vind ze zelf wel lekker sportief staan en zo.
Kun je heel goed vinden maar ja, als ik in de zomer zin heb om soms wat fris te dragen moet ik dat toch echt zelf weten. Wel een beetje te fris voor december trouwens. Meestal combineer ik een trainingsbroek met een T-shirt of een hemd, best lekker in de zomer!quote:Op donderdag 1 december 2016 16:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie nu ook in je profiel dat je een vrouw bent, dan vind ik dat je al helemaal niet in een trainingsbroek naar buiten kan![]()
Energy drank en sigaretje erbij, helemaal tokkie
Beetje moeite in je uiterlijk steken kan geen kwaad
Meid moet je ook helemaal zelf weten.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Kun je heel goed vinden maar ja, als ik in de zomer zin heb om soms wat fris te dragen moet ik dat toch echt zelf weten. Wel een beetje te fris voor december trouwens. Meestal combineer ik een trainingsbroek met een T-shirt of een hemd, best lekker in de zomer!
Doe ik toch ook helemaal niet? Als iemand niet over straat wil in een trainingspak lijkt het me dus dat ze zich zouden schamen. Ik bedoel het niet om "Met mijn vingertje te wijzen", je mag helemaal zelf weten wat je aanhebt.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Meid moet je ook helemaal zelf weten.
Maar ga dan ook niet met je vingertje wijzen naar de mensen die wel normaal uit willen zien wanneer ze op straat lopen. Het heeft niks te maken met ons zelf schamen wanneer we er bewust voor kiezen om niet zo bij te lopen.
Ik schaam me helemaal niet als ik met trainingspak op straat moest gaan lopen, maar ik heb die behoefte niet om zo lui te zijn, zo lang het maar 'comfortabel' is. Heb je ook al kort pittig kapsel of dat dan weer niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:31 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Doe ik toch ook helemaal niet? Als iemand niet over straat wil in een trainingspak lijkt het me dus dat ze zich zouden schamen. Ik bedoel het niet om "Met mijn vingertje te wijzen", je mag helemaal zelf weten wat je aanhebt.
Je zou je maar zo druk maken om wat anderen over je vinden als jij doet, dat is toch geen leven man.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké, fair enough. Thuis is het niet zo'n probleem.
Mensen die in het openbaar zo'n broek dragen wel. Manmanman
Wat heeft het met elkaar te maken?quote:Op donderdag 1 december 2016 16:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je zou je maar zo druk maken om wat anderen over je vinden als jij doet, dat is toch geen leven man.Hele tijd onzeker over je schouder kijken of mensen je niet uitlachen.
Wel kort, geen stekeltjes. Een trainingsbroek is niet veel luier dan een spijkerbroek hoor, alleen moet je bij de spijkerbroek ook nog een rits gebruiken.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik schaam me helemaal niet als ik met trainingspak op straat moest gaan lopen, maar ik heb die behoefte niet om zo lui te zijn, zo lang het maar 'comfortabel' is. Heb je ook al kort pittig kapsel of dat dan weer niet?
Maar een spijkerbroek ziet er minstens 10x beter uit dan een trainingsbroek. En die ene rits kan je vast wel dicht doen in 1 secondequote:Op donderdag 1 december 2016 16:37 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
Wel kort, geen stekeltjes. Een trainingsbroek is niet veel luier dan een spijkerbroek hoor, alleen moet je bij de spijkerbroek ook nog een rits gebruiken.
Doe vooral wat jij wil, heb er alleen zo'n hard hoofd in dat mensen serieus hun haar gaan doen en zich helemaal omkleden, omdat ze net voor 8 uur nog even naar de super om de hoek rennen voordat ze dicht gaan als ze net lekker met een potje bier op de bank zitten op een regenachtige zondagmiddag.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft het met elkaar te maken?![]()
Weet je, er zijn ook mensen die er goed willen uit zien voor zichzelf. Iedereen voelt zich zelfverzekerd en vrolijk met een goed outfit dan slonzig trainingspak waardoor het lijkt dat je net uit bed is gekropen
Vast wel lekker positief beeld. ^_^quote:Op donderdag 1 december 2016 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar een spijkerbroek ziet er minstens 10x beter uit dan een trainingsbroek. En die ene rits kan je vast wel dicht doen in 1 seconde
Maar ik heb al een aardig beeld van jou, heeft ook geen zin om verder over door te gaan.
dit sport kleding is voor sportenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:08 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké, fair enough. Thuis is het niet zo'n probleem.
Mensen die in het openbaar zo'n broek dragen wel. Manmanman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |