quote:
Ik herken dit en beantwoorde dit nou niet zoals de meeste mensen doen, uit angst om als racist te worden neergezet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk Sarabi!
Verder eens met LHO. Ik heb op een zwarte school in amsterdam gewerkt en daar trokken boze jongetjes heel vaak de racismekaart. Maar idd vooral omdat ze dachten mij daarmee te kwetsen, zoals pubers dat doen.
Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:51 schreef AnneX het volgende:
[..]wat een opluchting.
Gister een berichtje dat de koorrep's met een uurtje per week worden uitgebreid: eerder beginnen en later eindigen.
De week voor kerst 'wonen' wij ongeveer in het theater.
Leuk, dat de omroep korte filmpjes plaats van the making of...
Nu dagelijks een half uurtje oefenen mt koptelefoon, telefoon voor de muziek om mee te galmen en de ipad voor mijn neus voor de bladmuziek.
* nooit ambitie gehad om artiest te worden.![]()
Hopelijk meer duidelijkheid op korte termijn voor je vriendin, FFT.
Oh ja, bril op nachtkastje: het is écht prettig hoor Isa een bril! en het went snel.
De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)
Aha. En wanneer zijn de optredens? Ga ik eens kijken of ik kan komen. Zal in ieder geval een heel stuk beter zijn dan het carnavalsgala van zaterdagquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.
Er komt vast een yt link.
Op de rep.foto's schuil ik mooi weg achter anderen ķf bewoog mijn hoofd.![]()
De trein stopt naast het theater
Succes met de gordijnen, dat vond ik het enige handige aan een badkuip.
Zelf lag ik er nooit in.
Helaasch voor jou.Gaat vast nog lukken. Mini?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
Ach, die draait hier om de dag of zo.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
Eens. De rest kan ik wel missen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad. Of, jawel. De duutser...
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begonquote:Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad. Of, jawel. De duutser...
En nog energiezuiniger dan op de hand afwassen ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
Afscheidstour als in een echt afscheid of komt in 2019 the farewell tour?quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |