Dat heb ik zaterdag al gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Vanaf morgen moeten we dus vooral heel veel Pidgey's vangen en met een Lucky Egg evolueren om het beste te profiteren van de actie?
Alles vangenquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:40 schreef Fred_B het volgende:
Vanaf morgen moeten we dus vooral heel veel Pidgey's vangen en met een Lucky Egg evolueren om het beste te profiteren van de actie?
Dit. Alles vangen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles vangenevolueren met ei is leuk voor de XP maar ik ga puur voor de dust
Beter is het morgenochtend mooi weer. Ga ik even ballen farmen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alles vangenevolueren met ei is leuk voor de XP maar ik ga puur voor de dust
Op papier wel. Totdat Vaporeon of Gyarodos langs komen. En die gebruikt vrijwel iedereen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:09 schreef Molurus het volgende:
Rhydon, mud slap / stone edge, cp1852, IV 84%. Goede defender.
Een hele sterke Vileplume is strategisch een goede zet tegen waterpokémon.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier not 12
Het stomme is alleen dat mijn sterkste oddish 579 CP is en gloom 708 CP. Aan de ene kantw il ik een sterke vileplume maar aan de andere kant weer geen zin om candy's te gaan verzamelen.
Zelfde geldt voor squirtle en nidorino
Ja, die vermeld ik niet omdat die natuurlijk al goed waren. Gelukkig heb ik er van elk 2.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:12 schreef Blobje het volgende:
[..]
Op papier wel. Totdat Vaporeon of Gyarodos langs komen. En die gebruikt vrijwel iedereen.
Die ballen verzamel ik wel, doe zeker 80 stops per dag. Maar die eitjes is inderdaad drama, ik heb al ontwenningsverschijnselen. Sinds 14.00 uur de app niet meer open gehadquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:18 schreef Rabieluh het volgende:
Lam, pokemon go niet meer opstarten tot de event begint, komt bijna een ei uit en ik wil geen ballen opmaken die me straks 2 keer zoveel dust op gaan leveren.
Ik heb ze ook overdag verzameld, maar ik ga er vannacht vast weer een stuk of 80 opmaken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die ballen verzamel ik wel, doe zeker 80 stops per dag. Maar die eitjes is inderdaad drama, ik heb al ontwenningsverschijnselen. Sinds 14.00 uur de app niet meer open gehad
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:38 schreef Molurus het volgende:
Ik ben heelmaal van mijn apropos.![]()
Dacht ik net een beetje te weten wat m'n beste attackers en defenders zijn....
Op 80 stops krijg ik meestal wel meer dan 80 ballen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:26 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb ze ook overdag verzameld, maar ik ga er vannacht vast weer een stuk of 80 opmaken.
En je gemiste ei-dust dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even de hond uitgelaten en enkel een Oddish en een Squirtle gevangen. Daarnaast kwam er een Nidoran (f) uit mijn ei
Ik heb nu nog 8 eieren. En maar 1 incubatorquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En je gemiste ei-dust dan?
Nou, Pokémon upgraden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat doen jullie met je dustik heb 5 ton van dat spul
Fixed that for youquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:40 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik word een beetje verdrietig als ik alle reacties op facebook zieEn maar roepen hoe slecht alles is.
Had ik ook, en wel meerquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat doen jullie met je dustik heb 5 ton van dat spul
quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu nog 8 eieren. En maar 1 incubator
quote:
Ik heb nog 4 10 km eieren klaar staan. En die wil ik tijdens kerstevenement gaan uitlopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Had ik ook, en wel meertot ik heel erg actief werd qua gyms, toen werd het opeens heel nuttig om een sterk A- B- C- en D- team te hebben
[..]Lopen als een malle dus!
Ik heb speciaal voor komende week 9 incubators gekocht
[..]True
Waarom?quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 10 km eieren klaar staan. En die wil ik tijdens kerstevenement gaan uitlopen.
Dat is het nadeel van dat het zo populair is, veel mensen spelen het, ook heel veel domme mensen, domme mensen die graag hun mening uitschreeuwen. Ik kan ze voorlopig nog goed ontwijkenquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:42 schreef Molurus het volgende:
Sommige mensen kunnen van nature slecht tegen verandering.
Vooralsnog kan ik niet zeggen dat deze veranderingen het spel slechter hebben gemaakt. Ik vind het wel leuk dat we vermoedelijk wat andere beestjes in gyms gaan zien.
Ik heb nog niet veel te klagen ieg, we gaan zien hoe het uitwerkt.
Niet logisch om dan tot kerst te wachtenquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dubbele candy, denk ik zo dan.
Dubbel XP en dubbel dust op alle in-game handelingen.quote:
Ik ben er ook nog steeds wat ontstemd over.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:09 schreef Molurus het volgende:
Ik baal wel een beetje van m'n victreebel. Leuk beestje, en die is echt slechter geworden.
komende week dan maar ergens lucky egg sessie doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dubbel XP en dubbel dust op alle in-game handelingen.
23 tm 30 novquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
komende week dan maar ergens lucky egg sessie doen.
Van wanneer tot wanneer duurt dat?
kan ik komende tijd nog mooi even wat lopen om zo genoeg candy te verzamelen voor arcaninequote:Op dinsdag 22 november 2016 21:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
23 tm 30 nov
En hopelijk net als met Halloween iets langer dan ze zeggen
11quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:09 schreef Schanulleke het volgende:
Ben toch nog steeds wel geschokt over alle veranderingen. Wou daarstraks even gyms beuken, maar de ene hier in het dorp was net rood gemaakt, daar kon ik dus zo bij springen.
De andere was level 5 blauw, maar toen ik aankwam zaten er alleen nog maar 2 gele waterpokeys in. Mijn jolteons gingen daar wel lekker op los.
Een ook positief, een Gym die Ah eeuwig op lvl10 stond was nu level 9 met 49000 punten. Daar kwamen mijn pidgeottos goed van pas. Heb lekker mijn dragonite hoog erin geparkeerd, daar heb ik verder toch niks aan. Ook in de nieuwe berekening zwaar overgewaardeerd dat kreng.
Jammer dat je niet meer dan 10 gyms kan claimen, sta er nu in 11.
Omgeving Haarlem. Heb tijdens hardlooprondes goed gespeurd naar gyms en ondervonden in welke gyms je lang kan blijven hangen. Bij voorkeur de plattelandsgyms.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
11![]()
![]()
![]()
Dat wil ik ook! Waar woon jij? Ik kom koffie doen
Tragisch, ik loop niet hard. Ook niet normaal eigenlijk, ik ben meer van het slenterenquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:17 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Omgeving Haarlem. Heb tijdens hardlooprondes goed gespeurd naar gyms en ondervonden in welke gyms je lang kan blijven hangen. Bij voorkeur de plattelandsgyms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |