Je bent zelf typisch.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Sportvraag nekt de vrouwelijke kandidaat. Typisch.
Nee dan staat ze achter de bar bij de plaatselijke voetbalclub.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Staat die vrouw ook tijdens kantooruren gewoon achter die bar daar?
Schrik niet, ze is cabaretierequote:Op donderdag 1 december 2016 20:18 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Zou ze dan ook veel zingen? Wat verschrikkelijk die stem, helemaal in het Frans en Engelsquote:Op donderdag 1 december 2016 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet zo snel weten
Dat vraag ik me ook wel eens af ja. En vrijwel direct daarna realiseer ik me dat ik daar eigenlijk helemaal niet aan wil denkenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:03 schreef danos het volgende:
[..]
Zou ze dan ook veel zingen? Wat verschrikkelijk die stem, helemaal in het Frans en Engels
Misschien komt het omdat de kandidaten vorige week van een heel hoog niveau waren maargoedquote:
Vond de vragen vorige week niet supermoeilijk. Zelfs in de finale viel het wel mee.quote:Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat de kandidaten vorige week van een heel hoog niveau waren maargoed
Mwa, zaten toch ook best pittige vragen bij die ze vaak wel goed haddenquote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vond de vragen vorige week niet supermoeilijk. Zelfs in de finale viel het wel mee.
Beter: nooit vertrouwen op een vrouwquote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfde![]()
Als cyanide. Toch voor eerste ingeving gaan.
Ja dat is meestal het beste ideequote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zelfde![]()
Als cyanide. Toch voor eerste ingeving gaan.
Nee zou ik niet doen inderdaadquote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter: nooit vertrouwen op een vrouw
blackout gok ikquote:Op maandag 5 december 2016 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Kabinet balkenende en dan het cda fout hebben
die was viesmadquote:
Stop! Politiequote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gaan we nu kijken?
(geen vi)
Zit er eens een keer een mooi jong meisje voor zn neus, krijg je ditquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Die "nog heel even snel, ahhh jah" kwam er net wat gek uit
Had ik gisterenavond ook met je moeder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Die doet weinig meer snelquote:Op dinsdag 6 december 2016 20:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Had ik gisterenavond ook met je moeder.
Categorie geloof en bijgeloof.quote:
En aan het einde zei hij iets over dat hij blij was dat hij nog mocht komen, met drie vrouwen als kandidaten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |