abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166817881

quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben benieuwd of het concurrentie is voor Hans Worst O+
:N

Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #8 Wijn & Sex & 'Duitse' Bratwursten!
pi_166818342
An American Tail is al 30 jaar oud :o Boh, ik ben oud!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166818345
Zo'n bratwurst sopt er lekker in.
pi_166818464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 04:06 schreef Isabeau het volgende:
An American Tail is al 30 jaar oud :o Boh, ik ben oud!

Och, Fievel! Snif. O+
*drupt*
Let me see you stripped down to the bone
pi_166818466
pi_166818468
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:42 schreef minilot het volgende:

Och, Fievel! Snif. O+
*drupt*
Zo'n bijzondere kinderfilm O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166818478
Weten we al iets over vriendin van FFF?
pi_166818503
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:47 schreef computergirl het volgende:
Weten we al iets over vriendin van FFF?
Volgens mij niet.. Dus maar doorduimen dat het meevalt.
pi_166818577
En alweer vroeg. :W :O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166818588
Thanks voor meeleven.
Na infuus nog 4 dokters gezien en o.a. hartfilmpje gemaakt. Maar beide was niks te vinden. Alleen trombose is uitgesloten. Vandaag om 9u moet ze terugkomen, dan over 2 weken (weer neuroloog) en 3 weken (cardioloog) heeft ze weer afspraken. Hoop dat ze wat vinden want ze kan niks met d'r arm.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_166818591
Oh, wat naar FFT ;( Hopelijk vinden ze wat vandaag :*
pi_166818605
quote:
Wat een matige kaart -O-

Ik weet nog dat ik 1 minuut na sluitingstijd op zijn Rotterdams stond te vloeken voor Hans zijn veel kleinere kraam en ik toen gratis een overheerlijke worst kreeg met alles er op en er aan. Tot andijvie aan toe. Een beetje inspiratie qua toppings mag best in die business :Y)
Spoilers!
pi_166818620
'Goedemorgen' trouwens op dit ongoddelijke tijdstip. Ik zit te wachten op de loodgieter die een boiler op komt hangen in de caravan. Ben ik midden in de nacht mijn bed uit gekomen, is hij 9 minuten te laat }:|

Ik hoop dat jullie mij vermaken de komende uren want ik zit hier in mijn hoekje op de bank 'uit de weg te zitten'. En te hopen dat ik niet moet poepen.
Spoilers!
pi_166818687
2 tentamens vastgezet, ik kan er niet meer onderuit.
pi_166818720
Oh, matig. Ik heb niet de beste datum gekozen. Maar ik kan niet meer ongedaan maken zonder een tentamenkans te verspillen. Ugh. BETER NADENKEN LONAA. :(
pi_166818722
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
'Goedemorgen' trouwens op dit ongoddelijke tijdstip. Ik zit te wachten op de loodgieter die een boiler op komt hangen in de caravan. Ben ik midden in de nacht mijn bed uit gekomen, is hij 9 minuten te laat }:|

Ik hoop dat jullie mij vermaken de komende uren want ik zit hier in mijn hoekje op de bank 'uit de weg te zitten'. En te hopen dat ik niet moet poepen.
20 voor 8 een ongoddelijk tijdstip :? Valt toch best heel erg mee :P

Wanneer zijn de tentamens, Lonaa?
pi_166818729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerste week van februari. Maar ik realiseer me net dat ik 1 van mijn tentamens liever en makkelijker een week eerder had kunnen doen. Mja. Jammer dan.
pi_166818738
quote:

07.40 is toch best acceptabel?
pi_166818754
Om even terug te komen op de racismekaart... Dat is denk ik gewoon het equivalent van een kind dat tegen zijn moeder roept 'Je houdt gewoon niet van mij!' / 'Je bent mijn echte moeder niet!'. Datgene roepen waarvan je denkt dat het 't hardste aankomt. Nog steeds wel dom en niet de handigste strategie...

Ik erger me een stuk meer aan 'Ik ben geen racist, maar [waterval van racistische bullshit volgt]'.
pi_166818764
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste week van februari. Maar ik realiseer me net dat ik 1 van mijn tentamens liever en makkelijker een week eerder had kunnen doen. Mja. Jammer dan.
Beetje gespreid is fijn ja :Y Kan je niet bellen? Of is het echt zo zwart-wit :+
pi_166818765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind om 7 uur mijn bed uit echt wel midden in de nacht :P

Nog geen loodgieter. Misschien hadden we toch om 8 uur afgesproken. Ik hoop het want we hebben de halve caravan verbouwd voor hem dus hij moet wel komen vandaag.
Spoilers!
pi_166818782
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje gespreid is fijn ja :Y Kan je niet bellen? Of is het echt zo zwart-wit :+
De OU staat niet bekend om z'n flexibiliteit. Mja, t komt wel goe. *O*

Zo eerst maar eens sporten.
pi_166818786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Om even terug te komen op de racismekaart... Dat is denk ik gewoon het equivalent van een kind dat tegen zijn moeder roept 'Je houdt gewoon niet van mij!' / 'Je bent mijn echte moeder niet!'. Datgene roepen waarvan je denkt dat het 't hardste aankomt. Nog steeds wel dom en niet de handigste strategie...

Ik erger me een stuk meer aan 'Ik ben geen racist, maar [waterval van racistische bullshit volgt]'.
Ik heb wel eens na zitten denken over momenten in mijn leven dat ik 'dat is racistisch/je bent een racist' had kunnen zeggen als ik niet blank was geweest. Dat zijn nog aardig wat momenten waar ik zo snel op kon komen :+

En de zin waar je je aan ergert gaat voor veel dingen op.
"Ik wil niet zeuren hoor, maar..." en dan komt er een boel gezeur.
"Ik wil je niet beledigen hoor, maar..."en dan komt de duidelijke belediging.
etc :D
pi_166818789
pi_166818790
quote:

Als ik aan iemand zou vragen of ik de trein even uit mocht stappen en ik werd voor racist uitgemaakt, zou ik daar wel ondersteboven van zijn. Gekwetst denk ik ook. Want dat is iets dat ik uitdrukkelijk niet ben en waarvoor je je diep moet schamen als je het wel bent.
Spoilers!
pi_166818795
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind om 7 uur mijn bed uit echt wel midden in de nacht :P

Nog geen loodgieter. Misschien hadden we toch om 8 uur afgesproken. Ik hoop het want we hebben de halve caravan verbouwd voor hem dus hij moet wel komen vandaag.
Mijn ervaring met bouwvakkers en andere mensen die iets aan mijn huis moeten komen doen is dat ze geen horloge hebben. Heb ze wel eens een uur te vroeg aan de deur gehad (dat kan dus ook nog) of gewoon uren te laat. Of helemaal niet. Dus als je nog veel mensen over de vloer gaat krijgen dat zou ik maar alvast beginnen met denken in tijdvlakken ipv exacte tijdstippen :+ Sterkte.
pi_166818797
Ik kan trouwens niet wachten op mijn nieuwe bril *O* Duurt nog 13 dagen :')

Maar man, ik had al tijden het idee dat ik kut zag met mijn huidige bril, en dat bleek ook zo gisteren. :')
pi_166818802
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Als ik aan iemand zou vragen of ik de trein even uit mocht stappen en ik werd voor racist uitgemaakt, zou ik daar wel ondersteboven van zijn. Gekwetst denk ik ook. Want dat is iets dat ik uitdrukkelijk niet ben en waarvoor je je diep moet schamen als je het wel bent.
Precies. :)
pi_166818804
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

En dat was nu net de bedoeling van die zin. Terwijl hij de zak hooi was en niet jij.
pi_166818811
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten op mijn nieuwe bril *O* Duurt nog 13 dagen :')

Maar man, ik had al tijden het idee dat ik kut zag met mijn huidige bril, en dat bleek ook zo gisteren. :')
Ouch, dat is nergens fijn voor. Niet voor lezen, niet voor auto rijden, niet voor tv kijken. Dus binnen 2 weken weer goed zicht *O*
pi_166818818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch, dat is nergens fijn voor. Niet voor lezen, niet voor auto rijden, niet voor tv kijken. Dus binnen 2 weken weer goed zicht *O*
Ja *O* Het is 'maar' een half punt, van -1,25 naar -1,75 in mijn rechteroog. Maar mijn linkeroog doet bijna niks want die is stuk, en dan is het behoorlijk :P

Ik zat gisteren op die stoel en hij had dat ding goed ingesteld en toen riep ik: 'HOLY SHIT wat duidelijk'
:')
pi_166818826
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:12 schreef Lonaa het volgende:

Ja *O* Het is 'maar' een half punt, van -1,25 naar -1,75 in mijn rechteroog. Maar mijn linkeroog doet bijna niks want die is stuk, en dan is het behoorlijk :P

Ik zat gisteren op die stoel en hij had dat ding goed ingesteld en toen riep ik: 'HOLY SHIT wat duidelijk'
:')
Ik moet ook nog steeds een bril. Ik wil niet :') Ross denkt dat dat sexy zou staan. Ik vind een bril stom. Maar niet bij jou :') (was dat overtuigend genoeg?)
pi_166818828
Ietwat oncharmante nieuwebrilfoto zodat mensen er een mening over konden hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166818835
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:13 schreef Lonaa het volgende:
Ietwat oncharmante nieuwebrilfoto zodat mensen er een mening over konden hebben:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat +10 filters of is je huid echt zo perzikachtig?
En prima bril ^O^
pi_166818839
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet ook nog steeds een bril. Ik wil niet :') Ross denkt dat dat sexy zou staan. Ik vind een bril stom. Maar niet bij jou :') (was dat overtuigend genoeg?)
Bwehehehe. Ja hoor. Ik heb de eerste jaren toen ik een bril had ook gedaan alsof ik geen bril hadd. :') Maar oi, als je er eenmaal aan gewend bent, bohh. O+

Het interesseert me trouwens ook weinig hoor, wat andere mensen vinden van brillen. Ik kreeg gisteren nog de vraag of ik misschien lenzen wilde, maar ik vind dat ik een bril goed kan hebben. :Y
pi_166818843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat +10 filters of is je huid echt zo perzikachtig?
En prima bril ^O^
Geen filters. Ja. :@
pi_166818861
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn ervaring met bouwvakkers en andere mensen die iets aan mijn huis moeten komen doen is dat ze geen horloge hebben. Heb ze wel eens een uur te vroeg aan de deur gehad (dat kan dus ook nog) of gewoon uren te laat. Of helemaal niet. Dus als je nog veel mensen over de vloer gaat krijgen dat zou ik maar alvast beginnen met denken in tijdvlakken ipv exacte tijdstippen :+ Sterkte.
:D

Inderdaad. Ik belde net: "ik dacht dat we om half 8 hadden afgesproken". Antwoord: "ik denk dat hij het binnen 5 minuten is".

Ik zou een sorry, het wordt wat later, komt dat nog uit voor u verwachten. Maar he, ik ben wel blij dat ze er zo zijn dus vooruit maar weer :P

Ik had ook beter kunnen weten. Als je aan te de telefoon zegt dat je altijd beschikbaar bent, worden ze flexibeler met het indelen van hun tijd. Zo gaat dat bij de afspraken die mijn vriend maakt ook. Als mensen haast hebben, kan hij ineens wel op tijd zijn.
Spoilers!
pi_166818863
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:14 schreef Lonaa het volgende:

Geen filters. Ja. :@
_O_

Ik heb overigens geen problemen met wat andere mensen vinden. Het lijkt mij gewoon stom en lastig. Zo'n ding dat dan steeds op je neus en oren steunt en waar je aan moet denken en opbergen en schoonmaken en alles lijkt me stom. Behalve wat helderder zien dan, dat is wel fijn :X
pi_166818879
Lonaa heeft zo'n fijn mondje om te zien! O+

En die bril staat uitstekend! *O*
pi_166818881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_

Ik heb overigens geen problemen met wat andere mensen vinden. Het lijkt mij gewoon stom en lastig. Zo'n ding dat dan steeds op je neus en oren steunt en waar je aan moet denken en opbergen en schoonmaken en alles lijkt me stom. Behalve wat helderder zien dan, dat is wel fijn :X
Als je er aan gewend bent voel je m niet meer. Ik stap er wel eens mee onder de douche. :')

Het enige wat ik soms stom vind is dat ik niet ff door mn gezicht kan wrijven. En schoonaken doe ik toch niet. En netjes opbergen ook niet :')

En mijn huid, mja. Ik krijg complimenten over mijn huid. :') wtf. Ik ging foundation kopen omdat ik best wel snel rood wordt, zei de mevrouw in de winkel 'jij hebt geen foudation nodig' en ging ze collega's roepen om naar mn huid te kijken. :')
pi_166818886
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:18 schreef minilot het volgende:
Lonaa heeft zo'n fijn mondje om te zien! O+

En die bril staat uitstekend! *O*
Ik vond je zo schattig gisteren. O+
pi_166818889
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:13 schreef Lonaa het volgende:
SPOILER
Goeie bril :Y Zo'n half punt kan echt een hoop verschil maken ja, heel fijn.
Spoilers!
pi_166818894
Grmbl, die jonkies ook met hun babybilletjeshuidjes! }:| }:|

;)
pi_166818896
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Goeie bril :Y Zo'n half punt kan echt een hoop verschil maken ja, heel fijn.
Thanks. :)

Ja, en zeker omdat mijn linkeroog lui is. Hebben ze als kind nooit gezien (ik kijk ook wel scheel op die foto :') ) en daardoor zijn mijn hersens er op in gesteld dat dat linkeroog het 'toch niet doet'. Ik zie met alleen links ook slecht met bril. :')
pi_166818898
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:19 schreef minilot het volgende:
Grmbl, die jonkies ook met hun babybilletjeshuidjes! }:|
:+
Had ik als puber ook *O*
pi_166818907
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:18 schreef Lonaa het volgende:

En mijn huid, mja. Ik krijg complimenten over mijn huid. :') wtf. Ik ging foundation kopen omdat ik best wel snel rood wordt, zei de mevrouw in de winkel 'jij hebt geen foudation nodig' en ging ze collega's roepen om naar mn huid te kijken. :')
:D ok, nu moest ik lachen :* Ik benijd je hoor. Ik denk dat je het met foundation alleen maar gaat lopen verstoppen en moet je niet doen :7 Ik droeg vroegah altijd make-up en ook foundation en mijn huid was er echt belabberd aan toe (ja ja incl schoonmaken 's avonds). Nu draag ik zelden tot nooit make up en het is een stuk beter met mijn huid.
pi_166818930
quote:
Dit is fijn zo vlak voor het slapen gaan O+
pi_166818940
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is fijn zo vlak voor het slapen gaan O+
Ik word er ontzettend meancholisch van. :@ Die videoclip. Pfff. Tranen in mn ogen hierzo.
pi_166818951
Ik smeer ook eigenlijk nooit foundation. Heel soms, als ik uitga. Omdat belachelijk rode wangen. :')
pi_166818958
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:24 schreef Lonaa het volgende:

Ik word er ontzettend meancholisch van. :@ Die videoclip. Pfff. Tranen in mn ogen hierzo.
Ik kijk de clip eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie zwevende stem. Het voelt heel persoonlijk.
pi_166818964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kijk de clip eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie zwevende stem. Het voelt heel persoonlijk.
Ja. O+

Als je de clip erbij kijkt komt het nog harder binnen.
pi_166818966
Bwahaha, je bril 'netjes opbergen'

Moment, ik -klik- even naast mijn bed nu:
SPOILER
:7

Ugh, ik moet er wel echt uit nu!

Adieu mensen! L_S, succes met de loodgieter! :*
pi_166818978
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:26 schreef minilot het volgende:

SPOILER

Ik donder die van mij altijd op tafel. :Y
pi_166818980
Oh, Isa, dit is ook een toffe cover van haar:

dinsdag 22 november 2016 @ 08:29:00 #56
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_166818995
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:26 schreef minilot het volgende:

SPOILER

Herkenbaar :7.
pi_166819021
(Ik héb overigens wel een nachtkastje, maar daar staan momenteel drie wankele torentjes van boeken op en er past verder niks bij.)
pi_166819029
Eigenlijk moet ik sportkleren aantrekken maar ik heb geen zihin. ;(
pi_166819038
pi_166819053
Ok, en deze. En nu moet ik echt weg. :')

pi_166819057
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik smeer ook eigenlijk nooit foundation. Heel soms, als ik uitga. Omdat belachelijk rode wangen. :')
Same here.

Pas werd ik herkend door iemand van vroeger aan mijn rode wangen :')

Mijn bril ligt netjes opgevouwen op mijn nachtkastje. Maar nu heb ik geen nachtkastje dus ligt hij omder mijn bed. Ook dichtgeklapt en altijd op dezelfde plaats. Ik ben als de dood dat ik hem kwijtraak of kapot maak. Ik ben met -5.25 echt totaal gedesorienteerd zonder bril.
Spoilers!
pi_166819147
Ik heb een goeie bril en een werk/reserve bril. Want wettelijk verplicht. Rara welke het meest bekrast is :')

Overigens draag ik m'n bril alleen als ik echt aan t navigeren ben. Zit geen sterkte in, alleen een hoekverdraaiing ofzo. Ben ook gewoon goedgekeurd zonder bril, maar krijg koppijn als ik veel in de verte kijk zonder..
pi_166819186
Ik heb wel een klusbril maar die vergeet ik steeds op te zetten. 1,5 Jaar geleden ofzo brak mijn bril ineens doormidden met schoonmaken. Gemaakt met secondelijm dus dat is de klusbril geworden.
Spoilers!
pi_166819364
:Z
Spoilers!
  Moderator dinsdag 22 november 2016 @ 09:13:45 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_166819497
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_166819531
Is dat raar dan, douchen met bril? :? Ik doe dat altijd, of snel lenzen inproppen, maar in ieder geval *iets*, zodat ik zie wat ik doe.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_166819540
Leuke bril - en hoofd - trouwens, Lonaa!
pi_166819567
quote:
En te hopen dat ik niet moet poepen.
Instant aandrang altijd, in dit soort situaties :D
pi_166819600
Goedenmorgen allemaal, de keukenreparteur zou tussen 9-11 komen, dus dagje vrij genomen (lekker zo tussendoor). Was hij er al om 8.30. Ik dacht ik kom maar vroeg,dan kan je nog naar je werk. En nar 15 minuten was huj al weer klaar. En nu heb ik een hele dag vrij en ga eens bedenken wat ik ga doen.

Ik hoop dat de vriendin van FFT vandaag duidelijkheid krijgt, niets zonerg als onzekerheid (heeft ze ook pijn?).

En de bril ligt op mijn nachtkastje. Laatst had een van de katten 'm eraf gemept en dus grote paniek. Eerst op zoek naar de reserve bril en toen de goede zoeken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_166819619
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef mjan het volgende:
Is dat raar dan, douchen met bril? :? Ik doe dat altijd, of snel lenzen inproppen, maar in ieder geval *iets*, zodat ik zie wat ik doe.
Thuis heb ik m niet op met douchen, maar op vakantie vaak wel.
pi_166819644
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:18 schreef mjan het volgende:

[..]

Instant aandrang altijd, in dit soort situaties :D
Het gaat nog goed :P

Die nieuwe boiler is echt debiel groot trouwens, niet normaal meer. Weet ineens niet meer of dit nou zo'n goed idee was.
Spoilers!
pi_166819652
Ik heb -7 maar mijn bril ligt s nachts in de badkamer. Binnenshuis kan ik genoeg zien om tussen badkamer en slaapkamer te navigeren
pi_166819731
quote:

Mensen die claimen racistisch te worden door handelen van een specifiek iemand met een kleurtje.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_166819764
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En de bril ligt op mijn nachtkastje. Laatst had een van de katten 'm eraf gemept en dus grote paniek. Eerst op zoek naar de reserve bril en toen de goede zoeken.
Ik ben een keer naar de badkamer gekropen om mijn lenzen in te doen, omdat iemand mijn bril had verplaatst terwijl ik sliep :')

Wat fijn, zo'n vrije dag! Het is ook nog eens schitterend weer, genoeg leuke dingen te bedenken.
pi_166819835
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:33 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik ben een keer naar de badkamer gekropen om mijn lenzen in te doen, omdat iemand mijn bril had verplaatst terwijl ik sliep :')

Wat fijn, zo'n vrije dag! Het is ook nog eens schitterend weer, genoeg leuke dingen te bedenken.
Geen lenzen ;-) Hier in huis weet ik dan de weg wel, maar als ik ergens anders ben durf ik eigenlijk geen stap te verzetten.

Ik geloof dat ik me vandaag nuttig ga maken, en (eindelijk) de ramen aan de binnenkant ga wassen en de gordijnen ook maar eens in de machine stop. Lekker keihard meezingen met gouwe ouwe muziek...wie doet me wat
pi_166819865
Ik heb mijn bril alleen op met douchen als bij vies is. Snachts op nachtkastje. Ik ben er met -7.5 iets te afhankelijk van om'm op de grond te kiepen.
pi_166820065
Komt weer even binnen vallen

Onze shows begin deze maand waren zo'n succes dat we volgend jaar op tournee gaan *O* *O* *O*
pi_166820143
Wat gaaf! Waarheen allemaal?
pi_166820273
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf! Waarheen allemaal?
We blijven wss in het mooie Brabant ;) Tilburg lijkt nu vrij zeker.
pi_166820332
Wekelijks sporten 2/5 check. :O
pi_166820585
Leuk Sarabi!

Verder eens met LHO. Ik heb op een zwarte school in amsterdam gewerkt en daar trokken boze jongetjes heel vaak de racismekaart. Maar idd vooral omdat ze dachten mij daarmee te kwetsen, zoals pubers dat doen. Een andere optie zou zijn: u kunt gewoon geen orde houden / mijn postuur. Ook allebei meegemaakt.

Mijn punt: het feit dat die jongetjes dat zeggen maakt nog niet dat ik het woord neger een geschikt woord vind om donkere mensen aan te duiden en te zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen, en dat het met dat racisme allemaal wel meevalt.
Kwak
pi_166821513
Gepoept *O*
Spoilers!
pi_166821757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gepoept *O*
B-) wat een opluchting.

Gister een berichtje dat de koorrep's met een uurtje per week worden uitgebreid: eerder beginnen en later eindigen.
De week voor kerst 'wonen' wij ongeveer in het theater.
Leuk, dat de omroep korte filmpjes plaats van the making of...

Nu dagelijks een half uurtje oefenen mt koptelefoon, telefoon voor de muziek om mee te galmen en de ipad voor mijn neus voor de bladmuziek.
* nooit ambitie gehad om artiest te worden. (8>

Hopelijk meer duidelijkheid op korte termijn voor je vriendin, FFT.

Oh ja, bril op nachtkastje: het is écht prettig hoor Isa een bril! en het went snel.
pi_166821772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk Sarabi!

Verder eens met LHO. Ik heb op een zwarte school in amsterdam gewerkt en daar trokken boze jongetjes heel vaak de racismekaart. Maar idd vooral omdat ze dachten mij daarmee te kwetsen, zoals pubers dat doen.
Ik herken dit en beantwoorde dit nou niet zoals de meeste mensen doen, uit angst om als racist te worden neergezet.

Ik vroeg altijd waarom ze altijd de racismekaart trekken als ze hun zin niet krijgen? Vaak dan kreeg je iets van: "dat doe ik niet want...."( en dan kwam er een of ander dom onsamenhangende leugen als verweer) waarop ik dan heel fijn piet leuterig ze op hun eigen woorden ging pakken en wel zo dat zij ineens als de racist werden neergezet die doelbewust, en ten eigen voordeel, anderen wil kwetsen om vooral de zin te krijgen.

En als je dat in een groep zo stelt, en laat zien dat 1 persoon voordeel wil trekken voor zichzelf met leugens, en dat ook ten koste gaat van de groep, dan keert ineens de hele groep tegen zo iemand en heb je precies wat je wil: Het slachtoffer wordt ineens dader/ opgejaagde.

Ik kan je vertellen dat als iemand zo vernederd wordt met woorden, dit als een lopend vuurtje door een klas en school gaat en zo iemand dan heel erg beschamend rondloopt en nooit meer in jouw nabij zijn de racismekaart gaat trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2016 12:04:22 ]
pi_166821809
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

B-) wat een opluchting.

Gister een berichtje dat de koorrep's met een uurtje per week worden uitgebreid: eerder beginnen en later eindigen.
De week voor kerst 'wonen' wij ongeveer in het theater.
Leuk, dat de omroep korte filmpjes plaats van the making of...

Nu dagelijks een half uurtje oefenen mt koptelefoon, telefoon voor de muziek om mee te galmen en de ipad voor mijn neus voor de bladmuziek.
* nooit ambitie gehad om artiest te worden. (8>

Hopelijk meer duidelijkheid op korte termijn voor je vriendin, FFT.

Oh ja, bril op nachtkastje: het is écht prettig hoor Isa een bril! en het went snel.
Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)
pi_166821920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeutje, dat klinkt allemaal heel professioneel zeg! Hoeveel optredens hebben jullie? En komt jullie optreden ook op de omroep zodat wij kunnen kijken? Ik kon jou op de foto's niet terugvinden :-)
De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.
Er komt vast een yt link.
Op de rep.foto's schuil ik mooi weg achter anderen ķf bewoog mijn hoofd. 8-)

De trein stopt naast het theater _O-

Succes met de gordijnen, dat vond ik het enige handige aan een badkuip.
Zelf lag ik er nooit in.
pi_166821999
Oh ja, ook eens geklikt op de Sound of Silence.
Poeh heftige versie hoor en versterkt door de beelden van huilende mensen!
En ik vond het inmiddels een zeiknummer.

Valt mij vaker op, dat een cover van een nummer dat ik té vaak heb gehoord, opeens een eyeopener is.
Even zoeken...
pi_166822019
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

De cast zijn +/- 80 amateurs en het productieteam zijn 5 jonge professionele jķnge mensen.
Er komt vast een yt link.
Op de rep.foto's schuil ik mooi weg achter anderen ķf bewoog mijn hoofd. 8-)

De trein stopt naast het theater _O-

Succes met de gordijnen, dat vond ik het enige handige aan een badkuip.
Zelf lag ik er nooit in.
Aha. En wanneer zijn de optredens? Ga ik eens kijken of ik kan komen. Zal in ieder geval een heel stuk beter zijn dan het carnavalsgala van zaterdag _O-

En de gordijnen kunnen gelukkig in de machine. Straks vochtig ophangen en klaar
pi_166822047
Staat het niet in de link?
Anders laat ik het nog weten.

Een vaatwasser kan ik missen, alleen het wolprogramma van de wasmachine: alle kleding ._O_

Nu heb ik ook eens een muziek linkje
pi_166822066
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
Spoilers!
pi_166822093
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Aerosmith staat op mijn 'daar wil ik heel graag naar een concert van' lijst. En nu doen ze blijkbaar ineens een afscheidstour. Dichtstbijzijnde concert is Keulen en goedkoopste kaartje 80 euro. En ik ken niemand die mee wil.
Helaasch voor jou.Gaat vast nog lukken. Mini?

Vanmorgen voor de zoveelste keer een uur zitten klooien om voor iemand anders een entree met korting te boeken voor de Winterfair. Mčn. :X
pi_166822098
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
Spoilers!
pi_166822137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een vaatwasser kan ik echt nooit meer missen. Ik was nu 7 weken ofzo af en het voelt echt middeleeuws.
Ach, die draait hier om de dag of zo.
En er blijft altijd over om met de hand te doen als pannen of scherp mes.
pi_166822139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Eens. De rest kan ik wel missen.
pi_166822151
Ik zou ook de vaatwasser niet willen missen. Moest een paar jaar geleden 2 maanden zonder doen. Wat een ellende als je gewend bent om allemaal bakjes te gebruiken met koken. Dat doe je zonder vaatwasser 2 keer en dan weet je weer beter.

En sorry L_S, hier ook geen liefhebber.
pi_166822275
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad. Of, jawel. De duutser...
pi_166822293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
_O-
  dinsdag 22 november 2016 @ 12:23:12 #98
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_166822302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_166822348
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

een vaatwasser is als climate control in de auto, eenmaal aan begonnen snap je niet waarom je er niet eerder aan begon
En nog energiezuiniger dan op de hand afwassen ook.
pi_166822359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Afscheidstour als in een echt afscheid of komt in 2019 the farewell tour?
pi_166822373
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 12:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Absoluut. Al is de airco (heb geen cc) in mijn auto ook kapot.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')