Da's waar ja...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee maar die wispelturgheid pakt af en toe wel gunstig uitVandaar mijn formulering.
Dat, of je bent een zeeeeeer geduldig mensquote:Op donderdag 24 november 2016 22:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Beetje optimisme leek me gepast.
nee, die zijn gewoon slecht...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef Oldground het volgende:
Niet goed vergeleken met? Eredivisie-scheidsrechters?
Toch maar Bilal dan? Die kan niet veel, maar rent zich vaak wel de pleuris.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Het zou fijn zijn als we nog een fatsoenlijke middenvelder op bank hadden zitten, had je nog iets als 4-4-2 kunnne proberen. Nu rennen Tapia en Vilhena zich de pleuris, terwijl Elia amper mee doet..
Tsjah, das ook meteen het enige dat hij kanquote:Op donderdag 24 november 2016 22:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toch maar Bilal dan? Die kan niet veel, maar rent zich vaak wel de pleuris.
Is in dit soort wedstrijden misschien wel handig. Hopen dat je zelf niet onder de druk bezwijkt en je af en toe eens op de counter een lange bal de diepte in kan slingeren. Maarja, als elke voorzet van hem weer in de tweede ring verdwijnt...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tsjah, das ook meteen het enige dat hij kan
Langstzittende speler. Maar vind het ook dubieus.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:27 schreef exile79 het volgende:
[..]
Waarom niet Jones, Toornstra of Jorgenson?
Toen was hij ook wel écht genotquote:Op donderdag 24 november 2016 22:28 schreef Haringkop het volgende:
Zouden ze het in de UK geloven dat Elia de WK-finale heeft gespeeld?
Dat kan toch niet de reden zijn?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef Oldground het volgende:
[..]
Langstzittende speler. Maar vind het ook dubieus.
Misschien heel praktisch: omdat ie regelmatig lang Gio komt banjert daar aan de linkerkant? Nelom lijkt niet te blaken van tactisch inzicht, dus moet het toch vooral daar vandaan komen, gok ik.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de reden zijn?
Enige reden die ik kan bedenken. Leiderschap en exeptionele kwaliteit zijn het niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:29 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat kan toch niet de reden zijn?
Denk dat dat hem ook niet meer gaat worden, idd.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord staat achter.
Het wordt heel lastig om op deze wijze de knock-out fase te bereiken.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
En daar komen vast weer alle trolletjes.
Ik ben weg
Loop nou niet weg.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben weg
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Op cruciale plaatsen zie je dan toch dat een speler uit de eredivisie van Feyenoord zo'n drie balcontacten meer nodig heeft om hem te kunnen doorspelen.
Ah joh, die kinderen gewoon negeren... Ze vinden zichzelf heel stoer en dapper dat ze dit durven... Is voor hun al heel wat.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:34 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ben weg
Ik zou er niet mee zitten als ze niet overwinteren in de Europa League.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:33 schreef GGMM het volgende:
Het wordt heel lastig om op deze wijze de knock-out fase te bereiken.
Ah, dit soort onzin weer. Alsof ze dan meer kans maken.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee zitten als ze niet overwinteren in de Europa League.
Kunnen ze zich tenminste volledig op de competitie richten. Dat is al lastig genoeg.
Vraag mij wel af wanneer PSV stopt met bagger spelen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dit soort onzin weer. Alsof ze dan meer kans maken.
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Als Brands in de winter wat spelers erbij haalt.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij wel af wanneer PSV stopt met bagger spelen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen meer geld. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Klopt.quote:
Ik benoemde PSV.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt erbij gesleept door PSV'ers die een minderwaardigheidscomplexje weg moeten poetsen.
Ik vind eerlijk gezegd dat ze het nog lang hebben volgehouden... Dik een half uur.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
oke het moet nu niet te pijnlijk gaan worden
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Excuses? Hoezo zou ik verantwoording schuldig moeten zijn voor de resultaten van Feyenoord?
Ver daarvoor ging het al over PSV hoor, meneer de gespreksleider.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik benoemde PSV.
Dus je comment die denigrerend en stoer bedoeld was slaat nergens op.
Welke minderwaardigheidscomplex?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wordt erbij gesleept door PSV'ers die een minderwaardigheidscomplexje weg moeten poetsen.
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Jaytje07 het volgende:
[..]
Liever verliezen van Man Utd dan van Rostov, Kopenhagen of Rapid Wien.
Het is wachten op de jaarlijkse instorting in de competitie.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook al is je begroting 10% van die van United, dat is geen excuus om zo baggerslecht te spelen. Het is altijd weer hetzelfde liedje: zet spelers van Feyenoord een beetje onder druk en ze bakken er helemaal niks meer van.
Dat moet je behandeld psycholoog van de verschillende trolls hier maar vragen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke minderwaardigheidscomplex?
Jezus man, de kwaliteit is er gewoon niet om het een team als United echt moeilijk te maken.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Ook al is je begroting 10% van die van United, dat is geen excuus om zo baggerslecht te spelen. Het is altijd weer hetzelfde liedje: zet spelers van Feyenoord een beetje onder druk en ze bakken er helemaal niks meer van.
Uh, oke.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat moet je behandeld psycholoog van de verschillende trolls hier maar vragen.
Klopt. Het ontbreekt aan basistechniek. Ook bij PSV.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:35 schreef Haringkop het volgende:
Op cruciale plaatsen zie je dan toch dat een speler uit de eredivisie zo'n drie balcontacten meer nodig heeft om hem te kunnen doorspelen.
Op zich eens dat Ajax en PSV betere selecties hebben. Maar mocht de achterstand van PSV op Feyenoord nog wat verder oplopen voor de winterstop dan sluit ik niet uit dat Feyenoord 2e wordt. Van een kampioenschap ga ik niet uit, dan moet alles meezitten. Bovendien voetbalt Ajax momenteel beter en stabieler.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax en PSV hebben kwalitatief gewoon betere en bredere elftallen. Je wordt dus hoe dan ook 3e.
3-0 trouwens.
Kijk, dit is reëel.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:44 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op zich eens dat Ajax en PSV betere selecties hebben. Maar mocht de achterstand van PSV op Feyenoord nog wat verder oplopen voor de winterstop dan sluit ik niet uit dat Feyenoord 2e wordt. Van een kampioenschap ga ik niet uit, dan moet alles meezitten. Bovendien voetbalt Ajax momenteel beter en stabieler.
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.
Is ook niet voor niks dat we ons in de handjes knijpen met spelers die te licht zijn bevonden in de BPL.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Heeft gewoon te maken met kwaliteit. In de eredivisie kom je er makkelijk mee weg. Maar als het wat sneller gaat komen spelers als Toornstra en Vilhena ook gewoon tekort. Niks nieuws onder de zon.
De kwaliteit is er sowieso niet echt. Tegen Fenerbahce vielen ze ook al zo door de mand. Ach jaquote:Op donderdag 24 november 2016 22:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jezus man, de kwaliteit is er gewoon niet om het een team als United echt moeilijk te maken.
Waar troll ik precies dan?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef Jaytje07 het volgende:
Van Man Utd verliezen is geen schande, zelfs ingecalculeerd. Vele malen minder erg dan van een Rostov. Maar jullie moeten trollen, kunnen jullie ook weinig aan doen. Iets met een ontwikkelingsachterstand
Het niveau in NL is al jaren vele malen lager dan in de rest van Europa.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is ook niet voor niks dat we ons in de handjes knijpen met spelers die te licht zijn bevonden in de BPL.
Ik snap er ook niks van davy.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En wie is jullie? Bedoelt hij nu mij? Waar troll ik?
Dit doet geen pijn. Wat pijn doet is die pot uit bij Luhansk. Die je kon en moest winnen.quote:
Nouja, in de Poolse Ekstraklassa zou op z'n tijd nog wel wat te halen moeten zijn. Maar dat het Nederlands voetbal voorlopig op zijn retour is lijkt me duidelijk. Hopen dat PSV en Ajax nog wat punten weten te sprokkelen, maar ik vrees dat het gewoon een 14e of 15e plek op de competitieranglijsten wordt.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het niveau in NL is al jaren vele malen lager dan in de rest van Europa.
Dit, geen mens die serieus had verwacht dat Feyenoord zou stunten vandaag.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit doet geen pijn. Wat pijn doet is die pot uit bij Luhansk. Die je kon en moest winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |