Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.quote:Op zondag 27 november 2016 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Korte plaatjes destijds, op blijven letten...
Is dat zo nu?quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.
Ja.... toen waren ze korter. Nu langer.quote:
Langer.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... toen waren ze korter. Nu langer.
Het wisselt tegenwoordig heel sterk. In de jaren 90 kon je rustig een single van 4,5 minuut uitbrengen, maar in de jaren 00 zijn kortere tracks weer terug in de mode gekomen. Dit allemaal vanwege airplay op de radio. Ik kan je diverse single-edits van minder dan 3 minuten laten horen.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel opvallend. Als je toen een nummer van 3 minuten had, was je een buitenbeentje. Nu trouwens weer.
Ik was nog niet echt berekend op een uitzending, maar een muziekje erbij op de zondagmiddag is prettigquote:
Ik ook niet, ik bedacht het pas toen Melting zijn Oldies aankondigde.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was nog niet echt berekend op een uitzending, maar een muziekje erbij op de zondagmiddag is prettig
Zoveel tijd heb ik niet...quote:Op zondag 27 november 2016 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
Pluspunt van die Oldies is dat je er in drie kwartier knap wat van kwijt kunt
Waarschijnlijk onder het genot van een flinke hoeveelheid alcohol of andere middelen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onder het genot van een flinke hoeveelheid alcohol of andere middelen.
Ach ja...quote:Het lied behandelt een typisch flowerpower-onderwerp. Je moet het belangrijkste in het leven niet proberen te vinden in woorden, maar in gevoelens. Het min of meer humoristisch lied bevat zelfverzonnen woorden zoals Zabadak en Karakakora.
Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
Al hun hits passen op 1 single...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
quote:
quote:
Middagquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al hun hits passen op 1 single...
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergetenquote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...
Mijn favoriete nummer van Procol Harum is trouwens A Salty Dog. Staat in mijn Top20 aller tijden.
Ik wist niet dat ze nog steeds optredenquote:Op zondag 27 november 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege het volgende nummer heb ik net kaartjes voor de zanger er van gekocht, concert in Carré volgende jaar mei...
[ afbeelding ]
Ik denk het, jaquote:Op zondag 27 november 2016 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergeten
Roger Hodgson solo...quote:Op zondag 27 november 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog steeds optreden
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?quote:
Dit is 1 & 2, aan elkaar.quote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Korterquote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |