Heb er ook 5 en ga door tot de 9.quote:Op woensdag 23 november 2016 08:40 schreef PicoMMP het volgende:
De zoektocht naar 10km eieren gaat sinds afgelopen weekend een stuk beter. Inmiddels vijf stuks. Nu twijfel ik of ik doorga tot ik er negen heb (en dan met Kerst dubbele candy) of dat ik ze deze week doe tijdens het event (dubbele stardust).
Da's dna echt puur voor t gevoelquote:Op woensdag 23 november 2016 09:42 schreef Gurian het volgende:
Met dat Dust en XP event zit in nog te twijfelen of ik een lucky egg zal inzetten.
Ben level 26 en ga nu met deze dubbele XP hard omhoog. Straks bij level 30 schiet het helemaal niet meer op dus misschien beter om mijn egg totdan te bewaren zodat ik het gevoel heb dat ik nog vooruit ga.
Ik heb vandaag een 10km gekregen en vorige week ook al. Dat was echt na weeeeeken alleen maar 5km. Zouden ze de kans wat opgehoogd hebben?quote:Op woensdag 23 november 2016 08:54 schreef Pheno het volgende:
Ik heb weer een 5km weggelopen. Plekje vrij, wat zal er over een paar uur als ik aan een stop draai terug komen. Place your bets
quote:Op woensdag 23 november 2016 09:48 schreef Valerie. het volgende:
Waar the fuck hebben jullie het over met je ditto's en dubbel XP en shit
Ook 10km pokémon?quote:
Tja een Steelix schijnt een beest van een Pokemon te worden in PoGo. Dus wat dat betreft met een beetje goede IV waarden geen hele slechte draw als 7 december Gen2 toch gereleast zou worden.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een 10km gekregen en vorige week ook al. Dat was echt na weeeeeken alleen maar 5km. Zouden ze de kans wat opgehoogd hebben?
Niet dat er iets fatsoenlijks uit kwam hoor... een Onyx.
Kloptquote:Op woensdag 23 november 2016 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's dna echt puur voor t gevoelWant uiteindelijk ga je e rmet een egg NU 4x zo hard op vooruit
1. Ditto is gelanceerdquote:
Juichenquote:Op woensdag 23 november 2016 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Stel je voor: Porygon en hij transformeert in Ditto
Heb hier tot nu toe alleen Rattata's en Pidgeys voorbij horen komen die een Ditto zijn geworden.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Stel je voor: Porygon en hij transformeert in Ditto
Waar?quote:Op woensdag 23 november 2016 09:18 schreef Devv het volgende:
Er is een Dratini nest gevonden in Amsterdam. Ik denk dat ik daar vanavond even ga kijken.
Terechte vraagquote:Op woensdag 23 november 2016 09:43 schreef banaantjeEE het volgende:
Onder welke pokémon verschijnt Ditto? Is het enkel via incense?
Net tijdens ochtendwandeling met de hond mijn zesde 10km ei gevondenquote:Op woensdag 23 november 2016 09:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er ook 5 en ga door tot de 9.
En ben ook level 30!
Tweeling?
Zo werkt Ditto niet.quote:Op woensdag 23 november 2016 09:54 schreef Momo... het volgende:
Wat als je ditto vangt en hij veranderd in een pidgey?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |