Mijn DDDDDDDDDDDDDDD zat weer vast op mijn toetsenbordquote:Op woensdag 30 november 2016 10:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Baarman? Wist niet dat mannen ook kunnen baren
Zeker teveel sigaretten as in je ramplank?quote:Op woensdag 30 november 2016 10:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn DDDDDDDDDDDDDDD zat weer vast op mijn toetsenbord
En dat wil ik graag zo houdenquote:Op woensdag 30 november 2016 10:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oh ja, sorry. Tong slaapt nog..
Wat is er ?quote:
Is ook beter voor hemzelf, als ie slaapt zuipt ie tenminste niet.quote:
Jong/belegen kaas en Limburgse gebakken pastei.quote:
Klinkt goed en degelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jong/belegen kaas en Limburgse gebakken pastei.
Jij bent niet van de lif-lafjes volgens mij.quote:
Ik eet normaliter 2 keer per dag, tussendoor zeer zelden iets.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent niet van de lif-lafjes volgens mij.
Gisteren gedaan voor vandaag.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Net gekookt. Boerenkool met spekjes, zelfgedraaide gehaktballen en jus
Ik had gehakt gekocht voor op mijn pizza en dacht van wat ik over heb draai ik ballen of maak ik hamburgers, zijn ballen geworden.quote:
Ik heb het ook graag zo.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had gehakt gekocht voor op mijn pizza en dacht van wat ik over heb draai ik ballen of maak ik hamburgers, zijn ballen geworden.
En ja, ik heb graag een bal met jus.
Ik had 300 gr gehakt, 100 gr ging (vooraf rul gebakken) op een pizza, daar heb ik 2 dagen van gegeten en nu heb ik nog 2 ballen van elk 100 gr, één voor vandaag en de andere gaat denk ik de dv in of eet ik morgen, over goedkoop gesproken.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelf gebruik ik voor 5 ballen:
500 gram rundergehakt
zout, nootmuskaat, witte peper
1 ei
Paneermeel
En soms wat wittebrood.
Je bent niet zo'n grote eten volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had 300 gr gehakt, 100 gr ging (vooraf rul gebakken) op een pizza, daar heb ik 2 dagen van gegeten en nu heb ik nog 2 ballen van elk 100 gr, één voor vandaag en de andere gaat denk ik de dv in of eet ik morgen, over goedkoop gesproken.
Frikadelletjes makenquote:Op woensdag 30 november 2016 18:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Je kan ook ipv van brood ook gestampte gekookte aardappel gebruiken, is best lekker.
Nee, ik moet opletten dat ik op gewicht blijf.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bent niet zo'n grote eten volgens mij.
Dat dus, Indonesische frikadellen, beetje platte bal, wat oosterse kruiden gebruiken, jammie.quote:
Ken het. Mijn oma is Indischquote:Op woensdag 30 november 2016 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat dus, Indonesische frikadellen, beetje platte bal, wat oosterse kruiden gebruiken, jammie.
Indonesische mensen weten wel wat lekker is.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ken het. Mijn oma is Indisch
Duitse frikadellen zijn anders ook erg lekkerquote:Op woensdag 30 november 2016 18:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Indonesische mensen weten wel wat lekker is.
De mijne is Duits.
Zijn nagenoeg hetzelfde, alleen anders gekruid, ze verkopen die kant en klaar bij de Aldi, even in de magnetron en eten, die zijn goed te doen op een broodje met saus, 5 st voor 2,50 euro.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duitse frikadellen zijn anders ook erg lekker
Bij onze Aldi hebben ze die niet. Helaas.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn nagenoeg hetzelfde, alleen anders gekruid, ze verkopen die kant en klaar bij de Aldi, even in de magnetron en eten, die zijn goed te doen op een broodje met saus, 5 st voor 2,50 euro.
Ah, komt misschien omdat dit vlakbij de grens is.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bij onze Aldi hebben ze die niet. Helaas.
Toen ik nog in Eindhoven woonde hadden ze die daar wel bij een Aldi.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ah, komt misschien omdat dit vlakbij de grens is.
Ik koop ze 's zomers wel af en toe voor op een broodje.quote:Op woensdag 30 november 2016 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toen ik nog in Eindhoven woonde hadden ze die daar wel bij een Aldi.
Heerlijk idd. Mit senf!quote:Op woensdag 30 november 2016 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik koop ze 's zomers wel af en toe voor op een broodje.
Als je in Herzogenrath naar de Aldi gaat staat buiten bij de parkeerplaats regelmatig een kraam met broodjes worst en Duitse frikandellen.quote:
Ohh echt. Water loopt me nu in de mond als ik denk aan Thüringer brattwurst mit kaiserbrötchen und scharfe senfquote:Op woensdag 30 november 2016 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je in Herzogenrath naar de Aldi gaat staat buiten bij de parkeerplaats een kraam met broodjes worst en Duitse frikandellen.
Niet Lekker slim ?quote:Op woensdag 30 november 2016 19:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Oh, niet vergeten ik wil deel 2 van 'De Zaak Menten' zien.
Neuh, ik zag deel 1 en vond het wel oke, dus toen nam ik me voor deel 2 en 3 ook te kijken.quote:
heb jij daar een truuk voor?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu verder met de luxaflex schoonmaken. Dat had ik me 4 jaar geleden al voorgenomen..
Ja. Warm sopje. Met een doek/oud t-shirt de strips stuk voor stuk afdoen met ruim water.quote:
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisjequote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fidel is aan een rondreis begonnen.
Ik ook.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisje
Best wel.. Ik had jaren dunne luxaflex hangen..Maar die waren zeker in de woonkamer zo goor geworden dat ik ze vervangen heb met houten die ik nog had liggen van mn oude huis en die bleken prima te passen..quote:
Hoe gaat ie die 1000 km afleggen?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
Fidel is aan een rondreis begonnen.
Dat hij dood is, of de manier waarop hij rond gereden wordt?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook.
Vind het toch een beetje vreemd.
Ik zette ze onder de douchequote:
Gemist dusquote:Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag hem gaan in zijn Glazen Huisje
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat hij dood is, of de manier waarop hij rond gereden wordt?
Ziet er merkwaardig uit idd. Vraag me dan ook altijd af of het wel echt isquote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.
Voetstaps neem ik aan anders ziet niemand hetquote:Op woensdag 30 november 2016 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rondrijden met een urn in een glazen etalage.
Ik had zwartequote:Op woensdag 30 november 2016 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat de nicotine aanslag er daaree vanaf?
Yep, het ligt op een legerautoquote:Op woensdag 30 november 2016 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Voetstaps neem ik aan anders ziet niemand het
Volgende keer hang ik in de kamer met de luxaflex gewoon gordijnen.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Best wel.. Ik had jaren dunne luxaflex hangen..Maar die waren zeker in de woonkamer zo goor geworden dat ik ze vervangen heb met houten die ik nog had liggen van mn oude huis en die bleken prima te passen..
Zwart is erger soms hoor.quote:
Is wel handig als je iets wil zien.quote:
Ja zeker op het fietspad ...quote:Op woensdag 30 november 2016 20:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wel handig als je iets wil zien.
inderdaad, inspuiten met Meneer Spier, in laten weken en afspoelen onder de douche of in je bad flikkerenquote:
Uitgebreid of eenvoudig?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:57 schreef chufi het volgende:
Zo die zijn ook weer klaar voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |