Ik kijk de clip eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie zwevende stem. Het voelt heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:24 schreef Lonaa het volgende:
Ik word er ontzettend meancholisch van.Die videoclip. Pfff. Tranen in mn ogen hierzo.
Ja.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk de clip eigenlijk niet, maar ze heeft een mooie zwevende stem. Het voelt heel persoonlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ugh, ik moet er wel echt uit nu!
Adieu mensen! L_S, succes met de loodgieter!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:26 schreef minilot het volgende:
Bwahaha, je bril 'netjes opbergen'
Moment, ik -klik- even naast mijn bed nu:Ik donder die van mij altijd op tafel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adieu mensen! L_S, succes met de loodgieter!
Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:26 schreef minilot het volgende:
Bwahaha, je bril 'netjes opbergen'
Moment, ik -klik- even naast mijn bed nu:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adieu mensen! L_S, succes met de loodgieter!.
Same here.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik smeer ook eigenlijk nooit foundation. Heel soms, als ik uitga. Omdat belachelijk rode wangen.
Instant aandrang altijd, in dit soort situatiesquote:Op dinsdag 22 november 2016 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
En te hopen dat ik niet moet poepen.
Thuis heb ik m niet op met douchen, maar op vakantie vaak wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:15 schreef mjan het volgende:
Is dat raar dan, douchen met bril?Ik doe dat altijd, of snel lenzen inproppen, maar in ieder geval *iets*, zodat ik zie wat ik doe.
Het gaat nog goedquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Instant aandrang altijd, in dit soort situaties
Mensen die claimen racistisch te worden door handelen van een specifiek iemand met een kleurtje.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Om even terug te komen op de racismekaart... Dat is denk ik gewoon het equivalent van een kind dat tegen zijn moeder roept 'Je houdt gewoon niet van mij!' / 'Je bent mijn echte moeder niet!'. Datgene roepen waarvan je denkt dat het 't hardste aankomt. Nog steeds wel dom en niet de handigste strategie...
Ik erger me een stuk meer aan 'Ik ben geen racist, maar [waterval van racistische bullshit volgt]'.
Ik ben een keer naar de badkamer gekropen om mijn lenzen in te doen, omdat iemand mijn bril had verplaatst terwijl ik sliepquote:Op dinsdag 22 november 2016 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
En de bril ligt op mijn nachtkastje. Laatst had een van de katten 'm eraf gemept en dus grote paniek. Eerst op zoek naar de reserve bril en toen de goede zoeken.
Geen lenzen ;-) Hier in huis weet ik dan de weg wel, maar als ik ergens anders ben durf ik eigenlijk geen stap te verzetten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 09:33 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar de badkamer gekropen om mijn lenzen in te doen, omdat iemand mijn bril had verplaatst terwijl ik sliep
Wat fijn, zo'n vrije dag! Het is ook nog eens schitterend weer, genoeg leuke dingen te bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |