Maar heb je wel merkkleding?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
ik heb het aardig voor elkaar meneertje, baan, vrienden, vriendin. Wat heb jij van die 3?
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen wat er nou voor zorgt dat je zelf (blijkbaar) niet inziet dat kleding een groot impact heeft op je uitstraling en eerste indruk?
Simpele kleding maakt niet zoveel uit. Heel erg slecht gekozen, onverzorgde of zelf viezige kleding wel.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Ja, en dat besef je nu?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Kleding zegt wel wat over jezelf. Status, of je goed verzorgt uitziet, aantrekkelijkheid. Ik krijg het idee dat je met simpele kleding je gewoon een streepje achterstaat.
Wat wil je nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wat wil je nu dan?
Dat wij nieuwe kleding voor je kopen?
Misschien moet je eens gaan werken en minder drugs kopen.
Bij jou is er zoveel mis; jij moet het fundament eerst op orde krijgen voordat je er iets op gaat bouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:35 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik wil vrouwen gaan versieren maar ik heb geen geld om nieuwe kleding te kopen, laat staan hippe en dure. Merk dat ik ervan onzeker wordt, wel anderen zie in dure kleding, daar kan ik niet tegenop concurreren.
De kop en de ogen maken de man.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:11 schreef 0906 het volgende:
Kleding maken de man zeggen ze ook wel, helaas heb ik door geldgebrek geen geld om nieuwe kleding te kopen. Daardoor zit ik nog met kleding dat ik al bijna 10 jaar heb, zelfs ook nog veel toen ik op de middelbare school zat.
Nu zijn dit allemaal we casual kleding, relatief simpel. Maar als ik op straat kijk zie ik dat de meesten van mijn leeftijd er meer sexy bijlopen, met dure pakken, of casual met dure merkkleding, dure schoenen etc.
Hoe denken vrouwen hierover, speelt kleding een rol in hoeverre vrouwen je sexy en aantrekkelijk vinden?
TS is 'syndroom', misschien dat die username je al wat meer zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:43 schreef Kittekop het volgende:
Ik word een beetje treurig van de reacties naar ts toe. Blijkbaar heeft ts een verleden hier maar waarom moeten jullie zo gemeen optreden? Die jongen heeft duidelijk een probleem.
Alsof goed gekleed zijn de enige eis is bij vrouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:53 schreef 0906 het volgende:
Vrouwen houden toch van goedgeklede mannen...
Waarom doe jij nou alsof dat 'raar' is. Iedereen is vrij om te reizen in Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:11 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Bedankt voor het erkennen van je ongelooflijke krankzinnige manier van handelen.
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:30 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleding maar om je uitstraling.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
Definieer uitstraling? Hoe meet je dat?
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:19 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je bent veel te geforceerd bezig jij en wilt gelijk de jackpot winnen.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mentaliteit? Donald Trump is met die gedachte ook rijk geworden. En kijk hoeveel vrouwen hij wel niet gehad heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |