SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
Vervelend familieverhaal hè. Als je dat toch eens kende.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Zij een junk, hij een clown......het is toch wat!
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:23 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen zitten we wel op 7 luisteraars. Hoe Vouter de muziek, des te meer mensen inschakelen
En toen eentje daarvan volwassen werd, maakte die ook een liedje!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:25 schreef Dj_Vout het volgende:
Zeehondenbaby's in 't Groninger land
Toch wel mooi dat je die onthouden hebt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
En toen eentje daarvan volwassen werd, maakte die ook een liedje!
Meisje, ik ben een zeehond!
quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
Nou, iedereen is weer wakker hoor
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat je die onthouden hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ik krijg je muziek niet uit mijn schedel verbannen man!
quote:
En dan kom je vast helemaal tot rust.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]En dat is serieus geen geintje!
Soms als ik overprikkeld ben door veel impulsen op een dag, schiet er een nummer van 1 van je shows te binnen en die blijft dan maar malen!
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht even dat we The Bloodhound Gang met Mope kregen
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]En dat is serieus geen geintje!
Soms als ik overprikkeld ben door veel impulsen op een dag, schiet er een nummer van 1 van je shows te binnen en die blijft dan maar malen!
Maar meestal zijn het continu random korte flitsen die me te binnen schieten.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.
Ah.... dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zit ook een sample uit Rock Me Amadeus in.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:32 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
En dan kom je vast helemaal tot rust.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi is dat, dat je dan de hele dag in je hoofd zit met Martine Bijl die zich beklaagt over carnaval.
quote:
Er zit van alles in. Ook Frankie Goes To Hollywood met Relax. Maar de sample van Falco zit aan het begin. Die is identiek aan hoe de plaat die jij nu draait begint.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ah.... dat wist ik dan weer niet.
Slik Nervovit en je gaat geheid voor de bijl...quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dit werkt meestal wel na een paar uurtjes!
Maar gelukkig heb ik het niet te vaak meer nodig sinds ik thuis zit.
Toch na mijn bezoekje Amsterdam was het wel zeer zeker nodig!
Was een leuke dag, maar mijn koppie was echt zwaar overhoop!
Dat hebben we nog niet eerder meegemaakt hierquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Even de partituur van dit nummer erbij gezocht.![]()
[ afbeelding ]
Bij mij werkt dit vrij mild.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Slik Nervovit en je gaat geheid voor de bijl...
Ik heb er niet zo veel verstand van. Ik neem alleen paracetamol als ik hoofdpijn heb, verder eigenlijk niet. Een paar jaar geleden heb ik een paar nachten codeïne geslikt. Ik lag toen hele nachten wakker omdat ik niet kon ophouden met hoesten. Knettergek word je daarvan. Dankzij de codeïne verdween de drang om te hoesten en kon ik slapen. Ironisch genoeg was de eerste nacht dat ik dat slikte nieuwjaarsnacht... - niet bepaald de rustigste nacht van het jaarquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij werkt dit vrij mild.
Zelfs Oxazepam werkt lang niet altijd even goed. (In het algemeen wel, gelukkig. Je wordt de volgende dag alleen zo verrot wakker!)
Van albatrossen of van vreemde vogels?quote:
Ik draai toch bijna alleen maar normale platen.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Vogelgriep in Biddinghuizen, Vinkentering op FOK!
Jij mag wel Vout zeggen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig probeert zichzelf te herpakken
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:04 schreef Dj_Vout het volgende:
Dos cervezas, por favor
Je mag meezingen, 11.
Helaas bedoel je.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we die niet tegengekomen in Amsterdam!
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig zingt bij nader inzien liever dit nummer mee
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Helaas bedoel je.![]()
Je moet je vriendin wel cultuur bijbrengen hè?
Gutenabend.quote:
quote:
Hoe zou ze aan die bijnaam gekomen zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Als je op internet zoekt op kale Lientje, krijg je deze foto onder andere:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is wel een nieuw dieptepunt hoor, Vout....
Waarschijnlijk was ze ooit gabber.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe zou ze aan die bijnaam gekomen zijn?
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik een nummer mijn kamerplanten zou maken, zou dat zwaar depressief zijn.
Diverse soorten. Het nummer "Leven Na De Dood" van Freek de Jonge is nog het meest toepasselijk om ze te omschrijven.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:23 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Wat voor kamerplant heb je dan?
Ik heb een orchidee.... maar dat nummer heb ik laatst al gedraaid.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Diverse soorten. Het nummer "Leven Na De Dood" van Freek de Jonge is nog het meest toepasselijk om ze te omschrijven.
Ome Willem.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
Deze vuist op deze vuist...
Jeugdnostalgie.
Niet?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
Echt vriendelijk is dit nummer niet
quote:
quote:
Je kunt je shows gewoon net zo doen als ToT.quote:
In dat geval.... hierna:quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je shows gewoon net zo doen als ToT.
Steeds vooraf zo'n plaatje, met de tekst: "hierna" erbij
Lijkt wel een colonne rechtop lopende mieren...quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:50 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Doe je mee?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zingende zaag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:52 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is het raarste solo-geluid dat ik ooit in een nummer heb gehoord. Het klonk als een zingend buitenaards wezen. Of een zingende zaag, dat kan ook.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
DJ Vout Multimedia Experience TM
Correct....quote:
Bedankt voor het draaien, Vout.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga plat.
Bedankt Vout, het was weer legendarischquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga plat.
quote:
Heel begrijpelijk hoorquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:04 schreef Melting het volgende:
Om middernacht ga ik wel plat, 11.
Dan heb ik het ook wel voort gehad.
Nee, ga het nog wel 50 minuten redden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk hoorAls je eerder dan 00:00 uur wilt stoppen, moet je dat gewoon doen hoor
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, al die plaatjes bij elkaar zoeken.
Plaatjes met plaatjes
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:13 schreef Melting het volgende:
Hierna:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heb ik die show gehoord?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Dit ritme heb ik trouwens voor mijn Duitsland-jingles gebruikt (D-show)
Paar maanden geleden; een show met alleen muziek van Duitse artiesten. Met een foute jingle die op het volkslied was gebaseerdquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb ik die show gehoord?
Ik weet het niet meer. Sorry.
Ik denk dat ik die gemist heb.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paar maanden geleden; een show met alleen muziek van Duitse artiesten. Met een foute jingle die op het volkslied was gebaseerd
Misschien komt er ooit nog eens een vervolg. Voorlopig eerst andere plannen. Na "N" volgen nog een paar themashows, de nodige reguliere uitzendingen, een jaarlijst, etc. Als Radio 49 blijft bestaan, tenminstequote:
Tja.... dat blijft onzeker helaas.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien komt er ooit nog eens een vervolg. Voorlopig eerst andere plannen. Na "N" volgen nog een paar themashows, de nodige reguliere uitzendingen, een jaarlijst, etc. Als Radio 49 blijft bestaan, tenminste
Er is anders vast wel een andere vorm te vinden, of desnoods ook een andere naam. Met "49" (forum 49) heeft deze zender toch allang niks meer te maken. En ik kan persoonlijk echt prima zonder Gup.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... dat blijft onzeker helaas.
Mee eens.... moeten we maar eens gaan overdenken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is anders vast wel een andere vorm te vinden, of desnoods ook een andere naam. Met "49" (forum 49) heeft deze zender toch allang niks meer te maken. En ik kan persoonlijk echt prima zonder Gup.
Ik op zich ook. Ik heb nu een dikke 5 maanden Radio 49 achter de rug en ik vind het erg leuk om te doen. Muziek selecteren, op dingen inspelen, nieuwe muziek langslopen (wat ik sowieso al deed). Of er 3 of 10 mensen luisteren, boeit me verder niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens.... moeten we maar eens gaan overdenken.![]()
Maar alles op z'n tijd. Ik vind zoals het nu gaat, ook wel goed namelijk.
Ik vind interactie op de muziek die gedraaid wordt, wel erg fijn.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik op zich ook. Ik heb nu een dikke 5 maanden Radio 49 achter de rug en ik vind het erg leuk om te doen. Muziek selecteren, op dingen inspelen, nieuwe muziek langslopen (wat ik sowieso al deed). Of er 3 of 10 mensen luisteren, boeit me verder niet eigenlijk.
11 is natuurlijk wel beterquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind interactie op de muziek die gedraaid wordt, wel erg fijn.
En dan maakt het inderdaad verder niet uit of er 10 of 11 personen luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De verleiding om op het plaatje te klikken is groot
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat kan twee dingen betekenen: Sam Brown of een vroegtijdig show-einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag hem ook ineens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dank je.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Je zou het door de plaatjes bijna vergeten, maar je draait lekkere muziek, Melting
Aan het eind van de dag wint de smaak het toch nog van de wansmaakquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik dacht.... niet te gek, niet te wild. De dag relaxed afsluiten.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag wint de smaak het toch nog van de wansmaak
Ze mag wel bij mij in bed komen hoor. Ik geloof niet dat ik in mijn slaap praat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden met die meid krijgen
Is er naast Vout en jou nog wel ruimte in dat bed dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze mag wel bij mij in bed komen hoor. Ik geloof niet dat ik in mijn slaap praat.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is er naast Vout en jou nog wel ruimte in dat bed dan?
Nee.. komt er nog eentje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zal de slotsong wel zijn, gok ik?
Melting, bedanktEn de andere collega-DJ's ook, trouwens. Samen hebben we vandaag 12 uur onafgebroken radio gemaakt.
Wie heeft het over een record?quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het record staat nog op naam van Knokkels.
Ik zou bijna zeggen "wie?", maar dat zeg ik niet. Wél zeg ik dat Knokkels de laatste weken helaas heel weinig aanwezig is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het record staat nog op naam van Knokkels.
Schandalig inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wie?", maar dat zeg ik niet. Wél zeg ik dat Knokkels de laatste weken helaas heel weinig aanwezig is.
Alles goed, Piet?
Trustenquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:59 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed ook maar eens opzoeken.
Fijne nacht nog.
Goede dag dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft het over een record?
Er zijn verschillende dj's die gedraaid hebben.
Met mij alles best.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wie?", maar dat zeg ik niet. Wél zeg ik dat Knokkels de laatste weken helaas heel weinig aanwezig is.
Alles goed, Piet?
Rond deze tijd ga ik meestal muziek draaien.quote:Op zondag 27 november 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga nog even wat tv kijken
Meestal? Of vandaag ook?quote:Op zondag 27 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rond deze tijd ga ik meestal muziek draaien.
Ik luister graag mee. Heb nu pas voor het eerst vandaag mogelijkheid voor muziek.quote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Thuis sowieso en online kan ook natuurlijk.
quote:00:10 - 02:00 DJ PP - Nachttunes
quote:Op zondag 27 november 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de nachtelijke uren voel ik me beter op mijn gemak.
Wie niet ...quote:Op zondag 27 november 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
In de nachtelijke uren voel ik me beter op mijn gemak.
Nee wieso?quote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt het op dat ik vaak in Duitsland kom?
neuuuhhhhhquote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Valt het op dat ik vaak in Duitsland kom?
Was vandaag nog in Düsseldorf, mijn muts en dochter wilde naar kerstmarkt, ik heb in de kroeg gezeten met schoonzoon.quote:
beterquote:Op zondag 27 november 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Düsseldorf, mijn muts en dochter wilde naar kerstmarkt, ik heb in de kroeg gezeten met schoonzoon.
Ik ga echt niet over zo'n markt lopen, wij hebben vreetkroeg gevonden en zijn er niet uit geweest.quote:
Wie reed?quote:Op zondag 27 november 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was vandaag nog in Düsseldorf, mijn muts en dochter wilde naar kerstmarkt, ik heb in de kroeg gezeten met schoonzoon.
ik vind zo'n markt een minuut of 10 nog wel lachen, daarna ga ik me ergerenquote:Op zondag 27 november 2016 01:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga echt niet over zo'n markt lopen, wij hebben vreetkroeg gevonden en zijn er niet uit geweest.
Ik ben er nooit geweest en kun je nagaan het is nog geen eens December..quote:Op zondag 27 november 2016 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind zo'n markt een minuut of 10 nog wel lachen, daarna ga ik me ergeren
Voor sinterklaas is het nog niet zo druk met kaaskoppen die met bussen aangevoerd worden.quote:Op zondag 27 november 2016 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest en kun je nagaan het is nog geen eens December..
Ik doe niets aan Kerst wat zou ik daar te zoeken hebben.. .. Ja bierquote:Op zondag 27 november 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Voor sinterklaas is het nog niet zo druk met kaaskoppen die met bussen aangevoerd worden.
En lekkere schnitzels.quote:Op zondag 27 november 2016 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe niets aan Kerst wat zou ik daar te zoeken hebben.. .. Ja bier
Het valt ook niet mee zolang in publiek te staan.quote:Op zondag 27 november 2016 02:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga wel liggen want ik voel mijn voeten bijna niet meer.....
Goh, jij ook al?quote:Op zondag 27 november 2016 10:43 schreef just me het volgende:
Mogguh, vanmiddag eens het schone Deventer bezoeken!
Cool !!quote:Op zondag 27 november 2016 10:55 schreef ToT het volgende:
WTF! Game Of Thrones Blu-Ray van seizoen 6 gewonnen hier op FOK!
Proficiatquote:Op zondag 27 november 2016 10:55 schreef ToT het volgende:
oh, leuk!quote:Op zondag 27 november 2016 10:55 schreef ToT het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 27 november 2016 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, leuk!
En veel plezier in Deventer, net als just me
quote:Op zondag 27 november 2016 10:43 schreef just me het volgende:
Mogguh, vanmiddag eens het schone Deventer bezoeken!
* just me haalt het maximale uit haar weekendje treinen
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 27 november 2016 10:55 schreef ToT het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2016 12:05 schreef tailfox het volgende:
gisteren was de eerste keer van mijn stage bij de sportshow.
ik leer daar de hele techniek.
mocht zelf al een deel solo doen
Ik heb even iets gemist, geloof ik. Maar het klinkt goed. Waarvoor loop je stage dan?quote:
een betere DJ te worden voor FM freqentisquote:Op zondag 27 november 2016 13:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik heb even iets gemist, geloof ik. Maar het klinkt goed. Waarvoor loop je stage dan?
quote:Op zondag 27 november 2016 14:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
een betere DJ te worden voor FM freqentis
quote:17:00 - 19:00 Dj Melting - Oldies
19:00 - 21:00 DJ Symph - Stemweek
Ik bied meer...quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied meer...
16:25 - 17:00 MadMaster - Very Oldies
17:00 - 19:00 Dj Melting - Oldies
19:00 - 21:00 DJ Symph - Stemweek
Begin is in ieder geval goed.quote:Op zondag 27 november 2016 16:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, gewoon een constatering, geen verwijt of zo.
Ik ga gewoon even ploatjes droaien...
Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.quote:Op zondag 27 november 2016 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Korte plaatjes destijds, op blijven letten...
Is dat zo nu?quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.
Ja.... toen waren ze korter. Nu langer.quote:
Langer.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... toen waren ze korter. Nu langer.
Het wisselt tegenwoordig heel sterk. In de jaren 90 kon je rustig een single van 4,5 minuut uitbrengen, maar in de jaren 00 zijn kortere tracks weer terug in de mode gekomen. Dit allemaal vanwege airplay op de radio. Ik kan je diverse single-edits van minder dan 3 minuten laten horen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.
Ik was nog niet echt berekend op een uitzending, maar een muziekje erbij op de zondagmiddag is prettigquote:
Ik ook niet, ik bedacht het pas toen Melting zijn Oldies aankondigde.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was nog niet echt berekend op een uitzending, maar een muziekje erbij op de zondagmiddag is prettig
Zoveel tijd heb ik niet...quote:Op zondag 27 november 2016 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Pluspunt van die Oldies is dat je er in drie kwartier knap wat van kwijt kunt
Waarschijnlijk onder het genot van een flinke hoeveelheid alcohol of andere middelen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder het genot van een flinke hoeveelheid alcohol of andere middelen.
Ach ja...quote:Het lied behandelt een typisch flowerpower-onderwerp. Je moet het belangrijkste in het leven niet proberen te vinden in woorden, maar in gevoelens. Het min of meer humoristisch lied bevat zelfverzonnen woorden zoals Zabadak en Karakakora.
Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
Al hun hits passen op 1 single...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
quote:
quote:
Middagquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al hun hits passen op 1 single...
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergetenquote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...
Mijn favoriete nummer van Procol Harum is trouwens A Salty Dog. Staat in mijn Top20 aller tijden.
Ik wist niet dat ze nog steeds optredenquote:Op zondag 27 november 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege het volgende nummer heb ik net kaartjes voor de zanger er van gekocht, concert in Carré volgende jaar mei...
[ afbeelding ]
Ik denk het, jaquote:Op zondag 27 november 2016 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergeten
Roger Hodgson solo...quote:Op zondag 27 november 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog steeds optreden
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?quote:
Dit is 1 & 2, aan elkaar.quote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Korterquote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |