Wat probeer je hiermee te zeggen? Wat is een ¨Trup¨ en heeft dat iets te maken met 40% van de marokaanse mannen in NL die een strafblad hebben?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat riep Trup niet van te voren als er 1 % van uit komt is men dan al tevreden?
Volgens mij is al wel duidelijk dat Rutte een leugenaar is gebleken.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:31 schreef john2406 het volgende:
Wat beloofde Rutte de mensen niet allemaal en wat is ervan uitgekomen?
Hoe komen ze eraan ik woon al tig jaren hier in het land en heb nog geen strafblad hoe kan dat dan?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee te zeggen? Wat is een ¨Trup¨ en heeft dat iets te maken met 40% van de marokaanse mannen in NL die een strafblad hebben?
Misschien behoor jij niet tot die 40%. Misschien ben je nog nooit gepakt. Dit neemt niet weg dat dit een enorm probleem is en dat de rest van de bevolking hier liever ¨minder¨ mee geconfronteerd wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe komen ze eraan ik woon al tig jaren hier in het land en heb nog geen strafblad hoe kan dat dan?
Dat punten systeem vond ik nog niet eens zo verkeerd, op dat paspoort!quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:36 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Misschien behoor jij niet tot die 40%. Misschien ben je nog nooit gepakt. Dit neemt niet weg dat dit een enorm probleem is en dat de rest van de bevolking hier liever ¨minder¨ mee geconfronteerd wordt.
En toch neem ik mijn petje voor hem af, wat die klaar gespeeld heeft sta ik nou nog van te kijken, volgens mij heeft die andere partijen stroop om de mond gesmeerd en ze slokken het als zoete koek toch, of zag ik dat niet juist!quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:33 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is al wel duidelijk dat Rutte een leugenaar is gebleken.
Als de populisten niet gaan regeren gaat er dus niks veranderen. Men gaat de put pas dempen als het kalf verdronken is.quote:Op donderdag 24 november 2016 20:47 schreef komrad het volgende:
[..]
Brabant gaat Geert niet winnen hoor, dat is afgelopen 2 decennia snel VVD land geworden.
Hoe raar het ook klinkt ik hoop dat de populisten dik gaan winnen en de meerderheid krijgen. Dat maakt duidelijk dat het zo niet verder kan. Op inhoud niet want de gemiddelde Nederland voelt zich in de steek gelaten en in de vorm niet want met het grote en toenemende aantal partijen wordt het onmogelijk een stabiel kabinet te vormen met meerderheid in de eerste kamer.
De populisten zijn natuurlijk niet in staat samen te regeren dus dat loopt wel los als de middenpartijen zeggen : zoek het maar uit winnaars van de verkiezingen.
Kijk ook eens naar data van de Wereldbank. Nederland staat daar praktisch stil (GDP per capita).twitter:bramvermeul twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 08:14:16BBC: "...the Netherlands, far removed from its reputation as a liberal tolerant nation." https://t.co/v17aglPgbp reageer retweet
Is meer een kwestie van handhaven. Dit alles is strafbaar binnen de Nederlandse wetgeving.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:23 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Want geweld tegen vrouwen, ongelovigen, homos en niet moslims is volgens jou een Nederlandse vrijheid die niet ingeperkt mag worden?
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:14 schreef Klopkoek het volgende:
Kijk ook eens naar data van de Wereldbank. Nederland staat daar praktisch stil (GDP per capita).twitter:bramvermeul twitterde op vrijdag 25-11-2016 om 08:14:16BBC: "...the Netherlands, far removed from its reputation as a liberal tolerant nation." https://t.co/v17aglPgbp reageer retweet
Of Wilders echt een alternatief heeft valt net zoals met Trump te bezien. Het blijft een oud-VVDer.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.
Wilders en oplossingen staat net zo tot elkaar als varkens en vliegen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
En is met een staatsschuld van 467 miljard euro eigenlijk op papier failliet. Als Wilders daar een goede oplossing voor heeft zou hij per direct mijn stem krijgen als dat zou kunnen.
Het sentiment in de samenleving.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Wilders zegt dit zojuist dus hij gaat uit van 30 zetels...
Neemt hij peilingen serieus?
Alsof CDA, VVD, PvdA, GL, D66 wel oplossingen hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:20 schreef Belabor het volgende:
[..]
Wilders en oplossingen staat net zo tot elkaar als varkens en vliegen.
Als je oplossingen voor problemen wilt heeft de huidige coalitie geen goede reputatie, maar Wilders heeft helemaal niets in de melk te brokkelen.
Om te beginnen het sluiten van de grenzen voor alle niet-westerse immigranten, ook asielzoekers. Daarnaast het stoppen van ontwikkelingshulp. Bezuinigingen waar geen Nederlander last van heeft. Opbrengsten gebruiken om belastingen te verlagen en staatsschuld af te lossen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:24 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:26 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval één overeenkomst: De linksen zien hen het liefste dood. Het grootste verschil is dat de linksen Pim inmiddels hebben doodgemaakt en dat Wilders nog steeds leeft.
Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hadden ze nu maar Wilders vermoord ipv Fortuyn.
Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:50 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Fortuyn zou meer hebben bereikt en daarmee links meer hebben dwarsgezeten. Links kan heel blij zijn met Wilders: Hij trekt veel stemmen maar bereikt minder dan een marginaal partijtje als GroenLinks.
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wilders is ook te dom om te poepen, in tegenstelling tot Fortuyn die wil intellectueel is. Zelfs Theo van Gogh zou een betere politicus zijn dan Wilders.
Wel apart dat de intelligente mensen vermoord zijn en wij nu met de inhoudslozen zitten.
Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.
D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wilders is anders ook niet slim. Met alleen populistische oneliners trek je veel laagopgeleiden en dat is zijn doel.
Hij wil dat zijn achterban niet teveel vragen stelt.
D66 heeft btw ook niet veel bereikt, maar ook daar blijven we intrappen. Zeg maar een soort linkse PVV. (Sp natuurlijk ook.)
De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wilders is niet dom, maar zijn programma heeft weinig diepgang en zijn partij krijgt niets voor elkaar. Had de PVV het geniep van GroenLinks, dan was die partij al veel groter geweest.
Een moord op Wilders zou heel veel rommel geven. Dat weet de overheid ook. Daarom wordt Wilders beveiligd. De situatie met de multiculturele samenleving is veel erger dan in de tijd van Fortuyn. Als Wilders wordt vermoord door een moslim, dan zijn de rapen gaar. Daarom probeert de overheid nu Wilders te bestrijden met het strafrecht.
Dat hoop ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
De overheid heeft ook meer baat bij Wilders dan andere rechtse politici. Wilders doet toch niks en wil niks, wel zo makkelijk.
Er komt een dag dat er een beter alternatief komt voor Wilders dan maakt ook Wilders zich zorgen.
Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
D66 een linkse PVV? Dat vind ik niet. D66 is cultureel links en economisch behoorlijk rechts. Ik denk dat Wilders inderdaad een achterban wil die weinig vragen stelt, wat op termijn niet goed is voor een partij.
Ik vind D66 en PVV wel de enige twee realistische partijen. Beide zijn eerlijk.
D66 wil volledig open grenzen, maar wil ook de sociale zekerheid minimaliseren. Dat is verenigbaar, en D66 is daar heel eerlijk over, net zoals over de EU.
De PVV is ook duidelijk in wat ze willen: Grenzen dicht en goede voorzieningen voor de Nederlanders.
De overige partijen zijn of niet eerlijk (VVD) of willen onverenigbare zaken (zoals de SP, open grenzen in combinatie met een heel royaal sociaal stelsel).
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat hoop ik.
Er ligt een enorm electoraal gat op cultureel rechts. Geen partij die het vult. Ook de VVD heeft dat lef niet.
Als Rutte in de persco van vandaag afstand zou hebben genomen van Sylvana Simons dan zou de VVD gelijk 3 zetels stijgen.
De combinatie VVD/CDA is behoorlijk stabiel. Het blijft de elite. Ook deze combinatie zal geen einde maken aan politieke correctheid en de multiculturele samenleving, die tot zoveel frustratie zorgt in de samenleving. Nederland zal met VVD/CDA verder het moeras in zakken, al zal het minder erg zijn dan een combinatie met PvdA of GL er bij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:23 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Doelde meer op dat ze beide niks bereiken.
D66 wil Nederland globaliseren, dat is best duidelijk maar of we dat moeten willen is de vraag.
Zie liever VVD/CDA aan de macht dan andere partijen. Je weet wat je krijgt.
Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.quote:Op woensdag 23 november 2016 15:58 schreef Nober het volgende:
Wilders zegt dit zojuist dus hij gaat uit van 30 zetels...
Neemt hij peilingen serieus?
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 07:09 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Wilders zegt ook dat hij voor vrijheid en democratie is. Ondertussen wil hij "minder minder minder" van een heel aantal burgers en noemt hij twee van de drie peilers van onze democratische rechtsstaat nep.
Kortom, korreltje zout toevoegen.
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.quote:Op zaterdag 26 november 2016 09:38 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Democratie en vrijheid voor de Nederlanders.
Niet voor mensen die hier ongevraagd Nederland koloniseren.
Linksom of rechtsom lijsttrekker zal die worden?quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Halbe Zijlstra lijsttrekker, een pure liberaal. Zo wordt de VVD ook weer de grootste.
Maar ze zullen Nederland nooit hun land noemen. En dan ben je in mijn ogen geen staatsburger, papiertje of niet. En de mening van zo'n relaxende Nederlander met verplichte export status neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.
Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:40 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ze kwamen niet ongevraagd en zijn inmiddels ook Nederlands staatsburger.
Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?quote:Op zaterdag 26 november 2016 03:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
(GroenLinks is het ergste qua tegenstrijdige standpunten: meer natuur, en meer niet-westerse immigratie, meer kinderbijslag voor mensen met een laag inkomen en meer natuur, meer geld voor mensen met een laag inkomen en import van kansarmen, opkomen voor vrouwen, homo's en de islam importeren, gestoorder dan GroenLinks krijg je het niet).
Kinderbijslag verhogen -> Meer bevolkingsgroei -> Meer huizen -> Ten koste van natuurquote:Op zondag 27 november 2016 01:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Waar liggen precies die tegenstrijdigheden? Behalve de link tussen islam en homo- en vrouwenrechten?
Ja liefst zwart als het kanquote:Op donderdag 24 november 2016 10:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik wil nu toch wel minstens 10.000 euro voor mijn stem. Nee, VVD wordt het de komende tijd niet meer dankzij Rutte.
Hoezo wegkijken? Ze kwamen op uitnodiging van de VVD - goedkope arbeidskrachten - en ze hebben een Nederlands paspoort. Voor de wet maakt ze dat Nederlander met alle rechten en plichten incluis.quote:Op zondag 27 november 2016 00:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dit wegkijken is de oorzaak van het feit dat zo veel mensen PVV gaan stemmen.
Ze mogen mij ook best 20.000 geven zodat er na belasting 10.000 overblijftquote:
Zijlstra een pure liberaalquote:Op zaterdag 26 november 2016 03:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
nee hoor. Pvv stond altijd een stuk hoger in de peilingen in nederland dan het uiteindelijke resultaat.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:05 schreef Dven het volgende:
Rechts Nederland beaamt dit.
Behalve als links ergens op de wereld voorstaat in de peilingen. Dan is het : "Peilingen vertrouwen
"
Het grootste deel waren illegale immigranten die gewoon Nederland binnen kwamen, een afwijzing kregen en vervolgens een pardon kregen.quote:Op zondag 27 november 2016 08:38 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Hoezo wegkijken? Ze kwamen op uitnodiging van de VVD - goedkope arbeidskrachten - en ze hebben een Nederlands paspoort. Voor de wet maakt ze dat Nederlander met alle rechten en plichten incluis.
De kiezers in de USA hadden tot nu toe nodig voor ze begrepen dat meer van het zelfde meer van niets of zelfs minder zou gaan opleveren. Die onvrede kon niet door peilingen gemeten worden wat verklaard dat mevr. Clinton volgens hen zou winnen. Mr. Trump is een buitenbeentje, iemand die niet uit de bestaande macht kwam. Al de frust onder de burgers uitte zich in hoe ze stemden.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:37 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoor eigenlijk al 10 jaar "bij de volgende verkiezingen gaat de PVV echt winnen" en dan valt het altijd toch een beetje tegen, of mee, hoe je het bekijkt.
Je Russisch - Nederlands-vertaalmachine hapert.quote:Op woensdag 30 november 2016 17:41 schreef visbox het volgende:
[..]
De kiezers in de USA hadden tot nu toe nodig voor ze begrepen dat meer van het zelfde meer van niets of zelfs minder zou gaan opleveren. Die onvrede kon niet door peilingen gemeten worden wat verklaard dat mevr. Clinton volgens hen zou winnen. Mr. Trump is een buitenbeentje, iemand die niet uit de bestaande macht kwam. Al de frust onder de burgers uitte zich in hoe ze stemden.
Met de Heer Wilders gaat het niet anders. Ik zou het verwelkomen wanneer hij in maart 60 van de 150 zetels krijgt. Dat zou mooi zijn.
De grootse bron van onvrede betreft de immigratie van mensen zonder perspectief die door de bio Nederlanders in leven gehouden moeten worden. Ik denk dat bio landgenoten dit de zittende politiek zeer kwalijk neemt. Het wordt als een vorm van verraad gevoeld en het is niet minder dan dat.
Al 10 jaar word breed bestreden dat Islam en islamologie bij elkaar horen. Bij iedere daad van terreur haast men zich -afgezien van Wilders- te verklaren dat terreur in de naam van de Islam niets met de Islam van doen heeft. Dit is uit gemak ziende blind zijn. Wij zien iets en de politiek zegt; nee jullie zien het verkeerd.
De gezetelde regenteske politiek zal voor de opeenstapeling van gebroken beloftes en het alsmaar voor de gek houden van de kiezers in maart hun meer dan verdiende waardering krijgen.
Gelukkig bestaat er een partij die de voortdurende financiële aderlating en inperking van -universele- westelijke vrijheden gaat aanpakken; lang leve de toekomst.
Gelukkig gaat Wilders nooit een belofte brekenquote:Op woensdag 30 november 2016 17:41 schreef visbox het volgende:
[..]
De kiezers in de USA hadden tot nu toe nodig voor ze begrepen dat meer van het zelfde meer van niets of zelfs minder zou gaan opleveren. Die onvrede kon niet door peilingen gemeten worden wat verklaard dat mevr. Clinton volgens hen zou winnen. Mr. Trump is een buitenbeentje, iemand die niet uit de bestaande macht kwam. Al de frust onder de burgers uitte zich in hoe ze stemden.
Met de Heer Wilders gaat het niet anders. Ik zou het verwelkomen wanneer hij in maart 60 van de 150 zetels krijgt. Dat zou mooi zijn.
De grootse bron van onvrede betreft de immigratie van mensen zonder perspectief die door de bio Nederlanders in leven gehouden moeten worden. Ik denk dat bio landgenoten dit de zittende politiek zeer kwalijk neemt. Het wordt als een vorm van verraad gevoeld en het is niet minder dan dat.
Al 10 jaar word breed bestreden dat Islam en islamologie bij elkaar horen. Bij iedere daad van terreur haast men zich -afgezien van Wilders- te verklaren dat terreur in de naam van de Islam niets met de Islam van doen heeft. Dit is uit gemak ziende blind zijn. Wij zien iets en de politiek zegt; nee jullie zien het verkeerd.
De gezetelde regenteske politiek zal voor de opeenstapeling van gebroken beloftes en het alsmaar voor de gek houden van de kiezers in maart hun meer dan verdiende waardering krijgen.
Gelukkig bestaat er een partij die de voortdurende financiële aderlating en inperking van -universele- westelijke vrijheden gaat aanpakken; lang leve de toekomst.
Ecoloog: Immigratie en overbevolking Nederland taboe onder natuurclubs…quote:Op zondag 27 november 2016 01:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Kinderbijslag verhogen -> Meer bevolkingsgroei -> Meer huizen -> Ten koste van natuur
Dit geldt ook voor open grenzen.,
De groene thee drinkers houden er een dubbele moraal op na: Natuur mag niet wijken voor autowegen, maar dat het hele land wordt vol gebouwd daar liggen ze niet wakker van.
Helaas.. Daarom zijn alle natuurclubs en GroenLinks en Partij voor de Dieren niet serieus te nemen. Je slaat de plank enorm mis als je de wereld denkt te redden door automobilisten te pesten en mensen hun stukje vlees te ontnemen. Het probleem ligt veel dieper. De bevolking in geleidelijk laten dalen naar 1 miljard mensen en vrijwel alle problemen zijn opgelost. Van ontbossing en bedreigde diersoorten tot files en woningnood.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ecoloog: Immigratie en overbevolking Nederland taboe onder natuurclubs…
GEPOST DOOR RYPKE ZEILMAKER ON FEBRUARI 21, 2015 9:24 AM IN BIODIVERSITEIT, BOERENVERSTAND, COLUMN 11 REACTIES
Linkse mediamagneet Tinkebell speelt in Afghanistan de bezorgde waardin van Hotel Nederland : terugsturen van uitgeprocedeerden is onmenselijk (de asielindustrie IS dat ook RZ)… Ze liet zich eerder luidruchtig in media steriliseren vanwege….’de overbevolking’ en voor ‘de aarde’.
Welke aarde was dat dan, als er in het 10 maal dunner bevolkte Afghanistan minder ruimte zou zijn voor een vluchteling dan hier?
Kijken we bij de 17 miljoen mensen op ons hele kleine stukje aarde (bij de Postbank-reclame in 1995 waren het nog 15). Daar komt jaarlijks een provinciestad aan asielzoekers bij en vele bontkraagjes in notendop. Vanuit dat perspectief kun je afvragen: hoe combineer je die gastvrijheid met leefbaarheid? Waar we nu nog die immigratiemagneet zijn die volgens een berekening van Syp Winia in Elsevier sinds 1970 al 200 miljard euro kostte aan opvang van het wereldproletariaat. Gastvrijheid in Nederland draait sinds 1970 op gas uit Groningen. Is dat niet schokkend? Is het geld op, maar al die mensen zijn er nog dan heb je een sociale tijdbom. Hotel Nederland wordt Hotel Ruanda zonder de hongerige massa te kunnen bedwelmen met consumptie.
>>>
http://climategate.nl/201(...)e-onder-natuurclubs/
+++
daar moest ik aan denken toen ik jouw posts las. Vind dit wel een punt ja.
komt bij dat ik onlangs persoonlijk aan den lijve ondervonden heb dat een bepaald surinaams forum waar ik regelmatig rondhing totaal is overgenomen door denkdwepers.
en dat (vrijwel) alleen vanwege die sylvana.
opmerkingen zoals 'het poppetje telt meer als de doctrine van erdogan' en GrKÖ = köt-partij werden niet gewaardeerd.
+++
Teruglezend over eerlijkheid D66 en PVV, het breekpunt 65 kwam al voorbij maar kan daar aan toevoegen het referendum-instrument.
Vind niet zo eerlijk namelijk dat D66 zn eigen kindje het liefst zo snel mogelijk aan de wolven voert.
De peilingen waren vaak niet fout, op dat moment waren die sentimenten nu eenmaal zo, op zich zijn de Nederlandse peilingen best nauwkeurig.quote:Op zondag 27 november 2016 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee hoor. Pvv stond altijd een stuk hoger in de peilingen in nederland dan het uiteindelijke resultaat.
Dan had die op die vraag geen commentaar moeten geven toch.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:28 schreef MMXMMX het volgende:
5000¤ boete is gewoon on toe laat baar hij stelde GVD alleen maar een vraag
Dat straattuigquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:28 schreef MMXMMX het volgende:
Ik stem lekker PVV al is het alleen maar om die Marokkaanse straat tuig te irriteren
5000¤ boete is gewoon on toe laat baar hij stelde GVD alleen maar een vraag
41 zetels te weinig om na de verkiezingen te kunnen regeren dus..quote:
Die grafiek gaat er wel vanuit dat Afrika zich op geen enkele manier ontwikkelt de komende 100 jaar aan de lineaire lijn te zien. (Wat natuurlijk zou kunnen, maar dit is niet te voorspellen).quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Helaas.. Daarom zijn alle natuurclubs en GroenLinks en Partij voor de Dieren niet serieus te nemen. Je slaat de plank enorm mis als je de wereld denkt te redden door automobilisten te pesten en mensen hun stukje vlees te ontnemen. Het probleem ligt veel dieper. De bevolking in geleidelijk laten dalen naar 1 miljard mensen en vrijwel alle problemen zijn opgelost. Van ontbossing en bedreigde diersoorten tot files en woningnood.
Asielzoekers, 'vluchtelingen' of andere immigranten opvangen heeft geen enkele zin. De bevolking in ontwikkelingslanden groeit harder dan het aantal mensen dat wij opvangen. Wij vangen in feite het bevolkingsoverschot van de derde wereld op. Op grote schaal gedwongen steriliseren in de derde wereld is de enige optie.
En voor wie dat onacceptabel vindt, is dit wat ons te wachten staat:
[ afbeelding ]
Huiveringwekkend als je je bedenkt dat dit om het deel van de wereldbevolking gaat dat zich het minst ontwikkeld en het meeste overlast in de vorm van illegale immigratie veroorzaakt in de wereld.
quote:Op donderdag 1 december 2016 09:00 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ecoloog: Immigratie en overbevolking Nederland taboe onder natuurclubs…
GEPOST DOOR RYPKE ZEILMAKER ON FEBRUARI 21, 2015 9:24 AM IN BIODIVERSITEIT, BOERENVERSTAND, COLUMN 11 REACTIES
Linkse mediamagneet Tinkebell speelt in Afghanistan de bezorgde waardin van Hotel Nederland : terugsturen van uitgeprocedeerden is onmenselijk (de asielindustrie IS dat ook RZ)… Ze liet zich eerder luidruchtig in media steriliseren vanwege….’de overbevolking’ en voor ‘de aarde’.
Welke aarde was dat dan, als er in het 10 maal dunner bevolkte Afghanistan minder ruimte zou zijn voor een vluchteling dan hier?
Kijken we bij de 17 miljoen mensen op ons hele kleine stukje aarde (bij de Postbank-reclame in 1995 waren het nog 15). Daar komt jaarlijks een provinciestad aan asielzoekers bij en vele bontkraagjes in notendop. Vanuit dat perspectief kun je afvragen: hoe combineer je die gastvrijheid met leefbaarheid? Waar we nu nog die immigratiemagneet zijn die volgens een berekening van Syp Winia in Elsevier sinds 1970 al 200 miljard euro kostte aan opvang van het wereldproletariaat. Gastvrijheid in Nederland draait sinds 1970 op gas uit Groningen. Is dat niet schokkend? Is het geld op, maar al die mensen zijn er nog dan heb je een sociale tijdbom. Hotel Nederland wordt Hotel Ruanda zonder de hongerige massa te kunnen bedwelmen met consumptie.
>>>
http://climategate.nl/201(...)e-onder-natuurclubs/
+++
daar moest ik aan denken toen ik jouw posts las. Vind dit wel een punt ja.
komt bij dat ik onlangs persoonlijk aan den lijve ondervonden heb dat een bepaald surinaams forum waar ik regelmatig rondhing totaal is overgenomen door denkdwepers.
en dat (vrijwel) alleen vanwege die sylvana.
opmerkingen zoals 'het poppetje telt meer als de doctrine van erdogan' en GrKÖ = köt-partij werden niet gewaardeerd.
+++
Teruglezend over eerlijkheid D66 en PVV, het breekpunt 65 kwam al voorbij maar kan daar aan toevoegen het referendum-instrument.
Vind niet zo eerlijk namelijk dat D66 zn eigen kindje het liefst zo snel mogelijk aan de wolven voert.
Deze posts laten wel weer zien dat je bij elk verwerpelijk standpunt een bron kan vinden als je dat wil. Die pseudo-wetenschap over overbevolking, en het continu gehamer dat het een 'olifant in de kamer' zou zijn waar onder de 'elite' een 'taboe' over zou bestaan is de grootst mogelijke gelul.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Helaas.. Daarom zijn alle natuurclubs en GroenLinks en Partij voor de Dieren niet serieus te nemen. Je slaat de plank enorm mis als je de wereld denkt te redden door automobilisten te pesten en mensen hun stukje vlees te ontnemen. Het probleem ligt veel dieper. De bevolking in geleidelijk laten dalen naar 1 miljard mensen en vrijwel alle problemen zijn opgelost. Van ontbossing en bedreigde diersoorten tot files en woningnood.
Asielzoekers, 'vluchtelingen' of andere immigranten opvangen heeft geen enkele zin. De bevolking in ontwikkelingslanden groeit harder dan het aantal mensen dat wij opvangen. Wij vangen in feite het bevolkingsoverschot van de derde wereld op. Op grote schaal gedwongen steriliseren in de derde wereld is de enige optie.
En voor wie dat onacceptabel vindt, is dit wat ons te wachten staat:
[ afbeelding ]
Huiveringwekkend als je je bedenkt dat dit om het deel van de wereldbevolking gaat dat zich het minst ontwikkeld en het meeste overlast in de vorm van illegale immigratie veroorzaakt in de wereld.
Dit is nogal een bijzondere conclusie en laat ook wel zien dat de social science over dit soort onderwerpen niet zo nuttig is. Het is heel goed mogelijk dat het aan de cultuur van die groepen ligt. Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die harder gaat werken als ze gratis geld krijgt.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:45 schreef keste010 het volgende:
De meest effectieve manier om iets aan overbevolking doen is dus internationale ongelijkheid aan te pakken en te investeren in ontwikkelingssamenwerking. Maar ach, welke partij wil daar ook al weer niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |