Marco Pastors haalde net geen zetel. Het zal mij verbazen als het met de Nieuwe Wegen wel lukt om in de TK te komen..quote:Op maandag 28 november 2016 16:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij kan ook PVV stemmen inpikken natuurlijk. Want veel van hun stemmen zijn ook economisch links.
Dat was in een tijd toen de Staatspropagandamedia nog veel macht had. Nu dat steeds meer mensen hun nieuws van het internet halen geef ik hem best een grote kans dat hij 1 of meerdere zetels haalt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Marco Pastors haalde net geen zetel. Het zal mij verbazen als het met de Nieuwe Wegen wel lukt om in de TK te komen..
Wat zou zijn aanhang moeten worden dan? Nog los van het feit dat zo kort voor de verkiezingen nog een partij uit de grond stampen erg lastig kan gaan worden. Kan hij bijvoorbeeld wel voldoende handtekeningen ronselen om overal mee te doen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat was in een tijd toen de Staatspropagandamedia nog veel macht had. Nu dat steeds meer mensen hun nieuws van het internet halen geef ik hem best een grote kans dat hij 1 of meerdere zetels haalt.
Rita Verdonk was groter dan de VVD nadat ze vertrok. Oke, ze verziekte het wel maar het is wel mogelijk. Ik denk dat er een hoop zetels te halen valt voor een echte linkse partij die zich op Nederland richt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat zou zijn aanhang moeten worden dan? Nog los van het feit dat zo kort voor de verkiezingen nog een partij uit de grond stampen erg lastig kan gaan worden. Kan hij bijvoorbeeld wel voldoende handtekeningen ronselen om overal mee te doen?
Ja, dat wordt nog wel een uitdaging. Volgens mij staan er eind januari hele zwermen handtekeningronselaars bij de gemeentehuizen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kan hij bijvoorbeeld wel voldoende handtekeningen ronselen om overal mee te doen?
Mij zal het ook verbazen. Maar de stemmen die hij haalt kunnen ook bij de PVV afkomstig zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Marco Pastors haalde net geen zetel. Het zal mij verbazen als het met de Nieuwe Wegen wel lukt om in de TK te komen..
Groter bij De Hond vooral. Zal ze wel netjes voor betaald hebben...quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Rita Verdonk was groter dan de VVD nadat ze vertrok. Oke, ze verziekte het wel maar het is wel mogelijk. Ik denk dat er een hoop zetels te halen valt voor een echte linkse partij die zich op Nederland richt.
Jammer voor ze dat er tegenwoordig minder heroinejunks zijn die je met een shot in het vooruitzicht voor je kan laten tekenen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:13 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog wel een uitdaging. Volgens mij staan er eind januari hele zwermen handtekeningronselaars bij de gemeentehuizen.
Die internetclubjes hebben wellicht deels nog wel een netwerk maar zou een Monasch buiten de Randstad genoeg vrienden hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:13 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat wordt nog wel een uitdaging. Volgens mij staan er eind januari hele zwermen handtekeningronselaars bij de gemeentehuizen.
Morgen weten we het misschien als De Hond weer met een peiling komt. Als hij morgen geen zetels heeft dan ziet het er slecht voor hem uit want direct na zijn afscheid was de beste tijd voor hem om zich te profileren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Groter bij De Hond vooral. Zal ze wel netjes voor betaald hebben...
We zullen zien. Geloof niet dat het er inzit voor Monasch.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Morgen weten we het misschien als De Hond weer met een peiling komt. Als hij morgen geen zetels heeft dan ziet het er slecht voor hem uit want direct na zijn afscheid was de beste tijd voor hem om zich te profileren.
Het enige gat in de markt wat er nog is is een linkse partij die zich volledig op Nederland richt en hij boort dat aan. Voeg daar aan toe de sympathieke krachtige uitstraling die hij heeft en het zou me verbazen als hij geen zetels gaat halen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zullen zien. Geloof niet dat het er inzit voor Monasch.
Het zou me niet verbazen als Monasch uiteindelijk een aantal kieskringen mist. Zeeland, Limburg, Nijmegen, Flevoland. Bonaire zal ook wel lastig worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die internetclubjes hebben wellicht deels nog wel een netwerk maar zou een Monasch buiten de Randstad genoeg vrienden hebben?
Is dat net zo'n gat als al die nieuwe clubjes al jaren zoeken tussen PVV en VVD?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:48 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het enige gat in de markt wat er nog is is een linkse partij die zich volledig op Nederland richt en hij boort dat aan. Voeg daar aan toe de sympathieke krachtige uitstraling die hij heeft en het zou me verbazen als hij geen zetels gaat halen.
Bij de PVDA zijn 30 "zetels" weggelopen. De PVV is nogal aan schommelingen onderhevig. Een hoop mensen kunnen zich wel vinden in de PVV maar is het net te.......Monasch vult dat gat op, en nog wel aan de linker kant van het spectrum. Minstens 4 zetels, let maar op.quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat net zo'n gat als al die nieuwe clubjes al jaren zoeken tussen PVV en VVD?
We zullen zien. Geloof overigens niets van de huidige peilingen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bij de PVDA zijn 30 "zetels" weggelopen. De PVV is nogal aan schommelingen onderhevig. Een hoop mensen kunnen zich wel vinden in de PVV maar is het net te.......Monasch vult dat gat op, en nog wel aan de linker kant van het spectrum. Minstens 4 zetels, let maar op.
De PvdA heeft gedaan wat 99.999 wil dat sociaal-democraten doen, verantwoordelijkheid nemen binnen het kader van een andermans ideologie. De SP doet dat niet, en 99.999 weet dan onmiddellijk dat dit lafheid en bangheid is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:03 schreef RamboDirk het volgende:
pvda is wel de partij van de zetelkapers gewordeneen afgedankt hoertje.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ware het niet dat sociaaldemocraten over het algemeen niet bang zijn om verantwoordelijkheid te nemen. En dat is bij de SP toch wel een pijnpuntje.
De sociaaldemocratie moet hoeriger zijn. Onzin dus.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar niet eens een poging willen wagen is gewoon laf. Wat mij betreft echt niet waar de sociaaldemocratie voor staat. Past totaal niet bij een partij die pretendeert in de sociaaldemocratische traditie te willen staan. Dat is immers geen bange en laffe stroming.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |