abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166819865
Ik heb mijn bril alleen op met douchen als bij vies is. Snachts op nachtkastje. Ik ben er met -7.5 iets te afhankelijk van om'm op de grond te kiepen.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_166820065
Komt weer even binnen vallen

Onze shows begin deze maand waren zo'n succes dat we volgend jaar op tournee gaan *O* *O* *O*
pi_166820143
Wat gaaf! Waarheen allemaal?
We have far more in common than that which devides us..
pi_166820273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf! Waarheen allemaal?
We blijven wss in het mooie Brabant ;) Tilburg lijkt nu vrij zeker.
pi_166820332
Wekelijks sporten 2/5 check. :O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166820585
Leuk Sarabi!

Verder eens met LHO. Ik heb op een zwarte school in amsterdam gewerkt en daar trokken boze jongetjes heel vaak de racismekaart. Maar idd vooral omdat ze dachten mij daarmee te kwetsen, zoals pubers dat doen. Een andere optie zou zijn: u kunt gewoon geen orde houden / mijn postuur. Ook allebei meegemaakt.

Mijn punt: het feit dat die jongetjes dat zeggen maakt nog niet dat ik het woord neger een geschikt woord vind om donkere mensen aan te duiden en te zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen, en dat het met dat racisme allemaal wel meevalt.
Kwak
pi_166821513
Gepoept *O*
Spoilers!
pi_166821757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gepoept *O*
B-) wat een opluchting.

Gister een berichtje dat de koorrep's met een uurtje per week worden uitgebreid: eerder beginnen en later eindigen.
De week voor kerst 'wonen' wij ongeveer in het theater.
Leuk, dat de omroep korte filmpjes plaats van the making of...

Nu dagelijks een half uurtje oefenen mt koptelefoon, telefoon voor de muziek om mee te galmen en de ipad voor mijn neus voor de bladmuziek.
* nooit ambitie gehad om artiest te worden. (8>

Hopelijk meer duidelijkheid op korte termijn voor je vriendin, FFT.

Oh ja, bril op nachtkastje: het is écht prettig hoor Isa een bril! en het went snel.
pi_166821772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk Sarabi!

Verder eens met LHO. Ik heb op een zwarte school in amsterdam gewerkt en daar trokken boze jongetjes heel vaak de racismekaart. Maar idd vooral omdat ze dachten mij daarmee te kwetsen, zoals pubers dat doen.
Ik herken dit en beantwoorde dit nou niet zoals de meeste mensen doen, uit angst om als racist te worden neergezet.

Ik vroeg altijd waarom ze altijd de racismekaart trekken als ze hun zin niet krijgen? Vaak dan kreeg je iets van: "dat doe ik niet want...."( en dan kwam er een of ander dom onsamenhangende leugen als verweer) waarop ik dan heel fijn piet leuterig ze op hun eigen woorden ging pakken en wel zo dat zij ineens als de racist werden neergezet die doelbewust, en ten eigen voordeel, anderen wil kwetsen om vooral de zin te krijgen.

En als je dat in een groep zo stelt, en laat zien dat 1 persoon voordeel wil trekken voor zichzelf met leugens, en dat ook ten koste gaat van de groep, dan keert ineens de hele groep tegen zo iemand en heb je precies wat je wil: Het slachtoffer wordt ineens dader/ opgejaagde.

Ik kan je vertellen dat als iemand zo vernederd wordt met woorden, dit als een lopend vuurtje door een klas en school gaat en zo iemand dan heel erg beschamend rondloopt en nooit meer in jouw nabij zijn de racismekaart gaat trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 12:04:22 ]
pi_166821809
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

B-) wat een opluchting.

Gister een berichtje dat de koorrep's met een uurtje per week worden uitgebreid: eerder beginnen en later eindigen.
De week voor kerst 'wonen' wij ongeveer in het theater.
Leuk, dat de omroep korte filmpjes plaats van the making of...

Nu dagelijks een half uurtje oefenen mt koptelefoon, telefoon voor de muziek om mee te galmen en de ipad voor mijn neus voor de bladmuziek.
* nooit ambitie gehad om artiest te worden. (8>

Hopelijk meer duidelijkheid op korte termijn voor je vriendin, FFT.

Oh ja, bril op nachtkastje: het is écht prettig hoor Isa een bril! en het went snel.
Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)
pi_166821920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)
De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.
Er komt vast een yt link.
Op de rep.foto's schuil ik mooi weg achter anderen ķf bewoog mijn hoofd. 8-)

De trein stopt naast het theater _O-

Succes met de gordijnen, dat vond ik het enige handige aan een badkuip.
Zelf lag ik er nooit in.
pi_166821999
Oh ja, ook eens geklikt op de Sound of Silence.
Poeh heftige versie hoor en versterkt door de beelden van huilende mensen!
En ik vond het inmiddels een zeiknummer.

Valt mij vaker op, dat een cover van een nummer dat ik té vaak heb gehoord, opeens een eyeopener is.
Even zoeken...
pi_166822019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.
Er komt vast een yt link.
Op de rep.foto's schuil ik mooi weg achter anderen ķf bewoog mijn hoofd. 8-)

De trein stopt naast het theater _O-

Succes met de gordijnen, dat vond ik het enige handige aan een badkuip.
Zelf lag ik er nooit in.
Aha. En wanneer zijn de optredens? Ga ik eens kijken of ik kan komen. Zal in ieder geval een heel stuk beter zijn dan het carnavalsgala van zaterdag _O-

En de gordijnen kunnen gelukkig in de machine. Straks vochtig ophangen en klaar
pi_166822047
Staat het niet in de link?
Anders laat ik het nog weten.

Een vaatwasser kan ik missen, alleen het wolprogramma van de wasmachine: alle kleding ._O_

Nu heb ik ook eens een muziek linkje
pi_166822066
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
Spoilers!
pi_166822093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
Helaasch voor jou.Gaat vast nog lukken. Mini?

Vanmorgen voor de zoveelste keer een uur zitten klooien om voor iemand anders een entree met korting te boeken voor de Winterfair. Mčn. :X
pi_166822098
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
Spoilers!
pi_166822137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
Ach, die draait hier om de dag of zo.
En er blijft altijd over om met de hand te doen als pannen of scherp mes.
pi_166822139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eens. De rest kan ik wel missen.
pi_166822151
Ik zou ook de vaatwasser niet willen missen. Moest een paar jaar geleden 2 maanden zonder doen. Wat een ellende als je gewend bent om allemaal bakjes te gebruiken met koken. Dat doe je zonder vaatwasser 2 keer en dan weet je weer beter.

En sorry L_S, hier ook geen liefhebber.
pi_166822275
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad. Of, jawel. De duutser...
pi_166822293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
_O-
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:23:12 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166822302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166822348
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
En nog energiezuiniger dan op de hand afwassen ook.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_166822359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Afscheidstour als in een echt afscheid of komt in 2019 the farewell tour?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')