De wereld raakt steeds meer in de handen van krankzinnigen.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Trumputin Alliance gaat de linksmenschen slopen
Hij kan beter voorlopig ook niet in een cabrio gaan zitten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Amerikanen hebben wel allemaal wapens, Trump kan nooit te gek gaan doen want dan unleasht hij een staatsgreep.
De kiesmannen kunnen nog iets geks doen.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:17 schreef DrDentz het volgende:
Toch is het nu iets te laat voor linkse propaganda, Trump zit gebakken de komende 4 jaar.
Er staat wel een politicus terecht voor een vraag die hij stelt.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:19 schreef richolio het volgende:
Nederland weer bovenaan in een lijstje.Welvaart
En terecht.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er staat wel een politicus terecht voor een vraag die hij stelt.
jquote:
Deze mensen hebben allemaal een lintje gekregen van Obemma.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef NoCigar het volgende:
Ik lette even niet komen snap het onderwerp niet. Flauwe grappen van 'Bama?
Ah, dank je.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze mensen hebben allemaal een lintje gekregen van Obemma.
Al Bundy?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me opeens af wie er een lintje van Trump gaan krijgen. Clint Eastwood sws.
George Zimmerman.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik vraag me opeens af wie er een lintje van Trump gaan krijgen. Clint Eastwood sws.
er is geen grotere held dan Al Bundyquote:Op woensdag 23 november 2016 19:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De normale doorsnee Amerikaanse loser.
Harry Mensquote:Op woensdag 23 november 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
van wat ik gehoord heb (niet gelezen) was dat dat bejaardenboek ook best leuk was.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:29 schreef DrDentz het volgende:
Die oudjes moeten toch voor Hugo zijn.
Je hebt geen idee.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:30 schreef Tagliano het volgende:
Dus Jan Slagter roept even dat we op Borst moeten stemmen en dan zit hij daar zomaar.
Het was eigenlijk een kleine persiflage op een eerder geplaatste tweet hier maargoedquote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee.
Jelle Brandt Corstius is erger. Ons kent ons.
wat was dat dat was. het typt.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
van wat ik gehoord heb (niet gelezen) was dat dat bejaardenboek ook best leuk was.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Wie zou Paulien Cornelisse doen? Ik niet, en zij mij ook niet.
Alleen de tafeldame zou ik doenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Du Ireen de Grüten.quote:
Ze mag m'n zaad slikken.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Die is Belgisch geloof ikquote:Op woensdag 23 november 2016 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat meisje naast Borst ziet er ook wel leuk uit toch?
Ik kan me bij Pauw wel een paar topoudjes herinnerenquote:
Da's iets anders dan doenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja kan ze vast lekker patat bakken
Doe maar.quote:
En bij Geer en Goor.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me bij Pauw wel een paar topoudjes herinneren
Die filmpjes met Obama waren i.p.v. TVDD geloof ik.quote:
echt iemand die zichzelf geweldig vindt en graag hoortquote:Op woensdag 23 november 2016 19:31 schreef DrDentz het volgende:
Haar humor overstijgt klas 3 Nederlands nieteens :/quote:Op woensdag 23 november 2016 19:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
echt iemand die zichzelf geweldig vindt en graag hoort
Nooit geslaagd als conferentier. Zelfs de zus achter de piano lachte niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haar humor overstijgt klas 3 Nederlands nieteens :/
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:37 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk dit. Hoe ze over de cavia praat. Ze is zo leuk.![]()
Nico is ook zo'n held.
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:37 schreef tong80 het volgende:
Nico is ook zo'n held.
Bezoek een orgie met een gescheiden Peper en Zout-stel.quote:
Sarcasme neem ik aan.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:37 schreef tong80 het volgende:
Nico is ook zo'n held.
psies. En ze lacht om haar eigen 'grappen'quote:Op woensdag 23 november 2016 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zelfs mij?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Als ik lam ben vind ik ook heel veel grappig
Ha ha ha. Heerlijk dit. Ze was briljant net.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eerder de maagd Maria.quote:
15 jaar geleden op FOK! Nog met hem gediscussiëerd. Over 10 jaar zit ik in het Pino-pak.quote:
De mensen kruipen 2 januari nog over de grond van het lachenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Dat zal me een oudejaarsconference worden, ik kijk er nu al naar uit
Nee. De gruwelijke, eerbare waarheid.quote:
Ik neem een handje valium en ga vanaf 31 december 24 uur slapenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Dat zal me een oudejaarsconference worden, ik kijk er nu al naar uit
Paul Verhoeven heeft nog steeds spijt dat ie het scenario van Silence of the lambs afwees.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Als ik lam ben vind ik ook heel veel grappig
afgelikte botherham van 41 jaar oudquote:Op woensdag 23 november 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Woww is dit de chick van Michel van Egmond?
7.5 ton verdiend met boekje Gijp natuurlijk. wotquote:Op woensdag 23 november 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Sylvana. Die heeft echter geen tijd momenteel. Die hangt in één of andere hoek de slachtoffer uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:40 schreef schoolstudent het volgende:
Zijn er nou lelijkere tafeldames dan die vrouw die met Lubagger samen werkt?
Aan zee gescheiden.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
En 4chan.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Moet ook wel na die oproep van Johan in VI
Sylvana is een mooie vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sylvana. Die heeft echter geen tijd momenteel. Die hangt in één of andere hoek de slachtoffer uit.
Ik ken zo'n Amerikaanse tienkamper.quote:
scharen scharen wiede wiede wagenquote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef superniger het volgende:
Fantaseren jullie ook over Claudia en Paulien?
not reallyquote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef superniger het volgende:
Je hebt geen idee volgens mij. Hoest met je borsten ? Al over de verkoudheid heen ?quote:
Ze hebben nog een lul nodigquote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
komt een conducteur de prijs overhandigen?
quote:
Soms heb je situaties waar het genant is om een boner te krijgen, dan is het een prima remedie om over Claudia en Paulien te fantaseren.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef superniger het volgende:
Jules Deelder zou zeggen; 'Ze heeft een goed hart, Gebraden op haar rug.'quote:
Heb er dia's van gezien.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef superniger het volgende:
Die is er geknipt voor.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
komt een conducteur de prijs overhandigen?
Dit zijn de ouders van de babyboomers nog.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:50 schreef Evertjan het volgende:
DIE KUT BABYBOOMERS PAKKEN ALLES AF!!!!!!
Niet kutte eikel.quote:
OP NAAR HET MET HET MES OP TAFEL TOPICquote:Op woensdag 23 november 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
Gauw naar Met het mes op tafel jongens
Die moet ook lachen om De Lama'squote:Op woensdag 23 november 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM zou hier keihard om lachen.
GGMM is twaalfquote:Op woensdag 23 november 2016 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM zou hier keihard om lachen.
Een BF'er die op mij reageertquote:Op woensdag 23 november 2016 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sylvana. Die heeft echter geen tijd momenteel. Die hangt in één of andere hoek de slachtoffer uit.
Ha ha ha. Wat is een BFer ? Ik wil wel vaker op je reageren. Het lijkt me dat je deugt.quote:Op woensdag 23 november 2016 20:17 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Een BF'er die op mij reageert
Ha ha ha. Heerlijkquote:Op woensdag 23 november 2016 20:31 schreef schoolstudent het volgende:
Bekende Fok!ker. Net verzonnen.![]()
Ik bedacht me net wel dat ze waarschijnlijk vaker bij Pauw te zien is maar toch:
[ afbeelding ]
Het zegt ook helemaal niets over wel/geen racisme.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:19 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben ook met een hoge cito score toch naar de mavo gestuurd... heeft me niets minder gemaakt..
Heeft me er ook niet van weerhouden om universiteit te doen trouwens.
quote:
Daar denkt elke mof anders over.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe lang een club bestaat, het gaat toch om het voetbal dat ze laten zien, of ben ik nu een beetje aan het zwammen?
Ik vind het een beetje hypocriet, alsof het geld bij andere clubs geen rol speelt.quote:
Ik heb even goed geluisterd, maar heb geen buren horen lachen.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:37 schreef Martinello het volgende:
Is er iemand die dit wèl leuk vind?
Beau van Erven Dorensquote:Live vanuit Amsterdam.Presentatie:
Matthijs van Nieuwkerk.Tafelheer:
Marc-Marie Huijbregts.
* Elke laatste vrijdag van de maand een
terugblik op de mediagebeurtenissen
van die maand.We bespreken de meest
opvallende momenten op tv.Te gast
Beau van Erven Dorens,Paul Witteman,
Ester Gould en Sarah Sylbing.
* Muziek is er van de huisband Sue The
Night.
De meest geflopte presentator van Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Kinderen misbruiken om je politieke doelen te verwezelijken. DWDD.
Je hebt de meest vreemde vogels, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Steek je pik in me dan kan ik kinderbijslag krijgen"bestaan dat soort mensen echt?
Henk Bres.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:36 schreef Postbus100 het volgende:
Wie is deze (beer van een) vent ook alweer?
Henk Bresquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:36 schreef Postbus100 het volgende:
Wie is deze (beer van een) vent ook alweer?
Beroepsuitkeringstrekker en voormalig ADO hooligan Henk Bresquote:
Was geen Vara programma dus niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:38 schreef Postbus100 het volgende:
Ik blijf erbij: Man Bijt Hond opdoeken was echt dom.
NPO moet dan niet miepen. Ze doet het zelf.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was geen Vara programma dus niet goed genoeg.
SoundosGodinquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie zou de comedyknaller van deze maand zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |