Omdat de aandacht teveel naar de open relatie werd getrokken en niet naar het daten opzich.quote:Op zondag 27 november 2016 19:32 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom zouden mensen met een open relatie weg moeten als je zelf al aangeeft dat het voor sommige werkt?
Dat andere topic heeft een bepaalde insteek die niet bij iedereen aansluit en er word niet gedate als in op zoek naar partners. Hier wel
En van de mods mag het ook. Dus misschien iets minder mokken
Dat bepaal jij niet. Klaar nu met dat offtopic gezeur, dit topic gaat over daten.quote:Op zondag 27 november 2016 20:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat de aandacht teveel naar de open relatie werd getrokken en niet naar het daten opzich.
Buiten dat voelen de tere-open-relaties types zich duidelijk op de tenen getrapt gezien ze meteen in de verdediging schieten als 2 man / vrouw roepen dat het hun ding niet is..
Daten bespreken is prima en mag ook. Trek het niet door tot in het extreme.
Is zo idd. Succes op de volgende datequote:Op zondag 27 november 2016 20:09 schreef Trashcanman het volgende:
Jup. Zoiets kan iedereen gebeuren, het was geen bewuste actie dus wil nog wel met haar afspreken.
Leuk!! Op naar de vierde 👍quote:Op maandag 28 november 2016 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
Na tweede date afgelopen donderdag op zaterdag derde date gehad. Samen geluncht, vervolgens moest ze met de trein, heb met haar op de trein gewacht, lekker knus op het perron
Echt? Ik zou het daten missen als kiespijn mocht ik ooit de juiste partner tegenkomen. In het begin is het allemaal wel leuk en spannend om nieuwe mensen te leren kennen, maar het blijft een hoop gedoe.quote:Op maandag 28 november 2016 11:58 schreef Cinemaniak het volgende:
Ik mis het daten gewoon, als ik deze verhalen zo lees. Vuurde zaterdag voor de gein weer eens Tinder aan (nieuwsgierig naar het gras van de buren denk ik) en daar kwamen toch wel mooie matches voorbij. Wel irritant dat er dan gelijk een paar zo'n chat aangaan en niet meer snel opgeven
Hahah, ja een beetje dubbel misschien. Het spannende van het aftasten en de onzekerheid of de ander het in je ziet zitten heeft wel iets (jachtinstinct?). Maar inderdaad, een nieuwe relatie wint het nog op punten.quote:Op maandag 28 november 2016 12:20 schreef escalatie het volgende:
[..]
Echt? Ik zou het daten missen als kiespijn mocht ik ooit de juiste partner tegenkomen. In het begin is het allemaal wel leuk en spannend om nieuwe mensen te leren kennen, maar het blijft een hoop gedoe.
Geniet ervan man. Klinkt als een goede match.quote:Op maandag 28 november 2016 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Donderdag samen naar de film, wellicht eerder elkaar ook weer even zien. Super leuk zo
Thanks, lijkt zeker zo te zijn. Fijne is ook dat we elkaar niet constant hoeven lastig te vallen via social media, whatsapp enzo. Het is gewoon prima as is.quote:Op maandag 28 november 2016 16:00 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geniet ervan man. Klinkt als een goede match.
Dit.quote:Op maandag 28 november 2016 12:20 schreef escalatie het volgende:
[..]
Echt? Ik zou het daten missen als kiespijn mocht ik ooit de juiste partner tegenkomen. In het begin is het allemaal wel leuk en spannend om nieuwe mensen te leren kennen, maar het blijft een hoop gedoe.
quote:Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Nadeel van Tinder is wel dat als iemand je een bericht stuurt en daarna de match opheft, je ook meteen het bericht niet meer kunt lezen.. Baal er best wel van dat iemand mij opgeheven heeft maar geen idee waarom. Op papier waren we een goede match iig.
Sja, maar een manier op die relatie te krijgen en dat is datenquote:Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit.
Het lijkt me juist weer leuk om in een relatie te zitten. Heb voor aanstaand weekend een date staan met een Franse die sinds 3 jaar hiero woont. Heb er eigenlijk niet zo'n zin in. Uberhaupt niet om te daten.
ben ook beetje date moequote:Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit.
Het lijkt me juist weer leuk om in een relatie te zitten. Heb voor aanstaand weekend een date staan met een Franse die sinds 3 jaar hiero woont. Heb er eigenlijk niet zo'n zin in. Uberhaupt niet om te daten.
klopt. Tot die vlinders niet beantwoord worden of je na 20 dates nog niets serieus hebt.quote:Op maandag 28 november 2016 16:35 schreef rival het volgende:
Daten is toch juist leuk? Nieuwe mensen leren kennen.. vlindertjes die zich ontwikkelen
mijn enige serieuze relatie tot nu toe hield ik over aan een FOK!meetquote:Op maandag 28 november 2016 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, maar een manier op die relatie te krijgen en dat is daten.
Kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 28 november 2016 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
mijn enige serieuze relatie tot nu toe hield ik over aan een FOK!meet
Ik heb hetzelfde... afgelopen 2 maanden iets van 6 dates gehad. Ik had goede hoop op die van vorige week, maar dat wordt ook niks.quote:Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit.
Dacht ik ook toen ik de eerste keer met mijn vriend afsprakquote:Op maandag 28 november 2016 16:49 schreef escalatie het volgende:
[..]
bij 2 weet ik eigenlijk al dat het niks gaat opleveren, behalve misschien een gezellige avond, maar niks duurzaams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 28 november 2016 16:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dacht ik ook toen ik de eerste keer met mijn vriend afsprak
Daar heb je misschien wel gelijk in. Je weet nooit hoe iets kan lopen. Andersom komt het ook voor, dat het online en via de telefoon goed lijkt te klikken, maar irl niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |