Ik denk zondag.quote:Op dinsdag 29 november 2016 06:35 schreef Max23 het volgende:
Wanneer worden de nominaties officieel bekend?
Niet alweer DENKquote:
Bij deze onterf ik Garrincha en George Best.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het blijft storend dat de awards vernoemd zijn naar iemand die al zijn gewonnen medailles/bekers en geld vergokte en verzoop
Kun je me uitleggen wat een langebaanzwemster of zwemmer goed hebben gedaan buiten dat ze minder getalenteerd waren op de echte afstanden iets anders te gaan doen ? Of zeilplankers die niet durven te snowesporten. Waarom worden het zelden sporters in wereldsporten in een teamsport ?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Bij de vrouwen zou ik Bouwmeester, Van Rouwendaal, Wevers, Ligtlee en Van der Breggen allemaal een goede winnaar vinden
is dit een echte vraag of wil je vooral je stokpaardje even benoemen?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat een langebaanzwemster of zwemmer goed hebben gedaan buiten dat ze minder getalenteerd waren op de echte afstanden iets anders te gaan doen ? Of zeilplankers die niet durven te snowesporten. Waarom worden het zelden sporters in wereldsporten in een teamsport ?
geen Wout Poelsquote:Op zondag 4 december 2016 18:42 schreef franklop het volgende:
Sportman
Dorian van Rijsselberghe
Ferry Weertman
Max Verstappen
Tom Dumoulin
Sven Kramer
Darten is geen sportquote:Op zondag 4 december 2016 18:51 schreef opperkleurder het volgende:
Het schijnt dat Michael van gerwen bij de paralympische atleten is ingedeeld.
Handbalsters werden ook tweede op het WK.quote:Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
En waarom de handbalsters (4e) wel en de volleybalsters (4e) niet?
Zou ze snappen dat de sporters ter plekke kiezen ?twitter:SWevers twitterde op zondag 04-12-2016 om 18:47:47WOEHOE! Ik ben genomineerd voor Sportvrouw van het Jaar 2016! Stem alsjeblieft op mij! (link->bio) Alvast bedankt!… https://t.co/E7yfHqAMYW reageer retweet
Volleybalsters op het EK, bij gebrek aan een WK.quote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Handbalsters werden ook tweede op het WK.
Tevens 2e op het WKquote:Op zondag 4 december 2016 18:52 schreef Janneke141 het volgende:
Geen idee waarom ze Sven Kramer hebben toegevoegd, al helemaal niet als ze in hun toelichting ook nog eens benoemen dat het mondiale belang van de sport wordt meegewogen. Schippers snap ik ook niet (al doet zij als een van de weinigen natuurlijk wel een mondiaal boeiende sport), en het zou volkomen onlogisch zijn als ze nog zou winnen ook.
En waarom de handbalsters (4e) wel en de volleybalsters (4e) niet?
Andersom kun je bij de genomineerden voor coach zeggen waarom wel Guidetti maar Groener niet?quote:Op zondag 4 december 2016 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volleybalsters op het EK, bij gebrek aan een WK.
Paar wk-finales voetbal. Volleybalgoudquote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef Evertjan het volgende:
wij zijn trouwens wel goed in B en C sporten als klein landje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |