Misschien moeten we met zijn allen naar Rotterdam gaan en dan een liedje zingen over het gewicht van Cadby. Dan wordt hij vast wel boos en rent hij het publiek in.quote:Op zondag 27 november 2016 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stel je voor, dit stuk vreten in de Premier League
Zet dan Painter erbij ofzoquote:Op zondag 27 november 2016 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stel je voor, dit stuk vreten in de Premier League
Hesjtekviesdik.quote:
Haha.quote:
Ik speelde afgelopen seizoen tegen Berry en zijn team en in de bierronde oftewel 4 VS 4 1001 begon Berry met 180, z'n broer 180 en een ander teamlid 140. Ik voelde mij anaal vernederd.quote:
Sjesusquote:Op zondag 27 november 2016 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik speelde afgelopen seizoen tegen Berry en zijn team en in de bierronde oftewel 4 VS 4 1001 begon Berry met 180, z'n broer 180 en een ander teamlid 140. Ik voelde mij anaal vernederd.
Is dit een vrouw?quote:Op zondag 27 november 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de moeder van Cadby
Sarahquote:Op zondag 27 november 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Fapje gemachtquote:Op zondag 27 november 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zal geen man ooit bovenop zijn gekropen mag ik hopen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeelt u zelf
Stel je voor dat ze bovenop jou kruiptquote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal geen man ooit bovenop zijn gekropen mag ik hopen.
Zij kruipt altijd bovenop.quote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zal geen man ooit bovenop zijn gekropen mag ik hopen.
quote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze bovenop jou kruipt
Tsjaquote:
Daarna nog even Thorntonquote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat wordt nee-schudden voor gevorderden
Dan kots ik al mijn tosti's die ik ooit gegeten heb er in één keer uit.quote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze bovenop jou kruipt
quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kots ik al mijn tosti's die ik ooit gegeten heb er in één keer uit.
Doet ze ff hequote:Op zondag 27 november 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeelt u zelf
Ja dat kan ik ookquote:
Lelijk podium ook met zo'n rare sponsor en rare kleurquote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de hele avond al kut, eigenlijk
Dat zeiden onze vrinden de commentatoren een leg of drie geleden alquote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby heeft een tattoo in zijn nek.
Dat zouden wij beter doen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de hele avond al kut, eigenlijk
Van Gerwen schijnt ook goed te zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
108 er zijn maar heeeel weinig die dit kunnen hoor zo op TV als jeugdspeler. Dit gaat een grote worden.
Dikker of dunner dan Cadby?quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe geen uitspraken over hoe dik ik ben
Waarom moeten ze jou vertellen wat jij ook wel ziet?quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeiden onze vrinden de commentatoren een leg of drie geleden al
Lekker GEELquote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lelijk podium ook met zo'n rare sponsor en rare kleur
Nou absoluut, je kent mij als een enorme schreeuwlelijkquote:
Hij is al behoorlijk fors.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
108 er zijn maar heeeel weinig die dit kunnen hoor zo op TV als jeugdspeler. Dit gaat een grote worden.
Ik denk dat Ambrosius ons daar meer over kan vertellenquote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze jou vertellen wat jij ook wel ziet?
Lekker dronken allemaal schunnige taal brallen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou absoluut, je kent mij als een enorme schreeuwlelijk
Hmm, dat is nog niet een extreem goede indicatie maar okequote:
Zou leuker zijn als hij eerst Henderson loot en ziet hoe debiel die Cadby is. Dan in de tweede ronde hem aan gort gooien.quote:Op zondag 27 november 2016 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg moet hem dan snoeihard slopen dan zal de arrogantie wat afnemen bij die cadby.
Tuurlijk, maar als je nu gewoon heel vaak zegt dat hij écht heel goed is kun je, mocht het ook daadwerkelijk wat worden, lekker "zei ik vroeger al" zeggenquote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Goed verhaal.quote:Op berryvanpeer.nl kunt u vrijwel alles vinden over mij en de darts-sport die ik beoefen. Zo kunt u bijvoorbeeld kijken naar wat ik al heb gepresteerd, mijn biografie, de dartsagenda, favoriete links, enz....
Tevens maak ik deel uit van het dartteam "The Firestarters" die uitkomen in de RDF ere-divisie en "Haisch Boys 1" softtip bergen op zoom.
Pax is ook in het topic, beetje aardig doenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Die Cadby is homo denk ik. Met je haar.
Ik vond hem oprecht een beetje gay ogenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Gebeurt volgend jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef tja77 het volgende:
Die Cadby wordt geen 30, die slibt helemaal dicht.
Wat een vies stuk vlees iddquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.quote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Crystal Meth genotquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
Laat hem maar eerst wat toernooitjes meepakkenquote:Op zondag 27 november 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.
Ik ook ja, zeg het niet voor niets.quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond hem oprecht een beetje gay ogen
Maar goed
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10quote:Op zondag 27 november 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst wat toernooitjes meepakken
Dat heb je al 10x gezegd, ja bedanktquote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10
Begin anders nog even over Klaasenquote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb je al 10x gezegd, ja bedankt
De veroordeelde pedo?quote:Op zondag 27 november 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin anders nog even over Klaasen
Dan vraag ik me nog steeds af waarom cadby qschool moet gaan spelen?quote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10
kan er geen klote vanquote:Op zondag 27 november 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hef jezelf op Berry
Weg ermee, uit dat licht
Je moet tourkaart winnen, zeg maar kwalificatie zoals iedereen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af waarom cadby qschool moet gaan spelen?
Cadby v Pipe ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby v Suljovic zou epische televisie zijn.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk pakt Painter morgen een plek op WK en loot hij direct Cadby
Ja ik ken het systeem van de q school, maar de winnaar van het jeugdwk had toch altijd recht op een tourkaart voor twee jaar?quote:Op zondag 27 november 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet tourkaart winnen, zeg maar kwalificatie zoals iedereen.
Dit was mijn gedachte ook alquote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paintergodquote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnbaar niet meerquote:Op zondag 27 november 2016 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja ik ken het systeem van de q school, maar de winnaar van het jeugdwk had toch altijd recht op een tourkaart voor twee jaar?
Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het isquote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef luckass het volgende:
Tering, alleen domme mensen neuken zonder voorbehoedsmiddelen
quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het is
quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het is
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef luckass het volgende:
Tering, alleen domme mensen neuken zonder voorbehoedsmiddelen
Daar zijn de mensen zo klaar mee.quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef Grifte het volgende:
Zit nu zijn interview te kijken met itv sport, arrogantie druipt er van af. Echt ongelooflijk.
laatstaan als die straks veel gaat winnen. dan gaat ie van gerwen ver overtreffen kwa arrogante uitspraken.quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef Grifte het volgende:
Zit nu zijn interview te kijken met itv sport, arrogantie druipt er van af. Echt ongelooflijk.
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).
Dat impliceert dat ze kunnen denkenquote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).
Hoe gaat het met taylor eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2016 23:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
laatstaan als die straks veel gaat winnen. dan gaat ie van gerwen ver overtreffen kwa arrogante uitspraken.
Lewis haddat toch ook.quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen zo klaar mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat er OOK mensen zijn die er bewust voor kiezen. Niet dat alle mensen dat doen.quote:Op zondag 27 november 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze kunnen denken
Daarmee impliceer je dat Cadby kan denken
Anders vind ik. Cadby meent het gewoon en vind iedereen kkslecht. Die heeft alleen respect voor zichzelf.quote:
En ik bedreef enige vorm van satire, rustig maarquote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er OOK mensen zijn die er bewust voor kiezen. Niet dat alle mensen dat doen.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]Niet veel bijzonders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Mvg vind ook alleen zichzelf tof, kijk waar hij nu staat.quote:Op zondag 27 november 2016 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders vind ik. Cadby meent het gewoon en vind iedereen kkslecht. Die heeft alleen respect voor zichzelf.
Het meisje uit jouw UI is ook bijzonder leuk.quote:Op zondag 27 november 2016 23:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die chick met bruine haren is wel veel knapper dan die blonde.
Geheel wederzijds, al moet ik bekennen dat ik niet weet wie jouw uit isquote:Op zondag 27 november 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het meisje uit jouw UI is ook bijzonder leuk.
Die gozer speelt straks wat jaartjes goed, pakt wat geld. Heeft een mindere periode en raakt verslaafd aan drank.quote:Op zondag 27 november 2016 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders vind ik. Cadby meent het gewoon en vind iedereen kkslecht. Die heeft alleen respect voor zichzelf.
Maar heeft zeker respect voor bepaalde darters. Die cadby is een mafklapper eerste klas.quote:Op zondag 27 november 2016 23:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Mvg vind ook alleen zichzelf tof, kijk waar hij nu staat.
Wat.quote:Op zondag 27 november 2016 23:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geheel wederzijds, al moet ik bekennen dat ik niet weet wie jouw uit is
Emilia Clarke GODINquote:Op zondag 27 november 2016 23:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Geheel wederzijds, al moet ik bekennen dat ik niet weet wie jouw uit is
Hemel hem dan niet zo op.quote:Op zondag 27 november 2016 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar heeft zeker respect voor bepaalde darters. Die cadby is een mafklapper eerste klas.
Een heerlijke smerige teringleijer. Ik hou er van.quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was ie nog slank...
Zoveel respect dat hij een beleefdheidspraaatje houd waarin hij zijn tegenstanders wat complimenten geeft en daarna even opsommen hoe goed hij is, hoe goed hij zichzelf vind en hoeveel toernooien hij al heeft gewonnen.quote:Op zondag 27 november 2016 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar heeft zeker respect voor bepaalde darters. Die cadby is een mafklapper eerste klas.
Totdat Sky weer aan de knoppen gaat zittenquote:Op zondag 27 november 2016 23:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daarom vooral zin in het wk. Zelfs zaadpartijen zijn dan soms nog leuk door het publiek.
Hij is de beste en weet dat.quote:Op zondag 27 november 2016 23:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Zoveel respect dat hij een beleefdheidspraaatje houd waarin hij zijn tegenstanders wat complimenten geeft en daarna even opsommen hoe goed hij is, hoe goed hij zichzelf vind en hoeveel toernooien hij al heeft gewonnen.
Wtf is dat die grote dikzak?quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen was ie nog slank...
Is hij ookquote:Op zondag 27 november 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
Chizzy staat erbij alsof hij er alweer klaar mee is
?quote:Op zondag 27 november 2016 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Dafne kan weer nieuwe Naaldhakken bestellen dalijk, lekker man
Dat helaasch wel ja. Zondequote:Op zondag 27 november 2016 23:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Totdat Sky weer aan de knoppen gaat zitten
Ik vind het behoorlijk arrogant als je te koop loopt met die zelfkennis.quote:Op zondag 27 november 2016 23:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is de beste en weet dat.
Hij heeft die toernooien dan ook gewoon gewonnen.
Kortom zelfkennis.
Daar is niks mis mee.quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mike harkt over half uurtje 100k binnen, lekker hoor
Duurt wel 8 weken voordat hij het ontvangen heeft maar genot hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mike harkt over half uurtje 100k binnen, lekker hoor
quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
Die scoreschrijver naast de caller he, dat is toch gewoon de vader van Wade?
Eerder zijn broer maar de gelijkenis is erquote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
Want iedereen met een bril is familie van elkaar?quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef Szura het volgende:
Cadby is toch vele malen erger. Die doet dat nu al en heeft nog niks gewonnen.quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk arrogant als je te koop loopt met die zelfkennis.
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op zondag 27 november 2016 23:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk arrogant als je te koop loopt met die zelfkennis.
Nee maar kijk z'n doffe blikquote:Op zondag 27 november 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Want iedereen met een bril is familie van elkaar?
Ik denk dat Frank en Sjak daar niet over gaanquote:Op zondag 27 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dan hadden ze Marcel Maijer wel ontslagen
Er wordt gespeeld met een strandbalquote:Op zondag 27 november 2016 23:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is nu gaande in die zaal, zie ook een veiligheidshesje rondlopen?
Ze gooien met een bal rond volgens mijquote:Op zondag 27 november 2016 23:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is nu gaande in die zaal, zie ook een veiligheidshesje rondlopen?
Kunnen ze wel doorgeven aan Marcootje toch.quote:Op zondag 27 november 2016 23:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank en Sjak daar niet over gaan
Sluit niet uit dat iedereen daar met een beetje kennis van het darts die Maijer uitkotst
Laten we daar ook een lobby voor startenquote:Op zondag 27 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel doorgeven aan Marcootje toch.
Zjak zei dat hij de wereldranglijst even had bijgewerktquote:Op zondag 27 november 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry ik was even het boek van Frank Heinen aan het kijken.
Wanneer we het subforum hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we daar ook een lobby voor starten
Heinenquote:Op zondag 27 november 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry ik was even het boek van Frank Heinen aan het kijken.
Zjak doet maar.quote:Op zondag 27 november 2016 23:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Zjak zei dat hij de wereldranglijst even had bijgewerkt
Dat kan toch niet lang meer durenquote:Op zondag 27 november 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer we het subforum hebben.
Zendt FOX het wel uit?quote:Op zondag 27 november 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens morgenavond Jong Ajax-genot, ik verwacht Nouri, Clement, VDB, Frenkie, Cassierra en Cerny in basis
Goede kijktipquote:Op zondag 27 november 2016 23:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens morgenavond Jong Ajax-genot, ik verwacht Nouri, Clement, VDB, Frenkie, Cassierra en Cerny in basis
Paar dagen voor de witte rook onze zolderkamers binnen waait.quote:Op zondag 27 november 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan toch niet lang meer duren
Het is een hele speelronde.quote:Op zondag 27 november 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast een streampje van zijn ergens
Dat Dordrecht is ook maar een vreemd clubjequote:Op zondag 27 november 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen nummer voorlaatst FC Dordrecht, als dat geen topshow wordt
Ajax 1 verloor daar ooit.quote:Op zondag 27 november 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tegen nummer voorlaatst FC Dordrecht, als dat geen topshow wordt
Ik heb toch godverdomme niet voor niks FOXquote:Op zondag 27 november 2016 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee, zal vast een streampje van zijn ergens
Nu niet meerquote:Op zondag 27 november 2016 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jong Ajax > Ajax 1
Zie De Graafschap
Wat een gezelligheid hč.quote:Op zondag 27 november 2016 23:28 schreef Slobeend het volgende:
Bijna alle Ajacieden uit het Ajax topic posten hier hč.
Dat zijn dan ook extreem verstandige mensen doorgaansquote:Op zondag 27 november 2016 23:28 schreef Slobeend het volgende:
Bijna alle Ajacieden uit het Ajax topic posten hier hč.
En Sunri5equote:Op zondag 27 november 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid hč.
Al missen we mokkiemok nog
En dat koste 50¤ entree HAHAquote:Op zondag 27 november 2016 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Ook lekker hoor, kom je thuis en vraagt je vrouw wat je gedaan hebt vanavond
"Ja, ik heb achter een strandbal aan gelopen vanavond"
Ik doelde eigenlijk meer op de mannen met hesjes, maar goedquote:
Wat heb je gegeten vanavondquote:Op zondag 27 november 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet zo even met een tandenstokertje door mijn gebit gaan want ik voel nog wat eten zitten tussen mijn tanden.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zondag 27 november 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet zo even met een tandenstokertje door mijn gebit gaan want ik voel nog wat eten zitten tussen mijn tanden.
http://live.dartsdata.comquote:Op zondag 27 november 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Kunnen wij ook al die statistieken live zien?
Hij gaat daar 2 9-darters gooien.quote:Op zondag 27 november 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
MvG is zo erg in vorm, dat hij op het WK ineens gaat falen.
Kan niet anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |