L werd een kopje champignonsoep en een halve simit.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:49 schreef Negentiendertig het volgende:
Vanavond pas rond 19:30 thuis en geen idee wat ik moet koken. Fml.
O: kwark met beetje homemade granola
L: halve simit
L: 200 gr kwark, appeltje
T: 2 mandarijntjes
S: hopelijk uurtje sportschool als ik het red
D: geen idee dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Goed bezig met trainen!
Wij hebben vanavond het eerste Sinterklaasfeestje. Gelukkig heb ik m'n schoonmoeder zo ver gekregen dat we spiesen eten met o.a. kip, champignons, paprika en varkenshaas. Als ik de sausjes laat staan, gaat het dus prima.Gaat gewoon niet gebeuren! Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Ken het enorm.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:21 schreef Lonaa het volgende:
Weer dik worden is ook mijn grootste angst
Ik zag er op facebook wel enthousiaste verhalen over. Zelf maak ik ze volgens recept van AH, zijn heerlijk. As we speak zitten er een lading in de oven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:11 schreef MutedFaith het volgende:
Van HF kreeg ik vorige week een mix om pepernoten mee te maken. Alleen zelf boter en melk toevoegen. Zo gezegd, zo gedaan. Even laten rusten, balletjes van een cm van draaien en de oven in.
Het resultaat: platte uitgelopen koekjes, die pas na de dubbele oventijd van het kwartier dat de verpakking aangaf gaar waren vanbinnen. Met een smaak die licht doet denken aan suiker en kaneel.
Dus die deel ik maandag wel uit aan mn collega's. Die waren vrijdag toch al aan t zeiken dat een andere collega (die ze inhuren via hetzelfde bedrijf als ik) de sinterklaaschocolade die hij blijkbaar van de detacheerder gekregen had mee genomen had en ik niet.
Ik ben wel benieuwd naar hoe die 30 kilo er weer bij is gekomen eigenlijk. Als je je zo goed voelt met 22 kg minder, lijkt dat me toch een goede motivatie om ze eraf te houden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het enorm.
Ooit zo'n 22 kilo afgevallen in een half jaar tijd, door flink te sporten en ook te eten. Van overtuigd dat het me nooit meer zou overkomen dat het er weer aan zou komen.
Ondertussen was ik weer zo'n 30 kilo aangekomen ... dusja![]()
Ik zeg nooit nooit meer en hoop gewoon er het beste van te maken ofzo.
Duizendhonderdquote:Op zondag 4 december 2016 16:28 schreef MutedFaith het volgende:
O: Tosti en red bull
S: Jeugdwedstrijd
T: Duizendhonderd kruidnoten
L: Broodje gezond (kaas, ham, ei, sla, tomaat, komkommer en een likje knoflookmosterd)
T: Thee met honing
D: HF Mexicaanse taco's met kip
T: Banaan
S: Wedstrijd
T: Kwark met havermout en pindakaas
Nee hoor ga als een speer. Vanmorgen 66.9quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef Negentiendertig het volgende:
En wat is het topic dood trouwens. Heeft iedereen het opgegeven deze maand?
Benieuwd hoe het met Pizzapuntje gaat ook.
Niets opgegeven, juist best oké weekend gehad. Miss zelfs de weinig gegeten, maar niet bewust.quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef Negentiendertig het volgende:
En wat is het topic dood trouwens. Heeft iedereen het opgegeven deze maand?
Benieuwd hoe het met Pizzapuntje gaat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |