Valt nog wel wat voor te zeggen ook. Als ploeg extreem dominant zowel op de spelen als wk.quote:Op maandag 28 november 2016 13:15 schreef franklop het volgende:
Telegraaf heeft een poll gestart om de dameswielerploeg (op de weg) te nomineren als sportploeg van het jaar
Die race bij de OS was 1 van de mooiste vrouwenwedstrijden die ik ooit had gezien zeker vanuit Nederlands oogpunt, alles wat bij de mannen al jaren fout gaat deden de vrouwen goed.quote:Op maandag 28 november 2016 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Valt nog wel wat voor te zeggen ook. Als ploeg extreem dominant zowel op de spelen als wk.
En waarom dan Dorian voor Ferry? Beide OS-goud in grote sporten.quote:Op maandag 28 november 2016 14:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vind dit jaar wel echt een lastige. Wat mij betreft Max > Tom > Dorian > Ferry, vooral omdat ik prestaties in grote mondiale sporten veel hoger aansla. Maar als je de OS als het hoogste in de sport ziet, snap ik dat je voor Dorian gaat.
Prolongeren vind ik erg knap.quote:Op maandag 28 november 2016 16:51 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
En waarom dan Dorian voor Ferry? Beide OS-goud in grote sporten.
Ligt volgens mij wel iets genuanceerder. Biles had de score van Wevers in de kwalificatie, landenwedstrijd en allroundfinale ook niet gehaald, dus was het maar de vraag of ze die score uberhaupt gehaald zou hebben.quote:Op maandag 28 november 2016 16:53 schreef swimmie86 het volgende:
Ik heb als zwemmer een voorkeur voor van Rouwendaal boven Wevers.
Wevers wint door fout van Biles, van Rouwendaal wint met grote overmacht, na een zware schouderblessure, niemand gaf haar een kans, zeker niet na de 400 vrij zwembad.
van der Breggen ook gegund, en Ligtlee en Bouwmeester ook.
Maar uiteindelijk vind ik die hele verkiezing maar kut, en een populariteitsspel.
Eigenlijk is het ook gewoon niet te vergelijken vind ik. Allemaal olympisch kampioen geworden. En de leukste mag winnen.quote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ligt volgens mij wel iets genuanceerder. Biles had de score van Wevers in de kwalificatie, landenwedstrijd en allroundfinale ook niet gehaald, dus was het maar de vraag of ze die score uberhaupt gehaald zou hebben.
Maar om terug te komen op Van Rouwendaal: gegeven de omstandigheden vond ik de prestatie van Sharon boven die van de anderen uitsteken. Buiten dat vind ik haar ook gewoon de leukste persoon.
Was toch ook de coach voor Ranomi en co? Ging lekker. Topcoach!quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Coach van het jaar lijkt iedereen wel unaniem over.
Voor mij die Mercedessen die samen crashte in bocht 3, ronde 1.quote:Op maandag 28 november 2016 16:08 schreef markvanrinsum het volgende:
sportmoment van het jaar is voor mij verstappen zijn winnende race
Gewoon de complete GP van Spanje. Het is wel een Nederlandse prijs, niet een algemenequote:Op maandag 28 november 2016 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch ook de coach voor Ranomi en co? Ging lekker. Topcoach!
[..]
Voor mij die Mercedessen die samen crashte in bocht 3, ronde 1.
Op de Spelen openwater coach, en al sinds oktober 2013 vooral geen coach meer van Ranomi.quote:Op maandag 28 november 2016 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Was toch ook de coach voor Ranomi en co? Ging lekker. Topcoach!
Ik denk zondag.quote:Op dinsdag 29 november 2016 06:35 schreef Max23 het volgende:
Wanneer worden de nominaties officieel bekend?
Niet alweer DENKquote:
Bij deze onterf ik Garrincha en George Best.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:04 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het blijft storend dat de awards vernoemd zijn naar iemand die al zijn gewonnen medailles/bekers en geld vergokte en verzoop
Kun je me uitleggen wat een langebaanzwemster of zwemmer goed hebben gedaan buiten dat ze minder getalenteerd waren op de echte afstanden iets anders te gaan doen ? Of zeilplankers die niet durven te snowesporten. Waarom worden het zelden sporters in wereldsporten in een teamsport ?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Bij de vrouwen zou ik Bouwmeester, Van Rouwendaal, Wevers, Ligtlee en Van der Breggen allemaal een goede winnaar vinden
is dit een echte vraag of wil je vooral je stokpaardje even benoemen?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kun je me uitleggen wat een langebaanzwemster of zwemmer goed hebben gedaan buiten dat ze minder getalenteerd waren op de echte afstanden iets anders te gaan doen ? Of zeilplankers die niet durven te snowesporten. Waarom worden het zelden sporters in wereldsporten in een teamsport ?
geen Wout Poelsquote:Op zondag 4 december 2016 18:42 schreef franklop het volgende:
Sportman
Dorian van Rijsselberghe
Ferry Weertman
Max Verstappen
Tom Dumoulin
Sven Kramer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |