Ik heb op radio 1, waar ik vrij veel naar luister, ongeveer vier weken terug 10 minuten een item gehoord over VNL en daarna geen woord meer.quote:Op zondag 27 november 2016 13:06 schreef derijdendehufter het volgende:
Je hoort er maar weinig over,
quote:Op maandag 28 november 2016 20:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb op radio 1, waar ik vrij veel naar luister, ongeveer vier weken terug 10 minuten een item gehoord over VNL en daarna geen woord meer.
Oftewel ze worden net zo geblokkeerd als de PVV.
Hoezo?quote:Op maandag 28 november 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
[..]![]()
ANEKDOTISCH BEWIJS MENSEN LEER HET EENS![]()
dat jij toevallig op één radiostation zo goed als niets hoort over VNL is nergens ook maar een flintertje bewijs voor, beroepstrol die je bent.quote:
O, en als dat een van de belangrijkste radiostations van Nederland is, die het wél dagelijks over Denk heeft? Dat geeft wel te denken.quote:Op maandag 28 november 2016 20:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
dat jij toevallig op één radiostation zo goed als niets hoort over VNL is nergens ook maar een flintertje bewijs voor, beroepstrol die je bent.
De PVV wordt geblokkeerd? Het is de partij die veruit de meeste aandacht krijgt in de media.quote:Op maandag 28 november 2016 20:42 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik heb op radio 1, waar ik vrij veel naar luister, ongeveer vier weken terug 10 minuten een item gehoord over VNL en daarna geen woord meer.
Oftewel ze worden net zo geblokkeerd als de PVV.
DENK genereert nu eenmaal wat meer maatschappelijke oproer dan VNL he.quote:Op maandag 28 november 2016 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
O, en als dat een van de belangrijkste radiostations van Nederland is, die het wél dagelijks over Denk heeft? Dat geeft wel te denken.
PVV krijgt nul komma nul aandacht op radio 1 qua inhoud van hun programma. Niets, nada.quote:Op maandag 28 november 2016 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De PVV wordt geblokkeerd? Het is de partij die veruit de meeste aandacht krijgt in de media.
Bovendien mag een partij best een beetje moeite doen voor wat aandacht. VNL moet zich meer profileren. Je zou denken dat dat niet moeilijk moet zijn met zo'n halve gek als Jan Roos in de gelederen.
Het Nederlandse medialandschap behelst meer dan alleen radio 1. Sterker nog, ik heb hooguit een halve minuut van m'n leven besteed aan het luisteren naar die zender.quote:Op maandag 28 november 2016 20:55 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
PVV krijgt nul komma nul aandacht op radio 1 qua inhoud van hun programma. Niets, nada.
Ik durf te voorspellen dat ook Monasch nul komma nul aandacht zal krijgen.
Elke scheet van Denk is goed voor een uur radio1 geleuter.
Op zich is het een mooie zender maar ze hebben een levensgrote blinde vlek.quote:Op maandag 28 november 2016 21:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het Nederlandse medialandschap behelst meer dan alleen radio 1. Sterker nog, ik heb hooguit een halve minuut van m'n leven besteed aan het luisteren naar die zender.
Dat is geen troll hoor, ze is gewoon wat ze lijktquote:Op maandag 28 november 2016 20:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
dat jij toevallig op één radiostation zo goed als niets hoort over VNL is nergens ook maar een flintertje bewijs voor, beroepstrol die je bent.
Groter dan die van jou die je eigen onkunde bedekt?quote:Op maandag 28 november 2016 21:08 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Op zich is het een mooie zender maar ze hebben een levensgrote blinde vlek.
Er is ook geen gat op rechts. Op rechts heb je veel meer keuze. Op rechts is het zo vol dat er niet eens meer ruimte is voor al die partijen.quote:Op maandag 28 november 2016 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen troll hoor, ze is gewoon wat ze lijkt
Wat dat is laat ik verder in het midden...
Anyway, ik zie noch VNL, noch de partij van Baudet zetels halen. Te onbekend en onbemind. Ze hebben het gat op rechts echt niet gevonden.. De PVV is bekender en spreekt meer aan bij de doelgroep.
Omdat jij iets verkrijgt en verkrijging belasten we.quote:Op zondag 27 november 2016 15:38 schreef derijdendehufter het volgende:
[..]
Lees dit eens door. ik ben geen econoom, maar dit hebben ze laten uitrekenen door
het CPB, dus lijkt het mij wel te kunnen. Daarnaast betalen de oranjes ook
geen erf belasting, dus waarom wij wel? M'n ouwelui hebben heel hun leven gewerkt en belasting betaald en zo ook dus hun huis afbetaald, dus waarom zou ik dan nog eens
belasting moeten betalen waar al alle belastingen over zijn betaald als ik het erf?
https://www.vnl.nu/wp-content/uploads/2014/09/CPB-Notitie.pdf
Ik vind dit ook wel een leuk stukjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |