Absoluut. Al is de airco (heb geen cc) in mijn auto ook kapot.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
Vaatwassers, wasmachine, droger in huis, cc, abs, esp etc in da auto, ik vind het heerlijk, luxe is fijnquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absoluut. Al is de airco (heb geen cc) in mijn auto ook kapot.
Eensch. Was het eerste dat ik kocht toen ik introk bij mijn lief. En daarna een wasdroger.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
Een muzieklinkje van AnneX! Het is niet waar!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:09 schreef AnneX het volgende:
Staat het niet in de link?
Anders laat ik het nog weten.
Een vaatwasser kan ik missen, alleen het wolprogramma van de wasmachine: alle kleding ._O_
Nu heb ik ook eens een muziek linkje
O, de mijne smult gelukkig juist van zulks!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:01 schreef morgane het volgende:
Heerlijk om te kijken inderdaad. Tikje duister, sensueel... Helaas hoef ik bij mijn man niet aan te komen met zulkse vage shizzle.
Ik heb toevallig dit weekend een wasdroger gekocht. Gisteren meteen na levering gebruikt. Heerlijk! Ik zal hem alleen in de winter gebruiken, maar wat een feest zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eensch. Was het eerste dat ik kocht toen ik introk bij mijn lief. En daarna een wasdroger.
Surround View van Mercedes is ook een gaaf stukkie luxequote:Op dinsdag 22 november 2016 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaatwassers, wasmachine, droger in huis, cc, abs, esp etc in da auto, ik vind het heerlijk, luxe is fijn
Ik rij altijd op de Cruise eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...
Niet iedereen rijdt in een dikke moffenbak.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.
Mijn Mercedes heeft dat ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt in een dikke moffenbak.
Ben jij het mannetje van Piet? Ik zie dat zelfs Suzuki en Hyundai het aanbieden. Nou ja, uiteindelijk sta ik liever niet te genieten van mijn acc in de file.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mijquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'
Setlist.fm heeft altijd alles paraat, ook Placebo...quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, staat de setlist van Placebo van afgelopen weekend toevallig ergens? Ben wel benieuwd?
(Kan zelf ook wel zoeken, maar ik dacht, misschien heb je iets paraat)
Waarvoor gebruik jij zo vaak ijs dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Magnetron gebruik ik nooit, IJsmachine heel erg vaak, en als ik iets kan aanraden is het een koelkast die ook een ijskoud water kraan heeft en een ijsblokjesmaker
Haha nee hoor. ACC klinkt als een dure optie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mij
Ben nog nooit alleen naar een concert geweest maar 5 uur alleen in de auto zitten spreekt me sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:18 schreef minilot het volgende:
L_S, voor Aerosmith ben ik echt niet te porren - sorry!
Maar vind het het vervelend dan, alleen naar een concert? Ik vind dat, qua opgaan in de muziek, zelf juist wel prima
Dan had ie die spatie weg moeten latenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mij
Dan ga je met de treinquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben nog nooit alleen naar een concert geweest maar 5 uur alleen in de auto zitten spreekt me sowieso niet aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |