Disclaimer: Aangezien dit nieuw is, zal er zo her en der nog wel een schoonheidsfoutje zitten in de regeltjes. Is er iets onduidelijk of vaag: Maak dit kenbaar ipv direct te roepen dat het kut is. We willen FOK! allemaal leuk maken, en dit is een manier om dat voor elkaar te krijgen. Houdt je aan de normale gedragsregels, probeer objectief te blijven en houdt je vooral aan je rol wanneer je meedoet aan de Rechtszaak.quote:Spelregels en regels per rol:
Juryleden: Jullie rol begint pas als beide teams hun onderwerpen hebben behandeld. Jullie beslissen of de voor- of tegenstanders van het argument gewonnen hebben.
Advocaten: De 2 advocaten zijn de enige die mogen posten in het topic. Zij leggen de argumenten voor van hun team. De rest van de teamleden mogen alleen maar met elkaar communiceren buiten het topic om (PM,DM,Skype,MSN,postduif etc).
De Rechters (3 stuks): Zij mogen na dat de argumenten zijn voorgelegd zich mengen over de inhoud van de zaak. Let wel: Je bent neutraal in je rol als Rechter. Je mag je vraag aan zowel beide teams stellen, of aan een team.
De Officier van Complotten: De Officier bedenkt het complot of stelling voorleggen waarover de inhoud van de Rechtszaak zal gaan. Je hebt maar 1 taak en daar blijft het ook bij. De uitkomst dien je dan ook te respecteren
De Bode: De bode heeft de belangrijke taak om de bronnen te beoordelen op echtheid. Dit is de belangrijkste functie in deze BNW rechtbank. Alleen de Rechters kunnen jou die opdracht geven. Hier dient dus een zo neutraal mogelijke persoon te zitten! Wanneer je de bronnen onvolledig acht kan je deze nietig verklaren, waardoor het team (voor of tegenstander) dus een andere aanpak moet verzinnen.
De President van de Rechtbank: Dit is altijd de moderator van BNW. Deze kan mensen tot de orde roepen, en zonodig mensen verwijderen uit de Rechtbank (je posts worden verwijderd!). Ordnung must es sein!
De toeschouwers: De popcorn etende mensen die naar de Rechtszaal komen. De enige regel is stilte. Dat wil zeggen, meeposten is leuk, en raden we ook zeker aan, maar probeer je niet te bemoeien met de rechtszaak. Wel heb je de mogelijkheid om alle rollen (met uitzondering van de Officier, Bode en President) te beïnvloeden. Via de PM/DM of op andere manieren. Dus buiten het topic om.
Done!quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zou wel jurylid willen zijn.
Leuk idee trouwens!
Meer aan zo objectief mogelijke manier om je punt te maken over een BNW gerelateerd onderwerp.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:23 schreef Megumi het volgende:
Moet ik denken aan een soort van Spaanse inquisitie?
Top! Ik zet je er bij!quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:36 schreef dimmak het volgende:
Doe mij ook als jurylid! Leuk idee mono!
In dit topic. De uitkomst IRL kan maar zo anders zijn. Het gaat meer om de correcte bewijsvoering en de manier van debat tussen de verschillende rollen. Zeg maar een extra dimensie.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:59 schreef Chewie het volgende:
Dus als de rechters een uitspraak hebben gedaan over een complot, of deze waar is of niet, dan hebben we het daar maar mee te doen?
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben dan wel iemand die in het nieuws verneemt hoe de zaak gelopen is.
Is er trouwens al een rechtbank tekenaar? Erg essentieel voor de berichtgeving.
Nog niet. Voel je je geroepen toevallig?quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben dan wel iemand die in het nieuws verneemt hoe de zaak gelopen is.
Is er trouwens al een rechtbank tekenaar? Erg essentieel voor de berichtgeving.
Zet je er bij!quote:
Donequote:Op dinsdag 29 november 2016 15:12 schreef Veldmedewerker het volgende:
Ik wil graag rechter zijn. Maar wel eentje die de opgevoerde werkelijkheid naast zich neer mag leggen in zijn oordeel.
Hier ook zo'n tvpquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:35 schreef Scrummie het volgende:
Wat een belachelijk... leuk idee! Haha, echt tof initiatief. Ik ga het volgen, maar niet mee doen.
Het is juist goed om als nitwit een rechter te zijnquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef trein2000 het volgende:
Ik wil wel rechter zijn. Maar een rol als jurylid lijkt me als nitwit op het complot gebied ook leuk. Dus wat je het meest nodig hebt zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is juist goed om als nitwit een rechter te zijnZo kan je neutraal oordelen op de bronnen en de argumenten die je krijgt voorgelegd.
Ik zet je neer als Rechter
Ja de Bode heeft een best belangrijke taak. Dat is denk ik wel de leukste rol die je kunt hebben. Ik zie vaak in BNW van die echt vage bronnen. Het is leuk als men degelijk bewijs aan kan komen zetten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]![]()
De Bode gaat wel overuren draaien dan. Ik kan natuurlijk onmogelijk gaan beoordelen hoe betrouwbaar een bron is, daarvoor weet ik echt te weinig.
Als ik kon tekenen wellicht...quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet. Voel je je geroepen toevallig?
Tegenstander it is!quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:59 schreef LelijKnap het volgende:
Tof idee. Advocaat of rechter. En is Lavender eigenlijk niet de conciërge?
Als niemand het aandurft voor of tegenstander te zijn dan wil ik wel een poging wagen, mits ik een degelijk advocaat toegewezen krijg. Eentje van het kaliber deelnemer bijvoorbeeld.
Je mag bode worden als je wilt? Bronnen checken. Beste rol die er isquote:Op woensdag 30 november 2016 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Grappig idee, maar welke rol ik zou willen hebben hangt natuurlijk af van het onderwerp.
En het vergt discipline... Je niet in de discussie mengen als rechter bv... My god. Lol
Voorstander doen?quote:Op woensdag 30 november 2016 13:45 schreef RM-rf het volgende:
Leuk idee, overigens zou ik het wel interssant vinden om een rol te spelen waarin ik een complottheorie moet verdedigen (waarin ikzelf mogelijk niet werkelijk veel geloofwaardigheid hecht).
Bode is je dan op het lijf geschreven.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Grappig idee, maar welke rol ik zou willen hebben hangt natuurlijk af van het onderwerp.
En het vergt discipline... Je niet in de discussie mengen als rechter bv... My god. Lol
Ja, word ik zomaar ingelijfd. Ehn... Wat is de taak van de bode, precies?quote:Op woensdag 30 november 2016 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bode is je dan op het lijf geschreven.
Lees de OP maar, daar staat alles in.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, word ik zomaar ingelijfd. Ehn... Wat is de taak van de bode, precies?
Ik ben vooral goed in de rol van enfant terrible, maar die zie ik nergens.
Nee, je mag de Officier van Complotten worden. Dan mag jij het onderwerp bedenken (en nog niet bekend maken tot we beginnenquote:
tot uw dienstquote:Op woensdag 30 november 2016 15:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, je mag de Officier van Complotten worden. Dan mag jij het onderwerp bedenken (en nog niet bekend maken tot we beginnen)
Tof! Dan zet ik je op de lijst van voorstanders! Leuk dat je mee doetquote:Op donderdag 1 december 2016 00:05 schreef TiTu het volgende:
Ik zou wel voor- of tegenstander willen zijn
Onderling kan er dus verschil in mening zijn. De Jury moet dus (via PM) tot een concensus komen. Dat maakt het nog extra interessant, om alle bewijzen en aangehaalde bronnen te beoordelen en samen tot een unaniem besluit te komen.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:25 schreef derLudolf het volgende:
Leuk idee Mono.
Moet je jury gezamenlijk een oordeel uitbrengen of mag elk lid zelf stemmen?
Denk je dat het jurylid zijn veel tijd kost een moet het op een bepaald moment of heb je er een dag de tijd voor bijvoorbeeld? Anders heb ik misschien ook wel interesse. Is mijn eerste post in BNW volgens mij
Advocaat of voor of tegenstander?quote:Op woensdag 30 november 2016 14:48 schreef Zolderkamer het volgende:
Tof idee.. Ik wil wel linker zijn..
Tegenstander lijkt het beste voor me weggelegd denk ik..quote:Op donderdag 1 december 2016 12:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Advocaat of voor of tegenstander?
Top! Leuk dat je mee doetquote:Op donderdag 1 december 2016 13:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Tegenstander lijkt het beste voor me weggelegd denk ik..
Wat een eer..quote:Op donderdag 1 december 2016 13:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Top! Leuk dat je mee doetIk zet je er bij!
Ik heb daar geen modrechten voor nodigquote:Op donderdag 1 december 2016 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je bent geen mod dus dat kan helaas niet, andere functie iets voor je?
Ik vind het best maar Monopoly is de baas dus die heeft veto.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als rechterhand van de president?
Zelf een rechtbank opzetten met rechters, aanklagers, verdedigers, verdachten en jury. Op Amerikaanse leest geschoeid dus.quote:
Presidenten hebben toch altijd veto?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het best maar Monopoly is de baas dus die heeft veto.
Oh ja. Ik moet nog even wennen hoor aan deze functiequote:Op vrijdag 2 december 2016 14:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Presidenten hebben toch altijd veto?
Ik zet je er bij!quote:Op vrijdag 2 december 2016 04:45 schreef Heer-Snader het volgende:
Geen idee wat precies te verwachten maar wil het rustig proberen als jurylid.
1 is genoeg. Probeer het eens als advocaat, lijkt me echt wat voor jou.quote:
Daar ben ik veel te direct voor, lijkt me niet goedquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zet je er bij!
[..]
1 is genoeg. Probeer het eens als advocaat, lijkt me echt wat voor jou.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In 2007 was er een topic over de rampwedstrijd Spartak Moskou - Haarlem. Verder is er niks geweest.
Waarom dacht je aan mij?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar ben ik veel te direct voor, lijkt me niet goed
Tenzij Opper ook overweegt om advocaat te zijn, dan wil ik zijn rechterhand wel zijn
[..]
Zeker, lijkt me leuk dat iemand verslag doet uit een journalistische blikquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
Mono, een rechtbankjournalist is misschien ook wel leuk?
Nap is advocaat(hulpje).quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch een of was napo dat?
En een paar lui die op de publieke tribune zitten en commentaar geven op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me leuk dat iemand verslag doet uit een journalistische blik
Oh sorry was even in de warquote:
Dat is geknipt voor Ccquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker, lijkt me leuk dat iemand verslag doet uit een journalistische blik
Neem hem toch maar mee voor de zekerheidquote:Op zondag 4 december 2016 09:13 schreef Copycat het volgende:
Thanks, but no thanks. Ik blijf in de wandelgangen. Zonder blocnote.
Dit klinkt wel goedquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En een paar lui die op de publieke tribune zitten en commentaar geven op alles en iedereen.
Jammer hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef ab_stinent het volgende:
Kan er niet regelmatig genoeg online voor zijn helaas.
Wil je je niet inhoudelijk mengen? Bronnen opzoeken en een mooi pleidooi met je advocaat maken? Lijkt me echt wat voor jou!quote:
Uiteraard. Sowieso nog met een extra uitleg indien gewenst.quote:Op maandag 5 december 2016 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
Krijgen we een PM'tje zodra de zaak voorgelegd is?
Wat denk je zelf? Waar zou je je het meest geschikt voor vinden?quote:Op maandag 5 december 2016 22:03 schreef THEFXR het volgende:
lachen, dit topic, welke positie zou bij mij passen?
zelf denk ik advocaat en ben benieuwd hoe anderen dat zien.quote:Op maandag 5 december 2016 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Waar zou je je het meest geschikt voor vinden?
Geef je op!quote:Op maandag 5 december 2016 22:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf denk ik advocaat en ben benieuwd hoe anderen dat zien.
dat lijkt mij wel leuk, jaquote:Op maandag 5 december 2016 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef je op!
Mono? THEFXR wil advocaat worden
Ik zet je er bij. Als we eenmaal beginnen, gebruik je banner als toeschouwer dan ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:40 schreef Orwell het volgende:
leuk initiatief..! hulde
ik zal het als toeschouwer toeschouwen.
goed bezig. big up!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zet je er bij. Als we eenmaal beginnen, gebruik je banner als toeschouwer dan ook. Komt nog een PM je kant op als we eenmaal beginnen. Leuk dat je mee gaat doen
Die man was de mode ver, maar dan ook ver voor uit. Een monocle is over 2 jaar gewoon hipper dan ooit tevoren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 01:12 schreef Orwell het volgende:
[..]
goed bezig. big up!
btw herinner jij je
'the monopoly man' ook niet met een Monocle..?
exact!quote:Op dinsdag 6 december 2016 01:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die man was de mode ver, maar dan ook ver voor uit. Een monocle is over 2 jaar gewoon hipper dan ooit tevoren.
Ik doe niet mee, maar euh....wat?quote:Op maandag 5 december 2016 21:03 schreef DeMolay het volgende:
soms advocaat van de duivel maar dat lijkt mij meer voor CoolGuy
Nee? Jij wel dan?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Zie jij voor jezelf geen rol weggelegd?
Nee, ik bedoelde of JIJ voor mij een rol ziet dan schijnbaar?quote:
Ja, zeker wel. Verdediger van de verdachte?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde of JIJ voor mij een rol ziet dan schijnbaar?
Maar ik heb daar helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zeker wel. Verdediger van de verdachte?
Dan aanklagerquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar ik heb daar helemaal geen zin in
Maar...ik heb hier hoe dan ook geen zin in, ik werd getriggered omdat iemand mijn naam noemde, daarom reageerde ik hierquote:
Nee, als je er geen zin in hebt moet je het ook niet doen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar...ik heb hier hoe dan ook geen zin in, ik werd getriggered omdat iemand mijn naam noemde, daarom reageerde ik hier
wat is de case?quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen voor- of tegenstander? Daar hebben we er nog een paar van nodig!
[..]
Toeschouwer!
ik ben tegen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet bekend (bewust)! Zodat je er koud instapt. Mooi
Wil je de Bode zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 13:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik hier iets regelmatiger kan zijn.. Dus ben benieuwd.
Dan kan het onder voorbehoud er afquote:Op woensdag 7 december 2016 14:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is goed... althans ik waag eens een poging.
Ja, ik ga het proberen. Ik hoop dat het niet té belastend is... Want, tja... sinds ik minder op Fok ben gaan posten, ben ik verhuisd naar Facebook, waar ik ook de nodige dingen doe.quote:Op woensdag 7 december 2016 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kan het onder voorbehoud er af.
in het echt zou je dan gegrepen zijn en uit je ambt worden gezet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:12 schreef Veldmedewerker het volgende:
Ik wil graag rechter zijn. Maar wel eentje die de opgevoerde werkelijkheid naast zich neer mag leggen in zijn oordeel.
Wil jij ook een rol spelen in de rechtbank van BNW Biekje?quote:Op donderdag 8 december 2016 10:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
in het echt zou je dan gegrepen zijn en uit je ambt worden gezet.
In onze maatschappij is waarheid spreken een misdaad
Prima, ga ik ergens dit weekend dit hele topic even lezen. Geen idee wat er allemaal is gezegd tot dusverrequote:Op vrijdag 9 december 2016 14:30 schreef Monopoly het volgende:
We hebben er nog een paar nodig. Ik denk dat we volgende week wel kunnen beginnen. Ik heb een erg druk weekend (kerstdiner en de plaatselijke horeca in een middelgrote stad in Nederland even voorzien van een stimulans), dus ik zal maandag de rollen per PM informeren zodra we kunnen beginnen.
Het duurt even met het mobiliseren, maar een betere voorbereiding is beter dan gehaast half werk zeg ik altijd maar zo.
Als we dit weekend t/m dinsdag er nog een user of 5-6 bij kunnen krijgen zijn we wel aardig rond denk ik.
Top!quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:30 schreef Monopoly het volgende:
We hebben er nog een paar nodig. Ik denk dat we volgende week wel kunnen beginnen. Ik heb een erg druk weekend (kerstdiner en de plaatselijke horeca in een middelgrote stad in Nederland even voorzien van een stimulans), dus ik zal maandag de rollen per PM informeren zodra we kunnen beginnen.
Het duurt even met het mobiliseren, maar een betere voorbereiding is beter dan gehaast half werk zeg ik altijd maar zo.
Als we dit weekend t/m dinsdag er nog een user of 5-6 bij kunnen krijgen zijn we wel aardig rond denk ik.
Wat ik zo lees in post twee wacht Monopoly nog op 1 advocaat en voor- en tegenstanders.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:10 schreef Charged het volgende:
Wat heb je nog nodig,koud,kil en to the point.
Dans met me zolang Mono de tijd nodig heeft.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ik zo lees in post twee wacht Monopoly nog op 1 advocaat en voor- en tegenstanders.
Daar gaan wequote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Dans met me zolang Mono de tijd nodig heeft.
Oh ja tuurlijk. Beetje dom van mijquote:Op woensdag 14 december 2016 13:43 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is de fipo...![]()
Die komt na de OP..
Gezien? Zie je het zitten om advocaat te worden?quote:
Zou je voor of tegenstander willen zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:34 schreef Charged het volgende:
[..]
Dans met me zolang Mono de tijd nodig heeft.
Prima en zet mijn dan als advocaat als voorstander van het complot.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien? Zie je het zitten om advocaat te worden?
[..]
Zou je voor of tegenstander willen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik probeer wel de laatste tijd om mijn neus hier weer wat meer te laten zien
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prima en zet mijn dan als advocaat als voorstander van het complot.
Misschien onverwacht, voor velen hier!
Maar het is meer omdat ik best wel wat verstand heb van die zakenTopper! Ik zet je er bij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik probeer wel de laatste tijd om mijn neus hier weer wat meer te laten zien![]()
Heb mijn User icon aangepast bedoelde je dit?quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Wat zoeken we nog?
We zoeken nog iemand die een paar paints/photoshops wilt maken, zodat als degene in hun rol posten, dat boven hun post kunnen zetten, zodat duidelijk is wat de rol van die persoon is. Iemand die handig is met photoshop of paint die dat wilt? PM/DM mij even.
Wat er maar open is.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gezien? Zie je het zitten om advocaat te worden?
[..]
Zou je voor of tegenstander willen zijn?
Tegenstander it is! Ik kan post nr 2 in dit topic niet bewerken, die ligt op slot. Komt in ieder geval goed.quote:
Moet hij bij tegenstander komen? Ofwel 3 voor en tegenstanders?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tegenstander it is! Ik kan post nr 2 in dit topic niet bewerken, die ligt op slot. Komt in ieder geval goed.
We zoeken nu nog 1 voorstander, en dan kunnen we beginnen!
Jep! En theguyver als advocaat.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moet hij bij tegenstander komen? Ofwel 3 voor en tegenstanders?
Shag ✔quote:Op woensdag 14 december 2016 18:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep! En theguyver als advocaat.
Thanks
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:31 schreef Lavenderr het volgende:
Kunnen we zo'n beetje van start Mono?
quote:Op donderdag 22 december 2016 14:49 schreef Zolderkamer het volgende:
Top!
Pm ontvangen, ik wacht de stelling af.. Maar ik ben nu al tegen![]()
Voor- en tegenstanders: (Nog niet bekend hoeveel personen, afhankelijk van jullie input!!)quote:
waar heb je m besteld dan?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:38 schreef derLudolf het volgende:
De stelling is: 'het duurt wel lang voordat de stelling komt'
Manutan natuurlijk. Die van de Gamma kun je geen motorblokken en versnellingsbakken in kwijt.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
waar heb je m besteld dan?
Gamma?
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Manutan natuurlijk. Die van de Gamma kun je geen motorblokken en versnellingsbakken in kwijt.
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Had namelijk niet echt tijd gehad deze dagen
Hebben we geen suppoost? wiie heeft deze toeschouwer toegelaten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:22 schreef KaBuf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin ongeduldig te worden. BOEEE!
Het is juist mooi dat dit niet 2 seconden loopt en dan weer op de achtergrond raakt..quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:20 schreef Charged het volgende:
Geduld is een schone zaak maar het rekt maar tot zoverre,Mono..graag reactie.
Bovenstaande is de stelling zoals de rechtbank deze heeft ontvangen, de termijn voor de eerste reactie van partijen is vijf dagen.(uiterlijk 29 december 23:59)quote:In het belang het volk te dienen om de waarheid te achterhalen zijn mijn zinnen gevallen op het complot inzake de gebouwen van het World Trade Center in New York. Vooral het WTC7 gebouw heeft een bedenkelijke reputatie, dat deze ineenstortte door een overslaande brand. Zijn er zoals sommigen beweren explosieven gebruikt?
Inderdaad. Ik denk dat de stelling veel concreter moet zijn willen we het geheel in goede banen kunnen leiden. Is de stelling; ''Er zijn explosieven gebruikt om WTC7 neer te halen''?quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:18 schreef derLudolf het volgende:
Dat is toch meer een vraag dan een stelling
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat de stelling veel concreter moet zijn willen we het geheel in goede banen kunnen leiden. Is de stelling; ''Er zijn explosieven gebruikt om WTC7 neer te halen''?
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
Excuses voor het negeren van de rechtbank etiquette, maar ik wil voordat de zaak verder kan gaan er wel even voor willen waarschuwen dat zo een stelling waarschijnlijk heel snel zal leiden tot een discussie waarin natuurkunde een leidende (onmisbare) rol zal spelen. Ik weet niet hoeveel van de deelnemers op dat gebied onderlegd zijn, maar ik gok dat een redelijk deel zich vrij snel buitengesloten/overbodig zal voelen.
Lijkt mij ook wat beter om mee te werken. Ik stel voor dat de Rechters en de Officier en de President beraadslagen om zo de verdediging genoeg tijd te geven om hun zaak concreet te maken!quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dat de stelling veel concreter moet zijn willen we het geheel in goede banen kunnen leiden. Is de stelling; ''Er zijn explosieven gebruikt om WTC7 neer te halen''?
eh vraagje ben ik nu voor of tegenstander van deze stelling?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 15:33 schreef Monopoly het volgende:
De Kerst was pittig voor de Rechtbank.
[..]
Lijkt mij ook wat beter om mee te werken. Ik stel voor dat de Rechters en de Officier en de President beraadslagen om zo de verdediging genoeg tijd te geven om hun zaak concreet te maken!
Hij is ff een paar dagen weg (iig tot het weekend) en FOK!t waarschijnlijk niet mobiel, misschien dat Lavenderr het ff wil uitzoeken?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh vraagje ben ik nu voor of tegenstander van deze stelling?
Voorstander toch?quote:Op woensdag 4 januari 2017 15:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
eh vraagje ben ik nu voor of tegenstander van deze stelling?
quote:Op woensdag 14 december 2016 14:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Prima en zet mijn dan als advocaat als voorstander van het complot.
Misschien onverwacht, voor velen hier!
Maar het is meer omdat ik best wel wat verstand heb van die zakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw ik probeer wel de laatste tijd om mijn neus hier weer wat meer te laten zien
quote:"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Okidoki..quote:
Voor zover ik weet kan dat ook gewoon toch, de stelling is bekend enzo.quote:Op zaterdag 21 januari 2017 11:21 schreef theguyver het volgende:
we zijn maandje verder, kerst is al weer een eeuwigheid geleden ..
gaan we nog beginnen of hoe zit dat?
Ja, gefaald. Was een leuk idee maar er is te weinig gevolg gegeven en doorgepakt.quote:Op zondag 29 januari 2017 12:14 schreef Copycat het volgende:
Sorry hoor, maar.
Begin er dan niet aan.
Wie weet ooit. Mooi slotpleidooi Mono.quote:Op zondag 29 januari 2017 13:25 schreef Monopoly het volgende:
Ja jammer inderdaad. Ik heb het prive gigantisch druk, en ben weinig thuis.
Op zich blijft het een leuk idee, maar het was voor mij niet meer te doen. Jammer, excuus voor iedereen die er zin in had. Misschien dat iemand anders het op kan pakken en eventueel kan verbeteren? Zou leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |