Hmm, dat is nog niet een extreem goede indicatie maar okequote:
Zou leuker zijn als hij eerst Henderson loot en ziet hoe debiel die Cadby is. Dan in de tweede ronde hem aan gort gooien.quote:Op zondag 27 november 2016 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg moet hem dan snoeihard slopen dan zal de arrogantie wat afnemen bij die cadby.
Tuurlijk, maar als je nu gewoon heel vaak zegt dat hij écht heel goed is kun je, mocht het ook daadwerkelijk wat worden, lekker "zei ik vroeger al" zeggenquote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Goed verhaal.quote:Op berryvanpeer.nl kunt u vrijwel alles vinden over mij en de darts-sport die ik beoefen. Zo kunt u bijvoorbeeld kijken naar wat ik al heb gepresteerd, mijn biografie, de dartsagenda, favoriete links, enz....
Tevens maak ik deel uit van het dartteam "The Firestarters" die uitkomen in de RDF ere-divisie en "Haisch Boys 1" softtip bergen op zoom.
Pax is ook in het topic, beetje aardig doenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Die Cadby is homo denk ik. Met je haar.
Ik vond hem oprecht een beetje gay ogenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Gebeurt volgend jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef tja77 het volgende:
Die Cadby wordt geen 30, die slibt helemaal dicht.
Wat een vies stuk vlees iddquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.quote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Crystal Meth genotquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
Laat hem maar eerst wat toernooitjes meepakkenquote:Op zondag 27 november 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.
Ik ook ja, zeg het niet voor niets.quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond hem oprecht een beetje gay ogen
Maar goed
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10quote:Op zondag 27 november 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat hem maar eerst wat toernooitjes meepakken
Dat heb je al 10x gezegd, ja bedanktquote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10
Begin anders nog even over Klaasenquote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb je al 10x gezegd, ja bedankt
De veroordeelde pedo?quote:Op zondag 27 november 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Begin anders nog even over Klaasen
Dan vraag ik me nog steeds af waarom cadby qschool moet gaan spelen?quote:Op zondag 27 november 2016 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof mij die Cadby gaat heel ver komen zodra hij gaat verhuizen naar UK. Ik zeg top 10
kan er geen klote vanquote:Op zondag 27 november 2016 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hef jezelf op Berry
Weg ermee, uit dat licht
Je moet tourkaart winnen, zeg maar kwalificatie zoals iedereen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nog steeds af waarom cadby qschool moet gaan spelen?
Cadby v Pipe ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby v Suljovic zou epische televisie zijn.
quote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk pakt Painter morgen een plek op WK en loot hij direct Cadby
Ja ik ken het systeem van de q school, maar de winnaar van het jeugdwk had toch altijd recht op een tourkaart voor twee jaar?quote:Op zondag 27 november 2016 22:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet tourkaart winnen, zeg maar kwalificatie zoals iedereen.
Dit was mijn gedachte ook alquote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Paintergodquote:Op zondag 27 november 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Schijnbaar niet meerquote:Op zondag 27 november 2016 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Ja ik ken het systeem van de q school, maar de winnaar van het jeugdwk had toch altijd recht op een tourkaart voor twee jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |