Komt wel goed joh, zo te lezenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben net terug, het was echt geweldig. Veel gelachen, film was tof, goede klik maar ik voelde mij te awkward om een stap te zetten qua fysiek contact. Date twee mag wel in de planning komen wat mij betreft.
Poolen, kerstmarkt, schaatsen, middagje winkelen, drankje doen in combi met een pubquizquote:Op donderdag 1 december 2016 07:46 schreef Ypmaha het volgende:
In mijn hardloopgroep bij mijn hardloopclub loopt een braziliaans meisje. Ik heb haar tot nu toe twee keer gesproken, maar het klikt erg goed en zit eraan te denken om een keer samen iets af te spreken. Ik heb alleen geen idee wat voor date.
Iemand nog tips voor een leuke date?
Iets uit de gesprekken op kunnen maken wat jullie allebei leuk vinden? Sowieso is alles wat je buiten de setting van hardloopgroepje gaat doen al een stap voorwaarts.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:46 schreef Ypmaha het volgende:
In mijn hardloopgroep bij mijn hardloopclub loopt een braziliaans meisje. Ik heb haar tot nu toe twee keer gesproken, maar het klikt erg goed en zit eraan te denken om een keer samen iets af te spreken. Ik heb alleen geen idee wat voor date.
Iemand nog tips voor een leuke date?
we hebben beide vechtsport gedaan. ik zat te denken aan iets sportiefs.quote:Op donderdag 1 december 2016 08:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iets uit de gesprekken op kunnen maken wat jullie allebei leuk vinden? Sowieso is alles wat je buiten de setting van hardloopgroepje gaat doen al een stap voorwaarts.
quote:Op donderdag 1 december 2016 08:21 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
we hebben beide vechtsport gedaan. ik zat te denken aan iets sportiefs.
Ik zeg schaatsen op het rodetorenplein.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ben net terug, het was echt geweldig. Veel gelachen, film was tof, goede klik maar ik voelde mij te awkward om een stap te zetten qua fysiek contact. Date twee mag wel in de planning komen wat mij betreft.
Been there, done that. Als er halverwege ongeveer een leuke stad zit zou ik daar afspreken. In mijn geval was dat Utrecht.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:30 schreef Habbezak het volgende:
Hoi, ik heb een vrouw via tinder ontmoet ze is 23, ik 24. We bellen en whatsappen al een klein maandje. Hartstikke leuk. Nu is het echt tijd dat we gaan daten. Enige probleem is dat ze 150km verder woont.
Heeft iemand leuke tips?
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Been there, done that. Als er halverwege ongeveer een leuke stad zit zou ik daar afspreken. In mijn geval was dat Utrecht.
Laat de afstand je niet afschrikken in ieder geval!
Dat is wel een hele goede! Ze vertelde gisteren dat ze wel aardig kon schaatsen dus dat is een prima idee!quote:Op donderdag 1 december 2016 09:18 schreef escalatie het volgende:
[..]
Ik zeg schaatsen op het rodetorenplein.
Peanuts. Maar even snel op de koffie of spontane acties zitten er dan niet zo snel in idd.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.
Risico is dat je eindeloos wil blijven vergelijken. Prima als de dames in kwestie dat weten wellicht, maar na een paar dates willen de meeste mensen wel wat meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:43 schreef escalatie het volgende:
[..]
Daar heb ik zeker wel over nagedacht, maar daar ben ik niet helemaal uit. Het is wel een meisje waar ik gek van zou kunnen worden, als ik dat mijzelf zou toelaten. Er spelen nog wel wat dingen mee en we hebben al wat historie, maar dat gaat wat verder dan om hier in het date-topic te bespreken.
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik heb een relatie gehad met iemand die 100 km verderop woonde. Dat ga ik geen tweede keer doen.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woontquote:Op donderdag 1 december 2016 15:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom. Weet je hoeveel leuke mannen en vrouwen je wel niet voorbij rijdt als je 100km reist.
Touche 😃quote:Op donderdag 1 december 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woont
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 december 2016 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
You never know. Je kan ook een zeer passend deksel tegenkomen op een feestje en een goede klik mee hebben en er dan achter komen dat ze op 100KM weg wonen...
Ik zou er iig niet te moeilijk over doen.
En anders hebben we nog altijd afdekfoliequote:Op donderdag 1 december 2016 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Op sommige potjes passen echt alleen maar hele speciale deksels he. Die ene (enige) die alleen maar daarachter woont
ouwe rukkerquote:Op donderdag 1 december 2016 18:08 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
En anders hebben we nog altijd afdekfolie
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
"Ik zou geen problemen hebben met afstand, échte liefde overwint alles!!!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |