abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166817881

quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik ben benieuwd of het concurrentie is voor Hans Worst O+
:N

Het grote "Waar gaan we nu weer eten Iwanius" topic #8 Wijn & Sex & 'Duitse' Bratwursten!
pi_166818342
An American Tail is al 30 jaar oud :o Boh, ik ben oud!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166818345
Zo'n bratwurst sopt er lekker in.
pi_166818464
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 04:06 schreef Isabeau het volgende:
An American Tail is al 30 jaar oud :o Boh, ik ben oud!

Och, Fievel! Snif. O+
*drupt*
Let me see you stripped down to the bone
pi_166818466
pi_166818468
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:42 schreef minilot het volgende:

Och, Fievel! Snif. O+
*drupt*
Zo'n bijzondere kinderfilm O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166818478
Weten we al iets over vriendin van FFF?
pi_166818503
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 06:47 schreef computergirl het volgende:
Weten we al iets over vriendin van FFF?
Volgens mij niet.. Dus maar doorduimen dat het meevalt.
pi_166818577
En alweer vroeg. :W :O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_166818588
Thanks voor meeleven.
Na infuus nog 4 dokters gezien en o.a. hartfilmpje gemaakt. Maar beide was niks te vinden. Alleen trombose is uitgesloten. Vandaag om 9u moet ze terugkomen, dan over 2 weken (weer neuroloog) en 3 weken (cardioloog) heeft ze weer afspraken. Hoop dat ze wat vinden want ze kan niks met d'r arm.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_166818591
Oh, wat naar FFT ;( Hopelijk vinden ze wat vandaag :*
pi_166818605
quote:
Wat een matige kaart -O-

Ik weet nog dat ik 1 minuut na sluitingstijd op zijn Rotterdams stond te vloeken voor Hans zijn veel kleinere kraam en ik toen gratis een overheerlijke worst kreeg met alles er op en er aan. Tot andijvie aan toe. Een beetje inspiratie qua toppings mag best in die business :Y)
Spoilers!
pi_166818620
'Goedemorgen' trouwens op dit ongoddelijke tijdstip. Ik zit te wachten op de loodgieter die een boiler op komt hangen in de caravan. Ben ik midden in de nacht mijn bed uit gekomen, is hij 9 minuten te laat }:|

Ik hoop dat jullie mij vermaken de komende uren want ik zit hier in mijn hoekje op de bank 'uit de weg te zitten'. En te hopen dat ik niet moet poepen.
Spoilers!
pi_166818687
2 tentamens vastgezet, ik kan er niet meer onderuit.
pi_166818720
Oh, matig. Ik heb niet de beste datum gekozen. Maar ik kan niet meer ongedaan maken zonder een tentamenkans te verspillen. Ugh. BETER NADENKEN LONAA. :(
pi_166818722
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
'Goedemorgen' trouwens op dit ongoddelijke tijdstip. Ik zit te wachten op de loodgieter die een boiler op komt hangen in de caravan. Ben ik midden in de nacht mijn bed uit gekomen, is hij 9 minuten te laat }:|

Ik hoop dat jullie mij vermaken de komende uren want ik zit hier in mijn hoekje op de bank 'uit de weg te zitten'. En te hopen dat ik niet moet poepen.
20 voor 8 een ongoddelijk tijdstip :? Valt toch best heel erg mee :P

Wanneer zijn de tentamens, Lonaa?
pi_166818729
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eerste week van februari. Maar ik realiseer me net dat ik 1 van mijn tentamens liever en makkelijker een week eerder had kunnen doen. Mja. Jammer dan.
pi_166818738
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

07.40 is toch best acceptabel?
pi_166818754
Om even terug te komen op de racismekaart... Dat is denk ik gewoon het equivalent van een kind dat tegen zijn moeder roept 'Je houdt gewoon niet van mij!' / 'Je bent mijn echte moeder niet!'. Datgene roepen waarvan je denkt dat het 't hardste aankomt. Nog steeds wel dom en niet de handigste strategie...

Ik erger me een stuk meer aan 'Ik ben geen racist, maar [waterval van racistische bullshit volgt]'.
pi_166818764
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Eerste week van februari. Maar ik realiseer me net dat ik 1 van mijn tentamens liever en makkelijker een week eerder had kunnen doen. Mja. Jammer dan.
Beetje gespreid is fijn ja :Y Kan je niet bellen? Of is het echt zo zwart-wit :+
pi_166818765
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind om 7 uur mijn bed uit echt wel midden in de nacht :P

Nog geen loodgieter. Misschien hadden we toch om 8 uur afgesproken. Ik hoop het want we hebben de halve caravan verbouwd voor hem dus hij moet wel komen vandaag.
Spoilers!
pi_166818782
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje gespreid is fijn ja :Y Kan je niet bellen? Of is het echt zo zwart-wit :+
De OU staat niet bekend om z'n flexibiliteit. Mja, t komt wel goe. *O*

Zo eerst maar eens sporten.
pi_166818786
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:02 schreef Isegrim het volgende:
Om even terug te komen op de racismekaart... Dat is denk ik gewoon het equivalent van een kind dat tegen zijn moeder roept 'Je houdt gewoon niet van mij!' / 'Je bent mijn echte moeder niet!'. Datgene roepen waarvan je denkt dat het 't hardste aankomt. Nog steeds wel dom en niet de handigste strategie...

Ik erger me een stuk meer aan 'Ik ben geen racist, maar [waterval van racistische bullshit volgt]'.
Ik heb wel eens na zitten denken over momenten in mijn leven dat ik 'dat is racistisch/je bent een racist' had kunnen zeggen als ik niet blank was geweest. Dat zijn nog aardig wat momenten waar ik zo snel op kon komen :+

En de zin waar je je aan ergert gaat voor veel dingen op.
"Ik wil niet zeuren hoor, maar..." en dan komt er een boel gezeur.
"Ik wil je niet beledigen hoor, maar..."en dan komt de duidelijke belediging.
etc :D
pi_166818789
pi_166818790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:02 schreef Isegrim het volgende:

Als ik aan iemand zou vragen of ik de trein even uit mocht stappen en ik werd voor racist uitgemaakt, zou ik daar wel ondersteboven van zijn. Gekwetst denk ik ook. Want dat is iets dat ik uitdrukkelijk niet ben en waarvoor je je diep moet schamen als je het wel bent.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')