Succes.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:10 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Om half 12 intake-gesprek.
succesquote:Op donderdag 24 november 2016 08:10 schreef tong80 het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gegaan is.quote:Op donderdag 24 november 2016 08:10 schreef tong80 het volgende:
spannendquote:Op donderdag 24 november 2016 13:22 schreef tong80 het volgende:
Een uur geluld. Ging goed. Eerdaags vervolg
Het blijven natuurlijk wel hele ingrijpende kuren die ze ondergaat.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:27 schreef Againzender het volgende:
Update uit huize AZ. Vrouw is zwakjes en wat depri na de kuur van deze week.
Mooi om te zien wat een community Ingress is. Na een oproep van mij ging iedereen het portal bij het ziekenhuis waar ze chemo heeft upgraden zodat ze wat te doen had daarbinen.
Morgen voelt ze zich weer beter normaal gesproken.
dat is een mooi gebaar!quote:Op donderdag 24 november 2016 16:27 schreef Againzender het volgende:
Mooi om te zien wat een community Ingress is. Na een oproep van mij ging iedereen het portal bij het ziekenhuis waar ze chemo heeft upgraden zodat ze wat te doen had daarbinen.
Zo jammer.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef borisz het volgende:
Ole? Deegroller klaar?Voor user #7889
quote:Op donderdag 24 november 2016 22:53 schreef borisz het volgende:
Ole? Deegroller klaar?Voor user #7889
Niet te bevatten wat jullie doormaken. Zo knap. En verdomde moeilijk.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:27 schreef Againzender het volgende:
Sterkte ! Hoop dat het inmiddels beter gaatquote:Op donderdag 24 november 2016 16:27 schreef Againzender het volgende:
mogguh!quote:
wel beter dan gisteren, en zeker beter dan donderdag. Maar nog niet zo ver als ze was na de vorige kuur op dit moment.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Sterkte ! Hoop dat het inmiddels beter gaat
wel fijn dat ze nog bezig kan zijn met de jongens. Hopen dat het snel beter gaat!quote:Op zaterdag 26 november 2016 15:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
wel beter dan gisteren, en zeker beter dan donderdag. Maar nog niet zo ver als ze was na de vorige kuur op dit moment.
Ze is druk bezig geweest om Axel en Marc te helpen met surprises maken, plantjes verpotten, dat soort spul. Op zich wel goed dus.
Toch weer elke keer een aanslag, zo'n kuur. Maar ze herstelt dus gelukkig weer een beetje ervan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 15:18 schreef Againzender het volgende:
wel beter dan gisteren, en zeker beter dan donderdag. Maar nog niet zo ver als ze was na de vorige kuur op dit moment.
Ze is druk bezig geweest om Axel en Marc te helpen met surprises maken, plantjes verpotten, dat soort spul. Op zich wel goed dus.
Hij kan het!quote:Op zondag 27 november 2016 22:34 schreef borisz het volgende:
Nou de strafbank blijft hopelijk weer leeg.
Sterkte!quote:Op zondag 27 november 2016 22:39 schreef Ole het volgende:
Ga zo slapen. Morgenochtend geopereerd. Niets ernstigs maar toch pittig en ben wel nerveus.
Gooi er even een slaappilletje in...![]()
gaat lukken! Nog even iets eten voor 12 uurquote:
Hou je taai!quote:Op zondag 27 november 2016 22:39 schreef Ole het volgende:
Ga zo slapen. Morgenochtend geopereerd. Niets ernstigs maar toch pittig en ben wel nerveus.
Gooi er even een slaappilletje in...![]()
Dat is wel handig zo'n privé zuster!quote:Op zondag 27 november 2016 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hou je taai!
Mijn eigen zuster heeft vandaag de hechtingen van mijn operatietje van bijna 2 weken geleden eruit gehaald.
quote:Op maandag 28 november 2016 07:42 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Zo richting ziekenhuis. Duimen jullie????
En? Al ontwaakt uit de narcose?quote:
terug op de kamer. Alles goed verlopen. Wel aan de morfine dus ga zo lekker slapenquote:
Slaapze meske. Tot later.quote:Op maandag 28 november 2016 13:32 schreef Ole het volgende:
[..]
terug op de kamer. Alles goed verlopen. Wel aan de morfine dus ga zo lekker slapen
Ha ha haquote:Op dinsdag 29 november 2016 07:20 schreef Ole het volgende:
Vroeg wakker al. Alles gaat prima hier. Zoo eerste babymaaltijd.
Precies afgemeten zeker ?quote:
jaquote:
na het 'avondeten'quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:14 schreef tong80 het volgende:
Da's minder. Hopen dat je snel naar huis kunt.
3/4e beker vla?quote:
Het is geen AH-junk.quote:
dank! Het gaat heel goed dus mag om 7 uur naar huisquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:41 schreef Ole het volgende:
Het gaat heel goed dus mag om 7 uur naar huis
Heb jij intussen n.a.v. jouw intake al wat naders gehoord van de kliniek?quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:54 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooi stelletje lappenmanden in dit topic.
Komt goed Paul. DM of PM mequote:Op dinsdag 29 november 2016 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb jij intussen n.a.v. jouw intake al wat naders gehoord van de kliniek?
Mooi zo. Nu verder aansterken.quote:
over opheffing Arnhem?quote:Op woensdag 30 november 2016 09:06 schreef borisz het volgende:
Naar de stembus vandaag! Nou ja In Rotterdam en Arnhem.
quote:
quote:
als ze er gewoon geen bouwen, lijkt me een beter ideequote:Op woensdag 30 november 2016 10:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Of er 250 tot 350 woningen gebouwd mogen worden in het uiterwaardengebied Stadsblokken-Meinerswijk. http://www.gelderlander.n(...)nlijk-over-1.6680437
Gewoon een dikke hoge muur om Arnhem heen bouwen zodat er niemand meer in en uit kanquote:Op woensdag 30 november 2016 10:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ze er gewoon geen bouwen, lijkt me een beter idee
twitter:Telstar1963NV twitterde op donderdag 01-12-2016 om 10:23:14Wijsheid komt met de jaren. Wij zijn klaar voor je komst! @rafvdvaart @HeldenMagazine https://t.co/MOnNilO6OA reageer retweet
Telstar is klaar voor komst Van der Vaartquote:Op donderdag 1 december 2016 10:31 schreef borisz het volgende:
twitter:Telstar1963NV twitterde op donderdag 01-12-2016 om 10:23:14Wijsheid komt met de jaren. Wij zijn klaar voor je komst! @rafvdvaart @HeldenMagazine https://t.co/MOnNilO6OA reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh! Deutsch ! Daar komt zeker eentje van in mijn lijst!quote:Op donderdag 1 december 2016 15:51 schreef rubbereend het volgende:
nou ik heb me ook aan een Top2000 lijstje gewaagd: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
quote:
Dof - Codo, heeft mijn zus het singletje nog vanquote:Op donderdag 1 december 2016 15:51 schreef rubbereend het volgende:
nou ik heb me ook aan een Top2000 lijstje gewaagd: https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
dank u, meer Duitstalige muziek in de lijst graagquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dof - Codo, heeft mijn zus het singletje nog van
Leuke lijst
Nou vooruit een beetje geholpenquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank u, meer Duitstalige muziek in de lijst graag
Ze zijn m'n CV-ketel aan het vervangen. Er komt nu iets anders dan de wijnluchtkegel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doet de stroom het nog, zag dat ze weer aan het oefenen waren met helikopters rond Zaltbommel
O jee, als dat maar goed gaat!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zijn m'n CV-ketel aan het vervangen. Er komt nu iets anders dan de wijnluchtkegel.
leuk lijstjequote:Op vrijdag 2 december 2016 16:13 schreef Ole het volgende:
lijstjehttps://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Had De Dijk er nog in willen zetten..quote:
Ramsesquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:13 schreef Ole het volgende:
lijstjehttps://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Tong is wel erg stil...quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben ze in Bommel nog stroom en warm water?
kerstmuziekquote:
Het is gelukt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben ze in Bommel nog stroom en warm water?
Even een middagdutje van een paar uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |