Da's waar ja...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee maar die wispelturgheid pakt af en toe wel gunstig uitVandaar mijn formulering.
Dat, of je bent een zeeeeeer geduldig mensquote:Op donderdag 24 november 2016 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Beetje optimisme leek me gepast.
nee, die zijn gewoon slecht...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef Oldground het volgende:
Niet goed vergeleken met? Eredivisie-scheidsrechters?
Toch maar Bilal dan? Die kan niet veel, maar rent zich vaak wel de pleuris.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Het zou fijn zijn als we nog een fatsoenlijke middenvelder op bank hadden zitten, had je nog iets als 4-4-2 kunnne proberen. Nu rennen Tapia en Vilhena zich de pleuris, terwijl Elia amper mee doet..
Tsjah, das ook meteen het enige dat hij kanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch maar Bilal dan? Die kan niet veel, maar rent zich vaak wel de pleuris.
Is in dit soort wedstrijden misschien wel handig. Hopen dat je zelf niet onder de druk bezwijkt en je af en toe eens op de counter een lange bal de diepte in kan slingeren. Maarja, als elke voorzet van hem weer in de tweede ring verdwijnt...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah, das ook meteen het enige dat hij kan
Langstzittende speler. Maar vind het ook dubieus.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Waarom niet Jones, Toornstra of Jorgenson?
Toen was hij ook wel écht genotquote:Op donderdag 24 november 2016 22:28 schreef Haringkop het volgende:
Zouden ze het in de UK geloven dat Elia de WK-finale heeft gespeeld?
Dat kan toch niet de reden zijn?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Langstzittende speler. Maar vind het ook dubieus.
Misschien heel praktisch: omdat ie regelmatig lang Gio komt banjert daar aan de linkerkant? Nelom lijkt niet te blaken van tactisch inzicht, dus moet het toch vooral daar vandaan komen, gok ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de reden zijn?
Enige reden die ik kan bedenken. Leiderschap en exeptionele kwaliteit zijn het niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de reden zijn?
Denk dat dat hem ook niet meer gaat worden, idd.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord staat achter.
Het wordt heel lastig om op deze wijze de knock-out fase te bereiken.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
En daar komen vast weer alle trolletjes.
Ik ben weg
Loop nou niet weg.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben weg
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Op cruciale plaatsen zie je dan toch dat een speler uit de eredivisie van Feyenoord zo'n drie balcontacten meer nodig heeft om hem te kunnen doorspelen.
Ah joh, die kinderen gewoon negeren... Ze vinden zichzelf heel stoer en dapper dat ze dit durven... Is voor hun al heel wat.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben weg
Ik zou er niet mee zitten als ze niet overwinteren in de Europa League.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het wordt heel lastig om op deze wijze de knock-out fase te bereiken.
Ah, dit soort onzin weer. Alsof ze dan meer kans maken.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten als ze niet overwinteren in de Europa League.
Kunnen ze zich tenminste volledig op de competitie richten. Dat is al lastig genoeg.
Vraag mij wel af wanneer PSV stopt met bagger spelen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dit soort onzin weer. Alsof ze dan meer kans maken.
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Als Brands in de winter wat spelers erbij haalt.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wanneer PSV stopt met bagger spelen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen meer geld. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Klopt.quote:
Ik benoemde PSV.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt erbij gesleept door PSV'ers die een minderwaardigheidscomplexje weg moeten poetsen.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze het nog lang hebben volgehouden... Dik een half uur.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
oke het moet nu niet te pijnlijk gaan worden
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Excuses? Hoezo zou ik verantwoording schuldig moeten zijn voor de resultaten van Feyenoord?
Ver daarvoor ging het al over PSV hoor, meneer de gespreksleider.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik benoemde PSV.
Dus je comment die denigrerend en stoer bedoeld was slaat nergens op.
Welke minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt erbij gesleept door PSV'ers die een minderwaardigheidscomplexje weg moeten poetsen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Liever verliezen van Man Utd dan van Rostov, Kopenhagen of Rapid Wien.
Het is wachten op de jaarlijkse instorting in de competitie.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook al is je begroting 10% van die van United, dat is geen excuus om zo baggerslecht te spelen. Het is altijd weer hetzelfde liedje: zet spelers van Feyenoord een beetje onder druk en ze bakken er helemaal niks meer van.
Dat moet je behandeld psycholoog van de verschillende trolls hier maar vragen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke minderwaardigheidscomplex?
Jezus man, de kwaliteit is er gewoon niet om het een team als United echt moeilijk te maken.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook al is je begroting 10% van die van United, dat is geen excuus om zo baggerslecht te spelen. Het is altijd weer hetzelfde liedje: zet spelers van Feyenoord een beetje onder druk en ze bakken er helemaal niks meer van.
Uh, oke.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat moet je behandeld psycholoog van de verschillende trolls hier maar vragen.
Klopt. Het ontbreekt aan basistechniek. Ook bij PSV.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Op cruciale plaatsen zie je dan toch dat een speler uit de eredivisie zo'n drie balcontacten meer nodig heeft om hem te kunnen doorspelen.
Op zich eens dat Ajax en PSV betere selecties hebben. Maar mocht de achterstand van PSV op Feyenoord nog wat verder oplopen voor de winterstop dan sluit ik niet uit dat Feyenoord 2e wordt. Van een kampioenschap ga ik niet uit, dan moet alles meezitten. Bovendien voetbalt Ajax momenteel beter en stabieler.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Kijk, dit is reëel.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich eens dat Ajax en PSV betere selecties hebben. Maar mocht de achterstand van PSV op Feyenoord nog wat verder oplopen voor de winterstop dan sluit ik niet uit dat Feyenoord 2e wordt. Van een kampioenschap ga ik niet uit, dan moet alles meezitten. Bovendien voetbalt Ajax momenteel beter en stabieler.
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.
Is ook niet voor niks dat we ons in de handjes knijpen met spelers die te licht zijn bevonden in de BPL.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.
De kwaliteit is er sowieso niet echt. Tegen Fenerbahce vielen ze ook al zo door de mand. Ach jaquote:Op donderdag 24 november 2016 22:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jezus man, de kwaliteit is er gewoon niet om het een team als United echt moeilijk te maken.
Waar troll ik precies dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef Jaytje07 het volgende:
Van Man Utd verliezen is geen schande, zelfs ingecalculeerd. Vele malen minder erg dan van een Rostov. Maar jullie moeten trollen, kunnen jullie ook weinig aan doen. Iets met een ontwikkelingsachterstand
Het niveau in NL is al jaren vele malen lager dan in de rest van Europa.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook niet voor niks dat we ons in de handjes knijpen met spelers die te licht zijn bevonden in de BPL.
Ik snap er ook niks van davy.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie is jullie? Bedoelt hij nu mij? Waar troll ik?
Dit doet geen pijn. Wat pijn doet is die pot uit bij Luhansk. Die je kon en moest winnen.quote:
Nouja, in de Poolse Ekstraklassa zou op z'n tijd nog wel wat te halen moeten zijn. Maar dat het Nederlands voetbal voorlopig op zijn retour is lijkt me duidelijk. Hopen dat PSV en Ajax nog wat punten weten te sprokkelen, maar ik vrees dat het gewoon een 14e of 15e plek op de competitieranglijsten wordt.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het niveau in NL is al jaren vele malen lager dan in de rest van Europa.
Dit, geen mens die serieus had verwacht dat Feyenoord zou stunten vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit doet geen pijn. Wat pijn doet is die pot uit bij Luhansk. Die je kon en moest winnen.
Dat was echt een drama iddquote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit doet geen pijn. Wat pijn doet is die pot uit bij Luhansk. Die je kon en moest winnen.
Ook in twee minuten die hele pot naar de kloten.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik zie verder zakken ook nog wel als reëel.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, in de Poolse Ekstraklassa zou op z'n tijd nog wel wat te halen moeten zijn. Maar dat het Nederlands voetbal voorlopig op zijn retour is lijkt me duidelijk. Hopen dat PSV en Ajax nog wat punten weten te sprokkelen, maar ik vrees dat het gewoon een 14e of 15e plek op de competitieranglijsten wordt.
Maximaal gelijk, gok ik zo.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Fenerbahce thuis. Zeg het maar jongens........
Eens, het aantal foute balaannames is haast niet meer te tellen als spelers onder druk worden gezet. Daarnaast denkt bij elke speler in balbezit eerst naar achter ipv naar voren. Het gaat structureel mis.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Klopt. Het ontbreekt aan basistechniek. Ook bij PSV.
De standaarden zijn achteruit gegaan, bij modale eredivisiespelers
Al win je met 5-0 ben je nog niet doorquote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat moet dat nu ook alweer worden? Met 4 doelpunten verschil winnen?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Het zit best diep allemaal. Maak je maar wat meer druk om het feit dat Feyenoord het gewoon weer aan het verneuken is.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, pijn.. wat is pijn.. een kampioenschap verspelen op de laatste dag tegen De Graafschap lijkt mij pijnlijk. Verliezen in Europa is alleen jammer.
Die Turken zijn uit niet zo sterk, maar winnen met 2 goals verschil lijkt me een erg lastige opgave.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
Fenerbahçe draait wel aardig de laatste weken. En met die uitwedstrijd nog in gedachte, geef ik er niet veel voor.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef WethouderHekking het volgende:
16 jaar geen kampioen worden lijkt me minder fijn dan verliezen de laatste speelronde, 4-0.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Ach, pijn.. wat is pijn.. een kampioenschap verspelen op de laatste dag tegen De Graafschap lijkt mij pijnlijk. Verliezen in Europa is alleen jammer.
Het gaat om onderling resultaat. 2 zou genoeg zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat moet dat nu ook alweer worden? Met 4 doelpunten verschil winnen?
Haha dat is ook even kort door m'n hoofd geschoten.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:57 schreef Haringkop het volgende:
Fenerbahçe thuis, als Gudde slim is pleurt hij alle vakken weer in de verkoop. Misschien maak je dan iets meer kans.
Wat je veel in dit soort wedstrijden ziet is dat er nog vier man naar voren rennen, zes blijven er hangen. Je middenveld valt weg en het is uiteindelijk wachten op de tegendoelpunten. Het was totaal niet te belopen voor Tapia en Vilhena.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is een beetje zoals NEC tegen Ajax speelt in de Arena. Er vooraf niet in geloven en na de 1-0 het laten lopen en een pak slaag krijgen.
Onderling resultaat is belangrijker dus dan is met twee goals verschil winnen genoeg.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al win je met 5-0 ben je nog niet door
United wint toch gewoon van Zorya?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onderling resultaat is belangrijker dus dan is met twee goals verschil winnen genoeg.
Zie ik ook niet gebeuren, maar goed. We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onderling resultaat is belangrijker dus dan is met twee goals verschil winnen genoeg.
Je gaat dan Fenerbache voorbijquote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United wint toch gewoon van Zorya?
Zorya moet winnenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al win je met 5-0 ben je nog niet door
Het Nederlandse voetbal lijkt wel de trend van de economie en maatschappij te volgen. Begin jaren 80 was ook bar en boos. Jaren 90 was top, waarbij ook modale spelers in het buitenland mee konden komen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, in de Poolse Ekstraklassa zou op z'n tijd nog wel wat te halen moeten zijn. Maar dat het Nederlands voetbal voorlopig op zijn retour is lijkt me duidelijk. Hopen dat PSV en Ajax nog wat punten weten te sprokkelen, maar ik vrees dat het gewoon een 14e of 15e plek op de competitieranglijsten wordt.
Ik geloof in veel dingen JR, maar met 2 goals winnen...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is een beetje zoals NEC tegen Ajax speelt in de Arena. Er vooraf niet in geloven en na de 1-0 het laten lopen en een pak slaag krijgen.
Maakt toch niet uit? Als jullie met 2-0 van Fener winnen staan jullie allebei op 10 punten en dan beter onderling resultaat.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
United wint toch gewoon van Zorya?
Ohja dat is waar ookquote:Op donderdag 24 november 2016 22:59 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je gaat dan Fenerbache voorbij
Ik zie het ook niet snel gebeuren, Feyenoord was ook redelijk kansloos in Istanbul.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik geloof in veel dingen JR, maar met 2 goals winnen...
Nee klopt inderdaad. Ik dacht dat Fener al los stond.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Als jullie met 2-0 van Fener winnen staan jullie allebei op 10 punten en dan beter onderling resultaat.
Daar verliezen jullie ook vanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Liever verliezen van Man Utd dan van Rostov, Kopenhagen of Rapid Wien.
Die balden gister goed hoor bohhhquote:Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iraanse Messi bij Rostov, dus dat spreekt eigenlijk voor zich denk ik zo.
Alles voor plek 3quote:Op donderdag 24 november 2016 23:01 schreef WethouderHekking het volgende:
Voordeel is wel dat alles op de competitie gezet kan worden .
Punt is natuurlijk dat vrijwel elke NLse club op de cruciale momenten het onderspit delft. Leuk dat Ajax Barca versloeg maar dat ging ook nergens meer om.quote:
Klopt NL voetbal is echt tering slechtquote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat vrijwel elke NLse club op de cruciale momenten het onderspit delft. Leuk dat Ajax Barca versloeg maar dat ging ook nergens meer om.
Met een beetje pech staat PSV bij de winterstop op 9 punten achterstand van Feyenoord. Dat zie ik PSV niet meer inlopen zelfs als Feyenoord finaal instort in de 2e seizoenshelft.quote:
PSV let op ajax en niet of Feyenoord, die zakken toch wel weer weg.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een beetje pech staat PSV bij de winterstop op 9 punten achterstand van Feyenoord. Dat zie ik PSV niet meer inlopen zelfs als Feyenoord finaal instort in de 2e seizoenshelft.
Maar wel vermakelijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt NL voetbal is echt tering slecht
Hoe kun je nou zoiets zeggen? Als Feyenoord "finaal instort" kan het zomaar drie of vier wedstrijden op rij niet winnen. Dat + verliezen van PSV is ruim genoeg om de titel te verliezen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Met een beetje pech staat PSV bij de winterstop op 9 punten achterstand van Feyenoord. Dat zie ik PSV niet meer inlopen zelfs als Feyenoord finaal instort in de 2e seizoenshelft.
Vitesse thuis.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV let op ajax en niet of Feyenoord, die zakken toch wel weer weg.
Utrecht ,Vitesse en AZ uit nog voor de winter...
Zien jullie nu maar van Den Haag te winnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over het kampioenschap.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zoiets zeggen? Als Feyenoord "finaal instort" kan het zomaar drie of vier wedstrijden op rij niet winnen. Dat + verliezen van PSV is ruim genoeg om de titel te verliezen.
Elke club kan met 9 punten voor in de winter het kampioenschap nog verspelen. Volgens mij is dat in de afgelopen jaren ook al vaak zat gebeurd.
Eitjequote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vitesse thuis.
PSV moet nog tegen Ajax.
Dat geld excuus is ook beschamend als je ziet wie allemaal boven de 15e plek staan.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Punt is natuurlijk dat vrijwel elke NLse club op de cruciale momenten het onderspit delft. Leuk dat Ajax Barca versloeg maar dat ging ook nergens meer om.
Floot prima in mijn ogen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Die scheidsrechter trouwensHad die vent wel een fluit bij zich?
Ach joh, stap toch op.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:08 schreef Irritatie100 het volgende:
4-0 is wel heel geflatteerd, ik vond het allemaal niet zo heel slecht allemaal. Laten we nou niet net doen alsof dit iets abnormaals is en we normaal gesproken hadden moeten winnen
quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Utrecht ,Vitesse en AZ uit nog voor de winter... gaan ze toch niet meer inhalen.
Zeker, hij liet erg veel door gaan. Was uiteraard een verademing vergeleken met de Eredivisie waar bijvoorbeeld Toornstra sowieso rood had gekregen voor het neerhalen van een doorgebroken speler.quote:
Rood was gewoon terecht geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker, hij liet erg veel door gaan. Was uiteraard een verademing vergeleken met de Eredivisie waar bijvoorbeeld Toornstra sowieso rood had gekregen voor het neerhalen van een doorgebroken speler.
Het lijkt mij verstandig dat PSV vooral met zichzelf bezig is. Het spel is bedroevend slecht, en om dan te gaan letten op ploegen die boven je staan is veel te voorbarig. PSV gaat als het zo doorgaat nog veel punten verspelen en maakt mijn inziens geen kans op de landstitel.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nou ja het is niet ondenkbaar dat ze na dit weekend weer gewoon op 3 punten van de eerste plek staan. Wij Utrecht uit, Ajax Heerenveen uit en zij mogen het houden op ADO thuisquote:Op vrijdag 25 november 2016 07:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het lijkt mij verstandig dat PSV vooral met zichzelf bezig is. Het spel is bedroevend slecht, en om dan te gaan letten op ploegen die boven je staan is veel te voorbarig. PSV gaat als het zo doorgaat nog veel punten verspelen en maakt mijn inziens geen kans op de landstitel.
Zoals het er nu voor staat, gaat het gewoon tussen Feijenoord en Ajax. Ajax staat 2e maar speelt steeds beter, Feijenoord staat eerste maar speelt steeds minder. PSV mag blij zijn als het 3e wordt met het huidige spel.
Hij floot niet goed. Wel onpartijdig in z'n fouten en rare beslissingen, maar alsnog niet goed.quote:
Als ik me niet vergis heeft PSV na een Europese wedstrijd een niet al te beste statistiek, en dit seizoen speelt PSV thuis zo mogelijk nog slechter dan uit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja het is niet ondenkbaar dat ze na dit weekend weer gewoon op 3 punten van de eerste plek staan. Wij Utrecht uit, Ajax Heerenveen uit en zij mogen het houden op ADO thuis
Ze doen het thuis ook zo verschrikkelijk goed!quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja het is niet ondenkbaar dat ze na dit weekend weer gewoon op 3 punten van de eerste plek staan. Wij Utrecht uit, Ajax Heerenveen uit en zij mogen het houden op ADO thuis
In het openbaar kritisch zijn zal wel niet worden gestimuleerd door de media-training, maar trots zijn na een 4-0 nederlaag?quote:Steven Berghuis is na afloop van de verloren wedstrijd tegen Manchester United teleurgesteld in het resultaat. De 4-0 nederlaag komt echter niet aan als een mokerslag bij Berghuis. ''Koppies zijn gewoon omhoog, we zijn trots op elkaar
Schandlig gewoon. Ik zeg: alles ontslaan. Van Berg tot huis. Alles weg.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:33 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In het openbaar kritisch zijn zal wel niet worden gestimuleerd door de media-training, maar trots zijn na een 4-0 nederlaag?
Hahahaha Van Berg tot huis! Hoe kom je erop?!! 😂😂😂😂quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Schandlig gewoon. Ik zeg: alles ontslaan. Van Berg tot huis. Alles weg.
Geen idee. Je kan beter vragen hoe ik op je moeder kom.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:46 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hahahaha Van Berg tot huis! Hoe kom je erop?!! 😂😂😂😂
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan beter vragen hoe ik op je moeder kom.
Bij de moeder van Bronson_?quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan beter vragen hoe ik op je moeder kom.
4-0 was idd een zwakke afspiegeling. Had zeker 6/7-0 moeten zijn met al die reddingen van Jones nog.quote:Op vrijdag 25 november 2016 08:41 schreef TheJanitor het volgende:
Gelachen om Feyenoord. Wat bizar slecht.
Mooi dat alles goed is gegaan. En van die aanpak kunnen diverse agenten veel van leren.quote:Vooraf aan de wedstrijd tussen Manchester United en Feyenoord hielden veel mensen hun hart vast. Duizenden fans zonder kaartje zouden in de stad aanwezig zijn en dat met Rome en Nancy in het verleden zorgde voor kopzorgen. De politie in Manchester is echter zeer te spreken over de Feyenoordsupporters. “Er hing een fantastische sfeer in de stad”, aldus de politie tegen het Algemeen Dagblad.
Het groot aantal supporters gedroeg zich voorbeeldig. Tot middernacht waren er geen noemenswaardige incidenten. “Feyenoordfans hebben een fantastische sfeer gecreëerd in de stad", liet politiechef John O'Hare van the Greater Manchester Police weten.
De supporters kwamen bij elkaar in bekende kroegen en zongen en dronken een biertje met elkaar. Opvallend was ook de gemoedelijke omgang tussen supporters en politie. Supporters maakten een praatje met agenten en boden ze een drankje aan. De politie in Engeland was duidelijk. “Zolang jullie vriendelijk zijn tegen ons, zijn wij vriendelijk tegen jullie, zei een politieman. “Maar als het misgaat, haal ik mijn vrienden erbij. En daar heb ik er veel van."
De aanpak die de Engelse politie erop na houdt viel goed bij de duizenden Feyenoordsupporters. Nergens waren agenten met knuppels, schilden of helmen te zien. De agenten die zichtbaar waren hadden een platte pet op en maakten een praatje met supporters en wezen waar nodig
Hij maakte niet echt grote fouten, maar won toch wel erg weinig duels. Duidelijk een niveau te hoog voor hem, al gold dat natuurlijk voor het hele team.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:43 schreef viagraap het volgende:
Vond Dammers het helemaal niet slecht doen trouwens.
Hield het heel simpel en sober. Prima gedaan ja. Soms merkte je wel dat hij niet in durfde te schuiven of te snel de oplossing naar achter zocht, maar dat kan je 'm ook niet kwalijk nemen natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:43 schreef viagraap het volgende:
Vond Dammers het helemaal niet slecht doen trouwens.
Kuyt was behoorlijk droevig, vooral tegen Pogba.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij maakte niet echt grote fouten, maar won toch wel erg weinig duels. Duidelijk een niveau te hoog voor hem, al gold dat natuurlijk voor het hele team.
En als de rode kaart was gegeven waren ze er met dubbele cijfers afgegaan. Mooi dat vooral Kuyt zo baggerslecht was.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
4-0 was idd een zwakke afspiegeling. Had zeker 6/7-0 moeten zijn met al die reddingen van Jones nog.
En als de 1 - 0 afgekeurd zou worden.................quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En als de rode kaart was gegeven waren ze er met dubbele cijfers afgegaan. Mooi dat vooral Kuyt zo baggerslecht was.
Waarom zouden ze die afkeuren?quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Luni het volgende:
[..]
En als de 1 - 0 afgekeurd zou worden.................
Ja, en die andere 3 goals.............quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:50 schreef Luni het volgende:
[..]
En als de 1 - 0 afgekeurd zou worden.................
Klopt, je speelt immers tegen de absolute top van Engeland. Dan is 4-0 kansloos klop krijgen voor een team dat eerste staat in de eredivisie echt geen schande.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ach, alles moet mee zitten in zo'n wedstrijd, dat is toch wel bekend. Maak je die 0-1, krijg je een heel andere wedstrijd (waarbij de uitslag ook nog 4-1 kan worden) maar dan moeten hun nog meer komen, krijg je zelf meer ruimte, en als je het dan compact houd kan je een puntje pakken of de 0-1 vasthouden. Maar die 0-1 viel niet, hun zijn 10 keer zo goed, onze sterkhouder speelde niet, achterin hadden we een Dammers zonder 1 eredivisie duel, dus dan is 4-0 niet raar. Sterker nog, ook met Botteghin en El Ahmadi zou 4-0 niet vreemd zijn.
Je hebt je punt al een paar keer gemaakt. Dank.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klopt, je speelt immers tegen de absolute top van Engeland. Dan is 4-0 kansloos klop krijgen voor een team dat eerste staat in de eredivisie echt geen schande.
Dat dit maar zijn laatste seizoen voor Feyenoord zal zijn, die speelt al weken drama.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kuyt was behoorlijk droevig, vooral tegen Pogba.
Hij moet gewoon niet op 10 spelen. Voor de goal is hij uiteindelijk nog wel regelmatig beslissend in de Eredivisie. In Europa komt hij tekort.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat dit maar zijn laatste seizoen voor Feyenoord zal zijn, die speelt al weken drama.
Ik vraag me af in hoeverre het resultaat anders had geweest als Botteghin en KEA erbij hadden geweest. Ik vind die Vilhena aanvallend trouwens ook wel droevig hoor. Die moet zich gewoon richten op een verdedigende rol, want als buffelaar dient hij prima, maar een bal naar voren spelen.. man man man. En maar lopen en lopen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:01 schreef Scrummie het volgende:
Ach, alles moet mee zitten in zo'n wedstrijd, dat is toch wel bekend. Maak je die 0-1, krijg je een heel andere wedstrijd (waarbij de uitslag ook nog 4-1 kan worden) maar dan moeten hun nog meer komen, krijg je zelf meer ruimte, en als je het dan compact houd kan je een puntje pakken of de 0-1 vasthouden. Maar die 0-1 viel niet, hun zijn 10 keer zo goed, onze sterkhouder speelde niet, achterin hadden we een Dammers zonder 1 eredivisie duel, dus dan is 4-0 niet raar. Sterker nog, ook met Botteghin en El Ahmadi zou 4-0 niet vreemd zijn.
En waar moet hij wel spelen dan? Op recht heb je er ook niks aan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet op 10 spelen. Voor de goal is hij uiteindelijk nog wel regelmatig beslissend in de Eredivisie. In Europa komt hij tekort.
Stap af van de buitenspelers en zet hem naast Jorgenson in de spits, misschien...quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En waar moet hij wel spelen dan? Op recht heb je er ook niks aan.
Dan krijg je gepiel door het midden, daar waar we 0 creativiteit hebben. Wie van de spelers heeft op dit moment een individuele actie waarmee hij ruimte creëert en een goede voortzetting heeft? En noem a.u.b. geen Elia op basis van die 1 actie van gister, want hij ramt die bal weer zonder te kijken voor nadat hij die bal met geluk mee kreeg.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stap af van de buitenspelers en zet hem naast Jorgenson in de spits, misschien...
ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet hetquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan krijg je gepiel door het midden, daar waar we 0 creativiteit hebben. Wie van de spelers heeft op dit moment een individuele actie waarmee hij ruimte creëert en een goede voortzetting heeft? En noem a.u.b. geen Elia op basis van die 1 actie van gister, want hij ramt die bal weer zonder te kijken voor nadat hij die bal met geluk mee kreeg.
Is alleen geen man met creativiteit, wel 1 die een pass durft te geven, maar of je daar nou makkelijker een tegenstander mee kapot speelt. Geen enkele middenvelder van ons draait een keer verrassend open waardoor hij direct een tegenstander kwijt is en een opening creëert. Ik mis dat zo bij Feyenoord, al jaren. Het is allemaal statisch en hoekig een aanval opzetten, daar waar het bij Ajax zo soepel loopt, alles en iedereen in beweging. Dat moet Feyenoord toch ook kunnen..quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet het) dat men eventueel Clasie in de winter terug wil halen. Dat zou een optie zijn.
Toch moet ik zeggen dat ik snelle combinaties, 1x raken e.d. bij Feyenoord ook wel zie. Die automatismen komen wel weer terug als we weer een paar weken met hetzelfde middenveld kunnen spelen. Waar ik mij meer zorgen over maak is de kracht (of het gebrek daaraan) van de wisselspelers.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:37 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is alleen geen man met creativiteit, wel 1 die een pass durft te geven, maar of je daar nou makkelijker een tegenstander mee kapot speelt. Geen enkele middenvelder van ons draait een keer verrassend open waardoor hij direct een tegenstander kwijt is en een opening creëert. Ik mis dat zo bij Feyenoord, al jaren. Het is allemaal statisch en hoekig een aanval opzetten, daar waar het bij Ajax zo soepel loopt, alles en iedereen in beweging. Dat moet Feyenoord toch ook kunnen..
Mwuah, ik zie dat niet terug eerlijk gezegd. En als het gebeurt, dan is dat naar achteren. Er worden zoveel ballen ingespeeld op de zijkant met het idee "ik ben er vanaf' om hem vervolgens weer teruggekaatst te krijgen. Vind het aanvallende van Feyenoord uiterst saai om naar te kijken en het is vaak met geluk dat als Karsdorp of Kongolo niet in de aanval worden betrokken er een keer een opening wordt gevonden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat ik snelle combinaties, 1x raken e.d. bij Feyenoord ook wel zie. Die automatismen komen wel weer terug als we weer een paar weken met hetzelfde middenveld kunnen spelen. Waar ik mij meer zorgen over maak is de kracht (of het gebrek daaraan) van de wisselspelers.
Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
ik heb de wedstrijd niet gezien. Ik zag op FB (ja ik weet het) dat men eventueel Clasie in de winter terug wil halen. Dat zou een optie zijn.
Zet dat kampioenschap nou uit je hoofd. Dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dat kampioenschap nou uit je hoofd. Dat gaat niet gebeuren.
Hahahaquote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Geen beste bron. Maar met Clasie heb je wel een serieuze kans op het kampioenschap. Clasie/El Ahmadi/Vilhena. En dan afwisselend Kuyt en Toornstra op rechtsbuiten.
De bron was Hugo Borst die in Betweters het opperde omdat we te afhankelijk zijn van El Ahmadi.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Feyenoord heeft toch veel te weinig kwaliteit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.
Oké.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo dom. Feyenoord heeft toch veel te weinig kwaliteit.
Prima joh. Dream on.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een gelul is dit. Zo lang je bovenaan staan heb je een kans, en als je er dan vol voor gaat zie je vanzelf waar je eindigt.
Oh. Zit het zo. Nouja, oke.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima joh. Dream on.
Wake up call: Feyenoord is nog voor de winterstop van de 1e plek af en eindigt als 3e.
Keurig volgens de begrotingen-ranglijst.
Ja. Sorry..quote:
Overtreding op Tapia door Rooney.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die afkeuren?
Nou dat droevig viel ook wel mee, 1e helft was redelijk gelijk opgaand, de 2 - 0 was de doodsteek toen was het over. Fouten werden gewoon genadeloos afgestraft.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Geen Karim, geen Eric, en meteen spelen wij weer droevig
Ik hou mijn hart vast wanneer wij Karim weer moeten missen voor het Marokkaans elftal. Met hem was Pogba meer dan prima gedekt tegen United thuis, met Kuyt op 10 was het een regelrechte ramp.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou dat droevig viel ook wel mee, 1e helft was redelijk gelijk opgaand, de 2 - 0 was de doodsteek toen was het over. Fouten werden gewoon genadeloos afgestraft.
Deze grap is nog slechter dan die van vanmorgen. Petje af.quote:Op vrijdag 25 november 2016 13:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Och ik droom nog graag verder kijkend naar beide programma'squote:Op vrijdag 25 november 2016 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima joh. Dream on.
Wake up call: Feyenoord is nog voor de winterstop van de 1e plek af en eindigt als 3e.
Keurig volgens de begrotingen-ranglijst.
Wat wel fijn is is dat die Zyech ziek ik. Nou hoeft-ie van mij niet dood, maar dat-ie er heel lang mee door blijft kwakkelen zou niet erg zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:07 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Och ik droom nog graag verder kijkend naar beide programma's
achtereenvolgens:
Utrecht uit (vorig seizoen gewonnen)
Sparta thuis (moet te winnen zijn)
AZ uit (vorig seizoen verloren)
Vitesse thuis (vorig seizoen gewonnen)
ajax:
Heerenveen uit
Groningen thuis
Twente uit
PSV thuis
Inderdaad, stevige griep bij Dolberg is trouwens ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wel fijn is is dat die Zyech ziek ik. Nou hoeft-ie van mij niet dood, maar dat-ie er heel lang mee door blijft kwakkelen zou niet erg zijn.
Zoek hem op en nies in zijn gezicht!!!!quote:Op vrijdag 25 november 2016 15:28 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Inderdaad, stevige griep bij Dolberg is trouwens ook niet verkeerd.
Dang, weer moeten we dit seizoen hopen op dat soort zaken![]()
Zal het ooit beter worden voor ons......
Als je Clasie haalt word je kampioen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hahaha neequote:Op vrijdag 25 november 2016 16:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je Clasie haalt word je kampioen.
Maar goed, hij komt toch niet.
Ik hoop dat je je weer een stuk beter over jezelf voelt na deze geweldige bijdrage.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kans op het kampioenschap heb je sowieso niet
Jullie zijn elke vorm van realiteit kwijtquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je weer een stuk beter over jezelf voelt na deze geweldige bijdrage.
quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jullie zijn elke vorm van realiteit kwijt
Tegen beter weten in reageer ik toch maar serieus: er is niemand hier die denkt dat we kampioen worden, bij mijn weten. Dus wat bedoel je?quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Men heeft nogal moeite met begrijpend lezen. Als je hier zegt dat je gelooft dat je kans maakt (wat normaal is aangezien je gewoon nog boven al die andere droeftoeters staat) leest men dat je denkt dat we 100% zeker kampioen worden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:00 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tegen beter weten in reageer ik toch maar serieus: er is niemand hier die denkt dat we kampioen worden, bij mijn weten. Dus wat bedoel je?
Enig idee waarom ie nu pas basis kreeg? Welke speler zit (of zat) er voor hem?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vond het mooi bij hem om te zien dat hij maar bleef gaan. Goede instelling heeft ie.
wat grappig dat nu net jij dat zegt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Falkenburg. Hopeloos uit vorm.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Enig idee waarom ie nu pas basis kreeg? Welke speler zit (of zat) er voor hem?
Hm. Oke. Hopelijk krijgt ie dan nu het vertrouwen, denk echt wel dat jullie er veel aan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Falkenburg. Hopeloos uit vorm.
Tegen PSV stond daarom heerkens erin. Maar die moest nu back staan vanwege blessure Thsimanga en Koppers.
Dat gaat dan een zware dag voor je worden morgenquote:Op zaterdag 26 november 2016 08:03 schreef Paul het volgende:
Morgen verwacht ik een mooie overwinning van FC Utrecht. Een 2-1tje
Dat deed je de afgelopen seizoenen waarschijnlijk ook, dus dat zegt niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:03 schreef Paul het volgende:
Morgen verwacht ik een mooie overwinning van FC Utrecht. Een 2-1tje
Desondanks geen makkie daar. Dat is het nooit voor mijn gevoel, al winnen we er wel veel de laatste 10 jaar geloof ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Luni het volgende:
FC Utrecht meest volgens mij de complete verdediging.
Utrecht laat ons winnen aangezien Ajax anders koploper wordtquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Desondanks geen makkie daar. Dat is het nooit voor mijn gevoel, al winnen we er wel veel de laatste 10 jaar geloof ik.
Om 1 of andere reden zit nog vers in het geheugen die wedstrijd waar Lodewijks 2 blunders achter elkaar maakte, ontzettend knullig en lachwekkend was dat
Die eerste invalbeurt, Cambuur uit, lekker kopballetje. Leek toen eindelijk weer eens een spits te zijn die gewoon doet wat ie moet doen: scoren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:11 schreef Haringkop het volgende:
Utecht uit was volgens mij de enige wedstrijd waarin Kramer een fatsoenlijke spits leek te zijn.
GA Eagles miste de halve selectie................quote:Op zaterdag 26 november 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Desondanks geen makkie daar. Dat is het nooit voor mijn gevoel, al winnen we er wel veel de laatste 10 jaar geloof ik.
Om 1 of andere reden zit nog vers in het geheugen die wedstrijd waar Lodewijks 2 blunders achter elkaar maakte, ontzettend knullig en lachwekkend was dat
Niet echt te vergelijken wat mij betreft..quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
GA Eagles miste de halve selectie................
Lood om oud ijzer bij de Eaglesquote:Op zaterdag 26 november 2016 12:45 schreef Luni het volgende:
[..]
GA Eagles miste de halve selectie................
Jep.quote:Op zaterdag 26 november 2016 13:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet echt te vergelijken wat mij betreft..
quote:Op zaterdag 26 november 2016 08:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat gaat dan een zware dag voor je worden morgen
Nou en, we hebben vd MaarelGodquote:Op zaterdag 26 november 2016 10:14 schreef Luni het volgende:
FC Utrecht meest volgens mij de complete verdediging.
Jij gelooft er in ja?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:38 schreef WethouderHekking het volgende:
Wordt nu wel eens tijd dat Feyenoord weer eens goed voor de dag komt. Laten zien dat we nog steeds kampioenskandidaat zijn .
Ja dat mag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Mag toch als je bovenaan staat.
Hoewel de afgelopen weken wel reden tot zorg geven.
Nou laten we dat hopen he meid!quote:Op zondag 27 november 2016 07:26 schreef Alxander het volgende:
Hopen dat we de irritante trolletjes na vandaag weer een weekje weg mogen sturen nadat Feyenoord met 3-0 van Utrecht heeft gewonnen en Ajax een troosteloze 0-0 speelt tegen Heerenveen.
Hoop, dat is alles dat jullie hebben. Hoop is trouwens uitgestelde teleurstelling..quote:Op zondag 27 november 2016 07:26 schreef Alxander het volgende:
Hopen dat we de irritante trolletjes na vandaag weer een weekje weg mogen sturen nadat Feyenoord met 3-0 van Utrecht heeft gewonnen en Ajax een troosteloze 0-0 speelt tegen Heerenveen.
En Jomanda horen we ook al jaren niets meer van:quote:Op zondag 27 november 2016 08:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Hoop, dat is alles dat jullie hebben. Hoop is trouwens uitgestelde teleurstelling..
Zegt dat wel ja. Het proveceren en het uitlokken van opstootjes door de politie van Rotterdam-Rijnmond is echt bizar.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooi dat alles goed is gegaan. En van die aanpak kunnen diverse agenten veel van leren.
quote:Op zondag 27 november 2016 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kap ff met dat "...-god." Dat is een PSV-grapje.
Ze waren niet geweldig, dat is wel een lichtpuntje nu ze de laatste weken toch indruk maakte.quote:Op zondag 27 november 2016 16:29 schreef Pleun2011 het volgende:
Behoorlijk uitermate teleurstellend dat onze rivalen hebben gewonnen.
Kunnen ze doorzingenquote:Op zondag 27 november 2016 16:51 schreef Pokkelmans het volgende:
Haha, de Utrechtfans waren nog niet klaar met het ironisch zingen van de goaltune van Feyenoord of de bal ligt er al weer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |