Dank.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt wel een bazen-UI trouwens
Verona.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit Henk Spaan of zo? Of lijkt die stem er alleen op?
Ik vermoedde al zoiets in die richting.quote:
Dat was inderdaad geniaal gevonden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets in die richting.
Ik vind Verona nog steeds een geniale showtitel, trouwens. Ze maakten eerst Pisa bij de VARA. En toen ze naar Veronica overstapten, werd Verona de naam.
Ben met de UI-politie gestopt, trouwens. Misschien stuur ik sommige users via PM nog eens een UI, maar de laatste ronde van de UI-politie leverde alleen maar gescheld op. Beetje jammer.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben met de UI-politie gestopt, trouwens. Misschien stuur ik sommige users via PM nog eens een UI, maar de laatste ronde van de UI-politie leverde alleen maar gescheld op. Beetje jammer.
Ja, ze waren samen leuker dan apart. Hoewel Studio Spaan op zich een aardig programma was. Kwam vooral door de imitaties, van onder meer Willem van Hanegem en Harry van Raaij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:10 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geniaal gevonden.
Ze maakten samen toch leuke programma's, en hadden een duidelijke rolverdeling.
Jammer dat het zo heeft moeten eindigen.
Ehhh ik pass!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Wie loopt er mee achter de fanfare aan?
Inderdaad.... dat had dus minder met Spaan te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ze waren samen leuker dan apart. Hoewel Studio Spaan op zich een aardig programma was. Kwam vooral door de imitaties, van onder meer Willem van Hanegem en Harry van Raaij.
quote:
Ik ook, maar ja. Op een gegeven moment is de lol eraf. Bijna 2 op de 3 gemaakte UI's werd niet aangenomen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat is nergens voor nodig. Vond het wel een leuk initiatief,
Polonaisequote:Op zaterdag 26 november 2016 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
Wie loopt er mee achter de fanfare aan?
Gezellig toch?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
Oei, oei.... het begint weer Vouter en Vouter te worden
quote:
Zij een junk, hij een clown......het is toch wat!quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:22 schreef Dj_Vout het volgende:
Even een moment van rust.
Margriet - Ze was maar een junk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |