Unieke visie, wel.quote:In een persbericht zegt Monasch dat het "tijd is voor een doorbraak in de Nederlandse politiek"
April 2016 nog wel.quote:Op maandag 28 november 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
In april 2016 herinnert zich niemand deze man en zijn partij nog.
Scherp.quote:
1 april!quote:Op maandag 28 november 2016 13:55 schreef 99.999 het volgende:
In april 2016 herinnert zich niemand deze man en zijn partij nog.
Op zich is dat aan de kiezer, maar het lijkt mij op zich geen slecht idee en het stelsel voorziet daarin. Politieke partijen zijn niet erg goed gebleken in het dienen van de Nederlanders, de democratie en het controleren van de regering.quote:Op maandag 28 november 2016 13:58 schreef Igen het volgende:
Als het zo doorgaat kun je beter de politieke partijen afschaffen en gewoon de 150 mensen met de meeste voorkeursstemmen in de kamer zetten.
Het zou me verbazen als hij nu nog een partijorganisatie weet op te tuigen voor de verkiezingen.quote:Op maandag 28 november 2016 16:27 schreef Hexagon het volgende:
Daar horen we na de verkiezingen dus niks meer van
Zijn die partijen bereid het universum te laten draaien om Jacques?quote:Op maandag 28 november 2016 15:00 schreef Morendo het volgende:
Kon hij niet beter een transfer maken naar SP/PVV?
In principe heb je niet meer nodig dan een lijstje met wat vrienden/gelukszoekers erop. En ik denk dat hij ook wel voldoende contacten heeft voor de handtekeningen.quote:Op maandag 28 november 2016 16:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als hij nu nog een partijorganisatie weet op te tuigen voor de verkiezingen.
Hij kan ook PVV stemmen inpikken natuurlijk. Want veel van hun stemmen zijn ook economisch links.quote:Op maandag 28 november 2016 16:30 schreef .Alektorophobia. het volgende:
Baat het niet dan schaadt het niet. En al weet hij maar een zeteltje te behalen, en dus van de PVDA te roven, dan is dat al winst.
We zullen zien.quote:Op maandag 28 november 2016 16:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
In principe heb je niet meer nodig dan een lijstje met wat vrienden/gelukszoekers erop. En ik denk dat hij ook wel voldoende contacten heeft voor de handtekeningen.
quote:Op maandag 28 november 2016 16:40 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij kan ook PVV stemmen inpikken natuurlijk. Want veel van hun stemmen zijn ook economisch links.
Daar werk je je niet zomaar in natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 15:00 schreef Morendo het volgende:
Kon hij niet beter een transfer maken naar SP/PVV?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |