SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door chufi op 24-11-2016 21:58:31 ]
of een zus van de postbodequote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou wel moeten als het een echte tante zou zijn
vandaag een brief met 2 molen speldjesquote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Tante Fan stuurt pakketjes en kaartjes
Teringquote:
dank je wel lieverd, je bent aangenomen als tante door Aap, al snapt hij nog steeds niet waarom mensen dit doenquote:
omdat het kanquote:Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef sacha het volgende:
[..]
dank je wel lieverd, je bent aangenomen als tante door Aap, al snapt hij nog steeds niet waarom mensen dit doen
Godverdomme het is dat je het zegtquote:Op donderdag 24 november 2016 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje op je taal letten Soury.. Er lezen kinderen mee
kijk, en zo klopt het weerquote:Op donderdag 24 november 2016 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat het kanen omdat ik het leuk vind
simpel hč, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen la la la la laquote:Op donderdag 24 november 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
en zo ik het en niet anders![]()
![]()
kan me niet schelen wat ze zeggen hiero
preciesquote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
simpel hč, het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen la la la la la
Je bent lief Fannquote:
ok laat ik het beter zeggen dan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
niet altijd...
soms![]()
anders wordt het saai
Plaatje was te groot, maar werd kleiner, dat had ik niet direct gezien.....quote:
Ah OK.. Zag ik nu bijna je huis?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Plaatje was te groot, maar werd kleiner, dat had ik niet direct gezien.....
NPO1 Onzichtbaar Nederland.
Scheelde niet veel, je zag het 'nieuwe' gebouw van het CBS achter het schachtgebouw daarvoor staat het 'oude' gebouw van het CBS (dat laatste zag je niet) en en daar woon ik nagenoeg tegenover.quote:
slaapzequote:
Jaja ik ken mijn geografie welquote:Op donderdag 24 november 2016 22:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, je zag het 'nieuwe' gebouw van het CBS achter het schachtgebouw daarvoor staat het 'oude' gebouw van het CBS (dat laatste zag je niet) en en daar woon ik nagenoeg tegenover.
Ik heb de mijnen nog 'gekend', nu is op dat ene gebouwtje na alles weg, heb die torens live zien vallen.
De Aldi waar ik altijd kom ligt bovenop die deels afgegraven kolenberg.
Ik struin vaker met baardaap over het net en dan zoek ik naar beeldmateriaal van plekken in 'onze' stad, nieuwe en oude situatie, vaak herkent ie de oude beelden pas wanneer ik hem op bepaalde nog aanwezige kenmerken wijs.quote:
Ik als aardwetenschapper ook natuurlijk...quote:Op donderdag 24 november 2016 22:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik struin vaker met baardaap over het net en dan zoek ik naar beeldmateriaal van plekken in 'onze' stad, nieuwe en oude situatie, vaak herkent ie de oude beelden pas wanneer ik hem op bepaalde nog aanwezige kenmerken wijs.
Dit programma (uiteraard VPRO) vind ik overigens zeer interessant.
Ik zie op de beelden het Nederland waar ik trots op ben.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik als aardwetenschapper ook natuurlijk...
Ik zat even in KPDquote:Op donderdag 24 november 2016 22:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zie op de beelden het Nederland waar ik trots op ben.
Goede muziek erbij ook.
Ik wil het er niet over hebbenquote:
quote:
Hč jammer #nieuwsgierigquote:
Ik moest denken aan een aflevering van "new kids"quote:
zijn ze zó jong in KPD ?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een aflevering van "new kids"
Ja ok danquote:
Filmpjes?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een aflevering van "new kids"
OMGquote:Cliff Richard maakt comeback met kerstsingle...
Ja een boel is niet te doenquote:
Ik hoef het niet te wetenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het bestaat hoor , nou ja iets dat er op lijkt ....
Nee dat nietquote:Op donderdag 24 november 2016 23:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tong naakt?
Is daar vraag naar
laten we dan maar over ophouden, voordat je weet...quote:
Ik krijg die nek in dat Bergkamp shirt al niet van mijn netvlies.quote:
Repelsteeltjequote:Op donderdag 24 november 2016 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
laten we dan maar over ophouden, voordat je weet...
Moest dat nou .....quote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik krijg die nek in dat Bergkamp shirt al niet van mijn netvlies.
Nou kappen, hij is er niet. Ik heb er ook en tering hekel aan als ik 30 quotes heb de morning afterquote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
ik stel het slapen gaan nog even uitquote:
Ben je nog niet in KPD geweestquote:Op donderdag 24 november 2016 23:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mee eensquote:
IHahaha Ik kijk morgenmiddag pas weer en heb quote alert uit staan... Scheelt een hoop extra klikkenquote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kappen, hij is er niet. Ik heb er ook en tering hekel aan als ik 30 quotes heb de morning after
Beterquote:
Het is maar één klik hoorquote:Op donderdag 24 november 2016 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
IHahaha Ik kijk morgenmiddag pas weer en heb quote alert uit staan... Scheelt een hoop extra klikken
Ja, en?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kappen, hij is er niet. Ik heb er ook en tering hekel aan als ik 30 quotes heb de morning after
Het was in het algemeen, niet op jou gerichtquote:
Het was wel mijn adres.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was in het algemeen, niet op jou gericht
quote:
quote:
Slapen blijkbaar ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat ie ging slapen.. Zn woord houden lukt blijkbaar niet..
Intake gesprek vanmiddagquote:Op donderdag 24 november 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat ie ging slapen.. Zn woord houden lukt blijkbaar niet..
Zo te zien wel jaquote:
Of stond na 5 minuten weer buiten met de mededeling , kom morgen maar terug mijnheer wanneer u nuchter bent.quote:
Nou aan zijn posts hier te zien was het iig niet zo goed.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of stond na 5 minuten weer buiten met de mededeling , kom morgen maar terug mijnheer wanneer u nuchter bent.
Volg je dat allemaal dan ?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou aan zijn posts hier te zien was het iig niet zo goed.
Met dat soort topics is het niet aan een ander om te openen.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is niemand die een nieuwe heeft aangemaakt.. Dat is dan wel weer zielig
Hans heeft het ook opgegeven.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is niemand die een nieuwe heeft aangemaakt.. Dat is dan wel weer zielig
I knowquote:Op donderdag 24 november 2016 23:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dat soort topics is het niet aan een ander om te openen.
Wat hij tegen mij zegt hier?, Ja da volg ikquote:
Geen nominatie dusquote:Op donderdag 24 november 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hans heeft het ook opgegeven.
Bijna een kerstkaarten bomquote:
OK. das niet erg netjes iigquote:Op donderdag 24 november 2016 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat hij tegen mij zegt hier?, Ja da volg ik
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op donderdag 24 november 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als "vriend" zal ik 'm kistje wijn sturen om de 3 dagen door te komen, wie heeft er zijn adres?
H Tong , Bommel.. Komt wel aan.. Iedereen kent hemquote:Op donderdag 24 november 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als "vriend" zal ik 'm kistje wijn sturen om de 3 dagen door te komen, wie heeft er zijn adres?
Ik bel de plaatselijke grillroom wel even.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
H Tong , Bommel.. Komt wel aan.. Iedereen kent hem
Bestuur van de plaatselijk voetbal verenigingquote:Op donderdag 24 november 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel de plaatselijke grillroom wel even.
Slijterij.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik bel de plaatselijke grillroom wel even.
Budgetbier.quote:Op donderdag 24 november 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk eerder hier: http://www.aldi.nl/filial(...)lein/525117-5180250/
Niets mis meequote:
Ik zeg niet dat er niet mis mee is, je kan er wel voor hetzelfde geld meer van zuipen.quote:
Prima wijntjes somsquote:Op donderdag 24 november 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Denk eerder hier: http://www.aldi.nl/filial(...)lein/525117-5180250/
quote:
Hut alles ok, ik las dat je pa was overledenquote:
De dirigentquote:Op donderdag 24 november 2016 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hut alles ok, ik las dat je pa was overleden
Jaquote:
Sterkte.quote:
Wat nu weer?quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:13 schreef sacha het volgende:
Fan! nu stoppen hoor met al die kadootjes![]()
ik geloof dat er nog één envelopje komtquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:13 schreef sacha het volgende:
Fan! nu stoppen hoor met al die kadootjes![]()
Verwende je de kids van je zussen ook zo ?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik geloof dat er nog één envelopje komt![]()
maar weet ik niet zeker
Niksquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:02 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er nog iets leuks gescoord op deze zwarte vrijdag?
soms...quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Verwende je de kids van je zussen ook zo ?
Ik heb niet eens gekekenquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Niks![]()
maar wel gekekenop website's duurt het soms het hele weekend dus het hoeft niet
persé vandaag.....
Ik hoop het wel.... de langste is 2 meter en 4 cmquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die zijn nu zeker allemaal volgroeid
quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.... de langste is 2 meter en 4 cm
slomequote:Op vrijdag 25 november 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
Kom ik thuis, wordt beneden in de hal de deur opengehouden door het bovenbuurmeisje met krukken.
Ik vraag: Wat is er gebeurd?
Zij zegt: Ik heb vanmorgen mn binnenband gescheurd.
Ik: Op je fiets?
Ik dacht haar knie, ja nu weet ik het ook nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ik dacht dat ze haar enkelband bedoelde?
o ja kan ook nog knie of enkelband moet het zijnquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht haar knie, ja nu weet ik het ook niet
Inmiddels zal Aap wel een eigen account hier hebben en leest ie vast gewoon mee..quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:20 schreef FANN het volgende:
Ik was even in het winkelcentrum en toen ik een koektrommeltje met Smiley's zocht kon ik
geen ééntje vinden en nu zag ik een hele leuke
dan mogen we wel op onze woorden passenquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels zal Aap wel een eigen account hier hebben en leest ie vast gewoon mee..
Bij knieeen heb je het over binnen of buiten, bij enkel niet zo specifiek, das meestal de buitenbandquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja kan ook nog knie of enkelband moet het zijn
Vooral niet hebben over wat je hebt gevonden voor hemquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
dan mogen we wel op onze woorden passen
Alleen zn onderbuur man weet het antwoordquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Maar goed, in tussen heb ik nog altijd geen antwoord op de vraag of Tong opgenomen gaat worden of niet.
Moet je aan Tong vragen......quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Maar goed, in tussen heb ik nog altijd geen antwoord op de vraag of Tong opgenomen gaat worden of niet.
tong80quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Dat had ik al gedaan
40+ / [40+ SC #656] Goodmoaning
Denk dat ie weer te grof was tegen Souryquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tong80
ik ben bang dat je even op antwoord moet wachten dan....
Ik heb geen flauw idee wat de reden van zijn ban is eigenlijkquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie weer te grof was tegen Soury
Waar kan je dat zien eik?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat de reden van zijn ban is eigenlijk
ik wil het niet weten ook
Oh okquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt alleen zien op zn profiel dat ie doorgestreept is
Nee, ook al vind ik hem een enorme eikel, toch gun ik hem hulp.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar woon je in de buurt en wil je hem dan gaan bezoeken?
Ja natuurlijk . Ik ook. Hij heeft 2 dingen waar ie vanaf moet kicken..quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:42 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nee, ook al vind ik hem een enorme eikel, toch gun ik hem hulp.
Wie ?quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou nieeehiiiieeeeeeet ....
op die reacties zit ie te wachten
ow dan doe ik het nog een keer i luv moquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:59 schreef FANN het volgende:
[..]
doe nou nieeehiiiieeeeeeet ....
op die reacties zit ie te wachten
Ik heb die gast nooit aangesproken,en voor de duidelijkheid boeit hij me van geen kant. Anders om dus wel. Ja hoe komt dat dan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ie weer te grof was tegen Soury
Maak je niet drukquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die gast nooit aangesproken,en voor de duidelijkheid boeit hij me van geen kant. Anders om dus wel. Ja hoe komt dat dan.
En nee ik smeer niemand een ban aan
De man mist zelfdiscipline.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, regelt ie zelf wel. Meestal in VBL of NWS
Hou je kop dan ipv mijn naam te noemen.Dat hele gedoe met Tong is niet mijn pakkie aan he..quote:
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou je kop dan ipv mijn naam te noemen.Dat hele gedoe met Tong is niet mijn pakkie aan he..
Mehhquote:
Bollenquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn champignons en uien al gesneden klaarliggen, straks bruine bollen met spek, ei en champignons dus.
Heb je nu je zin eik ?quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Ik heb een broodje hamburger met patat gegeten
deze zijn lekker![]()
[ afbeelding ]
Ik wat simpele salade en kipschnitzelsquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:35 schreef FANN het volgende:
Ik heb een broodje hamburger met patat gegeten
deze zijn lekker![]()
[ afbeelding ]
Tong gedoe onschuldquote:
wat heb ik met Tong te maken dan? zijn ban? of hem ik jou genoemd?quote:
Niemand heeft contact met Tong dan de sirenen. No worries Fann, blijf jij maar lekker cadeautjes maken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
en ik weet ook niet wáárom hij een ban heeft hoor
en ik heb geen contact met Tong per Dm, Pm of wat dan ook
dus ik begrijp je niet Soury
Die haat enzo komt ergens vandaan. Ik heb nooit met die gast contact gehad.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:59 schreef FANN het volgende:
en ik weet ook niet wáárom hij een ban heeft hoor
en ik heb geen contact met Tong per Dm, Pm of wat dan ook
dus ik begrijp je niet Soury
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Niemand heeft contact met Tong dan de sirenen. No worries Fann, blijf jij maar lekker cadeautjes maken.
Tong wil graag contact met je en komt daardoor nog wel eens ongenuanceerd uit de hoek. Daardoor, en door andere uitlatingen van hem, heeft hij misschien wel een ban. Dat is denk ik wat er bedoeld wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Die haat enzo komt ergens vandaan. Ik heb nooit met die gast contact gehad.
en dan komt het door mij?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Komt uit een periode dat hij hier weer kwam kijken en jij en fann weer bonje hadden om iets en toen koos ie partij voor haar en heeft jou op zn blacklist geplaatstquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik klooide nooit tegen hem, pas na jouw gezeik heb ik ditquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:02 schreef FANN het volgende:
[..]
en dan komt het door mij?![]()
ja doei![]()
je zit zelf altijd tegen hem te klooien en dan gaat ie zo reageren, dat komt niet door mij
en toen heb ik gezegdquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt uit een periode dat hij hier weer kwam kijken en jij en fann weer bonje hadden om iets en toen koos ie partij voor haar en heeft jou op zn blacklist geplaatst
Opgelost slotjequote:Op vrijdag 25 november 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt uit een periode dat hij hier weer kwam kijken en jij en fann weer bonje hadden om iets en toen koos ie partij voor haar en heeft jou op zn blacklist geplaatst
Waarvan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
Straks gaat Piet me ook nog de schuld geven
Nee hij kwam zich bemoeien met zaken waar ie geen verstand van had en beter uit had kunnen blijven, maar jaquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik klooide nooit tegen hem, pas na jouw gezeik heb ik dit
Dus als jij en ik gezeik hebben en hij zegt er wat van en ik zeg Tong hou op dan nogquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt wel. Ik klooide nooit tegen hem, pas na jouw gezeik heb ik dit
Dit is vaak het probleem he? Waarom Piet zeggen. Echt zo snuggerquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen heb ik gezegd
''Tong hou op''
dus het gaat allang niet meer over mij, ik ben hier niet eens als er weer heibel is
tussen die twee.
Straks gaat Piet me ook nog de schuld geven
Maakt ie met iedereen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat jij en Tong altijd heibel hebben
Ow..... ben ik weer aan de beurt vanavond?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit is vaak het probleem he? Waarom Piet zeggen. Echt zo snugger
Hoeveel saus heb je bij die vegaburgers?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow..... ben ik weer aan de beurt vanavond?
Dat doe je nu zelfquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee maak je niet druk.. Straks lekker de Voice kijkenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... straks verder met Homelandquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maak je niet druk.. Straks lekker de Voice kijken
Wiskey saus zekerquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel saus heb je bij die vegaburgers?
Okquote:
Ook met spek?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ketchup, mayo en gebakken uitjes en dan op broodje
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homeland_(televisieserie)quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ligt dat? klinkt Suid Afrikaas
Dat is de Griekquote:
Dat maakt het al stuk beter te pruimen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ketchup, mayo en gebakken uitjes en dan op broodje
quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo, hebben we het vega afzeiken ook weer gehad
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen tijd meer voor hebquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo, hebben we het vega afzeiken ook weer gehad, nu over naar saaie series?
Je mist er niets aan.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar geen tijd meer voor heb
Das elke serie of lange filmquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles dat langer dan 2 uur duurt is saai.
Deze serie heeft 5 seizoenenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat het laatste is ?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Deze serie heeft 5 seizoenen
we zijn al bij het laatste seizoen trouwens
ah... oh...quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat het laatste is ?
quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Inmiddels zal Aap wel een eigen account hier hebben en leest ie vast gewoon mee..
op welk programma was jij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij wel indien geverifieerd door ouders, maar ok verstandiger van nog maar even niet iddquote:
Onzin. kinderen hebben internet en doen wat ze willen, ja voor onze tijdquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wel indien geverifieerd door ouders, maar ok verstandiger van nog maar even niet idd
er zijn genoeg jonge fokkertjes.. Maar ik dacht dat ik laatst er iets over las in de Nieuwe Algemene Voorwaarden..quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin. kinderen hebben internet en doen wat ze willen, ja voor onze tijd
Als je 10 jaar hebt kan je al inloggenquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
er zijn genoeg jonge fokkertjes.. Maar ik dacht dat ik laatst er iets over las in de Nieuwe Algemene Voorwaarden..
Oh dat lijkt me sterk, fok is ooit voor jongeren opgezetquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
er zijn genoeg jonge fokkertjes.. Maar ik dacht dat ik laatst er iets over las in de Nieuwe Algemene Voorwaarden..
Geen idee van de beginjaren, daarvoor moet je bij de oudjes hiero zijn.. Maar zelfs toen was ik al bijna 40quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me sterk, fok is ooit voor jongeren opgezet
Nee dat klopt nietquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee van de beginjaren, daarvoor moet je bij de oudjes hiero zijn.. Maar zelfs toen was ik al bijna 40
Ja fijn ik ga even wat anders doen. dat gezeikquote:Op vrijdag 25 november 2016 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf wel hoe oud ik ben
Heb je aan hangpot of een staande ?quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja fijn ik ga even wat anders doen. dat gezeik
Het begon ooit met BB.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee van de beginjaren, daarvoor moet je bij de oudjes hiero zijn.. Maar zelfs toen was ik al bijna 40
. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk ik ben niet gek ... Maar laat hem maar gewoon 16 worden hoorquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:06 schreef sacha het volgende:
[..]
. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
Ik ben van BB2quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon ooit met BB.
Toen is het forum flink gaan groeien.
Altijd de one and onlyquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben wat accounts kwijtgeraakt in de loop der jaren.
Hoe controleer je het idd..quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Handhaving is alleen wat lastig.
Oh jee Hut. Was het mooi voor jou en je familie.quote:
Oh kee danquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Was het heftig/mooi/emotioneel/liefdevol/choquerend/goed?
Je bent vervloektquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Waarom heb ik met mijn abbo opeens advertenties?
Misschien is ie verlopen!!? Volgens mij heb je nml geen abbo meerquote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef mrspoeZ het volgende:
de Rouwauto helemaal uitgezwaaid; deze verdween uit het zicht achter een reclamebord van de Plusmarkt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe voel je je Hut? Was het een mooi afscheid?
Is ie gecremeerd?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de Rouwauto helemaal uitgezwaaid; deze verdween uit het zicht achter een reclamebord van de Plusmarkt.
https://www.google.nl/map(...).5158611!4d4.7026608
Ja dat is wel een weetjequote:
Dat ligt hier nogal gevoelig.quote:
We nemen aan van wel. Het leek me een officiele werknemer ervan.quote:
Ik wil dat niet eens wetenquote:
Vandaar de wegrijdende auto.. De as van mn moeder is inmiddels hier voor de kust bij Castricum ergens verstrooid...quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
We nemen aan van wel. Het leek me een officiele werknemer ervan.
Het moest weg.quote:
Is dat lang geleden?quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Vandaar de wegrijdende auto.. De as van mn moeder is inmiddels hier voor de kust bij Castricum ergens verstrooid...
Ah gecondoleerd. dat had ik even gemist...quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee kort geleden .. Een paar weken terug. Mn moeder overleed in Juli
We zitten in 40 plus Hut. De meeste ouders zijn al foetsiequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ah gecondoleerd. dat had ik even gemist...
Dus je bent nu officieel wees.
het is echt ongelofelijkquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
We zitten in 40 plus Hut. De meeste ouders zijn al foetsie
quote:
Mijn vader hield er in 1998 helaas al mee op...quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:33 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ah gecondoleerd. dat had ik even gemist...
Dus je bent nu officieel wees
[ afbeelding ]
Ja zou je nog naar de dokter gaan....quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
Guru, why do people die?
I don't know.
Doen ze ook niet in je hartquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef Treehut362 het volgende:
Guru, why do people die?
I don't know.
Spannendquote:
Mooie slip heb jij ...quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Ook dokters hebben niet het eeuwige leven.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou je nog naar de dokter gaan....
Die roken en drinken het hardstquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ook dokters hebben niet het eeuwige leven.
Mijn eerste huisarts is al minstens 15 jaar dood.quote:
Nou nee, je draagt de mensen die je lief hebt met je mee. Altijdquote:
Zoals de bekende poeet al zei:quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, je draagt de mensen die je lief hebt met je mee. Altijd
Degene die mij ter wereld bracht kwam ik nog tegen op mn moeders begrafenis...quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn eerste huisarts is al minstens 15 jaar dood.
Op vrijdag 25 november 2016 22:44 schreef Treehut362 het volgende:quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Degene die mij ter wereld bracht kwam ik nog tegen op mn moeders begrafenis...
quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:36 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
het is echt ongelofelijk
de dikken gaan het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |