Dat is ook zeker zo. Het punt is dat ik iets wat je doet met je lief (quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:08 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Als ik een date heb met mijn vriendin, is dat toch ook daten? Stel dat het iets unieks is dat anderen hier op ideeën brengt om ook met hun date te doen.
Misschien hanteren wij dan een andere definitie van 'daten', Bij mij staat dat voor een geplande ontmoeting met amoureuze bedoelingen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook zeker zo. Het punt is dat ik iets wat je doet met je lief () niet als date zie. Daten is imo iets wat je met iemand doet die je niet (goed) kent.
Zo zou ik prima op date kunnen gaan in de supermarkt als je allebei nog boodschappen moet doen, maar zou ik het niet meldwaardig vinden als je met je vriendin boodschappen gaat doen.
Een biosdate?quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Morgen de eerste echte date, we gaan naar Doctor Strange. Heb er echt zin in.
Ze wou heel graag naar die film dus ik zei laten we er dan een date van maken(waar ze ja op zei). We kunnen erna altijd nog praten etc dus ik maak mij geen zorgen, bij een tweede date gaan we wel wat drinken(hebben we vorige week nog gedaan, toen vriendschappelijk en ging van een leien dakje) of uit eten, mochten we beiden een tweede date willen.quote:
Ja, biosdates kunnen ook heel mooi eindigenquote:Op dinsdag 29 november 2016 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze wou heel graag naar die film dus ik zei laten we er dan een date van maken(waar ze ja op zei). We kunnen erna altijd nog praten etc dus ik maak mij geen zorgen, bij een tweede date gaan we wel wat drinken(hebben we vorige week nog gedaan, toen vriendschappelijk en ging van een leien dakje) of uit eten, mochten we beiden een tweede date willen.
Yes! Tof, hoop dat het gezellig napraten wordtquote:Op dinsdag 29 november 2016 16:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze wou heel graag naar die film dus ik zei laten we er dan een date van maken(waar ze ja op zei). We kunnen erna altijd nog praten etc dus ik maak mij geen zorgen, bij een tweede date gaan we wel wat drinken(hebben we vorige week nog gedaan, toen vriendschappelijk en ging van een leien dakje) of uit eten, mochten we beiden een tweede date willen.
Spontane dates zijn de beste! Hoe verliep het?quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:48 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een spontane date gehad met iemand die ik al langer ken![]()
Waar ken je haar van? We horen graag ervaringen hier, daar kunnen we immers van leren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:48 schreef Weissman het volgende:
Zojuist een spontane date gehad met iemand die ik al langer ken![]()
Zeker! De gangmaker op elk verkeerd feest!quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb jij een gezellige piemol Gtaboy?
Mooi. Wel met een condoom doen he. HIV is on the rise onder jongere hetero'squote:Op dinsdag 29 november 2016 17:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeker! De gangmaker op elk verkeerd feest!
Gezelligquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:14 schreef Spriet4 het volgende:
[..]
Spontane dates zijn de beste! Hoe verliep het?
Ik zal er aan denken!quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mooi. Wel met een condoom doen he. HIV is on the rise onder jongere hetero's
In het midden afspreken, lekker onbekend terrein voor beiden.. spannendddddddquote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Hoi, ik heb een vrouw via tinder ontmoet ze is 23, ik 24. We bellen en whatsappen al een klein maandje. Hartstikke leuk. Nu is het echt tijd dat we gaan daten. Enige probleem is dat ze 150km verder woont.
Heeft iemand leuke tips?
Ja. Niet druk maken over die afstand.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Hoi, ik heb een vrouw via tinder ontmoet ze is 23, ik 24. We bellen en whatsappen al een klein maandje. Hartstikke leuk. Nu is het echt tijd dat we gaan daten. Enige probleem is dat ze 150km verder woont.
Heeft iemand leuke tips?
Leuk idee! alleen onbekend terrein. Hapje lunchen ergens, klinkt als een goeie date ik ga wat verzinnen.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In het midden afspreken, lekker onbekend terrein voor beiden.. spannenddddddd
Hierboven staan al goede tips als in het midden ontmoeten en je niet laten ontmoedigen door afstand. Wat ik nog kan toevoegen is vooral niet te lang uitstellen. Appen en bellen kan heel leuk zijn, maar soms dan nog kan het 'in-real-life' tegenvallen, dus snel afspreken.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Heeft iemand leuke tips?
Dit. Gewoon gaan met die banaan. Als iemand leuk genoeg is om vaker te daten dan is dat drie keer niks en heb je dat uurtje of anderhalf reizen er gewoon voor over.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Niet druk maken over die afstand.
Context?quote:Op woensdag 30 november 2016 09:49 schreef MrDarcy het volgende:
Die vrouwen zijn tegenwoordig ook allemaal uit op seks hè. Zeker als ze 30+ zijn.
Heb nu afgelopen jaar een aantal dates gehad en wordt vooral ge-appt om te 'vrijen'. Op zich leuk, maar weinig relatie-achtigs.quote:
True.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja, vrijen is leuk, maar ik doe dat graag met iemand die me ook voor de rest ziet zitten.
Vanavond tweede date, dat wordt naar huis haasten en snel nog even stofzuigen, douchen en koken
Met OV van de ene kant van Den Haag naar de andere kan je gewoon al een uur kosten dus relax...quote:Op woensdag 30 november 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Anderhalf uur reizeeeeen! Mi gaaaaadooo!
Toen ik m'n man leerde kennen woonde hij ook ongeveer 2 uur van mij vandaan. We hebben op de eerste dates gewoon centraal afgesproken (Utrecht voor ons) en daar fijn rond gewandeld (ook al regende het de eerste date). Drie keer gedaan, daarna gewoon bij elkaar thuis langs. Afstand echt wel waard hoor als het klikt.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Heeft iemand leuke tips?
Maar jij bent dan ook een vrouwenmagneet van jewelste.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:41 schreef Weissman het volgende:
Ik zou iemand die te ver woont afwijzen, maar ik ben dan ook verwend door te wonen in een grote stad en heel veel keuze te hebben
Omdat ik zelf nog niet goed weet wat ik wil... En ik ken haar al iets langer van het uitgaan en zo en zij is een serieuze meid. En ik ben bang bij een snelle vervolg date een signaal af te geven dat het misschien wat serieuzer is, ook omdat ik haar al ken. Klinkt misschien stom, omdat het verder een knappe en lieve meid is en ik haar best graag mag.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:52 schreef Allures het volgende:
Waarom wil je wachten met die biosdate?
Maar je wil dus vooral stiekem gewoon even verder rondkijken? Wat overigens prima kan natuurlijk, zeker als het allemaal nog geen attachment is.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:00 schreef escalatie het volgende:
[..]
Omdat ik zelf nog niet goed weet wat ik wil... En ik ken haar al iets langer van het uitgaan en zo en zij is een serieuze meid. En ik ben bang bij een snelle vervolg date een signaal af te geven dat het misschien wat serieuzer is, ook omdat ik haar al ken. Klinkt misschien stom, omdat het verder een knappe en lieve meid is en ik haar best graag mag.
Ja, daar komt het wel een beetje op neer. En hoewel ik soms een beetje date-moe ben, vind ik het interessant om verschillende type vrouwen te ontmoeten en te kijken hoe dat klikt.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar je wil dus vooral stiekem gewoon even verder rondkijken? Wat overigens prima kan natuurlijk, zeker als het allemaal nog geen attachment is.
Daar heb ik zeker wel over nagedacht, maar daar ben ik niet helemaal uit. Het is wel een meisje waar ik gek van zou kunnen worden, als ik dat mijzelf zou toelaten. Er spelen nog wel wat dingen mee en we hebben al wat historie, maar dat gaat wat verder dan om hier in het date-topic te bespreken.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:22 schreef Allures het volgende:
Maar weet je dan eigenlijk niet gewoon al dat dit het niet helemaal is voor je?
Haha, nee joh, dat is niks voor mij.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:49 schreef Weissman het volgende:
Dus eigenlijk wil je een open relatie
Komt wel goed joh, zo te lezenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben net terug, het was echt geweldig. Veel gelachen, film was tof, goede klik maar ik voelde mij te awkward om een stap te zetten qua fysiek contact. Date twee mag wel in de planning komen wat mij betreft.
Poolen, kerstmarkt, schaatsen, middagje winkelen, drankje doen in combi met een pubquizquote:Op donderdag 1 december 2016 07:46 schreef Ypmaha het volgende:
In mijn hardloopgroep bij mijn hardloopclub loopt een braziliaans meisje. Ik heb haar tot nu toe twee keer gesproken, maar het klikt erg goed en zit eraan te denken om een keer samen iets af te spreken. Ik heb alleen geen idee wat voor date.
Iemand nog tips voor een leuke date?
Iets uit de gesprekken op kunnen maken wat jullie allebei leuk vinden? Sowieso is alles wat je buiten de setting van hardloopgroepje gaat doen al een stap voorwaarts.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:46 schreef Ypmaha het volgende:
In mijn hardloopgroep bij mijn hardloopclub loopt een braziliaans meisje. Ik heb haar tot nu toe twee keer gesproken, maar het klikt erg goed en zit eraan te denken om een keer samen iets af te spreken. Ik heb alleen geen idee wat voor date.
Iemand nog tips voor een leuke date?
we hebben beide vechtsport gedaan. ik zat te denken aan iets sportiefs.quote:Op donderdag 1 december 2016 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets uit de gesprekken op kunnen maken wat jullie allebei leuk vinden? Sowieso is alles wat je buiten de setting van hardloopgroepje gaat doen al een stap voorwaarts.
quote:Op donderdag 1 december 2016 08:21 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
we hebben beide vechtsport gedaan. ik zat te denken aan iets sportiefs.
Ik zeg schaatsen op het rodetorenplein.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben net terug, het was echt geweldig. Veel gelachen, film was tof, goede klik maar ik voelde mij te awkward om een stap te zetten qua fysiek contact. Date twee mag wel in de planning komen wat mij betreft.
Been there, done that. Als er halverwege ongeveer een leuke stad zit zou ik daar afspreken. In mijn geval was dat Utrecht.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Heeft iemand leuke tips?
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Been there, done that. Als er halverwege ongeveer een leuke stad zit zou ik daar afspreken. In mijn geval was dat Utrecht.
Laat de afstand je niet afschrikken in ieder geval!
Dat is wel een hele goede! Ze vertelde gisteren dat ze wel aardig kon schaatsen dus dat is een prima idee!quote:Op donderdag 1 december 2016 09:18 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ik zeg schaatsen op het rodetorenplein.
Peanuts. Maar even snel op de koffie of spontane acties zitten er dan niet zo snel in idd.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.
Risico is dat je eindeloos wil blijven vergelijken. Prima als de dames in kwestie dat weten wellicht, maar na een paar dates willen de meeste mensen wel wat meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker wel over nagedacht, maar daar ben ik niet helemaal uit. Het is wel een meisje waar ik gek van zou kunnen worden, als ik dat mijzelf zou toelaten. Er spelen nog wel wat dingen mee en we hebben al wat historie, maar dat gaat wat verder dan om hier in het date-topic te bespreken.
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woontquote:Op donderdag 1 december 2016 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.
Touche 😃quote:Op donderdag 1 december 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woont
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 december 2016 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
You never know. Je kan ook een zeer passend deksel tegenkomen op een feestje en een goede klik mee hebben en er dan achter komen dat ze op 100KM weg wonen...
Ik zou er iig niet te moeilijk over doen.
En anders hebben we nog altijd afdekfoliequote:Op donderdag 1 december 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woont
ouwe rukkerquote:Op donderdag 1 december 2016 18:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En anders hebben we nog altijd afdekfolie
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
"Ik zou geen problemen hebben met afstand, échte liefde overwint alles!!!!!!!"
Ach, wat is nou 100 kilometer? Soms vind je ze zelfs nog verder weg, per toeval. Het gaat om de klik en het gevoel en als dat er is doet afstand er niet toe.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
You never know. Je kan ook een zeer passend deksel tegenkomen op een feestje en een goede klik mee hebben en er dan achter komen dat ze op 100KM weg wonen...
Ik zou er iig niet te moeilijk over doen.
Amen.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 100 kilometer? Soms vind je ze zelfs nog verder weg, per toeval. Het gaat om de klik en het gevoel en als dat er is doet afstand er niet toe.
Afstand doet er wel toe. Te ver is een beetje kutquote:Op donderdag 1 december 2016 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, wat is nou 100 kilometer? Soms vind je ze zelfs nog verder weg, per toeval. Het gaat om de klik en het gevoel en als dat er is doet afstand er niet toe.
Je zal op die manier maar net een van je perfecte partners mislopen. Afstand is lastig, maar een klik maakt dat het wel waard voor mij. Die zekerheid heb je in het begin niet, maar ik heb t nooit een probleem gevonden.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Afstand doet er wel toe. Te ver is een beetje kut
Leuk is het zeker niet, maar het is voor mij geen reden iemand direct af te wijzen. Mijn huidige vriendin leerde ik kennen toen ze toevallig een paar maanden in Nederland was En na de derde date moest ze voor minimaal 6 maanden terug naar de VS. Toch hadden we zeer regelmatig contact na haar terugkeer naar de VS en op het moment dat ze weer terug naar Europa keerde is het uiteindelijk in iets moois opgebloeid en ben ik blij dat ik het contact niet afgekapt heb.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Afstand doet er wel toe. Te ver is een beetje kut
Ik ben bewust single, dat kan hea. Niet iedereen hier heeft moeite om een partner te vindenquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:44 schreef Stabiel het volgende:
Dat gezeik over afstand ook. Stelletje zeikwijven. Geen wonder dat de meeste van jullie nog vrijgezel zijn.
Goed verhaal, maar toen ze in VS was, had ze vast rond geneukt, jullie hadden maar regelmatig contact, is dus geen relatie, waarom? Omdat afstand kut was zoals ik het zei.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:51 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk is het zeker niet, maar het is voor mij geen reden iemand direct af te wijzen. Mijn huidige vriendin leerde ik kennen toen ze toevallig een paar maanden in Nederland was En na de derde date moest ze voor minimaal 6 maanden terug naar de VS. Toch hadden we zeer regelmatig contact na haar terugkeer naar de VS en op het moment dat ze weer terug naar Europa keerde is het uiteindelijk in iets moois opgebloeid en ben ik blij dat ik het contact niet afgekapt heb.
Heb ik gezegd dat ik iemand sowieso ging afwijzen als die te ver weg woont dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je zal op die manier maar net een van je perfecte partners mislopen. Afstand is lastig, maar een klik maakt dat het wel waard voor mij. Die zekerheid heb je in het begin niet, maar ik heb t nooit een probleem gevonden.
Niemand is perfect. Maar als ik iemand tref waar het onwaarschijnlijk goed mee klikt en ik compleet tijd kan vergeten dan kan ik daar best een reisje voor over hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:45 schreef Weissman het volgende:
Iemand die te ver weg woont is sowieso al niet perfect in mijn ogen
Dan kan je inderdaad maar beter een vriend(in) hebben waar je niet tevreden mee bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 02:44 schreef Stabiel het volgende:
Dat gezeik over afstand ook. Stelletje zeikwijven. Geen wonder dat de meeste van jullie nog vrijgezel zijn.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
Je ziet hier in ieder geval een overduidelijke correlatie tussen date-succes en date-afstand
Er zijn zelfs mensen die om minder dan 20km al moeilijk doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:53 schreef Skull-splitter het volgende:
De ware bestaat niet, maar als je alles wat op meer dan 20KM woont al bij voorbaat afschrijft dan laat je een hoop leuks schieten lijkt me...
Dit ja, en dat zijn dan ook meestal de mensen die geen auto hebben en afhankelijk zijn van vervoer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die om minder dan 20km al moeilijk doen.
LOLquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
Je ziet hier in ieder geval een overduidelijke correlatie tussen date-succes en date-afstand
Wel grappig dan figuren die geen geschikte partner kunnen vinden binnen een straal van 100km, laat staan 20, iemand uit een ander land/continent als de ware bestempelenquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:02 schreef rival het volgende:
Conclusie: Je kan de ware mislopen als je niet verder wil daten dan 20KM en je kan de ware voorbij rijden als je 100KM verderop date.
Het gaat erom dat hij/zij die klik vindt werken, meneertje oordeel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel grappig dan figuren die geen geschikte partner kunnen vinden binnen een straal van 100km, laat staan 20, iemand uit een ander land/continent als de ware bestempelen
Ik woon in een dorp in een dunbevolkt gebied. Hier zijn gewoon minder vissen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wel grappig dan figuren die geen geschikte partner kunnen vinden binnen een straal van 100km, laat staan 20, iemand uit een ander land/continent als de ware bestempelen
Dit is de uiteindelijke conclusie: Laat afstand geen rol spelen. Ga voor wat je voelt voor die persoon.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:02 schreef rival het volgende:
Conclusie: Je kan de ware mislopen als je niet verder wil daten dan 20KM en je kan de ware voorbij rijden als je 100KM verderop date.
Zowel vandaag als morgen vervolgdates staanquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:58 schreef escalatie het volgende:
Maare... wordt er nog een beetje gedate dit weekend?Mijn agenda is nog leeg...
Ik dacht dat je beter je best ging doen en vanuit eigen ervaring zou helpen hier..quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
jij vindt het niet fijn als er een discussie is?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:02 schreef Samzz het volgende:
Zullen we de knuppels neergooien? Merci.
Niks mis mee, maar als t een hoop TR's oplevert is t minder leuk. Dus op de bal, niet de persoon.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij vindt het niet fijn als er een discussie is?
Ja en mijn ervaring is dus dat afstand geen toegevoegde waarde heeft aan de leukheid van iemand. Kost te veel tijd en energie. Dan kan je het nog zo verbloemen maar het komt er op neer dat je werk aan jezelf te doen hebt als je een gigantisch grote vijver nodig hebt om 1 vis te vangen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik dacht dat je beter je best ging doen en vanuit eigen ervaring zou helpen hier..
quote:Waar ik wel in geloof is zelf heel leuk zijn en constant aan jezelf werken.
Is vechten tegen de bierkaai wat je nu doet en dan win je nooit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en mijn ervaring is dus dat afstand geen toegevoegde waarde heeft aan de leukheid van iemand. Kost te veel tijd en energie. Dan kan je het nog zo verbloemen maar het komt er op neer dat je werk aan jezelf te doen hebt als je een gigantisch grote vijver nodig hebt om 1 vis te vangen.
Als je niet 50 maar 1000 vrouwen nodig hebt om er 1 aan je te binden dan ligt het niet aan de vrouwen maar aan jezelf.
Dat probeerde ik duidelijk te maken.
En nee, ik geloof ook niet in termen als ''de ware'' of ''de perfecte partner''.
Waar ik wel in geloof is zelf heel leuk zijn en constant aan jezelf werken. Dan hebben vrouwen meer redenen om met jou te willen zijn. Als je dat op orde hebt dan wordt je de grootste, mooiste en beste vis in de vijver en springen vrouwen vanzelf wel het water in om je te vangen.
Die "TR machers" zijn uit op posts zoals degene die jij nu quote. En niet de onderwater steekjes zoals jij hier continue maakt zonder ooit iets constructiefs bij te dragen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is vechten tegen de bierkaai wat je nu doet en dan win je nooit.
Je moet er een beetje bij stil staan dat dit fok is en dus geen doorsnee van de normale samenleving.
Die TR-machers houden ook van wat verder reizen vermoed ik
Nee, had teveel impact op de kwartaalcijfers.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:36 schreef Weissman het volgende:
habitueGod![]()
Nog steeds Durex als sponsor?
Beetje blij zijn dat je vreemd gaatquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:32 schreef Mojo.jojo het volgende:
Jemig wat denken sommigen hier star vanuit hun voorkeuren zeg? Of het nu locatie of leeftijd is.
Het leven is juist zo mooi als dingen gewoon ontstaan omdat je het niet verwacht. Een succesvolle date, of begin van een relatie, hangt als je het achteraf gezamenlijk analyseert vaak juist van toevalligheden aan elkaar. Al jullie vereisten staan zulke toevalligheden in de weg.
Er is nu iets moois gaande tussen mij en een vrouw die bijna 10 jaar ouder is. Daten zou ik het nog niet willen noemen. We zijn beide formeel nog gebonden (we hadden hierdoor beide ook geen verwachtingen van elkaar). Ze had jaren als voorkeur niets te willen met een jonger iemand omdat ze zich dan vaak oud zou voelen. Ik schatte haar ook geen dik 9 jaar ouder. Door de toevalligheid dat we niets van elkaar verwachtten, en leeftijd dus niet ter sprake kwam, heeft er een wederzijds gevoel kunnen ontstaan dat we beide in geen decennia hebben ervaren.
En dat alleen maar omdat we niet bezig waren mensen vooraf al in geschikt- en ongeschikt vakjes te stoppen.
Het is achteraf gezien niet voor het eerst dat me zoiets overkomt op een moment dat ik niet bezig ben met het vinden van een relatie. Gewoon wie dan ook iets gunnen zonder iets terug te verwachten of te eisen is de basis van al het moois dat ontstaat door toevalligheden. Just my 2 cents. Succes iedereen.
Jij weet dat ik sex heb gehad met de persoon in kwestie? Dan weet je namelijk meer dan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje blij zijn dat je vreemd gaat
Welk verband zie je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:39 schreef BeamofLight het volgende:
Afstand is geen garantie. Mijn ex woonde in hetzelfde studentenhuis en toch liep dat uiteindelijk mis. Het leven bestaat niet uit simpele sommetjes weiss.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet in het zoeken van de juiste persoon maar in het zoeken van een juist leven. Leuk als een persoon daar bij past, maar geen man overboord als die er niet is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
Uiteindelijk geeft afstand je alleen maar meer opties. Maar ja, het kan wel net een van die opties zijn die uiteindelijk het beste bij je past (mede daarom nooit moeite mee gehad). Jezelf niet kapot staren op de afstand (of bepaalde andere criteria) vergroten je kans gewoon dat je de juiste persoon vind (al zijn er daar wel meer van - er is niet maar één persoon die het beste bij je zou passen). Uiteindelijk gaat het er meer om dat je gebruik maakt van die opties en gewoon jezelf bent. Op elk potje past een deksel.
ja maar ja maar dan loop je misschien die ene mis....quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geloof dan ook niet in het zoeken van de juiste persoon maar in het zoeken van een juist leven. Leuk als een persoon daar bij past, maar geen man overboord als die er niet is.
Mijn leven is ook nog eens heel erg verwoven met mijn stad én het leven in de stad an sich. Én ik vind mensen die er hetzelfde over denken ook nog eens een stuk aantrekkelijker. Dus echt buiten mijn stad daten is nogal een turn off voor me.
ik zat helemaal niet vast aan een omgeving. Sterker nog, waar ik woonde, wilde ik weg.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja maar ja maar dan loop je misschien die ene mis....
Jij hebt dat met Rotterdam en ik met Eindhoven. Ik heb daar alles. Mijn hobbies, mijn uitgaansleven, mijn familie en vrienden, mijn werk. GVD in een straal van 20 kilometer wonen een miljoen mensen. Zou daar er niet eentje rondlopen??
Dit inderdaad. Waar vorig jaar menig mensen in dit topic skeptisch waren met mijn date met een jongen die in Frankrijk woont (hoge match en via Skype was het echt leuk, zo leuk niet gehad met dates in Nederland), is het nog steeds dik aan. We zien elkaar zo om de week, en nog steeds hebben we enorm veel plezier samen. Al vanaf de eerste date was het "totaal pakketje" er met die klik. Dit heb ik bij dates/ relaties hier in Nederland echt nooit gehad op 1 relatie na dacht ik dat het niet meer zou gebeuren.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Afstand is geen garantie. Mijn ex woonde in hetzelfde studentenhuis en toch liep dat uiteindelijk mis. Het leven bestaat niet uit simpele sommetjes weiss.
Overigens heb ik voor mijn huidige vriendin een periode gehad waarin ik met veel verschillende dames gedate heb. Alleen als er dan geen gevoelens ontstaan houd het voor mij op. Ik date om uiteindelijk een partner te vinden, niet voor wat tijdelijke lol.
Je moet niet zo happen, yats.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:10 schreef yats het volgende:
[..]
Afstand is geen garantie. Mijn ex woonde in hetzelfde studentenhuis en toch liep dat uiteindelijk mis. Het leven bestaat niet uit simpele sommetjes weiss.
Overigens heb ik voor mijn huidige vriendin een periode gehad waarin ik met veel verschillende dames gedate heb. Alleen als er dan geen gevoelens ontstaan houd het voor mij op. Ik date om uiteindelijk een partner te vinden, niet voor wat tijdelijke lol.
Wat zou een andere reden kunnen zijn dan?quote:
Wat als hij niet dichtbij woonde?quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat zou een andere reden kunnen zijn dan?
Dat is gek. Je kende haar niet? Misschien zij jou wel...quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:08 schreef Sjoerd102 het volgende:
Afgelopen week door Paiq gekoppeld aan een meid.
Gisteren en vandaag heel leuke chatgesprek gehad.
Ze bleek zowaar enkele honderden meters verder te wonen.
En dan uit het niets blokkeert ze me.
En ik heb werkelijk waar GEEN idee waarom.
Nou ja, dat kan toch? Ze wil dus volgende week afspreken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Mensen die 'geen plannen' in het weekend hebben maar vervolgens niet kunnen afspreken want ze moeten naar familie etc. Toch ineens wel plannen.. nieuwe afscheepsmoes.
Gelukkig met die meid nog wel goed contact en komende week wilt ze afspreken. Nu nog een datum prikken.
Je kunt niks ingepland hebben staan voor het weekend en dan vrijdagavond a la minute besloten hebben om tijdens het weekend ergens heen te gaan. Hoeft geen smoes te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Mensen die 'geen plannen' in het weekend hebben maar vervolgens niet kunnen afspreken want ze moeten naar familie etc. Toch ineens wel plannen.. nieuwe afscheepsmoes.
Gelukkig met die meid nog wel goed contact en komende week wilt ze afspreken. Nu nog een datum prikken.
You know you're setting yourself up for disaster, right?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Ja, dit. Niet overal wat achter zoeken D, gewoon kijken hoe het gaat en vooral niet jezelf opdringen/teveel appen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je kunt niks ingepland hebben staan voor het weekend en dan vrijdagavond a la minute besloten hebben om tijdens het weekend ergens heen te gaan. Hoeft geen smoes te zijn.
Veel plezier sowiesoquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:34 schreef escalatie het volgende:
Ik ga vanavond misschien wat drinken met die meid die ik vorige weekend tijdens het stappen heb ontmoet. Hangt af van hoe haar verplichtingen verlopen.
En anders weer lekker stappen in de binnenstad.
Jeetje, boos nog wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Beetje jammer dat als je iemand vraagt voor een tweede date, dat diegene je gaat negeren ipv nee zeggen. Maakt mij toch wat bozer.
Dat is de welbekende: 'geen bericht is OOK een bericht'.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Beetje jammer dat als je iemand vraagt voor een tweede date, dat diegene je gaat negeren ipv nee zeggen. Maakt mij toch wat bozer.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe was de eerste date? Hebben jullie het daar nog over gehad met elkaar?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heel erg gezellig, veel gelachen, voelde gewoon heel goed. Hadden nog zitten napraten over de film en toen ik thuis kwam nog een bericht gestuurd dat ik het heel erg leuk had.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe was de eerste date? Hebben jullie het daar nog over gehad met elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |