Ze doet me een beetje aan Billy (Billie?) denken: bijna altijd rustig, en zit er zelden echt naast. En vrijwel altijd goede smaken, en verrassende gerechtenquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:22 schreef franklop het volgende:
Elena heeft zich echt opeens opgewerkt naar een serieuze kanshebber de afgelopen paar weken.
Klopt wel inderdaad. Ben wel benieuwd hoevaak ze zich veilig heeft moeten koken, volgens mij in begin een aaantal keer, maar daarna heel weinig.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:06 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Ze doet me een beetje aan Billy (Billie?) denken: bijna altijd rustig, en zit er zelden echt naast. En vrijwel altijd goede smaken, en verrassende gerechten
Ik dacht overigens ook dat Harry er uit moest. Gave top 3!
denk ik ook, hij is gewoon consistent goedquote:Op donderdag 24 november 2016 18:55 schreef franklop het volgende:
Matt lijkt wel zeker qua zekerheidje
ze zijn sowieso niet echt enthousiastquote:Op donderdag 24 november 2016 19:11 schreef franklop het volgende:
Ze moeten het gerecht van Harry wel beoordelen zonder die saus natuurlijk..
Net als 'me on a plate'quote:Op donderdag 24 november 2016 19:18 schreef Gunner het volgende:
Elke keer dat 'Hero of the dish' is wel om gek van te worden
Staat me iets van bij dat vorig jaar de finale over 2 afleveringen was? Hoop het niet, maar ik vlak de kans ook niet uit...quote:Op donderdag 24 november 2016 19:32 schreef franklop het volgende:
Maar de finale dus in een uur gepropt morgen... Volgens mij trekken ze er in AUS zelf 2 uur voor uit..
dat bedoelde ik met 2 uurquote:Op donderdag 24 november 2016 23:47 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Staat me iets van bij dat vorig jaar de finale over 2 afleveringen was? Hoop het niet, maar ik vlak de kans ook niet uit...
Ze zijn net pas begonnenquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:49 schreef Nizno het volgende:
Iets te laat door het ophalen van een klein doosje bij een PostNL punt... Maar benner
ik zag het, scheelt weerquote:
SPOILER: klein doosjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
en een dekbedquote:
klopt en dan vol gooien met van die luchtzakjes.... ja duh pak dan een kleiner doosje scheelt je vulmateriaal.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:54 schreef computergirl het volgende:
Ergste vind ik altijd als ze enorme doos versturen voor iets relatiefs kleins
Alleen gaat dat niet bij elk bedrijf. Vaak hebben ze gewoon standaard dozen, en als het product net niet past pakken ze liever een iets grotere dan het erin proppenquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt en dan vol gooien met van die luchtzakjes.... ja duh pak dan een kleiner doosje scheelt je vulmateriaal.
zag ik net tijdens de reclame niet dat de jeugd van USA maandag begon? gaan ze dus afraffelen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:56 schreef computergirl het volgende:
18:56 en voorgerecht is nog niet opgedient, zouden ze maandag nog even doorgaan?
Ja zonde is datquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
zag ik net tijdens de reclame niet dat de jeugd van USA maandag begon? gaan ze dus afraffelen.
ik heb een keer een micro SD kaartje gekregen in een zo'n doos waar 5 van die A4papier pakken in komen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Alleen gaat dat niet bij elk bedrijf. Vaak hebben ze gewoon standaard dozen, en als het product net niet past pakken ze liever een iets grotere dan het erin proppen
Dat betekende dat ze dus geen kleinere dozen hadden. Vaak hebben zij ook afspraken met vervoerders dat ze betalen per doos. Dus dan maakt de grootte ook niet uit.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een keer een micro SD kaartje gekregen in een zo'n doos waar 5 van die A4papier pakken in komen.
ja en dan heb ik al dat plastic afval van al die luchtzakjes. Een betere wereld begint bij jezelf. Een microSD kaartje past in een bubbelenvelop die gewoon in de brievenbus kan. Kunnen ze flink op besparen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 18:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat betekende dat ze dus geen kleinere dozen hadden. Vaak hebben zij ook afspraken met vervoerders dat ze betalen per doos. Dus dan maakt de grootte ook niet uit.
Maar koken kan hij welquote:
ik had de hoop dat ze de reclame over zouden slaan......quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:07 schreef franklop het volgende:
Hopelijk slaan ze die bloemenmuts over
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:07 schreef franklop het volgende:
Hopelijk slaan ze die bloemenmuts over
kan toch niet anders? Of utopia gaat niet door, want 19:19 en hoofdgerecht nog niet afquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:18 schreef Nizno het volgende:
tvgids op horizon.tv meldt dat er maandag nog 1 aflevering aus komt
Yup moet wel. Vaak een soort pressuretest toetje, waar ze iemands toetje moeten namaken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Dit moet maandag haast wel doorgaan. Ik had ergens al opgevangen dat ze weer een of ander spectaculair dessert moeten namaken. Dat gaat nooit passen in die paar minuten.
dan onderschat je SBSquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
Dit moet maandag haast wel doorgaan. Ik had ergens al opgevangen dat ze weer een of ander spectaculair dessert moeten namaken. Dat gaat nooit passen in die paar minuten.
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:23 schreef WheeleE het volgende:
Wat zat er vorige jaren in de finale? Alleen maar opdrachten toch? Geen vrije keuze.
zijn ook lekker, vanavond nog een roze met rode saus gehadquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:26 schreef franklop het volgende:
Het kan vanavond alleen klaar zijn als ze mona-toetjes gaan serveren.
dan moet wel om het spannend te houden iddquote:
maandagquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:30 schreef wdn het volgende:
Dit gaat SBS in 1 minuut afraggen?
Of ze zenden het gewoon NIET uit?![]()
Stikstof. Altijd spectaculair en lastig.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:31 schreef WheeleE het volgende:
Dat wordt ongetwijfeld een of ander onmogelijk dessert
Misschien iets als die geblazen suikerbellen van vorig jaar?
Dat de finale over 2 afleveringen werd uitgesmeerd (ook vorig jaar in NL) dat bedoelde ik. Nou ja, ik weet toch al een paar maand wie er wintquote:
quote:
voor 1 dag MC?quote:
Jaaaaaaaquote:
gelukkig maarquote:
een vogelnessie met een eitje.........quote:Op maandag 28 november 2016 18:36 schreef Karina het volgende:
Huh is dat een toetje? Het lijkt iets met bamie. Wel klein inderdaad
hier ben ik het wel mee eens. Ik zou de choco schalen sowieso niet etenquote:Op maandag 28 november 2016 18:39 schreef Karina het volgende:
Als toetje ziet het er helemaal niet lekker uit eigenlijk. Omdat het naar mijn smaak TE veel op ei lijkt
Qua uiterlijk dan.
Eigenlijk is het een soort kindersurprisequote:Op maandag 28 november 2016 18:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier ben ik het wel mee eens. Ik zou de choco schalen sowieso niet eten
hahahahaha hoewel nee kindersjoko is lekker DIKquote:Op maandag 28 november 2016 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een soort kindersuprise
De mandarijnen van de AH zijn vies. Ik koop ze niet meer, altijd oud en droog.quote:Op maandag 28 november 2016 18:41 schreef Nizno het volgende:
een beetje laat om te zingen voor mandarijntjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 november 2016 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
De mandarijnen van de AH zijn vies. Ik koop ze niet meer, altijd oud en droog.blij dat je de voorzet zelf inkopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haal ze eigenlijk altijd op de markt. Eerst ff proeven en dan zonder pit niet te zoet maar ook niet zuur.
en idd niet droog!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
[..]
De mandarijnen van de AH zijn vies. Ik koop ze niet meer, altijd oud en droog.Had ze eerst daar en best lekker, vorige week van de dirk gehaald en na paar dagen al beschimmeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
[..]
De mandarijnen van de AH zijn vies. Ik koop ze niet meer, altijd oud en droog.een keer per jaar hebben ze een paar weken lekkere : Satsuma's. Dan eet ik me ongansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop ze helemaal niet meer. De minneolas zijn trouwens wel altijd lekker sappig bij de AH, die kun je gerust kopen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat je de voorzet zelf inkopt.
Ik haal ze eigenlijk altijd op de markt. Eerst ff proeven en dan zonder pit niet te zoet maar ook niet zuur.
en idd niet droog!!
ik koop niet zonder proeven en daar doen ze nogal moeilijk oer in de supermarkt dus dan op de markt of bij de groenteboer. Ook lekker goedkoopquote:Op maandag 28 november 2016 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop ze helemaal niet meer. De minneolas zijn trouwens wel altijd lekker sappig bij de AH, die kun je gerust kopen.
Die ken ik niet. Zal er eens op letten.quote:Op maandag 28 november 2016 18:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
een keer per jaar hebben ze een paar weken lekkere : Satsuma's. Dan eet ik me ongans
Nou bij de groentenboer hier zijn ze denk ik twee keer zo duurquote:Op maandag 28 november 2016 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik koop niet zonder proeven en daar doen ze nogal moeilijk oer in de supermarkt dus dan op de markt of bij de groenteboer. Ook lekker goedkoop
Wij hebben weekmarkt op woensdag en ik werk dan, dus kan ze daar nooit halen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik koop niet zonder proeven en daar doen ze nogal moeilijk oer in de supermarkt dus dan op de markt of bij de groenteboer. Ook lekker goedkoop
ja nee bij zo'n groenteman haal ik ook niets. kom op zeg ik wil geen gemak bij een groenteboer. gewoon goed en robuustquote:Op maandag 28 november 2016 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou bij de groentenboer hier zijn ze denk ik twee keer zo duurMaar dat is zo een hipstergroenteman die ook voorgesneden groente heeft e.d.
in deventer (waar ik nog wel eens op de koffie ga) hebben ze op zaterdag markt en hier op vrijdag. Vrijdags ben ik nog wel eens vroeg vrijquote:Op maandag 28 november 2016 18:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Wij hebben weekmarkt op woensdag en ik werk dan, dus kan ze daar nooit halen.
Op andere doordeweekse dagen kan ik ook niet overigens
Arme jij!quote:Op maandag 28 november 2016 18:48 schreef Nizno het volgende:
oke het staat nu echt vast na 100+ keer niesen hoesten en waterige ogen... Ik ben verkouden.
ja er was een lieve collega afgelopen week die vond dat ze stoer was door gewoon te blijven werken ondanks het niezen hoesten en blaffen.....quote:
Het is leuk en aardig, maar kans is inderdaad groot dat je dan de rest aansteekt...quote:Op maandag 28 november 2016 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja er was een lieve collega afgelopen week die vond dat ze stoer was door gewoon te blijven werken ondanks het niezen hoesten en blaffen.....
Niet fahrenheit? Is 65 graden.quote:
als de strot morgen niet te dicht zit ga ik gewoon de rest van de collega's ook aansteken. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 28 november 2016 18:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is leuk en aardig, maar kans is inderdaad groot dat je dan de rest aansteekt...
Zelf deed ik dat ook te vaak.. wel afgeleerd.
dat werd er niet bij gezegd of geondertiteld.quote:
Kloptquote:Op maandag 28 november 2016 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk het niet ze gebruiken ook kilo en kilometer e.d.
Nee eigenlijk niet. Het is meer scheikunde vermengd met boetseren of zo.quote:Op maandag 28 november 2016 18:56 schreef franklop het volgende:
Dit heeft toch weinig meer met koken te maken..
Ja daarom. Had liever een mooi hoofdgerecht of iets gezien.quote:Op maandag 28 november 2016 18:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Het is meer scheikunde vermengd met boetseren of zo.
Nee Elisequote:Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
Gek dat dit mis gaat; ze maken altijd panna cotta.
dat was alleen de vulling toch?quote:Op maandag 28 november 2016 19:08 schreef Karina het volgende:
Zij zou toch de helft maken? Ik zie nog geen verschil met de hoeveelheid die Matt heeft.
het tweede. je kan het ei niet kleiner maken dan moet ze ook andere vorm hebben. ze gaat gewoon er minder in doen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet het ei toch ook kleiner zijn? Of ben ik nou gek
Ah ok dan is het ei niet helemaal gevuld dus. Blijft er ruimte over. Ik zat te denken aan kleinere eiervormpjesquote:Op maandag 28 november 2016 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
het tweede. je kan het ei niet kleiner maken dan moet ze ook andere vorm hebben. ze gaat gewoon er minder in doen.
ze moet alleen om denken dat ze niet gaat compenseren met andere vulling meer te maken want dan gaat dat overheersen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok dan is het ei niet helemaal gevuld dus. Blijft er ruimte over. Ik zat te denken aan kleinere eiervormpjesmaar die zijn er natuurlijk helemaal niet.
Kan ook zijn dat ze sowieso al extra moest maken natuurlijk, dus dat het verschil uiteindelijk wel meevalt.quote:Op maandag 28 november 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok dan is het ei niet helemaal gevuld dus. Blijft er ruimte over. Ik zat te denken aan kleinere eiervormpjesmaar die zijn er natuurlijk helemaal niet.
vergeet niet dat haar smaak anders zal zijn omdat ze minder van dat ene hadquote:
ik ookquote:Op maandag 28 november 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het maar een stom gerecht.
Als finale gerecht zeker. Veels te over de top.quote:Op maandag 28 november 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk vind ik het maar een stom gerecht.
ik benner bang veurquote:Op maandag 28 november 2016 19:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Als finale gerecht zeker. Veels te over de top.
Overigens zouden beide het wel verdienen natuurlijk om te winnen.
Gezien de jurering zal Elena bij elk jurylid 1 punt meer krijgen en winnen.
zeg dat ff voor hij in beeld komt dan kunnen wij het ook zienquote:
naast Shannonquote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg dat ff voor hij in beeld komt dan kunnen wij het ook zien
ow tuulk karina zag t wel
ik had gemist wie van de 2 NL familie had dus ik ben vooralsnog niet gespoiled door de opmerking dat WA en Max er gegeten hebbenquote:Op maandag 28 november 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
Toen iemand zei dat de winnaar van MC had gekookt voor Willem Alexander en later weer voorbij kwam dat Elena Nederlandse familie heeft, wist ik eigenlijk wel dat Elena zou winnen..
Toen vermoedde ik het ook inderdaad. Vind het wel zielig dat de nummer twee altijd helemaal niks wintquote:Op maandag 28 november 2016 19:29 schreef franklop het volgende:
Toen iemand zei dat de winnaar van MC had gekookt voor Willem Alexander en later weer voorbij kwam dat Elena Nederlandse familie heeft, wist ik eigenlijk wel dat Elena zou winnen..
die krijgt heuswel een andere uitdaging in een restaurant bij iemand.quote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen vermoedde ik het ook inderdaad. Vind het wel zielig dat de nummer twee altijd helemaal niks wint
Naja ik wist het geeneens meer, tot we er in een latere uitdaging aan werden herinnert. Maar wel ook verdiende winnaar hoor. In tweede helft van competitie echt zichzelf omhoog gekookt.quote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen vermoedde ik het ook inderdaad. Vind het wel zielig dat de nummer twee altijd helemaal niks wint
Jawel maar geef hem dan 10K of zoquote:Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die krijgt heuswel een andere uitdaging in een restaurant bij iemand.
ja maar ja maar ja maar dat is niet het spelletjequote:
snik.... die TS.....quote:Op maandag 28 november 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
Morgen gewoon hier verder
TV / Masterchef junior USA #3 SBS6-18:30 uur PaChaniekos!
Weet ik wel, is ook bij elke versie en elke keer denk ik het ook. Ben wel benieuwd wat Matt nu doet.quote:Op maandag 28 november 2016 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar dat is niet het spelletje
koekel is je vriendquote:Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik wel, is ook bij elke versie en elke keer denk ik het ook. Ben wel benieuwd wat Matt nu doet.
weekniequote:
Matt was named runner-up of “MasterChef Australia” 2016 and took home $40,000 cash prizequote:Op maandag 28 november 2016 19:36 schreef Karina het volgende:
Matt en Trent
http://www.ibtimes.com.au(...)-cook-their-culinary
quote:Op maandag 28 november 2016 19:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Matt was named runner-up of “MasterChef Australia” 2016 and took home $40,000 cash prize
quote:Winner Announced - Elena Duggan won the title of Masterchef 2016, the grand prize of $250,000 and a monthly column in the magazine Delicious while Matt Sinclair, as runner-up, received $40,000. Harry Foster, who finished in third-place, also received a cash prize of $10,000.
Dankje. Mijn internet is supertraag en ik kon er niet helemaal doorheen scrollen. Gek dat ze dat nooit noemen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Matt was named runner-up of “MasterChef Australia” 2016 and took home $40,000 cash prize
week nie ik zie vanzelf het MC AUS topic omhoog geschopt worden en dan kijk ik wel meequote:Op maandag 28 november 2016 19:43 schreef franklop het volgende:
Nog 3/4e jaar wachten
Althans, is seizoen 9 al aangekondigd?
http://www.tvtonight.com.(...)-australia-2017.htmlquote:Op maandag 28 november 2016 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
week nie ik zie vanzelf het MC AUS topic omhoog geschopt worden en dan kijk ik wel mee
Ik denk dat als ze het kook-wat-je-wilt principe van de 1e twee rondes hadden aangehouden, hij had gewonnen. Met zo'n bijna onmogelijke opdracht kan het kleinste foutje je opbreken. Jammer dat het eindelijk nog voor de jurering al wel duidelijk was dat ie t iet ging redden.quote:
Ik denk dat het altijd zo is maar dat ze het om een of andere vage reden nooit noemen. Als ik bij seizoen 2015 kijk lees ik ook dit:quote:Op maandag 28 november 2016 20:16 schreef Inbox4me het volgende:
Wel tof dat nr 2 en 3 ook nog wat wint, wist ik nooit. Was dat altijd al zo?
Bronquote:Meanwhile, Georgia took home $20,000 for second place.
Jessica, who was eliminated in Sunday night's semi-final, was stunned to learn she won a $10,000 third place cash prize as well.
En dan een beetje kijken hoe blagen van 10 beter kunnen koken dan ikzelfquote:Op maandag 28 november 2016 19:31 schreef Karina het volgende:
Morgen gewoon hier verder
TV / Masterchef junior USA #3 SBS6-18:30 uur PaChaniekos!
Ah check. Wel beter zo, was altijd in de veronderstelling dat alleen de nr 1 wat wonquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd zo is maar dat ze het om een of andere vage reden nooit noemen. Als ik bij seizoen 2015 kijk lees ik ook dit:
[..]
Bron
Dat doen ze wel! Alleen wordt er altijd geknipt in de afleveringen die in Nederland op tv komen. De afleveringen hier op tv zijn korter dan in Australië.quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het altijd zo is maar dat ze het om een of andere vage reden nooit noemen. Als ik bij seizoen 2015 kijk lees ik ook dit:
[..]
Bron
quote:Op zaterdag 24 december 2016 18:40 schreef Elvi het volgende:
Vanaf dinsdag is er Masterchef Australië Allstarsgewoon op sbs 6. Wie gaat t nog meer volgen en moet er een apart topic voor komen?
Ja klopt, uit 2012. Maar ik heb m niet gezien en ik kijk graag de Australische versiequote:Op zaterdag 24 december 2016 18:45 schreef franklop het volgende:
Een oud seizoen ofzo? Meen dat ze dat 1 keer hebben gedaan
Ik ook deels. Al heb ik de winnaar alleen onthouden.quote:
Ja eerlijk gezegd kon t me niet meer boeienquote:
Kijk ook nu voor het eerst sinds lange tijd weer hahaquote:Op woensdag 11 januari 2017 18:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja eerlijk gezegd kon t me niet meer boeienik had mooiere gerechten verwacht
heel soms pik ik nog een stukje mee.
serieus? In het Engels ook mag ik hopen?quote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Grote schop omhoog, na deze serie krijgen we Masterchef Asia
aan voorstukje te zien welquote:Op maandag 16 januari 2017 19:15 schreef franklop het volgende:
[..]
serieus? In het Engels ook mag ik hopen?
En het eerste wat ik denk is "zouden ze ook iets anders kunnen maken dan alleen Aziatische gerechten"quote:Op maandag 16 januari 2017 18:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Grote schop omhoog, na deze serie krijgen we Masterchef Asia
geen idee nogquote:Op maandag 16 januari 2017 19:32 schreef WheeleE het volgende:
Wordt dat het eerste seizoen van Asia? Is het wat?
Zie ik ook staanquote:Op woensdag 18 januari 2017 18:42 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Huh, zag nu weer aankondiging van masterchef Canada vanaf as maandag.
hahahaha ik ben ook trots op jou dat het je gelukt is.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
neuh klein telefoonscherm ik ben trots dat dat linkje lukte
Dankjequote:Op maandag 23 januari 2017 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahaha ik ben ook trots op jou dat het je gelukt is.
die kans is aanwezig, ik heb ziggo dus zou het op kunnen nemen maar heb besloten dat ik echt alleen nog de MC AUS ga kijken.quote:Op maandag 23 januari 2017 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dankje
Misschien is het wel terug te kijken trouwens.
Op Net 5? Is MC 2014quote:
oke duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |