Of zoiets jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Zoals de bekende poeet al zei:
Eens waren wij niet waar jij was en nu ben je waar wij zijn.
of zoiets
Jajajajajajajaquote:
Regelmatig sporten en gezonde voeding houden de mens alert en fit.quote:
Jajajajajajaquote:
Zo is dat..quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Regelmatig sporten en gezonde voeding houden de mens alert en fit.
Wanneer ben je daarmee gestopt?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
Eerst ging ik naar de coffeeshop en nu niet meer.
Joh ik was kapot ik had 20493 kilometer gelopen.quote:
4 of 5 hier en twee cake.quote:
je bent weer op dreef hut!quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Joh ik was kapot ik had 20493 kilometer gelopen.
Ik niet ik word 100 kraanwater en af en toe een suikervrij snoepjequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging gelijk aan het bier bij mijn moeders achteraf receptie...
mijn vader is er niet meerquote:
OK dan ... Toen de mijne ermee stopte was er geen eens FoK!quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn vader is er niet meer
dat inspireert
Vroeger ging alles per brief.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan ... Toen de mijne ermee stopte was er geen eens FoK!
Lekker weertje erbij, wel frisjesquote:Op vrijdag 25 november 2016 23:02 schreef Treehut362 het volgende:
welterusten morgen weer naar het park
[ afbeelding ]
Telt beetje stoned peerdrijden ook?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:53 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Regelmatig sporten en gezonde voeding houden de mens alert en fit.
Van mij mag je , zolang je geen gekke sprongen maaktquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Telt beetje stoned peerdrijden ook?
Kleine zelfoverschatting was dat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je , zolang je geen gekke sprongen maakt
Ach iedereen maakt wel eens een foutjequote:Op zaterdag 26 november 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kleine zelfoverschatting was dat.
mwah...quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:46 schreef chufi het volgende:
Gaat dit het weer helemaal omdraaien ?
Live mogen ondergaan en mooie paardjes voor Pietquote:
Vind het echt een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Live mogen ondergaan en mooie paardjes voor Piet
Zoals wel meerdere nummers van hem...quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vind het echt een prachtig nummer.
Zeker. Kan dat alleen maar beamen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoals wel meerdere nummers van hem...
Ja ik weet niet wat is het.. Ik laat me er ook maar niet meer over uit... Denk dat het voornamelijk komt vanwege het zwarte pieten gedoe waar ze al jaren mee bezig is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 11:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)o-irritant~a4422456/
Ben een beetje confuus....
Is ze nou wel of niet irritant, welk antwoord moet ik daarop geven wil ik politiek correct blijven.
Het gaat volgens mij niet zozeer om zwarte Piet alleen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat is het.. Ik laat me er ook maar niet meer over uit... Denk dat het voornamelijk komt vanwege het zwarte pieten gedoe waar ze al jaren mee bezig is.
dan zijn ze allemaal verspreid aangekomenquote:
ik ga vanmiddag een nieuwe leesbril kopen, kan niet geloven dat wat ik hier en daar op FOK! lees, echt geschreven is, het moet wel aan mijn ogen liggenquote:Op zaterdag 26 november 2016 12:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het gaat volgens mij niet zozeer om zwarte Piet alleen.
Wat ik wel weet is dat dat hele DENK meer kapot maakt dan goed, die partij werkt polarisatie juist in de hand, want het is niet meer samen maar wij en zij tegen elkaar.
Dat is de trend van dit moment en DENK is daar behoorlijk debet aan.
Die club wil helemaal niet samenwerken, die willen gewoon kost wat kost hun zin doordrijven en zo werkt Nederland wat mij betreft niet.
Ik schaam iig me niet om hardop te zeggen dat ik het een dubieus clubje vind dat ik kan missen als kiespijn.
En nu druk ik me bewust zacht uit.
Aap heeft alles meteen bij zijn verzameling gezet!quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dan zijn ze allemaal verspreid aangekomen![]()
de kaart is een antiekelingvond ik zó mooi
![]()
nah... dawast denk ik
Zijn de snickers al op?quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:01 schreef sacha het volgende:
[..]
Aap heeft alles meteen bij zijn verzameling gezet!
Niet rouwig om.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:15 schreef chufi het volgende:
Ah eindelijk dan toch is Fedelletje heen gegaan
Naar welk concert ga je vanavond?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je vindt vast wel ergens een plekkie om ff te zitten...quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Van 20 u tot 3 u. dat is lang staan.
Oh ja hoor, ik ben bekend in die tempel, is een oud schoolgebouw waar later een oefenbunker van gemaakt is. dwz er zijn oefenruimten te huur tegen een redelijke prijs, ik heb er zelf in de 80's gebruik van gemaakt, en er is een zaal met café.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vindt vast wel ergens een plekkie om ff te zitten...
Ik heb die hele discussie over zwarte Piet niet meer gevolgd en ik weet ook niet precies wat Sylvana wil, maar dit is niet normaalquote:Op zaterdag 26 november 2016 13:00 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag een nieuwe leesbril kopen, kan niet geloven dat wat ik hier en daar op FOK! lees, echt geschreven is, het moet wel aan mijn ogen liggen![]()
een voorbeeld...
NWS / Zorgen om veiligheid Sylvana Simons, DENK eist maatregelen #7
Ik ga zo pastasaus maken...quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:59 schreef FANN het volgende:
ik heb macaroni gemaakt, maar ik vind het niet lekker
Veel plezier vanavond Moquote:Op zaterdag 26 november 2016 14:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik ben bekend in die tempel, is een oud schoolgebouw waar later een oefenbunker van gemaakt is. dwz er zijn oefenruimten te huur tegen een redelijke prijs, ik heb er zelf in de 80's gebruik van gemaakt, en er is een zaal met café.
Erachter ligt een begraafplaats, daar ligt mijn vader begraven, echt op een metertje of 30 afstand van dat gebouw, en daarachter ligt een bos.
Thnx, dat gaat zeker lukken, heb een goed humeur, en ben helemaal voorbereid.quote:
als kind heb ik mijzelf beloofd dat ik nooit meer iets zou eten dat ik niet lust als ikquote:
dalijk heb je honger en spijtquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
als kind heb ik mijzelf beloofd dat ik nooit meer iets zou eten dat ik niet lust als ik
''groot'' was
dus ik heb het weggegooid
Honger vast niet, zal meer trek zijnquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dalijk heb je honger en spijt
Lust je geen pastasaus? Staat nu lekker te pruttelen .. Wel een beetje pikantquote:Op zaterdag 26 november 2016 15:17 schreef FANN het volgende:
[..]
als kind heb ik mijzelf beloofd dat ik nooit meer iets zou eten dat ik niet lust als ik
''groot'' was
dus ik heb het weggegooid
quote:Op zaterdag 26 november 2016 16:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dalijk heb je honger en spijt
ik heb een Smoothiequote:Op zaterdag 26 november 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Lust je geen pastasaus? Staat nu lekker te pruttelen .. Wel een beetje pikant
goedzo...quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:19 schreef chufi het volgende:
Lekker .. Ik ontbijt tegenwoordig door de weeks met een smoothie...
Elke ochtend om half zeven kom ik mn wekker tegenquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
goedzo...
best wel knap dat je zo je ritmeweer hebt kunnen oppakken trouwens
Bevalt het wel weer chufi, dat je weer in een ritme zit?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke ochtend om half zeven kom ik mn wekker tegen
Wat was er mis met jouw macaroni?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
goedzo...
best wel knap dat je zo je ritmeweer hebt kunnen oppakken trouwens
Bevalt prima Dees..quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bevalt het wel weer chufi, dat je weer in een ritme zit?
allesquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat was er mis met jouw macaroni?
Jaquote:
allemaal restjes enzoquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je het zelf gemaakt of kwam het uit een pakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |