quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kots ik al mijn tosti's die ik ooit gegeten heb er in één keer uit.
Doet ze ff hequote:Op zondag 27 november 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oordeelt u zelf
Ja dat kan ik ookquote:
Lelijk podium ook met zo'n rare sponsor en rare kleurquote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de hele avond al kut, eigenlijk
Dat zeiden onze vrinden de commentatoren een leg of drie geleden alquote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Cadby heeft een tattoo in zijn nek.
Dat zouden wij beter doen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is de hele avond al kut, eigenlijk
Van Gerwen schijnt ook goed te zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
108 er zijn maar heeeel weinig die dit kunnen hoor zo op TV als jeugdspeler. Dit gaat een grote worden.
Dikker of dunner dan Cadby?quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe geen uitspraken over hoe dik ik ben
Waarom moeten ze jou vertellen wat jij ook wel ziet?quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeiden onze vrinden de commentatoren een leg of drie geleden al
Lekker GEELquote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lelijk podium ook met zo'n rare sponsor en rare kleur
Nou absoluut, je kent mij als een enorme schreeuwlelijkquote:
Hij is al behoorlijk fors.quote:Op zondag 27 november 2016 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
108 er zijn maar heeeel weinig die dit kunnen hoor zo op TV als jeugdspeler. Dit gaat een grote worden.
Ik denk dat Ambrosius ons daar meer over kan vertellenquote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom moeten ze jou vertellen wat jij ook wel ziet?
Lekker dronken allemaal schunnige taal brallen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou absoluut, je kent mij als een enorme schreeuwlelijk
Hmm, dat is nog niet een extreem goede indicatie maar okequote:
Zou leuker zijn als hij eerst Henderson loot en ziet hoe debiel die Cadby is. Dan in de tweede ronde hem aan gort gooien.quote:Op zondag 27 november 2016 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mvg moet hem dan snoeihard slopen dan zal de arrogantie wat afnemen bij die cadby.
Tuurlijk, maar als je nu gewoon heel vaak zegt dat hij écht heel goed is kun je, mocht het ook daadwerkelijk wat worden, lekker "zei ik vroeger al" zeggenquote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Goed verhaal.quote:Op berryvanpeer.nl kunt u vrijwel alles vinden over mij en de darts-sport die ik beoefen. Zo kunt u bijvoorbeeld kijken naar wat ik al heb gepresteerd, mijn biografie, de dartsagenda, favoriete links, enz....
Tevens maak ik deel uit van het dartteam "The Firestarters" die uitkomen in de RDF ere-divisie en "Haisch Boys 1" softtip bergen op zoom.
Pax is ook in het topic, beetje aardig doenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Die Cadby is homo denk ik. Met je haar.
Ik vond hem oprecht een beetje gay ogenquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Gebeurt volgend jaar.quote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef tja77 het volgende:
Die Cadby wordt geen 30, die slibt helemaal dicht.
Wat een vies stuk vlees iddquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Pino112 het volgende:
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.quote:Op zondag 27 november 2016 22:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel erg vroeg om Cadby nu al naar de top te schrijven, zat mensen die er moeite mee hebben (gehad)
Crystal Meth genotquote:Op zondag 27 november 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Cadby voor ranzige tanden joh? Crowdfunden voor een tandartsbezoekje.
Laat hem maar eerst wat toernooitjes meepakkenquote:Op zondag 27 november 2016 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De man gooit 4 x optv ofzo en altijd 105 plus gemiddeld. Dat kunnen er maar heel weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |