Absoluut. Al is de airco (heb geen cc) in mijn auto ook kapot.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
Vaatwassers, wasmachine, droger in huis, cc, abs, esp etc in da auto, ik vind het heerlijk, luxe is fijnquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absoluut. Al is de airco (heb geen cc) in mijn auto ook kapot.
Eensch. Was het eerste dat ik kocht toen ik introk bij mijn lief. En daarna een wasdroger.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
Een muzieklinkje van AnneX! Het is niet waar!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:09 schreef AnneX het volgende:
Staat het niet in de link?
Anders laat ik het nog weten.
Een vaatwasser kan ik missen, alleen het wolprogramma van de wasmachine: alle kleding ._O_
Nu heb ik ook eens een muziek linkje
O, de mijne smult gelukkig juist van zulks!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:01 schreef morgane het volgende:
Heerlijk om te kijken inderdaad. Tikje duister, sensueel... Helaas hoef ik bij mijn man niet aan te komen met zulkse vage shizzle.
Ik heb toevallig dit weekend een wasdroger gekocht. Gisteren meteen na levering gebruikt. Heerlijk! Ik zal hem alleen in de winter gebruiken, maar wat een feest zeg!quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:40 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Eensch. Was het eerste dat ik kocht toen ik introk bij mijn lief. En daarna een wasdroger.
Surround View van Mercedes is ook een gaaf stukkie luxequote:Op dinsdag 22 november 2016 12:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vaatwassers, wasmachine, droger in huis, cc, abs, esp etc in da auto, ik vind het heerlijk, luxe is fijn
Ik rij altijd op de Cruise eigenlijkquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
AC in de auto hebben. Ik zou ook wel graag cruise control in de auto willen...
Niet iedereen rijdt in een dikke moffenbak.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.
Mijn Mercedes heeft dat ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem dan vooral adaptive cruise control, dat is goddelijk in de file, stapvoets rijden icm een automaat.
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet iedereen rijdt in een dikke moffenbak.
Ben jij het mannetje van Piet? Ik zie dat zelfs Suzuki en Hyundai het aanbieden. Nou ja, uiteindelijk sta ik liever niet te genieten van mijn acc in de file.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mijquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een A3 is geen 'dikke moffenbak'
Setlist.fm heeft altijd alles paraat, ook Placebo...quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Hee, staat de setlist van Placebo van afgelopen weekend toevallig ergens? Ben wel benieuwd?
(Kan zelf ook wel zoeken, maar ik dacht, misschien heb je iets paraat)
Waarvoor gebruik jij zo vaak ijs dan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Magnetron gebruik ik nooit, IJsmachine heel erg vaak, en als ik iets kan aanraden is het een koelkast die ook een ijskoud water kraan heeft en een ijsblokjesmaker
Haha nee hoor. ACC klinkt als een dure optie.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mij
Ben nog nooit alleen naar een concert geweest maar 5 uur alleen in de auto zitten spreekt me sowieso niet aan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:18 schreef minilot het volgende:
L_S, voor Aerosmith ben ik echt niet te porren - sorry!
Maar vind het het vervelend dan, alleen naar een concert? Ik vind dat, qua opgaan in de muziek, zelf juist wel prima
Dan had ie die spatie weg moeten latenquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dikke mof slaat waarschijnlijk op mij
Dan ga je met de treinquote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben nog nooit alleen naar een concert geweest maar 5 uur alleen in de auto zitten spreekt me sowieso niet aan.
Thanks, kende ik niet!quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Setlist.fm heeft altijd alles paraat, ook Placebo...
Ah ja, dat laatste kan ik me dan wel weer voorstellen. Even niet bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben nog nooit alleen naar een concert geweest maar 5 uur alleen in de auto zitten spreekt me sowieso niet aan.
IJsklontjes bedoel je?quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:30 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Waarvoor gebruik jij zo vaak ijs dan?
Ik heb het niet eens meer in de vriezer.
Daarvoor heb ik stevige platte koelzakjes in de vriezer liggen, die altijd bevroren zijn. Daar gooi ik er één of meer van in een bak water (of meestal: in een met water gevulde gootsteen: instant ijswater. Na gebruik weer terug de vriezer in.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IJsklontjes bedoel je?
Om zaken te koelen, geforceerd koelen van zaken voor ik ze invries, geblancheerde groenten in ijswater om garen te stoppen, frisdrank van ijs te voorzien, warme vloeistof waar ik gelatine in heb gedaan snel te koelen zodat het begint op te stijven zodat er bv geslagen room doorheen kan als ik een bavaroise maak. Ik wil in de keuken niet alleen snel dingen warm kunnen maken maar ze ook snel kunnen terugkoelen.
Ligt aan het merk auto en wat voor een uitvoering je kiest, zou me niet verbazen als het net als ESP over een aantal jaar verplicht is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha nee hoor. ACC klinkt als een dure optie.
Dat kan ook, je kan was ook ophangen, en de vaat met de hand doen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik stevige platte koelzakjes in de vriezer liggen, die altijd bevroren zijn. Daar gooi ik er één of meer van in een bak water (of meestal: in een met water gevulde gootsteen: instant ijswater. Na gebruik weer terug de vriezer in.
Oh, ik zie die koelzakjes eigenlijk niet per se als minder snel/praktisch dan een ijsklontjesdispenser in je koelkast!quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat kan ook, je kan was ook ophangen, en de vaat met de hand doen.
Ik heb alleen dat de auto automatisch het gas loslaat als ik te snel op mijn voorganger afrijdt (in te stellen in drie 3 gevoeligheden) en dat er een lampje brandt als er een voorganger rijdt (handig bij dichte mist). Volgens de wiki van acc een verlengstuk daarvan. Begrijp ik goed dat jouw auto automatisch snelheid terugneemt als je voorliggers b.v. bij een baustelle 60 gaan rijden en eind baustelle weer teruggaat naar je daarvoor ingeschakelde cruisesnelheid?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt aan het merk auto en wat voor een uitvoering je kiest, zou me niet verbazen als het net als ESP over een aantal jaar verplicht is.
Om met Bill Bryson te spreken, ice is not a luxery itemquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, ik zie die koelzakjes eigenlijk niet per se als minder snel/praktisch dan een ijsklontjesdispenser in je koelkast!
Als het gaat om snel terugkoelen van warme zaken dan.
In je glas cola schiet zo'n zakje niet echt op.![]()
Ik weet niet wanneer/of jij ooit voor de klas stond, maar het vernederen van leerlingen is nooit mijn doel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik herken dit en beantwoorde dit nou niet zoals de meeste mensen doen, uit angst om als racist te worden neergezet.
Ik vroeg altijd waarom ze altijd de racismekaart trekken als ze hun zin niet krijgen? Vaak dan kreeg je iets van: "dat doe ik niet want...."( en dan kwam er een of ander dom onsamenhangende leugen als verweer) waarop ik dan heel fijn piet leuterig ze op hun eigen woorden ging pakken en wel zo dat zij ineens als de racist werden neergezet die doelbewust, en ten eigen voordeel, anderen wil kwetsen om vooral de zin te krijgen.
En als je dat in een groep zo stelt, en laat zien dat 1 persoon voordeel wil trekken voor zichzelf met leugens, en dat ook ten koste gaat van de groep, dan keert ineens de hele groep tegen zo iemand en heb je precies wat je wil: Het slachtoffer wordt ineens dader/ opgejaagde.
Ik kan je vertellen dat als iemand zo vernederd wordt met woorden, dit als een lopend vuurtje door een klas en school gaat en zo iemand dan heel erg beschamend rondloopt en nooit meer in jouw nabij zijn de racismekaart gaat trekken.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ingaan op zo'n opmerking oo dat moment leidt tot niets, het gaat namelijk alleen om de boosheid op de situatie/onmacht. Dus ik nam het vooral niet persoonlijk, reageerde er niet inhoudelijk op en de rest van de klas snapte prima dat dit geen kwestie van racisme was.
'Geen discussie T, ik zie je na de les'
Tegen de klas: 'zo, waar waren we gebleven'
Na de les blijkt vaak dat een jongen denkt dat je de pik op hem hebt. Vaak kan ik goed uitleggen dat bepaald gedrag zorgt dat ik meer op hem let. Dat dat misschien ook wel oneerlijk voelt, en hoe hij behandeld wil worden en hoe ik behandeld wil worden. Geloof me, daar leert een kind meer van hoor dan van vernederd worden voor de klas.
Correct, ik blijf de voorganger op een bepaalde afstand volgen (die groter wordt naarmate de snelheid hoger wordt). Bij spitsrijden en zeker file rijden is dat icm een automaat een zeer rustgevend feature.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat de auto automatisch het gas loslaat als ik te snel op mijn voorganger afrijdt (in te stellen in drie 3 gevoeligheden) en dat er een lampje brandt als er een voorganger rijdt (handig bij dichte mist). Volgens de wiki van acc een verlengstuk daarvan. Begrijp ik goed dat jouw auto automatisch snelheid terugneemt als je voorliggers b.v. bij een baustelle 60 gaan rijden en eind baustelle weer teruggaat naar je daarvoor ingeschakelde cruisesnelheid?
Blokjes die dan bij het drinken tegen je tanden knallen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb liever geen ijs in mijn drinken, maar als ik daar wél van zou houden vond ik het ongetwijfeld ook handig.
O, dat vind ik niet zozeer hinderlijk. Ik proef alleen minder van dat wat ik drink als het té koud is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Blokjes die dan bij het drinken tegen je tanden knallen.
IJswater om de sla in te leggen, wordt ie weer knapperig vanquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:11 schreef minilot het volgende:
Ik heb liever geen ijs in mijn drinken, maar als ik daar wél van zou houden vond ik zo'n ding als Piet in zijn koelkast heeft ongetwijfeld ook handig.
Ja, dat wel. Maar dat doe ik dus met een bak koud water + zo'n bevroren koelzakje. Zelfde toepassing.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
IJswater om de sla in te leggen, wordt ie weer knapperig van
Alleen hinderlijk als je bepaalde bieren bestelt in horeca waar maar 1 koelingstemperatuur is. Gaat niet om ijsblokjes wel om te koud drinken.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:14 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dat vind ik niet zozeer hinderlijk. Ik proef alleen minder van dat wat ik drink als het té koud is.
Ja, maar persoonlijk vind ik dus dat vloeistoffen hinderlijk koud worden van ijs.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Alleen hinderlijk als je bepaalde bieren bestelt in horeca waar maar 1 koelingstemperatuur is. Gaat niet om ijsblokjes wel om te koud drinken.
Helemaal mee eens! Ik ben zo blij met mensen hier die zo kunnen neerzetten wat ik bedoel maar het zelf niet zo goed onder woorden kan brengenquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer/of jij ooit voor de klas stond, maar het vernederen van leerlingen is nooit mijn doel.
Ingaan op zo'n opmerking oo dat moment leidt tot niets, het gaat namelijk alleen om de boosheid op de situatie/onmacht. Dus ik nam het vooral niet persoonlijk, reageerde er niet inhoudelijk op en de rest van de klas snapte prima dat dit geen kwestie van racisme was.
'Geen discussie T, ik zie je na de les'
Tegen de klas: 'zo, waar waren we gebleven'
Na de les blijkt vaak dat een jongen denkt dat je de pik op hem hebt. Vaak kan ik goed uitleggen dat bepaald gedrag zorgt dat ik meer op hem let. Dat dat misschien ook wel oneerlijk voelt, en hoe hij behandeld wil worden en hoe ik behandeld wil worden. Geloof me, daar leert een kind meer van hoor dan van vernederd worden voor de klas.
Ik snap je gevoel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, maar persoonlijk vind ik dus dat vloeistoffen hinderlijk koud worden van ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |