Dan moet Niantic weer sterven. Virtueel dan he, ik ben tegen terrorisme.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:54 schreef Momo... het volgende:
Wat als je ditto vangt en hij veranderd in een pidgey?
Je hebt nog geen Porygon? Word gek van dat dingquote:Op woensdag 23 november 2016 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Stel je voor: Porygon en hij transformeert in Ditto
Ik ben er nog niet geweest maar dit staat er sinds vandaag op The Silph Road.quote:
Nee ik ontbreek Porygon en Electrode. En dus nu Ditto nog.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt nog geen Porygon? Word gek van dat ding
Ik volg niet? Ik zei toch niet 'overnieuw'quote:
Excuus, dat was Gurian. Maar jij reageerde op 'opnieuw'quote:Op woensdag 23 november 2016 10:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik volg niet? Ik zei toch niet 'overnieuw'
Ik nog Blastoise, Venusaur, Aerodactyl en Ditto nu dus.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee ik ontbreek Porygon en Electrode. En dus nu Ditto nog.
Dan is deck compleet buiten legendaries etc.
Hoe kan je geen Electrode hebben, maar verder alles wel?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee ik ontbreek Porygon en Electrode. En dus nu Ditto nog.
Dan is deck compleet buiten legendaries etc.
Ik dacht hetzelfde. Dat is zoiets als nog nooit een Pidgey te hebben gezien.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe kan je geen Electrode hebben, maar verder alles wel?
Als, dan. Dan heb ik 51 candy.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef Gurian het volgende:
[..]
Tja een Steelix schijnt een beest van een Pokemon te worden in PoGo. Dus wat dat betreft met een beetje goede IV waarden geen hele slechte draw als 7 december Gen2 toch gereleast zou worden.
Ik ken 'tquote:[..]
Klopt. Het ziet er gewoon niet uit als je geen/amper rood meer in je balkje van de vooruitgang ziet
. Alsof je overnieuw bent begonnen.
Succes met je 10km dan!quote:Op woensdag 23 november 2016 10:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik nog Blastoise, Venusaur, Aerodactyl en Ditto nu dus.
Electrodes zijn in Eindhoven ook niet zo vaka in beeld hoor.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:04 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Dat is zoiets als nog nooit een Pidgey te hebben gezien.
Ditto.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Snap niet hoe de mensen em zo snel krijgen, heb er inmiddels al heel wat doorheen zitten maar nog steeds niks![]()
Net een 3x vogel en 4 ratten bij elkaar
Maar je raad het al
Hier komt ie ook niet in grote getalen voor, maar toch heb ik genoeg candy opgespaard.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Wel ik kan je bevestigen dat Voltorb hier extreem zeldzaam is....
Ik heb zelf tot nu toe ook pas 1 Voltorb, verder echt nog nooit gezien.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:05 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb zelf tot nu toe ook pas 1 Voltorb, verder echt nog nooit gezien.
Tip: dagje Kijkduinquote:Op woensdag 23 november 2016 10:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Ja, en de opgespaarde candy komt dan nog uit een 5kmquote:Op woensdag 23 november 2016 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier komt ie ook niet in grote getalen voor, maar toch heb ik genoeg candy opgespaard.
Het is geen Growlithe die sommigen onder elk bosje lijken te vinden en voor de rest gewoon zeldzaam is.
quote:Op woensdag 23 november 2016 10:08 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, en de opgespaarde candy komt dan nog uit een 5km.
Kijk je uit dat je het evenement niet mist?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je...
Ik spaar nog even door.
[ afbeelding ]
2x Jynx, 1x Electrabuzz, 2x Scyther en een Kabutoquote:Op woensdag 23 november 2016 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je...
Ik spaar nog even door.
[ afbeelding ]
Ben bang dat mijn één dag oude Galaxy S7 Edge dan gelijk weer stuk isquote:Op woensdag 23 november 2016 10:11 schreef Gurian het volgende:
[..]
2x Jynx, 1x Electrabuzz, 2x Scyther en een Kabuto [ link | afbeelding ]
Welk evenement?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je het evenement niet mist?
Nou ik heb anders pidgeys erbij waar ik 8 great balls naar moet gooienquote:Op woensdag 23 november 2016 10:08 schreef Momo... het volgende:
Wat uit de filmpjes blijkt is dat de pidgey, rattata of magikarp maar een laag cp heeft maar wel moeilijk te vangen is als het eigenlijk een ditto is.
Gelukkig ligt dat lekker in de buurt voor mij.quote:
Dat nu aan de gang is: Dubbel XP en dubbel stardust.quote:
quote:
Ja, ik twijfel nog. Kan ook wachten tot Kerst (hopelijk dubbele Candy). XP is niet zo boeiend. Stardust kan ik altijd wel gebruiken... Lastig.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat nu aan de gang is: Dubbel XP en dubbel stardust.
Dus ook als je ei uitkomt.
Ik heb soms het idee dat een lage cp Pidgey moeilijk te vangen is dan een hoge cp Pidgey.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ik heb anders pidgeys erbij waar ik 8 great balls naar moet gooienBallen genoeg, dus dat is het probleem niet , maar dat vangen staat al tijden compleet uit verhouding. Cp70 of zo en dan nog lastig te vangen met level 25
Haha, dat heb ik ook. Ik zeg ook gewoon na de tweede of derde keer: "rot dan maar op" en vaak vlucht hij dan. Jeej, 25 XPquote:Op woensdag 23 november 2016 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat een lage cp Pidgey moeilijk te vangen is dan een hoge cp Pidgey.
Ik had een keer nadat ik drie ballen naar de Pidgey (, of Rattata of Weedle) en hij er ook drie keer uit ontsnapt was, dat ik zei "Ja, ga nou maar weg, hč", dat ie nog vluchtte ook.![]()
Bij Pokémon die ik wel wil hebben, maar die vluchtte, kijk ik zo naar mijn scherm ->quote:Op woensdag 23 november 2016 10:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Ik zeg ook gewoon na de tweede of derde keer: "rot dan maar op" en vaak vlucht hij dan. Jeej, 25 XP![]()
Bij Pokemons die ik wél graag wil houden zit ik tegen mijn scherm "blijf, blijf, blijf" te zeggen.![]()
En als hij dan alsnog weggaat zeg ik "Ok doei".
En nooit opgehaald en in een dwangbuisje gestopt?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik ook. Ik zeg ook gewoon na de tweede of derde keer: "rot dan maar op" en vaak vlucht hij dan. Jeej, 25 XP![]()
Bij Pokemons die ik wél graag wil houden zit ik tegen mijn scherm "blijf, blijf, blijf" te zeggen.![]()
En als hij dan alsnog weggaat zeg ik "Ok doei".
Ik kijk tijdens het hele proces zoquote:Op woensdag 23 november 2016 10:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Pokémon die ik wel wil hebben, maar die vluchtte, kijk ik zo naar mijn scherm ->
Bij mij kwam hij door na een stuk of 40 nutteloze duiven en ratten te hebben gevangen incense aan te zetten, maar geloof niet dat die incense er iets mee te maken heeft (lees er niets over op reddit)quote:Op woensdag 23 november 2016 08:04 schreef Pheno het volgende:
Huh, wanneer komt Ditto dan ergens? Ik heb vandaag alleen al 9 ratata's en 5 pidgeys gevangen? Nou ja, sterf Niantic.
Nog niet...quote:Op woensdag 23 november 2016 10:22 schreef Gurian het volgende:
[..]
En nooit opgehaald en in een dwangbuisje gestopt?
Als je ei uitkomt krijg je ook een berg stardust toch?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:16 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik twijfel nog. Kan ook wachten tot Kerst (hopelijk dubbele Candy). XP is niet zo boeiend. Stardust kan ik altijd wel gebruiken... Lastig.
Ik mis de tranen!quote:Op woensdag 23 november 2016 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens het hele proces zo
Ik zie een Squirtle:![]()
![]()
Squirtle heeft een hoge CP en rode cirkel:![]()
Squirtle gaat in bal:![]()
Squirtle gaat uit bal:![]()
Squirtle gaat in tweede bal:![]()
Squirtle gaat uit tweede bal:![]()
Squirtle vlucht:![]()
![]()
Jij zoekt dan een muurtje op, ja?quote:Op woensdag 23 november 2016 10:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik kijk tijdens het hele proces zo
Ik zie een Squirtle:![]()
![]()
Squirtle heeft een hoge CP en rode cirkel:![]()
Squirtle gaat in bal:![]()
Squirtle gaat uit bal:![]()
Squirtle gaat in tweede bal:![]()
Squirtle gaat uit tweede bal:![]()
Squirtle vlucht:![]()
![]()
Laat je even weten als je kan bevestigen?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben er nog niets geweest maar dit staat er sinds vandaag op The Silph Road.
https://www.google.com/maps?q=52.36813535,4.93996489
Bij een Squirtle zou ik dat niet doen, bij snorlax of Lapras daarentegen.quote:
Hm, beetje ver. En nog niet comfirmed door anderen helaas.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:59 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest maar dit staat er sinds vandaag op The Silph Road.
https://www.google.com/maps?q=52.36813535,4.93996489
Jupquote:Op woensdag 23 november 2016 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb sinds lvl 30 trouwens Max Revive. Betekent dit dat je dan geen potion meer nodig hebt?
Jupquote:Op woensdag 23 november 2016 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb sinds lvl 30 trouwens Max Revive. Betekent dit dat je dan geen potion meer nodig hebt?
Dan blijf ik ze ook lekker sparen. Tot nu toe gaat het prima met gewone revives en paarse potions.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jup
Maar ik gebruik ze heel spaarzaam sinds level 30 (nu 33) en ik zit nu op iets van 150 max revives. Ze komen dus niet bepaald uit iedere stop
Ga een paar uur naar Kijkduin en je wordt er gek van. Genoeg te vinden om binnen een par uur te evolvenquote:Op woensdag 23 november 2016 10:05 schreef banaantjeEE het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 11:10 schreef marp0 het volgende:
Zojuist:
A wild Rattata appeared!
*Gooit pokebal*
Breekt uit m'n pokčbal.
*Gooit nog een pokebal*
Breekt weer uit m'n pokčbal.
Wist gelijk, dit moet een Ditto zijn.
*Gooit een great ball*
Rattata was caught!
Animatie, poef en ja hoor een Ditto
Ik wil ook!quote:Op woensdag 23 november 2016 11:10 schreef marp0 het volgende:
Zojuist:
A wild Rattata appeared!
*Gooit pokebal*
Breekt uit m'n pokčbal.
*Gooit nog een pokebal*
Breekt weer uit m'n pokčbal.
Wist gelijk, dit moet een Ditto zijn.
*Gooit een great ball*
Rattata was caught!
Animatie, poef en ja hoor een Ditto
Heb die test ook al een keer gehad, maar niet dat daarna alles leeg was.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:03 schreef FalleNk810i het volgende:
wtf, moest net bevestigen dat ik geen robot was. En een paar foto's selecteren waar bepaalde elementen zichtbaar in waren.
Mijn sightings zijn leeg en de Pokestop is niet zichtbaar.
Zelfde probleem, maar dan met het feit erbij dat op mijn werk geen pokestops zittenquote:Op woensdag 23 november 2016 11:16 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Ik heb alleen nog maar Great en Ultra's, maar wil nu toch alles vangen ivm Ditto.
Nouja, ik zou ook een lading Great's weg kunnen gooien om ruimte te maken voor normale, maar dan kan ik ze net zo goed gebruiken. Het is niet alsof ik er een paar ga missen op 213 stuks.
Voor zover ik heb opgelet niet!quote:Op woensdag 23 november 2016 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er aan de Rattata zelf ook nog iets te zien waaruit het te zien is dat het Ditto betreft?
Zoals ik het "echt" dat Ditto wel zijn eigen gezichtsuitdrukking behoudt.
Ik heb even gewacht, app volledig afgesloten en daarna was het gelukkig weer zoals vanouds.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb die test ook al een keer gehad, maar niet dat daarna alles leeg was.
Keertje opnieuw inloggen? Toen bij mij alles leeg was bleek nl dat ie t account van m'n vriend ophaalde ipv dat van mijHartverzakking was dat
Je straf voor het gebruiken van een scanner.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:27 schreef DaMart het volgende:
Al die ratten en duiven zijn leuk voor de xp... maar ik wil ook een Ditto.
Die vijf zou ik allemaal wel willen hebben uit ei. Waarbij de vetgedrukte nieuw voor mij is.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:26 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme... uit mijn eieren kwamen:
- Nidoran m (muah)
- Voltorb (bijna tweede evolutie)
- Mankey (hmmm...)
- Bellsprout (candy komt wel van pas)
- Ponyta
Dus slechts één leeg vakje minder
Ik had er pas eentje, uit een Mankey-spawn tijdens Helloween. Dus in principe is die candy wel lekker.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die vijf zou ik allemaal wel willen hebben uit ei. Waarbij de vetgedrukte nieuw voor mij is.
Tangela moet ik ook nog hebben, die andere heb ik al.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had er pas eentje, uit een Mankey-spawn tijdens Helloween. Dus in principe is die candy wel lekker.
Had liever een Spaghettimonster of Lickitung gehad.
Die heb ik vanochtend alleen even gebruikt om te kijken welke onverlaat (team geel dusquote:Op woensdag 23 november 2016 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je straf voor het gebruiken van een scanner.
Ik heb ook geen Ditto, dus verband.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik vanochtend alleen even gebruikt om te kijken welke onverlaat (team geel dus) mij uit mijn laatste gym heeft gegooid
.
Pheno heeft ook geen Ditto... maar die verwijst mensen telkens naar jou om te scannen, dus misschien is er toch een verbandquote:Op woensdag 23 november 2016 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Ditto, dus verband.
Nou dat hoop ik nietquote:Op woensdag 23 november 2016 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de cp die je trouwens ziet bij je Rattata of Pidgey of zo, is dat ook uiteindelijk de cp van de Ditto?
Mijn faculteit is een clusterspawn, maar 10 troeppokemons later nog niks.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:39 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik hoor geruchten dat de Ditto's vaak pokemons zijn die dubbel spawnen. Dus als je een pidgey hebt gevangen er precies op dezelfde plek weer een spawnt. Dan moet je die hebben.
Vooral bij Pokestops / cluster spawns.
Ga t zo ff proberen in mijn pauze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |