Darten is geen sportquote:Op zondag 4 december 2016 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
Het schijnt dat Michael van gerwen bij de paralympische atleten is ingedeeld.
Handbalsters werden ook tweede op het WK.quote:Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
En waarom de handbalsters (4e) wel en de volleybalsters (4e) niet?
Zou ze snappen dat de sporters ter plekke kiezen ?twitter:SWevers twitterde op zondag 04-12-2016 om 18:47:47WOEHOE! Ik ben genomineerd voor Sportvrouw van het Jaar 2016! Stem alsjeblieft op mij! (link->bio) Alvast bedankt!… https://t.co/E7yfHqAMYW reageer retweet
Volleybalsters op het EK, bij gebrek aan een WK.quote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Handbalsters werden ook tweede op het WK.
Tevens 2e op het WKquote:Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
Geen idee waarom ze Sven Kramer hebben toegevoegd, al helemaal niet als ze in hun toelichting ook nog eens benoemen dat het mondiale belang van de sport wordt meegewogen. Schippers snap ik ook niet (al doet zij als een van de weinigen natuurlijk wel een mondiaal boeiende sport), en het zou volkomen onlogisch zijn als ze nog zou winnen ook.
En waarom de handbalsters (4e) wel en de volleybalsters (4e) niet?
Andersom kun je bij de genomineerden voor coach zeggen waarom wel Guidetti maar Groener niet?quote:Op zondag 4 december 2016 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volleybalsters op het EK, bij gebrek aan een WK.
Paar wk-finales voetbal. Volleybalgoudquote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef Evertjan het volgende:
wij zijn trouwens wel goed in B en C sporten als klein landje
Om stemmen smeken. Wie is die meidquote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
Zou ze snappen dat de sporters ter plekke kiezen ?twitter:SWevers twitterde op zondag 04-12-2016 om 18:47:47WOEHOE! Ik ben genomineerd voor Sportvrouw van het Jaar 2016! Stem alsjeblieft op mij! (link->bio) Alvast bedankt!… https://t.co/E7yfHqAMYW reageer retweet
Klopt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Andersom kun je bij de genomineerden voor coach zeggen waarom wel Guidetti maar Groener niet?
Denk het niet. Ben het qua Dumoulin wel met je eens.quote:Op zondag 4 december 2016 18:58 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop op Tom bij de mannen maar ik gok dat Max het gaat worden.
En Marianne Timmer. En Guus Hiddink.quote:Op zondag 4 december 2016 18:59 schreef Evertjan het volgende:
ook wel weer tergend dat die Pieter van de Hoogenband bij de jury zit
Iemand die een jurysport beoefend zal wel weten hoe het werkt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
Is er nog een teamsporter genomineerd ? Of zeik ik dan weer ?quote:Op zondag 4 december 2016 19:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Iemand die een jurysport beoefend zal wel weten hoe het werkt.
En Leontien?quote:Op zondag 4 december 2016 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Marianne Timmer. En Guus Hiddink.
Wie zou je willen nomineren?quote:Op zondag 4 december 2016 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een teamsporter genomineerd ? Of zeik ik dan weer ?
Een handbalster of volleybalster. Ben geen expert in die sporten. Baseballer in Amerika zou ook niet verkeerd zijn.quote:
Haha en dan linkt ze naar een AD pollquote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef franklop het volgende:
Het blijft toch vaak appels met peren vergelijken in zo'n verkiezing.quote:Op zondag 4 december 2016 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een handbalster of volleybalster. Ben geen expert in die sporten. Baseballer in Amerika zou ook niet verkeerd zijn.
Schippers, 4x100m.quote:Op zondag 4 december 2016 19:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een teamsporter genomineerd ? Of zeik ik dan weer ?
Ik neem het wel degelijk serieus.quote:Op zondag 4 december 2016 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het blijft toch vaak appels met peren vergelijken in zo'n verkiezing.
Je moet het niet al te serieus nemen.
Van handballen heb ik geen verstand, maar voor iedere individuele volleybalster zou de nominatie onterecht zijn. De beste speelster was waarschijnlijk Sloëtjes, maar zij had nooit kunnen excelleren zonder Dijkema en de rest van het team. Daarom is het ook een teamsport.quote:Op zondag 4 december 2016 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een handbalster of volleybalster. Ben geen expert in die sporten. Baseballer in Amerika zou ook niet verkeerd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |