Ik had hier laatst een nestquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:26 schreef Gurian het volgende:
[..]
Ik kom ze bijna niet tegen.
Had dus mijn candy liever bewaard voor een betere IV als ik geweten had dat Rhydon zo sterk zou worden...maar ja....ALS...
82% is prima toch...quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:26 schreef Gurian het volgende:
[..]
Had dus mijn candy liever bewaard voor een betere IV als ik geweten had dat Rhydon zo sterk zou worden...maar ja....ALS...
Ah zoquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:26 schreef Gurian het volgende:
[..]
Nee strong pokemonquote:Op dinsdag 22 november 2016 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo
Got it!
Maar 82% is al breathtaking toch?
Simply amazes me.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah zo
Got it!
Maar 82% is al breathtaking toch?
Kan dat denk je ook op mobiel?quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn tablet heeft brakke gps, zeker op sommige plekken in mijn huis zoals in de keuken of op het nachtkastje. Soms zet ik dus de schermbeveiliging uit en laat ik 'm de hele nacht draaien met het scherm naar beneden.
Wel afwisselender dan steeds die Snorlax denk ik danquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb nog geen gyms aangedaan. Is de balans echt verschoven? Zie wel allerlei Rhydons en Alakazaams staan nu.
Is ze toch het gras voor de voeten weggemaaid.quote:
Ik vermoed dat Gyaradossen toch wel de meerderheid gaan vormen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:06 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb nog geen gyms aangedaan. Is de balans echt verschoven? Zie wel allerlei Rhydons en Alakazaams staan nu.
Gyarados stond al in de top 5, gaat nu ongetwijfeld de top 1 vormen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Gyaradossen toch wel de meerderheid gaan vormen.
Heb er ook maar een half miljoen dust in zitten ofzo, wat maakt het uit he.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is ze toch het gras voor de voeten weggemaaid.
Mijn mobiel is tot op de meter nauwkeurig, als ik niet loop, loopt de trainer ook niet. Een gsm heeft vaak ook plaatsbepaling op basis van het mobiele netwerk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:05 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Kan dat denk je ook op mobiel?
Op mijn tablet heb ik geen pogo..
In Kijkduin komt/kwam ook veel Rhyhorn...quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:48 schreef Devv het volgende:
Ik heb helaas nog maar één Rhyhorn met een lage IV maar er zit als het goed is een nest in het Erasmuspark. Dus dan moet ik daar maar eens een keer langs.
Ze zijn ook weer niet helemaal nutteloos geworden toch?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb er ook maar een half miljoen dust in zitten ofzo, wat maakt het uit he.
Nee is ook weer zo, maar buffed Vap en nerfed gras is toch wel te merken denk ik..naja ik ga het zo proberen, en de tuinslang op al die Rhydon zetten, die wordt nu overal in gyms gezetquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zijn ook weer niet helemaal nutteloos geworden toch?
Ja, ik zie tegenwoordig ook veel stapelpokemonquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:40 schreef Highlighter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen viespeuk ofzo, maar die rattata en pidgey zijn een beetje 18+ bezig zo te zien
Ik zie ze voor het eerstquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, ik zie tegenwoordig ook veel stapelpokemon
Trouwens, kijkduin. Collega zegt dat er niks meer aan is want geen bijzondere pokies meer. Hoe zien jullie dat?
Ik Had trouwens weer ekans uit mn ei. Zucht
Ook om te huilen dusquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst![]()
Jammer van de ekans. Ik kreeg een zubat uit mijn 5km ei
Die zit toch in 2km?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:53 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst![]()
Jammer van de ekans. Ik kreeg een zubat uit mijn 5km ei
Ooh heb het even nagekeken, kloptquote:
uh.. nee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zien de anderen dat ook? Hoeveel tijd jij nog te gaan hebt?
Ik zou best Oddish uit mijn ei willen hebben. Kom die namelijk zelden tot nooit tegen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:05 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ooh heb het even nagekeken, klopt
Ik kreeg een zubat uit mijn 2km ei en een oddish uit mijn 5km ei. Dat is nog steeds om te huilen.
Ik wil een poygon of een kangashan
Kopje koffie? Er staat er hier 1 in de tuinquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou best Oddish uit mijn ei willen hebben. Kom die namelijk zelden tot nooit tegen.
Ben bang dat ik tot niet op tijd red.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kopje koffie? Er staat er hier 1 in de tuin
Hij is nu ook weg, maar dat kan komen omdat ik hem al gevangen heb. Evenals 2 stapeleevees en een abraaquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben bang dat ik tot niet op tijd red.![]()
Ik heb er al 5 stuks gehad uit mijn eitjes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou best Oddish uit mijn ei willen hebben. Kom die namelijk zelden tot nooit tegen.
Ik kom niet verder dan Rotterdam Zuid.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:20 schreef Highlighter het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 stuks gehad uit mijn eitjes.
Ook nog een stuk of 20 gevangen in het wild (en allemaal al weggegooid). Ze komen veel voor in Rotterdam west (aanrader!).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |