Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het isquote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef luckass het volgende:
Tering, alleen domme mensen neuken zonder voorbehoedsmiddelen
quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het is
quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Slimme mensen laten dat hele neuken lekker voor wat het is
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef luckass het volgende:
Tering, alleen domme mensen neuken zonder voorbehoedsmiddelen
Daar zijn de mensen zo klaar mee.quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef Grifte het volgende:
Zit nu zijn interview te kijken met itv sport, arrogantie druipt er van af. Echt ongelooflijk.
laatstaan als die straks veel gaat winnen. dan gaat ie van gerwen ver overtreffen kwa arrogante uitspraken.quote:Op zondag 27 november 2016 23:05 schreef Grifte het volgende:
Zit nu zijn interview te kijken met itv sport, arrogantie druipt er van af. Echt ongelooflijk.
Onbegrijpelijkquote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).
Dat impliceert dat ze kunnen denkenquote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die bewust kiezen voor kind(eren).
Hoe gaat het met taylor eigenlijk?quote:Op zondag 27 november 2016 23:07 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
laatstaan als die straks veel gaat winnen. dan gaat ie van gerwen ver overtreffen kwa arrogante uitspraken.
Lewis haddat toch ook.quote:Op zondag 27 november 2016 23:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen zo klaar mee.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg dat er OOK mensen zijn die er bewust voor kiezen. Niet dat alle mensen dat doen.quote:Op zondag 27 november 2016 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat impliceert dat ze kunnen denken
Daarmee impliceer je dat Cadby kan denken
Anders vind ik. Cadby meent het gewoon en vind iedereen kkslecht. Die heeft alleen respect voor zichzelf.quote:
En ik bedreef enige vorm van satire, rustig maarquote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zeg dat er OOK mensen zijn die er bewust voor kiezen. Niet dat alle mensen dat doen.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]Niet veel bijzonders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |