Mijn DDDDDDDDDDDDDDD zat weer vast op mijn toetsenbordquote:Op woensdag 30 november 2016 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Baarman? Wist niet dat mannen ook kunnen baren
Zeker teveel sigaretten as in je ramplank?quote:Op woensdag 30 november 2016 10:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn DDDDDDDDDDDDDDD zat weer vast op mijn toetsenbord
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 30 november 2016 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Tong slaapt nog..
Wat is er ?quote:
Is ook beter voor hemzelf, als ie slaapt zuipt ie tenminste niet.quote:
Jong/belegen kaas en Limburgse gebakken pastei.quote:
Klinkt goed en degelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jong/belegen kaas en Limburgse gebakken pastei.
Jij bent niet van de lif-lafjes volgens mij.quote:
Ik eet normaliter 2 keer per dag, tussendoor zeer zelden iets.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent niet van de lif-lafjes volgens mij.
Gisteren gedaan voor vandaag.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Net gekookt. Boerenkool met spekjes, zelfgedraaide gehaktballen en jus
Ik had gehakt gekocht voor op mijn pizza en dacht van wat ik over heb draai ik ballen of maak ik hamburgers, zijn ballen geworden.quote:
Ik heb het ook graag zo.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gehakt gekocht voor op mijn pizza en dacht van wat ik over heb draai ik ballen of maak ik hamburgers, zijn ballen geworden.
En ja, ik heb graag een bal met jus.
Ik had 300 gr gehakt, 100 gr ging (vooraf rul gebakken) op een pizza, daar heb ik 2 dagen van gegeten en nu heb ik nog 2 ballen van elk 100 gr, één voor vandaag en de andere gaat denk ik de dv in of eet ik morgen, over goedkoop gesproken.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf gebruik ik voor 5 ballen:
500 gram rundergehakt
zout, nootmuskaat, witte peper
1 ei
Paneermeel
En soms wat wittebrood.
Je bent niet zo'n grote eten volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 300 gr gehakt, 100 gr ging (vooraf rul gebakken) op een pizza, daar heb ik 2 dagen van gegeten en nu heb ik nog 2 ballen van elk 100 gr, één voor vandaag en de andere gaat denk ik de dv in of eet ik morgen, over goedkoop gesproken.
Frikadelletjes makenquote:Op woensdag 30 november 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kan ook ipv van brood ook gestampte gekookte aardappel gebruiken, is best lekker.
Nee, ik moet opletten dat ik op gewicht blijf.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n grote eten volgens mij.
Dat dus, Indonesische frikadellen, beetje platte bal, wat oosterse kruiden gebruiken, jammie.quote:
Ken het. Mijn oma is Indischquote:Op woensdag 30 november 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, Indonesische frikadellen, beetje platte bal, wat oosterse kruiden gebruiken, jammie.
Indonesische mensen weten wel wat lekker is.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken het. Mijn oma is Indisch
Duitse frikadellen zijn anders ook erg lekkerquote:Op woensdag 30 november 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Indonesische mensen weten wel wat lekker is.
De mijne is Duits.
Zijn nagenoeg hetzelfde, alleen anders gekruid, ze verkopen die kant en klaar bij de Aldi, even in de magnetron en eten, die zijn goed te doen op een broodje met saus, 5 st voor 2,50 euro.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duitse frikadellen zijn anders ook erg lekker
Bij onze Aldi hebben ze die niet. Helaas.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn nagenoeg hetzelfde, alleen anders gekruid, ze verkopen die kant en klaar bij de Aldi, even in de magnetron en eten, die zijn goed te doen op een broodje met saus, 5 st voor 2,50 euro.
Ah, komt misschien omdat dit vlakbij de grens is.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij onze Aldi hebben ze die niet. Helaas.
Toen ik nog in Eindhoven woonde hadden ze die daar wel bij een Aldi.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, komt misschien omdat dit vlakbij de grens is.
Ik koop ze 's zomers wel af en toe voor op een broodje.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen ik nog in Eindhoven woonde hadden ze die daar wel bij een Aldi.
Heerlijk idd. Mit senf!quote:Op woensdag 30 november 2016 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop ze 's zomers wel af en toe voor op een broodje.
Als je in Herzogenrath naar de Aldi gaat staat buiten bij de parkeerplaats regelmatig een kraam met broodjes worst en Duitse frikandellen.quote:
Ohh echt. Water loopt me nu in de mond als ik denk aan Thüringer brattwurst mit kaiserbrötchen und scharfe senfquote:Op woensdag 30 november 2016 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je in Herzogenrath naar de Aldi gaat staat buiten bij de parkeerplaats een kraam met broodjes worst en Duitse frikandellen.
Niet Lekker slim ?quote:Op woensdag 30 november 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, niet vergeten ik wil deel 2 van 'De Zaak Menten' zien.
Neuh, ik zag deel 1 en vond het wel oke, dus toen nam ik me voor deel 2 en 3 ook te kijken.quote:
heb jij daar een truuk voor?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu verder met de luxaflex schoonmaken. Dat had ik me 4 jaar geleden al voorgenomen..
Ja. Warm sopje. Met een doek/oud t-shirt de strips stuk voor stuk afdoen met ruim water.quote:
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisjequote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fidel is aan een rondreis begonnen.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisje
Best wel.. Ik had jaren dunne luxaflex hangen..Maar die waren zeker in de woonkamer zo goor geworden dat ik ze vervangen heb met houten die ik nog had liggen van mn oude huis en die bleken prima te passen..quote:
Hoe gaat ie die 1000 km afleggen?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fidel is aan een rondreis begonnen.
Dat hij dood is, of de manier waarop hij rond gereden wordt?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.
Vind het toch een beetje vreemd.
Ik zette ze onder de douchequote:
Gemist dusquote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisje
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat hij dood is, of de manier waarop hij rond gereden wordt?
Ziet er merkwaardig uit idd. Vraag me dan ook altijd af of het wel echt isquote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.
Voetstaps neem ik aan anders ziet niemand hetquote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.
Ik had zwartequote:Op woensdag 30 november 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat de nicotine aanslag er daaree vanaf?
Yep, het ligt op een legerautoquote:Op woensdag 30 november 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetstaps neem ik aan anders ziet niemand het
Volgende keer hang ik in de kamer met de luxaflex gewoon gordijnen.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel.. Ik had jaren dunne luxaflex hangen..Maar die waren zeker in de woonkamer zo goor geworden dat ik ze vervangen heb met houten die ik nog had liggen van mn oude huis en die bleken prima te passen..
Zwart is erger soms hoor.quote:
Is wel handig als je iets wil zien.quote:
Ja zeker op het fietspad ...quote:Op woensdag 30 november 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wel handig als je iets wil zien.
inderdaad, inspuiten met Meneer Spier, in laten weken en afspoelen onder de douche of in je bad flikkerenquote:
Uitgebreid of eenvoudig?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
Zo die zijn ook weer klaar voor morgen
December. Nog 1 maand en dan is het 2017quote:
de Coopertest in je huiskamer?quote:Op donderdag 1 december 2016 08:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Om 09:00 wat tests afleggen. Gelukkig allemaal thuis![]()
jaaaaa! dat wordt een mooi jaarquote:Op donderdag 1 december 2016 08:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
December. Nog 1 maand en dan is het 2017
Bijnaquote:
de onderzoeker komt naar je toe deze eh... herfstquote:Op donderdag 1 december 2016 08:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bijna![]()
Bloed afnemen, conditietest idd. Op van die Steps bankjes die ze onderzoeker zelf meeneemt etc
Ik kan prima met de auto hoor.quote:Op donderdag 1 december 2016 08:24 schreef sacha het volgende:
[..]
de onderzoeker komt naar je toe deze eh... herfst![]()
maar ben jij immobiel dan?
wat interessant, wat onderzoeken ze precies en moet je daar ook speciaal dingen voor doen?quote:Op donderdag 1 december 2016 08:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kan prima met de auto hoor.
Nee, toen ik behandeld werd voor kanker heb ik me vrijwillig opgegeven voor een onderzoek naar hals/hoofdkanker. Gedurende 5 jaar word ik om de zoveel tijd onderworpen aan onderzoeken. Uiteraard krijg ik daar ook feedback over.
Is dit onderzoek:quote:Op donderdag 1 december 2016 08:46 schreef sacha het volgende:
[..]
wat interessant, wat onderzoeken ze precies en moet je daar ook speciaal dingen voor doen?
dank en hulde voor jouquote:Op donderdag 1 december 2016 08:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is dit onderzoek:
https://kubus.kubusproject.nl/een-uniek-project
Dat zijn aardig wat buisjes, bij mij doen ze altijd 3 st.quote:
Doe je ook mee met een medisch-wetenschappelijk onderzoek?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn aardig wat buisjes, bij mij doen ze altijd 3 st.
Nee, gewoon controle voor mijn 'aandoening'.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe je ook mee met een medisch-wetenschappelijk onderzoek?
Welke aandoening als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 december 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, gewoon controle voor mijn 'aandoening'.
Beter niet over nadenken, ik ga er vanuit dat men daar een beetje op let.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, dat gevoel als ze die buisjes verwisselen, daar word ik altijd heel naar van
Hangt ook van de persoon af, of de aderen goed prikbaar zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, dat gevoel als ze die buisjes verwisselen, daar word ik altijd heel naar van
Ik kijk even de andere kant op als de prik komt, vind het niet prettig maar ook niet eng of pijnlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ging vaak mee met cliënten naar de dialyse, de eerste keer dat ik die naald alleen al zag liggen viel ik zowat flauw. De andere patiënten daar hadden de grootste lol. Toen de naald er uiteindelijk in zat ben ik maar even een tijdje op de grond gaan zitten. Nog steeds kan ik er niet naar kijken, ik zorg dat ik de andere kant op kijk. En als ze mij moeten prikken vraag ik altijd of ik mag liggen en ga ik liedjes zingen.
Bij mij ligt het record of 14 buisjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2016 13:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij ligt het record of 14 buisjes![]()
voor ditte...Voelde je niet suf daarna?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nu wel een beetje.
Jij doet dus ook aan een onderzoek mee?
Goede zaak overigens, al vind ik het invullen van die vragenlijsten wel irritant. Hele boekwerken met vragen
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Neh... valt wel mee dat duffe, ik drink altijd zo'nchocomel uit de automaat, dat isquote:Op donderdag 1 december 2016 14:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voelde je niet suf daarna?
Ik nu wel een beetje.
Jij doet dus ook aan een onderzoek mee?
Goede zaak overigens, al vind ik het invullen van die vragenlijsten wel irritant. Hele boekwerken met vragen
leuk, zo persoonlijkquote:Op donderdag 1 december 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
Voor Zwager als verjaardagskaart, nu nog zijn naam op die Koksmuts
en dan is ie af![]()
Is zo'n klein linnen doekje, dus schilderijtje
In mijn geval komt de vampier bij mij thuis op bezoek om bloed enzo af te nemenquote:Op donderdag 1 december 2016 14:41 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Jullie gaan net als ik naar de Vampiers
Nooit genoeg krijgen ze er van. Het lijkt wel alsof ze hier van leven
Zwager kan héél goed koken, mijn zus kookt nooit die mazzelaarquote:
watjequote:Op donderdag 1 december 2016 15:12 schreef Ebinas het volgende:
Alleen al bij het zien en lezen van al die buisjes, ben ik even gaan liggen
moet jij ook altijd bloed afgeven?quote:Op donderdag 1 december 2016 14:41 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Jullie gaan net als ik naar de Vampiers
Nooit genoeg krijgen ze er van. Het lijkt wel alsof ze hier van leven
Zo das een grote kaart danquote:Op donderdag 1 december 2016 14:28 schreef FANN het volgende:
Voor Zwager als verjaardagskaart, nu nog zijn naam op die Koksmuts
en dan is ie af![]()
Is zo'n klein linnen doekje, dus schilderijtje
Preventief of heb je er last van?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Voor reuma onderzoek(en).
Nee ik heb er last van.quote:
Hij kan goed koken, maar jij goed schilderenquote:Op donderdag 1 december 2016 15:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zwager kan héél goed koken, mijn zus kookt nooit die mazzelaar![]()
Als ik daar wel eens ben pest ie me soms met wat ik wil eten en dan vraagt ie of ie
Kreeft zal maken![]()
vind ik zielig kreeft zo levend de pan in
Ha ik ook, maar dan heb jij echt een vampier.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Ok dus veel last vandaag..quote:Op donderdag 1 december 2016 18:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Nee ik heb er last van.
Zodat ik vandaag zelf de spuit er in heb gezet.
Humira wordt namelijk per injectie genomen.
voor wát Chuf?quote:Op donderdag 1 december 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga maandag langs de dokter voor afname...
ah... ook niet fijn...quote:Op donderdag 1 december 2016 17:54 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
nah, deze is wel héél simpel hoorquote:Op donderdag 1 december 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij kan goed koken, maar jij goed schilderen
gewoon algeheel onderzoek.. Had ik voorheen ook al, maar was een jaartje vergeten... werd ik dus opgeroepen per briefquote:
Heb je weer nieuwe schilderspullen?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, deze is wel héél simpel hooren klein, 24x18 cm, past net door de brievenbus
Veel plezierquote:Op donderdag 1 december 2016 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Over een uurtje weer naar dansles.
Nee, nog steeds met de restjesquote:Op donderdag 1 december 2016 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je weer nieuwe schilderspullen?
Op de bloedafname afdeling van Reade zitten mijn "Vampiers".quote:Op donderdag 1 december 2016 18:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ha ik ook, maar dan heb jij echt een vampier.
Ik hoef maar 3 buisjes. Als ze dan niet wiebelen, dan overleef ik het wel
stijldansen?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Simpel ...heel leuk gedaanquote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, deze is wel héél simpel hooren klein, 24x18 cm, past net door de brievenbus
Oh leuk!quote:Op donderdag 1 december 2016 18:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Bij mijn ''normale'' controle's is het ook niet zoveel hoor, meestal 2 tot hoogstens 5 ofzoquote:Op donderdag 1 december 2016 18:22 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Op de bloedafname afdeling van Reade zitten mijn "Vampiers".
Voor verschillende onderzoeken zijn verschillende hoeveelheden nodig.
Standaard maar 2 of 3 buisjes.
En ik heb alles tot nu toe overleefd
De engelse wals, tango, cha-cha, jive quick-step, tot nu toe.quote:
Ha is ook wel. En vergeleken met reumapijn slaat het ook nergens op.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:22 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Op de bloedafname afdeling van Reade zitten mijn "Vampiers".
Voor verschillende onderzoeken zijn verschillende hoeveelheden nodig.
Standaard maar 2 of 3 buisjes.
En ik heb alles tot nu toe overleefd
ik kreeg er wel lol in eigenlijk, ik hoop dat zwager het ook leuk vindtquote:Op donderdag 1 december 2016 18:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Simpel ...heel leuk gedaan![]()
Zo persoonlijk is echt leuk om te krijgen ook.
Nah, doe je bestquote:Op donderdag 1 december 2016 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De engelse wals, tango, cha-cha, jive quick-step, tot nu toe.
Maar heb je zo'n grote envelop?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kreeg er wel lol in eigenlijk, ik hoop dat zwager het ook leuk vindt
Vandaag heb ik er een hard hoofd in, m'n kop zit een beetje vol. M'n hard-drive zeg maarquote:
Jaquote:
Wie wat bewaart heeft wat.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja![]()
als ik iets bestel zit het soms in een grote bubbeltjes envelop, deze zat en dinges op van DHL
géén idee waar hij van was, maar die enveloppen bewaar ik altijd![]()
ik plak er gewoon iets overheen met het andere adres, die enveloppe zijn ook weer duur....
Oww, leuk hoor!quote:Op donderdag 1 december 2016 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De engelse wals, tango, cha-cha, jive quick-step, tot nu toe.
Nah, doe je het een beetje rustig aanquote:Op donderdag 1 december 2016 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik er een hard hoofd in, m'n kop zit een beetje vol. M'n hard-drive zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist dan is het lekker om even iets te doenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vandaag heb ik er een hard hoofd in, m'n kop zit een beetje vol. M'n hard-drive zeg maar
Ergens komen hier of in deel1 meerdere werken langs 40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur #2quote:Op donderdag 1 december 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij kan goed koken, maar jij goed schilderen
zit nu al met een lach, zie nl grappig dingen ook.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens komen hier of in deel1 meerdere werken langs 40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur #2
Nee in deel 1 staan zequote:Op donderdag 1 december 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ergens komen hier of in deel1 meerdere werken langs 40+ / Wat hangt er bij de FoK!ker zoal aan de muur #2
Je kan toch altijd iets met een plakbandje aan de muur hangenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb niks meer om te posten dus ik kan het geen schopje geven
Ik heb ook al bijna alles gepost..quote:Op donderdag 1 december 2016 18:38 schreef FANN het volgende:
Maar ik heb niks meer om te posten dus ik kan het geen schopje geven
Heb jij al iets gepost daaro eigenlijk?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan toch altijd iets met een plakbandje aan de muur hangen
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel. Ben net bij die van jou aangekomen. Mijn hemel![]()
Ja echt wel.quote:
2 zelfs, maar ik zag net dat één daarvan al weg isquote:Op donderdag 1 december 2016 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb jij al iets gepost daaro eigenlijk?
Schildr jij ook?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt wel.
Krijg gewoon zin om ook weer eens wat te gaan doen.
Geloof me ik kan het helemaal niet, maar vind het wel een leuke bezigheid.
Ja ja ja, was ik al bang vanquote:Op donderdag 1 december 2016 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Schildr jij ook?![]()
je hebt vast wel iets aan de muur hangen, post eens wat daaro?
dan kan je hem mooi een schopje geven foto heb je misschien nogquote:Op donderdag 1 december 2016 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 zelfs, maar ik zag net dat één daarvan al weg is
leuk!quote:Op donderdag 1 december 2016 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja, was ik al bang van![]()
zal is even kijken
Nou nee, daar werd nogal negatief op gereageerdquote:Op donderdag 1 december 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kan je hem mooi een schopje geven foto heb je misschien nog
Nou ja, ook goedquote:Op donderdag 1 december 2016 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet zelf geschilderd hoor, gewoon gekocht
Op je schilderij? onden ze het niet mooi ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, daar werd nogal negatief op gereageerd
Nee, het was van mijn vergeknipte kindertjesquote:Op donderdag 1 december 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Op je schilderij? onden ze het niet mooi ofzo?![]()
nah, post je iets anders als je die niet meer wil posten, schoppie heb ik al gegeven
Heb ik net gedaanquote:Op donderdag 1 december 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan toch altijd iets met een plakbandje aan de muur hangen
oh. ik geloof niet dat ik die gezien hebquote:Op donderdag 1 december 2016 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, het was van mijn vergeknipte kindertjes
Rechts ben ik aan het natekenen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rechts ben ik aan het natekenen.
Links zomaar wat aan gerommeld
Maar goed ik ben van de straat en verniel igg geen abri's
Rechts de Bob Ross techniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Rechts ben ik aan het natekenen.
Links zomaar wat aan gerommeld
Maar goed ik ben van de straat en verniel igg geen abri's
nah is toch niet slecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ja zo zijn we van de straat![]()
Ja, dat herken ik meteenquote:
Dat zag er altijd heel gemakkelijk uit die afleveringenquote:Op donderdag 1 december 2016 18:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
zoiets idd.
Zag het op UT en ik dacht hoppa dat moet lukken
jawel, omdat die andere mislukt wasquote:Op donderdag 1 december 2016 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik meteen
Hij is niet van Fann?
Heb ik voor nop dr naam weggemoffeld....quote:Op donderdag 1 december 2016 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik meteen
Hij is niet van Fann?
Klopt, valt ook vies tegen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zag er altijd heel gemakkelijk uit die afleveringen
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik voor nop dr naam weggemoffeld....
Maar ik heb het apparaat aangeslingerd, kreeg gelijk trek in een bakkie.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, moet zometeen nog rijden, later
Ik heb nog wel wat rum staan dus roep maar straksquote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gezelligquote:
Ik moet nog eten en 's avonds neem ik doordeweeks geen koffie meer.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja ik heb me al koffie aan laten praten, begin jij over koekquote:Op donderdag 1 december 2016 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gezellig
Plakje spekkoek erbij?
Het hoeft niet hč, dan heb ik zelf nog een extra plakjequote:Op donderdag 1 december 2016 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik heb me al koffie aan laten praten, begin jij over koek
nomzzzzquote:Op donderdag 1 december 2016 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gezellig
Plakje spekkoek erbij?
groeien klinkt niet echt positiefquote:Op donderdag 1 december 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
Neem jij hem maar, ik groei al de pan uit.
Ik hou het wel bij een bakkie alleen
Nee, ik blijf maar aankomen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
groeien klinkt niet echt positief
ik ken hetquote:Op donderdag 1 december 2016 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik blijf maar aankomen.
En ik eet echt best weinig.
Maar ik zit de hele dag en de leeftijd he.
Moet gewoon nog minder eten. Maar tja......zucht.....moeilijk....
Bewegen, dan kan je normaal blijven etenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, ik blijf maar aankomen.
En ik eet echt best weinig.
Maar ik zit de hele dag en de leeftijd he.
Moet gewoon nog minder eten. Maar tja......zucht.....moeilijk....
sportenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bewegen, dan kan je normaal blijven eten
Bewegen hoeft nog geen sporten te zijn, kan ook door wat vaker de fiets te pakken of te gaan lopenquote:
Overgaan ookquote:
Niet sporten, gewoon veel bewegen, ga eens lopen of fietsen ipv altijd de auto.quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 december 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet sporten, gewoon veel bewegen, ga eens lopen of fietsen ipv altijd de auto.
Ik hoop er nog even mee te wachten inderdaadquote:
fietsen doe ik overdag graag. Ik moet zometeen naar school zoonlief, maar dat vind ik nu gewoon niksquote:Op donderdag 1 december 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet sporten, gewoon veel bewegen, ga eens lopen of fietsen ipv altijd de auto.
Ik reageerde weer eens zonder de volgende berichten te lezen....quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag meegedaan met gymnastiek voor begin dementerenden.
Ik kon het net bijhouden
Het blijft lastig, ik heb gelukkig niet veel aanleg voor overgewicht.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
fietsen doe ik overdag graag. Ik moet zometeen naar school zoonlief, maar dat vind ik nu gewoon niks
Dat doe ik nou nooitquote:Op donderdag 1 december 2016 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik reageerde weer eens zonder de volgende berichten te lezen....
Wat is koersbal?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Ik kan dat allemaal niet, maar dat zou geen smoes mogen zijn.
Zou andere dingen wel kunnen.
Maar tja.........
Vandaag ben ik gevraagd of ik mensen wil begeleiden bij Koersbal.
Telt dat ook mee?
je snapt toch wel waarom dat is?quote:Op donderdag 1 december 2016 14:26 schreef FANN het volgende:
Ja die vragenlijsten zijn wel vet lang en altijd van die vreemde vragen, dezelfde vraag maar dan
3x anders gesteld ofzo
48, maar door ziekte thuis. En dat begint tegen te staan.quote:
Maar dat zijn ook vooral jonkies, je bent toch jong van geest Koenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:17 schreef Koen66 het volgende:
Gisteren bij de KSC meet was ik in ieder geval weer de oudste
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
48, maar door ziekte thuis. En dat begint tegen te staan.
Dus ik ga vrijwillig bijdragen om deze mensen nog leuke dagen te geven.
Fijn voor die mensen, maar misschien ook leuk voor jezelfquote:Op donderdag 1 december 2016 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jeu de boules met grote ballen
[ afbeelding ]
I know Daar ook nietquote:Op donderdag 1 december 2016 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ben jij sowieso niet de koploper
Was ook helemaal niet waar mijn gedachte eerst naar uit ging.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Fijn voor die mensen, maar misschien ook leuk voor jezelf
En die grote jeu de bouleballen is omdat die bejaarden het normale formaat niet meer zien?
Het was ook niet zo slim om dat 66 achter je username te zettenquote:
Die bejaarden van de grond af rapen?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was ook helemaal niet waar mijn gedachte eerst naar uit ging.
Maar ik ging niet meer weg, vind het idd leuk.
Idd het zien, maar ze pakken gemakkelijker en gooien gemakkelijker.
Anders moet ik ze iedere keer van de grond rapen
Wie de meeste bejaarden raapt heeft gewonnen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bejaarden van de grond af rapen?
Ja, een aantal zijn best wel wankel zeg maarquote:Op donderdag 1 december 2016 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die bejaarden van de grond af rapen?
jong is ook relatief... Al was de jongste nog geen 1 gisterenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat zijn ook vooral jonkies, je bent toch jong van geest Koen
Dat is fijn, van de nood een deugt maken, meteen je dagelijkse portie lichaamsbeweging.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan afwisselend staan of zittend werken en fiets naar mn werk
Nou dan heb je al heel veel te pakken.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan afwisselend staan of zittend werken en fiets naar mn werk
Is dat met die niet ronde ballen? Bowls heet dat op zn Engelsquote:Op donderdag 1 december 2016 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jeu de boules met grote ballen
[ afbeelding ]
Leeftijd zit voornamelijk tussen je oren, ik merk totaal geen kloof tussen mij en baardaap, ik heb iets meer levenservaring meer niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jong is ook relatief... Al was de jongste nog geen 1 gisteren
Was Larf er ook bij ?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jong is ook relatief... Al was de jongste nog geen 1 gisteren
Dat weet ik eik niet. Heb het nog niet gezien.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat met die niet ronde ballen? Bowls heet dat op zn Engels
In je dromenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leeftijd zit voornamelijk tussen je oren, ik merk totaal geen kloof tussen mij en baardaap, ik heb iets meer levenservaring meer niet.
Het is december, korte dagen, lange avonden en zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo das lang geleden.. Wel gezellig
Laatste zuchten?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed een tijdelijke opleving
Zou heel goed kunnen, maar je weet het hier maar nooitquote:
Ik haal nog maar eens diep adem...quote:Op donderdag 1 december 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar je weet het hier maar nooit
Ah, dat klinkt positief...quote:Op donderdag 1 december 2016 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goed.
Heb het hier pas ontdekt, bevalt prima
Kan vriezen, kan dooien.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar je weet het hier maar nooit
Je treft vanavond ook wel één van de drukste avonden van het jaarquote:Op donderdag 1 december 2016 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goed.
Heb het hier pas ontdekt, bevalt prima
Niet ineens hard blazen hč, want dan is alles wegquote:Op donderdag 1 december 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haal nog maar eens diep adem...
Was er laatst al niet een POS-subforum of is dat alweer ter ziele gegaan?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook al positief.
Het moet niet te eng worden...
Niks van meegekregen...quote:Op donderdag 1 december 2016 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was er laatst al niet een POS-subforum of is dat alweer ter ziele gegaan?
Eerst omkegelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wie de meeste bejaarden raapt heeft gewonnen.
Een paar weken of maanden geleden zag ik zoiets, maar ik zie er nu niets meer van terugquote:
Ik hoorde ook zoiets maar heb daar geen zin in.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken of maanden geleden zag ik zoiets, maar ik zie er nu niets meer van terug
Iemand anders hier die er iets van weet?
Ik ook niet, ik ben van mezelf al positief genoegquote:Op donderdag 1 december 2016 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoorde ook zoiets maar heb daar geen zin in.
Tijdelijk kansloos subforum, heb er ook 2 posts.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar weken of maanden geleden zag ik zoiets, maar ik zie er nu niets meer van terug
Dat bedoel ik, geen speciale plek voor nodig.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ben van mezelf al positief genoeg
Fann post een paar keer iets daaro volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2016 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stom idee ook MED / POS is geslotenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie je wel, dan had ik toch niet gedroomd.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijdelijk kansloos subforum, heb er ook 2 posts.
Die post overal.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann post een paar keer iets daaro volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |